• 17.551 nieuwsartikelen
  • 182.858 films
  • 12.624 series
  • 34.952 seizoenen
  • 658.249 acteurs
  • 200.655 gebruikers
  • 9.483.606 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Afgezien van dat ik het een tendensieuze opmerking vind en ik het niet geloof is het is ook geen extreme haat, maar gewoon leuk als de supporters van onze aartsrivaal ook gefrustreerd rondlopen. Schept toch een band.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Haha, ja neem precies de jaren die jouw het beste uitkomen. Als ze dit jaar geen titel pakken en die kans is groot, dan hebben ze ook 3 jaar geen enkele noemenswaardige prijs gewonnen. PSV is sportief gewoon behoorlijk afgeleden. Intern rommelt het ook behoorlijk las ik. Sanders wordt uitgekotst, Brandts wordt bekritiseerd omdat hij met een peperdure jeep rijdt op kosten van PSV terwijl PSV ontslagen wordt en ga maar door.

OK, pak je de laatste 15 jaar of 20 of 25. En bij PSV rommelt het intern. Bij Ajax rommelt het in de Telegraaf.

trouwens drie jaar geleden werden ze nog gewoon kampioen hoor. Dipje van 2 jaar, noem ik nog geen afglijden. Wat Feyenoord doet, dat is afglijden.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Reinbo schreef:

Afgezien van dat ik het een tendensieuze opmerking vind en ik het niet geloof is het is ook geen extreme haat, maar gewoon leuk als de supporters van onze aartsrivaal ook gefrustreerd rondlopen. Schept toch een band.

Het is wel degelijk haat. Als je zoals vorig jaar tientallen lui het trainingsveld op zag gaan, eisen dat er verloren werd van Twente, dan is dat geen frustratie creeeren, maar iets uit pure haat doen. Ben blij dat ik niet zo ben. Vind PSV walgelijk, maar ik zou hun ellende nooit verkiezen boven succes van Ajax.

Reinbo schreef:

(quote)

OK, pak je de laatste 15 jaar of 20 of 25. En bij PSV rommelt het intern. Bij Ajax rommelt het in de Telegraaf.

Als het om de laatste 20 jaar gaat....toen won Ajax nog wel eens een Uefa Cupje en Champions Leagueje

trouwens drie jaar geleden werden ze nog gewoon kampioen hoor. Dipje van 2 jaar, noem ik nog geen afglijden. Wat Feyenoord doet, dat is afglijden.

Ik zei ook als je dit seizoen erbij neemt.

Dit seizoen wordt Ajax kampioen ( ), daarvoor was het Twente en daarvoor AZ. Pas daarvoor PSV.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ging niet op Ajax, maar of PSV nu zo'n afgegleden clubje was.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Zoveel succes kende PSV niet in de jaren 90 hoor. Tot pakweg 1998 was dat het decennium van Ajax. 2000-2008 was voor PSV, op 2 jaartjes na dan.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

PSV is gewoon 4 keer kampioen geworden in de jaren 90 (91-00). Net zo vaak als Ajax, die enkel een Europees succesje meer hadden, maar als we vanaf 88 tellen staan ze daarin ook gelijk.

The Oceanic Six schreef:

Dit seizoen wordt Ajax kampioen ( ),

Krijg bijna zin om de selectie even aan te spreken over de wedstrijd tegen PSV.......

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Ehm, een Uefa Cup, een Cl, een CL finale en een CL halve finale is niet ''Een Europees succesje meer''

Enne, als jij 1988 erbij haalt, tel dan ook 1987 erbij. Hebben we nog een Europese cup erbij

Stond jij trouwens niet vorig jaar op dat veld vlak voor Twente-Feyenoord dan?

