• 17.551 nieuwsartikelen
  • 182.858 films
  • 12.623 series
  • 34.949 seizoenen
  • 658.216 acteurs
  • 200.654 gebruikers
  • 9.483.571 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

$pecial

• 1147 berichten
  • 554 stemmen

Lekker begin, PSV voor Ajax is weer drama haha, heerlijk.

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2394 stemmen

Heerlijk, hopelijk wordt het een mooie voetbalmiddag. Tot nu toe perfect en het zonnetje schijnt ook nog eens. Wat wil een mens nog meer?

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4173 stemmen

Stelletje eenheidsworsten bij Ajax zeg. Iedere potentiële kans wordt verkracht door een kansloos schot van afstand.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Hier nog eens die trap van Messi. Bah, wat een triest gefrustreerd ventje.

Dit had Ronaldo eens moeten doen, dan was het voetbaltopic te klein.

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4173 stemmen

Toegegeven, als Kah het had gedaan dan had je het ook geweldig gevonden. Nu is het inderdaad meesterlijk, nu nog hopen dat ie iemand een hersenschudding had bezorgd

Maar stiekem is ie hier wel een beetje stout ja hehe.

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4173 stemmen

Voordeel van deze match is toch dat Ajax vaak 1 helft redelijk speelt en 1 helft slecht. De slechte helft is nu aan de gang. Hopelijk een betere tweede helft

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2394 stemmen

Ik ben het niet gewend van Messi. Zo te zien is hij ook maar een mens.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Karl Noten d'r af, De Zeeuw erin. De Jong als Schaduwspits, Eriksen hangend op links. Dan kun je ze misschien nog pakken.

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4173 stemmen

Inderdaad, wel een beetje een overdreven statement van Nomak, dit is een eenmalig iets natuurlijk. Ronaldo heeft zich vaker misdragen in het verleden. Daarbij kijkt hij elk moment alsof hij moet janken. Iets aan zijn houding staat mij gewoon niet aan.

$pecial

• 1147 berichten
  • 554 stemmen

Dan moet je gaan hopen dat het 1-0 blijft , dan kan inderdaad alles nog

Bij 2-0 voor NEC acht ik Ajax kansloos!

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4173 stemmen

Klopt, maar de wedstrijd is al sinds de 20e minuut retesaai(maar dan ook echt alles, mis ook de beleving op de tribunes). Ajax met de bal, creëert weinig kansen en NEC zakt nu ook de hele tijd terug, die hebben hun werk gedaan voor de 1e helft. Echt minder dit, want je speelt niet in een heksenketel tegen een ontketent thuiselftal. Dit wijt ik puur weer aan de mentaliteit en soms het gebrek aan kwaliteit . Toch hoe Ajax in de eerste helft veel duels verloor is gewoon schaamtelijk en ongemotiveerd.

Lekker elleboogje van Vleminkx, die krijgt een schorsing aan de broek. Dikke sukkel en totaal onnodig!

$pecial

• 1147 berichten
  • 554 stemmen

Idd, die Vleminckx, misselijke vent. Tegen Lens was hij ook al de hele tijd smerig bezig destijds tegen PSV.

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4173 stemmen

Raar ook, hij heeft ook geen enkele reden om zo'n gefrustreerde elleboog te geven. Benadeel je alleen je team mee.

Man dit begint wel erg te worden, het is echt muisstil in het stadion de hele tijd. Lijkt wel een veredeld oefenpotje dit!

JAAAA SULEJMANIIIII. Gezien het spelbeeld toch terecht nu!

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3457 stemmen

Gadverdamme. Typisch weer.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Die aannames van De Jong.

happie

• 6273 berichten
  • 426 stemmen

Godzijdank. Goede steekbal van Eriksen.

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4173 stemmen

Superieure bal van Eriksen. Heerlijk

Erop en eroverheen nu zou ik zeggen.

Nomak, dit is nou een reden waarom ik NEC echt een totaal kleurloze club vind en compleet inwisselbaar voor een ander team. Hele wedstrijd komt er geen kick van de tribunes, bij een amateur team heb je nog meer sfeer.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Wat speelt Ajax ruim een half uur als een stel ouwe wijven zeg. Had toen zo 3-0 of erger kunnen worden. Daarna iets meer gelijk. Schaam me kapot voor wat Ajax liet zien.

Alleen ontsnapte NEC wel aan rood. Die vieze smeerlap van een Vleminckx, keiharde elleboog. Rest van dit seizoen schorsen, maar daar heeft Ajax nu niks aan.

