• 17.551 nieuwsartikelen
  • 182.858 films
  • 12.625 series
  • 34.953 seizoenen
  • 658.249 acteurs
  • 200.655 gebruikers
  • 9.483.619 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4173 stemmen

Hoor je dit weer A&L? Ik had al zoiets bedacht ja.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Wel weer triest, laat dat ploegje eerst eens zijn eigen zaakjes in orde krijgen ipv. expres verliezen van PSV in de hoop dat.. tsjongejonge, geen enkel niveau dit.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Geloof er niks van dat Feyenoorders nu van PSV willen verliezen om Ajax weer te neppen. Die 10-0 zit ze nog hoog. Lijkt me wat stemmingsmakerij van Derksen.

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4173 stemmen

Ik denk dat die 10-0 op zo'n moment als Ajax kampioen kan worden geen donder uitmaakt bij die Feyenoord fans hoor Ik weet niet hoe hoog jij ze inschat, maar ik zie het wel gebeuren.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Feyenoord heeft zelf nu nog alles om voor te spelen als ze dit weekend Willem II verslaan in de Kuip. Dan ga je echt niet in eigen Kuip de week erna op halve kracht ballen tegen PSV om Ajax te neppen. Feyenoord speelt thuis en Feyenoord speelt nog ergens op. En niet onbelangrijk, veel supporters (en spelers natuurlijk) zinnen op sportieve wraak na de 10-0.

Heerenveen trouwens 2-0 voor op Utrecht. Utrecht gaat de play offs nog missen denk ik. Heracles kan zondag bij winst op PSV 8e worden

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Tsja, ik ben geneigd om ze ook zo laag mogelijk in te schatten, zoals rep. Maar een gemotiveerd feyeclubje is nog steeds een obstakel voor psv op dit moment, laten we hopen dat de ploeg en trainer niet net zo dom zijn als de supporter

$pecial

• 1147 berichten
  • 554 stemmen

Zolang Ajax maar geen kampioen wordt.. de derde ster, dat kan je dan nog lang gaan aanhoren dat die als eerste is behaald door Ajax.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Als er een Feyenoordsupporter niet graag ziet dat Ajax kampioen wordt ben ik het wel. Desalnietemin hoop ik zeer dat Feyenoord van PSV wint om revange te nemen voor de 10-0. Hadden ze het toen gewoon bij 6-0 gelaten hadden ze idd wel mogen winnen van mij.

Maar laat Twente die laatste wedstrijd in de Arena maar gewoon winnen. Kunnen ze best en dubbel de fun.

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Als 1 ploeg Barca nog van prijzen kan houden dit seizoen is het Madrid. Dat buitenkansje zal José Mourinho aangrijpen om de vernedering van Camp Nou eerder dit seizoen recht te zetten. Ik zou dan ook niet ook maar 1 cent in durven zetten tegen de Special One.

Sportdome.nl - Nieuws - Mourinho uniek in Champions League

Ik vind Man U niet onder doen voor Real, zeker niet als het zo loopt als thuis tegen Chelsea.

Het wordt een erg spannende wedstrijd, dat wel, geen 5-0 voor Barca dit keer.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Kijk eens aan, een voetbalochtend vol met leuk nieuws.

Ajax haalt bijna zeker Boerrighter terug van RKC. Lijkt me wel prima, snelle, technische speler met een Ajax verleden. Beter een keer dit proberen dan dat Twente of Heerenveen hem koopt en Ajax hem over 2 jaar voor 10 miljoen gaat halen.

Maar het mooiste nieuws was wel dat over PSV:

Voetbalzone - 'PSV stevent bij uitblijven Champions League af op catastrofe'

Dat die vieze schurftclub maar failliet mag gaan. Feyenoord heb je nodig in de Eredivisie, PSV kan iedereen missen als kiespijn. Heerlijk dat wanbeleid daar. En dan lachen PSVers regelmatig over Ajax. Hopelijk kan Heracles PSV morgen al de genadeklap geven dat Ajax over PSV heen kan wippen op de ranglijst.

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Moeten we nu lachen of huilen? Vieze schurftclub? Ben je 12 jaar ofzo?

schram101

• 16758 berichten
  • 2370 stemmen

Haha! ''vieze schurftclub''

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

otherfool schreef:

Moeten we nu lachen of huilen? Vieze schurftclub? Ben je 12 jaar ofzo?

Leuk geprobeerd, maar ik zit geen clubnamen te verbasteren. Ik scheld PSV gewoon uit. Ranzig, kansloos clubje.

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2394 stemmen

Wat is er erger aan een verbastering dan aan het uitschelden dan?

