• 17.551 nieuwsartikelen
  • 182.858 films
  • 12.624 series
  • 34.952 seizoenen
  • 658.249 acteurs
  • 200.655 gebruikers
  • 9.483.606 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

Wilfred Genee

• 1173 berichten
  • 669 stemmen

Voetbalzone - 'Mourinho paste in aanloop naar Clásico opnieuw grasmat-tactiek toe'

Van José Mourinho kan gezegd worden dat hij op elk detail let, maar anderen claimen dat hij onsportief is. Volgens Sport heeft de coach van Real Madrid ervoor gezorgd dat de grasmat van het Santiago Bernabéu vanavond minder geschikt zal zijn voor het spel van aartsrivaal Barcelona. Men heeft het gras laten groeien en het is nu drie à vier centimeter hoger dan men normaal is gewend.

José

$pecial

• 1147 berichten
  • 554 stemmen

Haha die Mourinho, ja je kan zeggen wat je wilt maar die man is in mijn ogen de beste trainer van dit moment. Charismatisch en tactisch steengoed. Echt weer iets voor hem om met dit op de proppen te komen.

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4173 stemmen

Mag dat overigens wel? Vooral gezien het feit dat het nu al zo in de media benadrukt wordt. Zijn er overigens bepaalde normen waaraan de lengte van het gras moet voldoen?

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4173 stemmen

%%%%%% schreef:

(quote)

Je hebt volkomen gelijk over AZ !

Daarom is iedere thuis wedstrijd uitverkocht, staan er 10.000 mensen in de wacht voor een seizoens kaart. Er komen ook nog plannen aan voor een 2de ring

Kom op....

Beetje fout geformuleerd overigens door A&L, er is nog steeds geen kip die ervoor uitkomt voor AZ te zijn. Blijft denk ik een beetje bij Alkmaar en omstreken die supporters. Niks veranderd eigenlijk.

Overigens zou het AZ publiek zich geloofwaardiger maken als ze die klappertjes eindelijk is een keer lozen.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Ik herriner me nog die foto van AZ-supporters toen ze uit tegen Ajax moesten. Twee jaar geleden zat het uitvak toen helemaal vol, omdat het bekend was dat AZ kampioen werd. En een jaar geleden toen zat er nog geen hond, hoeso succesjespubliek

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

PSV koopt maar alles wat los en vast zit

Oh ja, dit nog even. Hoe hilarisch is dat? Even kijken naar de duurste transfers in Nederland de afgelopen 5 jaar volgens wikipedia:

1. Sulejmani (Heerenveen --> Ajax)

2. Huntelaar (Heerenveen --> Ajax)

3. Elm (Kalmar --> AZ)

4. Suarez (Groningen --> Ajax)

5. Cvitanich (Banfield --> Ajax)

-. Janko (Salzburg --> Twente)

7. De Zeeuw (Az --> Ajax)

Niks mis mee om een rijke koopclub te zijn (integendeel), maar doe dan niet zo huichelachtig.

rep_robert schreef:

Blijft denk ik een beetje bij Alkmaar en omstreken die supporters.

Stel je voor, mensen die hun lokale cluppie aanmoedigen

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

AjaxRulezzz schreef:

Ik herriner me nog die foto van AZ-supporters toen ze uit tegen Ajax moesten. Twee jaar geleden zat het uitvak toen helemaal vol, omdat het bekend was dat AZ kampioen werd. En een jaar geleden toen zat er nog geen hond, hoeso succesjespubliek

Alsof het raar is dat als je club na 20 jaar weer eens kans maakt op een titel dat ze meer publiek trekken.......

Spetie

• 38871 berichten
  • 8522 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Ik ken de geschiedenis maar al te goed. Zoals ik al zei, nog nooit gedegradeerd uit de Eredivisie.

1961/1962 zijn ze gedegradeerd uit de eredivisie.

En kom niet aan met het feit dat ze toen Rapid JC heetten, want je zegt ook dat Roda JC de eerste club in de Europacup 1 was, maar dat was ook onder de naam Rapid JC. Dus Helaas Nomak.

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Beetje fout geformuleerd overigens door A&L, er is nog steeds geen kip die ervoor uitkomt voor AZ te zijn. Blijft denk ik een beetje bij Alkmaar en omstreken die supporters. Niks veranderd eigenlijk.

Overigens zou het AZ publiek zich geloofwaardiger maken als ze die klappertjes eindelijk is een keer lozen.

