- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Berbatov 
Twee open kansen binnen een halve minuut verknald.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3457 stemmen
Ligt het aan mij of staat het geluid van het publiek veel te zacht? Van deze derby verwacht ik wel wat meer sfeer
Oersaai commentaar ook.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Leo Driessen is dit geloof ik he? Saai commentaar inderdaad.
Het geluid van het publiek lijkt inderdaad zacht te staan.
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4173 stemmen
Ligt het aan mij of staat het geluid van het publiek veel te zacht? Van deze derby verwacht ik wel wat meer sfeer
Oersaai commentaar ook.
Het is ook Engeland he...commercie viert hoogtij en de stadions zitten ook daar gevuld met bobo's.
kos
-
- 36230 berichten
- 8951 stemmen
Wat een praatjes weer van dat sneue Ajax volk, hahah.
En het dan raar vinden dat iedereen ze uitlacht als het weer mis gaat
.
'Alleen Ajax doet er toe, alleen Ajax is belangrijk, blehblahblah'. Meelijwekkend gewoon.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
.
'Alleen Ajax doet er toe, alleen Ajax is belangrijk, blehblahblah'. Meelijwekkend gewoon.
En Barcelona!
Maar dat merk je vanavond nog wel hehe.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Volgens Guardiola is Real toch een heel stuk beter dan Barcelona.
kos
-
- 36230 berichten
- 8951 stemmen
Nou, poeh poeh, alle Nederlandse Ajax-successupportertjes die ook allemaal voor Barcelona zijn natuurlijk. Hoe indrukwekkend
.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Ja, las het al. Stuitend, die neppe bescheidenheid van Guardiola. Valt me nu al weken op. Rondom Sjaktar Donesk was hij ook al zo irritant bescheiden en complimenteus. Zelfs na de 5-1 lagen er volgens hem nog volop kansen voor SD.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Nou, poeh poeh, alle Nederlandse Ajax-successupportertjes die ook allemaal voor Barcelona zijn natuurlijk. Hoe indrukwekkend
.
Beter dan een NECer die zijn successen zoekt door maar de grootste club ter wereld er ''even'' bij te supporten! 
kos
-
- 36230 berichten
- 8951 stemmen
Bij mij weet iedereen dat het weinig met successen te maken heeft, bij jullie Ajaxietjes weet iedereen dat Barca supporten daar alles mee te maken heeft. Nuff said.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Bij mij weet iedereen dat het weinig met successen te maken heeft, bij jullie Ajaxietjes weet iedereen dat Barca supporten daar alles mee te maken heeft. Nuff said.
Haha ja bij jou heeft het niks met succes te maken. Het is ook niet dat Real nooit eens wat wint he? Hou op man.
Ik support Barca trouwens niet, ben er alleen een groot liefhebber van. Zij spelen tenminste zoals je voetbal hoort te spelen. 0-4 vanavond zou leuk zijn.
kos
-
- 36230 berichten
- 8951 stemmen
Vanavond gewoon winnen van die Spaanse Friezen en morgen van de Joden, hopen op eindleijk eens een mooi weekendje
.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Wordt vanavond vast gelijk. . Laat Real ze maar pakken in de CL.
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4173 stemmen
.
Wat een calimero opmerking zeg. Is het zo raar dat Ajax voor mij de enige club is. Wat een ontzettend zielige opmerking van jou zeg
Je haalt jezelf echt naar beneden met zulke belachelijke opmerkingen, want hieruit blijkt ook maar weer hoe slecht je de desbetreffende discussie hebt gevolgd.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Ik ben een liefhebber van het soort voetbal dat Barça speelt en daarom support ik Ajax, want zij zijn een van de schaarse clubs in de wereld die wel aanvallend proberen te voetballen. Heeft niks te maken met 'succes'. Ajax heeft dan ook niet echt veel sucessen de afgelopen jaren.
Natuurlijk hoop ik dat Barça wint van Real en dat ze de CL winnen. Dat verdienen ze gewoon als je kijkt naar hun spel. Ze zijn gewoon simpelweg de beste ploeg in de wereld.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Vanavond gewoon winnen van die Spaanse Friezen en morgen van de Joden, hopen op eindleijk eens een mooi weekendje
.
Wie weet wint Real ja. Je 2e clubje bezit immers vele vele miljoenen tot een miljard dus die hebben wel wat bij elkaar gekocht. Maar goede kans dat je gewoon niks hebt dit weekend. Barca verliest sowieso niet en Ajax maakt ook wel een goede kans.
Je haalt jezelf echt naar beneden met zulke belachelijke opmerkingen,
Kan dat dan? Dat hij zichzelf nog verder naar beneden haalt?
Enne fuck 1-0 Man City 
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Man City staat 1-0 voor. Goal Yaya Toure en een fout van Carrick.
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4173 stemmen
Soms houd je hoop, maar kos maakt zich toch wel week in week uit belachelijk met zijn anti-Ajax opmerkingen. Alleen voor hem hoop je eigenlijk al dat Real vanavond keihard de boot in gaat. Met zijn nep Ajax en nep Barcelona haat.
Ik geef het op 
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Nu City 1-0 voorstaat is een defensief blok met Barry, De Jong en Toure wel handig. Maar wel een schande dat je als grote club met 3 controleurs begint,
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
.
Ajax is de laatste jaren dan ook zo succesvol. Het verschil tussen Ajax en PSV is dat het publiek in Amsterdam bij een 2-1 achterstand met een man minder vol achter de ploeg gaat staan en ze bij PSV gaan staan fluiten of al naar huis gaan.
kos
-
- 36230 berichten
- 8951 stemmen
Niks mis met voetbalhaat! Jullie zijn veel te suffe doetjes met je jezelf veel te serieus nemende quasi-objectiviteit
.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Niks mis met voetbalhaat! Jullie zijn veel te suffe doetjes met je jezelf veel te serieus nemende quasi-objectiviteit
.
Welja, lul jezelf er maar weer uit.
Enne wat heeft Man Utd plots? 1e helft niks aan de hand, na rust overklast door City 
kos
-
- 36230 berichten
- 8951 stemmen
Ajax is de laatste jaren dan ook zo succesvol. Het verschil tussen Ajax en PSV is dat het publiek in Amsterdam bij een 2-1 achterstand met een man minder vol achter de ploeg gaat staan en ze bij PSV gaan staan fluiten of al naar huis gaan.
Hahahahahahahaha
*weer op stoel kruipt*
kos
-
- 36230 berichten
- 8951 stemmen
pffff, wat een pech voor St.Pauli, klote
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Wat een kneus is die Scholes ook soms he. Keiharde charge en een rode kaart.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Wat een psychopaat die Scholes
. Volkomen terechte rode kaart.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3457 stemmen
Scholes, wat een waus zeg.
En is Leo Driessen overgestapt op mompelen nu?
Kan hem soms nauwelijks verstaan, ontslaan die gast.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Leer Nederlands voordat je weer onzin uitkraamt.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik ben een liefhebber van het soort voetbal dat Barça speelt en daarom support ik Ajax, want zij zijn een van de schaarse clubs in de wereld die wel aanvallend proberen te voetballen. Heeft niks te maken met 'succes'. Ajax heeft dan ook niet echt veel sucessen de afgelopen jaren.
Dus dit jaar ben je voor Twente omdat ze het vaakst gewonnen hebben? Of voor PSV omdat ze het meest gescoord hebben?
Ajax de enige club die aanvallend voetbal speelt. Laat me niet lachen.
Wat een pedante gedachte...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.