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

pf Derksen weer, het was hem zeker ingefluisterd door depressieve Borst en dronken Deelder op het roodwitte-mannen-diner van sparta

Feyenoordsupporters eisen verlies, wat een titel.. lekker generaliserend ook. Heb nergens gehoord dat een Feyenoordsupporter hoopt op een verlies laat staan actie voeren door een groep, zowel niet in m'n fanatieke kring als op internet

Maandag 2 mei trouwens met minstens 2500 man naar de 'kleine' bekerfinale in Waalwijk, lekker oldschool met vrij vervoer heb er zin in

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Bottleneck!

Da's lang geleden!

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Reinbo schreef:

Krijg bijna zin om de selectie even aan te spreken over de wedstrijd tegen PSV.......

Ga nou niet mee in de massale frustratie he

Er zijn nog 4 wedstrijden te gaan, laten we eerst maar eens dit weekend afwachten voordat we moord en brand gaan schreeuwen over wie kampioen wordt, de kaarten kunnen morgenavond alweer heel anders liggen op tafel

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Maar wat ik er zo erg aan vind? Net als AZ vind ik PSV gewoon nep overkomen. Kunstmatige topclub. Ze hebben goed gepresteerd de laatste 15 jaar, maar als club doet het me echt niks. Kansloos publiek, vervelende manier van voetballen, vervelende voetbalvisie, koopt maar alles wat los en vast zit en hun eeuwige gejank van alles boven de rivieren is ook lachwekkend.

Gelukkig kom je niet gefrustreerd over

Echt, als ik verplicht wordt supporter te worden van PSV of Feyenoord, dan zou ik in de Kuip zitten.

Ja vast, jij als ultieme succes- en teletekst'supporter' zeker

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4173 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Snap die extreme haat nooit zo. Stel dat Ajax morgen verliest, moeten ze dan over 2 weken ook maar verliezen van Heerenveen om zo Feyenoord te naaien?

.

En even daarvoor zit je te zeggen dat PSV een vieze schurftclub is Tegenstrijdig hoor A&L

Overigens is PSV een saaie, kleurloze bedoening daar in het zuiden. Ik heb er echt totaal niks mee hoor, maar hoe je zoiets nog erger kan haten dan dat clubje uit Rotterdam Zuid is me een raadsel.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

moviemafketel schreef:

‘Feyenoord-supporters eisen verlies tegen PSV’

Belachelijk! Niet alleen omdat die trieste nepsupporters zo hun eigen club benadelen. Maar vooral omdat ze denken dat ze zoiets moeten eisen, alsof PSV niet op eigen kracht tegen dat clubje kan winnen.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

En even daarvoor zit je te zeggen dat PSV een vieze schurftclub is Tegenstrijdig hoor A&L

Overigens is PSV een saaie, kleurloze bedoening daar in het zuiden. Ik heb er echt totaal niks mee hoor, maar hoe je zoiets nog erger kan haten dan dat clubje uit Rotterdam Zuid is me een raadsel.

Wat heeft dat met elkaar te maken dan? Wat ik van PSV vind staat toch los van dit alles? Ik haat PSV ook niet, ik vind ze gewoon ranzig. Ik haat niemand.

En ik zou nooit een verlies van Ajax toejuichen, om welke reden ook.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Zou iemand PSV missen in de Eredivisie dan afgezien van de supporters en een paar verdwaalde hier? Feyenoord zou ik echt wel missen als die degraderen. PSV zit geen kleur geur en aardigheid aan.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

moviemafketel schreef:

Zou iemand PSV missen in de Eredivisie dan afgezien van de supporters en een paar verdwaalde hier? Feyenoord zou ik echt wel missen als die degraderen. PSV zit geen kleur geur en aardigheid aan.

Juistem, zo is het.

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4173 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Wat heeft dat met elkaar te maken dan? Wat ik van PSV vind staat toch los van dit alles? Ik haat PSV ook niet, ik vind ze gewoon ranzig. Ik haat niemand.

En ik zou nooit een verlies van Ajax toejuichen, om welke reden ook.