Die klappertjes zijn inderdaad vervelend,maar die leveren wel rond de 10.000 euro de thuiswedstrijd op aan reclamen. Ze zijn absoluut vervelend dat is waar. ( Ik zie ook liever Anfield taferelen)

Ik zelf kom uit Limburg en ben sinds Willem van Hanegem aan het roer stond ( niet als speler) supporter.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Oh ja, dit nog even. Hoe hilarisch is dat? Even kijken naar de duurste transfers in Nederland de afgelopen 5 jaar volgens wikipedia:

1. Sulejmani (Heerenveen --> Ajax)

2. Huntelaar (Heerenveen --> Ajax)

3. Elm (Kalmar --> AZ)

4. Suarez (Groningen --> Ajax)

5. Cvitanich (Banfield --> Ajax)

-. Janko (Salzburg --> Twente)

7. De Zeeuw (Az --> Ajax)

Niks mis mee om een rijke koopclub te zijn (integendeel), maar doe dan niet zo huichelachtig.

(quote)

Dit heeft alleen niks met elkaar te maken. Je praat nu over prijzen van transfers. Ik had het over alles wat los en vast zit kopen. Drie kwart van de selectie van Ajax is onderhand eigen jeugd. PSV heeft er net een paar, de rest kopen ze. Wederom slaat je post nergens op

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

%%%%%% schreef:

(quote)

Je hebt volkomen gelijk over AZ !

Daarom is iedere thuis wedstrijd uitverkocht, staan er 10.000 mensen in de wacht voor een seizoens kaart. Er komen ook nog plannen aan voor een 2de ring

Kom op....

Haha kijk aan, er is een AZ supporter gesignaleerd!

Ja, er zitten wel mensen in het stadion. Maar jij snapt het verschil ook wel tussen alle gekte van toen en wat er nu nog over is. Verbeek klaagde dat er geen hond bij trainingen komt, in het stadion is het muisstil en na een goede 2, 3 jaren hoor je niemand meer over AZ. Moet je eens kijken hoe dit toen was. Ze kwamen als paddestoelen uit de grond, die die hard echte AZ fans voor het leven die dat toevallig altijd al waren maar pas bekend maakten toen de titel in zicht kwam

Verder verwijs ik je naar onderstaande post.

AjaxRulezzz schreef:

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Wilfred Genee schreef:

Van José Mourinho kan gezegd worden dat hij op elk detail let, maar anderen claimen dat hij onsportief is. Volgens Sport heeft de coach van Real Madrid ervoor gezorgd dat de grasmat van het Santiago Bernabéu vanavond minder geschikt zal zijn voor het spel van aartsrivaal Barcelona. Men heeft het gras laten groeien en het is nu drie à vier centimeter hoger dan men normaal is gewend.

Ja, eerlijk kan hij het niet winnen.

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Drie kwart van de selectie van Ajax is onderhand eigen jeugd.

Nou, wees er maar blij mee. Zonder topaankopen als Huntelaar of Suarez had Ajax de afgelopen jaren het rechterrijtje op mogen zoeken. Veel plezier met de Anita's en Jan Arie van den Heijdens van deze wereld

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Haha kijk aan, er is een AZ supporter gesignaleerd!

Ja, er zitten wel mensen in het stadion. Maar jij snapt het verschil ook wel tussen alle gekte van toen en wat er nu nog over is. Verbeek klaagde dat er geen hond bij trainingen komt, in het stadion is het muisstil en na een goede 2, 3 jaren hoor je niemand meer over AZ. Moet je eens kijken hoe dit toen was. Ze kwamen als paddestoelen uit de grond, die die hard echte AZ fans voor het leven die dat toevallig altijd al waren maar pas bekend maakten toen de titel in zicht kwam

Verder verwijs ik je naar onderstaande post.

(quote)

Iedere thuis wedstrijd is uitverkocht, nu ook de wedstrijd over 3 weken tegen De Graafschap al uitverkocht !

Die gekte is gaan liggen ook al duurde die toch wel 5 jaren ofzo, toen was AZ echt een hype. Naja ik heb liever echt supporters die de cultuur goed kennen etc. Dan die dagjes mensen.

Dat is wel vreemd wat je onder quote want die kaarten waren uitverkocht !