Goddank zonet wel de 1-1 Briljante bal Eriksen.

We leven nog. Nu heel snel 1-2 maken en gewoon winnen.

$pecial

• 1147 berichten
  • 554 stemmen

FillumGek schreef:

Gadverdamme. Typisch weer.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

rep_robert schreef:

Inderdaad, wel een beetje een overdreven statement van Nomak, dit is een eenmalig iets natuurlijk.

Onzin, jouw Messias komt wel vaker negatief in het nieuws hoor. Nog niet zolang geleden nog toen hij een zekere Sabrina Ravelli probeerde te versieren op de chat. Terwijl deze "ideale schoonzoon" gewoon een vriendin heeft.

Oh, dat moest eens Ronaldo zijn geweest, dan werd hij hier wel een klootzak genoemd.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Yesss!! dit hadden we echt nodig na dat bagger begin ...

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

rep_robert schreef:

Nomak, dit is nou een reden waarom ik NEC echt een totaal kleurloze club vind en compleet inwisselbaar voor een ander team. Hele wedstrijd komt er geen kick van de tribunes, bij een amateur team heb je nog meer sfeer.

Ik heb niets met NEC. Het ging me gisteren om Roda, een team dat zeker niet zomaar inwisselbaar is.

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4173 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Onzin, jouw Messias komt wel vaker negatief in het nieuws hoor. Nog niet zolang geleden nog toen hij een zekere Sabrina Ravelli probeerde te versieren op de chat. Terwijl deze "ideale schoonzoon" gewoon een vriendin heeft.

Oh, dat moest eens Ronaldo zijn geweest, dan werd hij hier wel een klootzak genoemd.

Hier heb ik niks van gehoord Klinkt wel knullig haha. Maar dit zijn privézaken die niemand een reet aangaat. Het gaat natuurlijk om de manier van profileren van een speler, Ronaldo profileert zich als een diva

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

kos schreef:

*zingt Ze krijgen voetballes* 3-0 was niet eens geflatteerd geweest, zonde.

Dacht dat jij een seizoenskaart had? Overigens, is er iemand dood bij NEC? Het is 45 minuten al muisstil zeg

Overigens, gezapige Clasico gister. 1-1 is wel terecht, maar de gelijkmaker van Real was bullshit. Was geen pingel. Die van Barca was er wel 1. Maar hopelijk wordt de cupfinale boeiender.

PS: Wat een goal van Kah zeg Ook leuk dat hij zo bescheiden bleef, want het leek toch wel een bewussie.

Wilfred Genee

• 1173 berichten
  • 669 stemmen

Tweede helft maar eroverheen

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4173 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Ik heb niets met NEC. Het ging me gisteren om Roda, een team dat zeker niet zomaar inwisselbaar is.

Roda staat ook een stuk hoger op mijn ladder dan NEC hoor. Roda heeft wat dat betreft nog wel sfeer met die West Side Ultras achter het doel. En zag vorig seizoen toen ik in het uitvak zat naast het uitvak ook een sfeergroepje.

De Goffert is wat dat betreft een graftombe voor 12500 man.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Wat speelt Ajax afschuwelijk slecht. Nou zie je pas hoever we echt zijn weggezakt, de spelers kunnen geen bal fatsoenlijk aannemen, ze kunnen niet een bal 5 meter afspelen als er ook maar iemand van de tegenstander druk zet. We lijken wel een amateurteam. Nou weet ik waar Cruijff het over heeft, asjeblieft laat dit ophouden. Echt afschuwelijk om te zien, als je bijvoorbeeld ziet hoe onze kleine dwerg een bal aanneemt en dan 10 minuten de tijd neemt om af te passen, is dat echt om je dood voor te schamen. Er zit helemaal geen tempo in. En dan wordt je gewoon helemaal weggespeeld door NEC, het niveau is heel goed of niet Rik van den Loog?

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Wie is ''onze kleine dwerg''? Anita zeker?

Vind dat er wel slechtere spelers op het veld staan aan Ajax kant.

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4173 stemmen

vd Wiel kan niet eens een bal aannemen, dus in dat opzicht doet Anita het beter

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Haha vd Doelen weet niet zeker of Vleminckx expres iemand voor zijn kop wilde slaan

Kom op zeg, dit is wel de meest duidelijke elleboog van het hele seizoen. Schandalig dat NEC geen rode kaart kreeg.

Nou, het begint weer. Ik vrees dat het meteen na de rust weer alle hands aan dek wordt.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.