Als je de ene haat raar vind en je eigen haat(want wat jij zegt was gewoon een ander woord ervoor) voor een zielloze club wel normaal vindt dat klopt er iets niet lijkt me Je wenst ze ook een faillisement toe, in hoeverre is dat dan wel normaal?

Daarnaast, zoals ik al zei. PSV is kleurloos, saai en zielloos. Who gives a fuck wat daarmee gebeurt eigenlijk? Dan kan je er toch geen hekel aan hebben? Onze klassieke rivaal heb je zoveel meerdere redenen voor om is lekker af te zeiken

PSV is net zoals NEC, Willem II, Roda JC, Vitesse etc. Ook allemaal van die kleurloze clubs die mij totaal niets doen.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Alle clubs behalve Ajax en Feyenoord kan ik missen, maar dan wordt de competitie een beetje kort

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

rep_robert schreef:

Daarnaast, zoals ik al zei. PSV is kleurloos, saai en zielloos. Who gives a fuck wat daarmee gebeurt eigenlijk? Dan kan je er toch geen hekel aan hebben? Net zoals NEC, Willem II, Roda JC, Vitesse etc. Ook allemaal van die kleurloze clubs die mij totaal niets doen.

Misschien moeten jullie je dan maar terugtrekken en een competitie beginnen met alleen maar Ajax en Feyenoord. Kunnen jullie 34 keer per seizoen tegen elkaar spelen.

Hoe kan het jou nu niet schelen wat er met die clubs gebeurd? Wat een kortzichtigheid. Die clubs die jij opnoemt zijn net zo belangrijk voor de Eredivisie als elke andere club.

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Even reëel doen Nomak, het is gewoon heel gemeen dat andere clubs ook kampioen kunnen worden, ik snap die hoofdstedelijke frustraties wel. Al die nachten zwetend wakker worden met een juichende Affelay op je netvlies, dat gaat je niet in de koude kleren zitten.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Als je de ene haat raar vind en je eigen haat(want wat jij zegt was gewoon een ander woord ervoor) voor een zielloze club wel normaal vindt dat klopt er iets niet lijkt me Je wenst ze ook een faillisement toe, in hoeverre is dat dan wel normaal?

Daarnaast, zoals ik al zei. PSV is kleurloos, saai en zielloos. Who gives a fuck wat daarmee gebeurt eigenlijk? Dan kan je er toch geen hekel aan hebben? Onze klassieke rivaal heb je zoveel meerdere redenen voor om is lekker af te zeiken

PSV is net zoals NEC, Willem II, Roda JC, Vitesse etc. Ook allemaal van die kleurloze clubs die mij totaal niets doen.

PSV is sportief gezien natuurlijk wel een rivaal he, dus ik zie ze sowieso graag verdwijnen omdat die club gewoon niet moet. Twente is ook niet alles met mediageile Munsterman, maar tegen de club Twente heb ik niks. Prima dat zij erbij zijn gekomen.

Ik heb een afkeer tegen PSV, nooit verborgen gehouden. Mocht PSV 2e worden, dan hoop ik dat ze in de voorrondes CL verliezen. Heb ik normaal nooit bij ploegen uit eigen land, maar bij PSV wel

Overigens, de clubs die je onderaan je post noemt zijn wel kleurloos ja, maar je hebt ze wel nodig. Om nou 34x tegen Feyenoord te spelen, neu...

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

otherfool schreef:

Ja vast, jij als ultieme succes- en teletekst'supporter' zeker

Precies pik, daarom is hij ook supporter van een club die al 7 jaar lang geen kampioen is

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Dat ben ik met je eens, met PSV heb ik weinig tot niks (wie wel eigenlijk?), maar die club uit de haven vind ik walgelijk, van tenue t/m hoekvlag. Die andere ajaxhatende clubjes vind ik voornamelijk zielig (Utreg en ADO), hebben nog nooit iets betekend en gaan zich meten met de beer.