Oja die training veld ligt op een abnormaal verveelende plek. Ikweet zeker als die traingsveld wat toegankelijker was geweest dat er iederedag veel meer mensen waren komen kijken

Maargoed vandaag 3 punten pakken en ik ben tevreden,in het kolkende stadion

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

%%%%%% schreef:

(quote)

Iedere thuis wedstrijd is uitverkocht, nu ook de wedstrijd over 3 weken tegen De Graafschap al uitverkocht !

Die gekte is gaan liggen ook al duurde die toch wel 5 jaren ofzo, toen was AZ echt een hype. Naja ik heb liever echt supporters die de cultuur goed kennen etc. Dan die dagjes mensen.

Dat is wel vreemd wat je onder quote want die kaarten waren uitverkocht !

Oja die training veld ligt op een abnormaal verveelende plek. Ikweet zeker als die traingsveld wat toegankelijker was geweest dat er iederedag veel meer mensen waren komen kijken

Maargoed vandaag 3 punten pakken en ik ben tevreden,in het kolkende stadion

Ik zeg ook toch dat jullie stadion vol zit? Dat zit het zeker.

AZ is wel gegroeid, maar de hele hype is wel weer gaan liggen. Persoonlijk vond ik AZ alleen onder Adriaanse leuk, dat jaar van de halve finale UC. Mooie karakterploeg, mooi voetbal en een aanvallend denkende coach. De Hout was ook een leuk stadion. Tegenwoordig vind ik AZ weinig aan. Als ploeg, maar ook als club. Al zijn de mediastukjes met GJ Verbeek wel lachen hehe.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Nou, wees er maar blij mee. Zonder topaankopen als Huntelaar of Suarez had Ajax de afgelopen jaren het rechterrijtje op mogen zoeken. Veel plezier met de Anita's en Jan Arie van den Heijdens van deze wereld

Stekelenburg, Vd Wiel, Vertonghen etc. Genoeg eigen jeugd op hoog niveau.

Overigens doe je wel weer lacherig over Anita, vooral volhouden. Je zet jezelf net zo voor lul als Derksen met Pantelic. Anita is een bijzonder aardige voetballer. Geen back, maar als middenvelder gewoon 1 van de beteren van de hele Eredivisie. Moeilijk om te accepteren voor jou, maar je merkt het nog wel. Die gaat over 2 jaar gewoon voor 15 miljoen naar een grote buitenlandse club. Dit mag je quoten.

Overigens, de A1 is nu kampioen geworden. Spelen nu tegen PSV en winst is genoeg. Nog een paar minuten en een 4-2 stand voor Ajax

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Anita word weggeblazen bij een grote club,vooral met zijn spel

Of hij moet net zo goed zijn als Mesut Ozil

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Stekelenburg, Vd Wiel, Vertonghen etc. Genoeg eigen jeugd op hoog niveau.

Overigens doe je wel weer lacherig over Anita, vooral volhouden. Je zet jezelf net zo voor lul als Derksen met Pantelic. Anita is een bijzonder aardige voetballer. Geen back, maar als middenvelder gewoon 1 van de beteren van de hele Eredivisie. Moeilijk om te accepteren voor jou, maar je merkt het nog wel. Die gaat over 2 jaar gewoon voor 15 miljoen naar een grote buitenlandse club. Dit mag je quoten.

Wordt een mooie package-deal met Enoh dan. Zet ze op elkaar en je komt wel tot de 2 meter

Overigens, de A1 is nu kampioen geworden. Spelen nu tegen PSV en winst is genoeg. Nog een paar minuten en een 4-2 stand voor Ajax

Waarom ben je er niet bij? Wordt Ajax een keer kampioen... en nog wel tegen de gore, vieze, schurfterige PSV-jeugd! Oh nee wacht, het is weer eens 'te ver reizen' natuurlijk...

Insignificance

• 3220 berichten
  • 5589 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ja, en?

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Blijf je, of nok je hem nu weer 2 maand?

haha 2 maanden niet overdrijven heh

inmiddels richting de 2900 kaarten voor de kleine bekerfinale

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Spetie schreef:

1961/1962 zijn ze gedegradeerd uit de eredivisie.

En kom niet aan met het feit dat ze toen Rapid JC heetten, want je zegt ook dat Roda JC de eerste club in de Europacup 1 was, maar dat was ook onder de naam Rapid JC. Dus Helaas Nomak.

Feit blijft dat Roda JC nog nooit gedegradeerd is uit de Eredivisie. Je gaat geen enkele bron vinden die het tegendeel beweert. Het tegenovergestelde is wel waar, je zal honderden bronnen vinden die zeggen dat Roda JC, Utrecht en de traditionele top 3 de enige clubs zijn die nooit degradeerden uit de Eredivisie.