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4173 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Misschien moeten jullie je dan maar terugtrekken en een competitie beginnen met alleen maar Ajax en Feyenoord. Kunnen jullie 34 keer per seizoen tegen elkaar spelen.

Hoe kan het jou nu niet schelen wat er met die clubs gebeurd? Wat een kortzichtigheid. Die clubs die jij opnoemt zijn net zo belangrijk voor de Eredivisie als elke andere club.

Misschien wel, maar daarom kan ik ze toch maar saai en kleurloos met een saaie achterban vinden? Clubs als Utrecht, ADO, de Graafschap, Groningen geven de boel toch veel meer kleur dan die clubs in mijn optiek. En dan heb ik het niet alleen over het voetballende gedeelte natuurlijk.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Bottleneck!

Da's lang geleden!

dat is het zeker ja

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

orbit schreef:

(quote)

Dat ben ik met je eens, met PSV heb ik weinig tot niks (wie wel eigenlijk?), maar die club uit de haven vind ik walgelijk, van tenue t/m hoekvlag. Die andere ajaxhatende clubjes vind ik voornamelijk zielig (Utreg en ADO), hebben nog nooit iets betekend en gaan zich meten met de beer.

Feyenoord is tegenwoordig meer sneu dan kut, heb ik weinig moeite mee. Legioentje moet niet eisen dat ze van concurrenten van Ajax verliezen, verder heb ik er niet zoveel tegen. Blijft wel een mooie historische club met een eigen smoel.

Bottleneck schreef:

(quote)

dat is het zeker ja

Blijf je, of nok je hem nu weer 2 maand?

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Die 10-0 maakt me niet meer zoveel uit. Leuk hoor, als Feyenoord revanche neemt door ruim van PSV te winnen.

Ik hoop natuurlijk wel gewoon dat Feyenoord wint. Ten eerst omdat ik voor Feyenoord ben en ten tweede omdat Feyenoord nog speelt voor de play-offs.

Inderdaad.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

rep_robert schreef:

Misschien wel, maar daarom kan ik ze toch maar saai en kleurloos met een saaie achterban vinden?

Jij mag vinden wat je wil, maar die clubs heb je ook nodig. Roepen dat het je niets kan schelen of ze kapotgaan of niet is in mijn ogen ongepast.

rep_robert schreef:

Clubs als Utrecht, ADO, de Graafschap, Groningen geven de boel toch veel meer kleur dan die clubs in mijn optiek. En dan heb ik het niet alleen over het voetballende gedeelte natuurlijk.

Is dat zo? En waarom? Omdat ze zo een leuke supporters hebben zeker.

Ik snap trouwens ook totaal niet waarom iedereen zegt dat Utrecht een grotere en mooiere club is dan Roda. Pak de ranglijst van de laatste pakweg 10 jaar er eens bij en vergelijk. Roda is met Utrecht en de traditionele top 3 de enige club die NOOIT is gedegradeerd uit de Eredivisie. Roda is kampioen geworden en was de allereerste Nederlandse club in de Europacup 1.

Ja, lekker kleurloos. Clubjes als Groningen, Ado en De Graafschap zijn zoveel groter en mooier dan Roda.

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4173 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Feyenoord is tegenwoordig meer sneu dan kut, heb ik weinig moeite mee. Legioentje moet niet eisen dat ze van concurrenten van Ajax verliezen, verder heb ik er niet zoveel tegen. Blijft wel een mooie historische club met een eigen smoel.

Qua kleur voegen ze meer toe. Maar voor rest is dat natuurlijk ook een walgelijke club met mensen die allemaal aan zelfverheerlijking doen. Brrrr, krijg er de bibbers van eigenlijk. En dan durven ze ons arrogant te noemen

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Ik geloof er ook niks van dat Feyenoordsupporters dat gaan eisen, zal wel geroepen zijn door een enkele malloot en het wordt dan vervolgens breed uitgemeten in de pers.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.