Spetie

• 38871 berichten
  • 8522 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Feit blijft dat Roda JC nog nooit gedegradeerd is uit de Eredivisie. Je gaat geen enkele bron vinden die het tegendeel beweert.

Dan is Roda JC dus ook niet de eerste club in de Europacup 1 zoals je zegt! Ook een keihard Feit!

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Ja Spetie, dat kan je zo zien.

Spetie

• 38871 berichten
  • 8522 stemmen

Dan zijn we het eens Nomak.

Overigens vind ik Roda JC verder een fijne club, die zeker al jaren een stabiele subtopper is. Vooral halverwege jaren 90 waren ze top en het is dat Ajax zo goed was in 1995, anders was Roda Jc toen kampioen geworden.

Don_Rubens

• 180 berichten
  • 1602 stemmen

Vanavond lekker op de bank, Real - Barca kijken Heb er zin in!

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

otherfool schreef:

Waarom ben je er niet bij? Wordt Ajax een keer kampioen... en nog wel tegen de gore, vieze, schurfterige PSV-jeugd! Oh nee wacht, het is weer eens 'te ver reizen' natuurlijk...

Zo is dat.

Ik ga niet een hele dag reizen voor een potje voetbal van de jeugd. Maar wel fijn voor je dat je weer een nieuwe stok hebt gevonden om mee te slaan. Je bent werkelijk het toppunt van triestigheid.

Ieder geval zijn ze kampioen

Voorbode voor het eerste over een paar weken.

En over je stukje over Anita...typisch otherfool, gewoon stug volhouden dat Anita er niks van kan. Jij komt nooit verder dan opmerkingen te maken over zijn uiterlijk en zijn lengte. Echt, wat een dom gelul zeg

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

'PSV in grote financiële problemen'

PSV zit in grote financiële nood. De club wacht een catastrofe als het zich niet voor de Champions League weet te plaatsen. Dit bevestigen directeur Tiny Sanders en voorzitter van de raad van commissarissen Peter Swinkels tegenover het Eindhovens Dagblad.

De club uit Eindhoven zou na dit seizoen al een negatief vermogen van tussen de vijf en tien miljoen euro hebben. Het wederom mislopen van de Champions League zou tot een tekort van twintig tot dertig miljoen kunnen leiden. Dat zou betekenen dat schuldeisers niet meer terugbetaald kunnen worden. De clubleiding zou al in gesprek zijn met de gemeente Eindhoven om het stadion en de grond te verkopen. Ook is het niet zeker of Philips de sponsorbijdrage tot 2017 ineens kan voldoen of een helpende hand kan uitsteken.

De voetbalorganisatie binnen de club moet, los van het halen van de Champions League, flink op de schop. Maximaal twintig banen gaan verloren. De grote financiële problemen zijn veroorzaakt door het missen van de Champions League en de spelersgroep. PSV heeft in de afgelopen twaalf jaar veertig miljoen verloren op de spelersgroep.

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4173 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Zo is dat.

Ik ga niet een hele dag reizen voor een potje voetbal van de jeugd. Maar wel fijn voor je dat je weer een nieuwe stok hebt gevonden om mee te slaan. Je bent werkelijk het toppunt van triestigheid.

Ieder geval zijn ze kampioen

Voorbode voor het eerste over een paar weken.

En over je stukje over Anita...typisch otherfool, gewoon stug volhouden dat Anita er niks van kan. Jij komt nooit verder dan opmerkingen te maken over zijn uiterlijk en zijn lengte. Echt, wat een dom gelul zeg

Vrienden van mij uit het noorden waren ook heen. Ik zou ook heen gaan als ik niet tot diep in de nacht had gewerkt vannacht. Zijn wel fijne dagjes als je een zonnetje erbij hebt en dus ook nog is wint. Maar ik snap ook wel dat mensen voor een jeugdpotje niet het land willen doorreizen.

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4173 stemmen

otherfool schreef:

Ging er meer om dat er zo'n AZ rage was. Maar die heeft zich vooral beperkt tot de eigen regio en de media.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Man City-Man Utd begint

Hehe, Rio Ferdinand is vanmorgen vroeg afgereisd naar huis, waar zijn vrouw is bevallen. Vanmiddag is hij weer terug naar Wembley gekomen voor de wedstrijd van nu! Da's pas klasse hehe!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.