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2394 stemmen

rep_robert schreef:

Ik denk dat die 10-0 op zo'n moment als Ajax kampioen kan worden geen donder uitmaakt bij die Feyenoord fans hoor Ik weet niet hoe hoog jij ze inschat, maar ik zie het wel gebeuren.

Die 10-0 maakt me niet meer zoveel uit. Leuk hoor, als Feyenoord revanche neemt door ruim van PSV te winnen.

Ik hoop natuurlijk wel gewoon dat Feyenoord wint. Ten eerst omdat ik voor Feyenoord ben en ten tweede omdat Feyenoord nog speelt voor de play-offs.

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ik scheld PSV gewoon uit. Ranzig, kansloos clubje.

Moeten we nu lachen of huilen? Clubs uitschelden? Ben je 12 jaar ofzo?

$pecial

• 1147 berichten
  • 554 stemmen

Praat van een gefrustreerde Ajax-Supporter Een club faillissement in hopen vind ik dan weer een beetje overdreven praat. Zou het helemaal leuk worden in de eredivisie zeg..

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Moeten we nu lachen of huilen? Clubs uitschelden? Ben je 12 jaar ofzo?

Jammer dat jij geen enkele originaliteit kent otherfool en alleen met opmerkingen van anderen op de proppen kan komen.

Maargoed, zo kennen we je al langer.

Sowieso ben je de meester in alles verdraaien. Jol piept over de arbitrage = jankbal. Mourinho doet dit = hoort bij zijn stijl

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

$pecial schreef:

Praat van een gefrustreerde Ajax-Supporter Een club faillissement in hopen vind ik dan weer een beetje overdreven praat. Zou het helemaal leuk worden in de eredivisie zeg..

Ben helemaal niet gefrustreerd over PSV hoor. Laatste 2 jaar is Ajax boven PSV geeindigd. Ook dit jaar zal dit waarschijnlijk gebeuren. Ik heb nooit onder stoelen of banken gestoken hoe walgelijk ik de club PSV vind met alles wat daarbij hoort, dus doe nou niet of dit een eenmalige gefrustreerde oneliner was

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ben helemaal niet gefrustreerd over PSV hoor.

Moeten we nu lachen of huilen? Niet gefrustreerd? Ken je het woord niet ofzo?

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Hoop dat je lol hebt aan je eigen opmerkingen. Schijnbaar moet je je pretjes uit dit soort dingen halen

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Die 10-0 maakt me niet meer zoveel uit. Leuk hoor, als Feyenoord revanche neemt door ruim van PSV te winnen.

Gaat mij niet om revange met grote cijfers (wat toch niet za lukken), maar ze uitschakelen voor de titel race. Al was het maar om duidelijk te maken dat hun doelpuntenrace geen zin heeft gehad.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Ben helemaal niet gefrustreerd over PSV hoor. Laatste 2 jaar is Ajax boven PSV geeindigd. Ook dit jaar zal dit waarschijnlijk gebeuren. Ik heb nooit onder stoelen of banken gestoken hoe walgelijk ik de club PSV vind met alles wat daarbij hoort, dus doe nou niet of dit een eenmalige gefrustreerde oneliner was

Wat vind je eigenlijk zo erg aan PSV? gewoon degelijk gerund en professioneel clubje. Dat ze zo in de rode cijfers zouden komen verbaasd me. Had eerder verwacht dat vd Boog Ajax leeg zou trekken.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Trouwens, wel een gruwelijk lekker voetbaldagje zeg.

18.15 begint de halve finale FA Cup Man City-Man Utd en om 22.00 uur Real-Barca.

Die eerste is sowieso op EL en die 2e op het maand gratis live kanaal van Sport 1.

Geen idee hoelaat ik vanavond uitga, maar als het effe kan wil ik de Clasico wel zien!

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Wat vind je eigenlijk zo erg aan PSV? gewoon degelijk gerund en professioneel clubje. Dat ze zo in de rode cijfers zouden komen verbaasd me. Had eerder verwacht dat vd Boog Ajax leeg zou trekken.

Haha nou, degelijk en professioneel gerund gaat daar al jaren niet op. Sportief en financieel zwaar afgegleden.

Maar wat ik er zo erg aan vind? Net als AZ vind ik PSV gewoon nep overkomen. Kunstmatige topclub. Ze hebben goed gepresteerd de laatste 15 jaar, maar als club doet het me echt niks. Kansloos publiek, vervelende manier van voetballen, vervelende voetbalvisie, koopt maar alles wat los en vast zit en hun eeuwige gejank van alles boven de rivieren is ook lachwekkend. Echt, als ik verplicht wordt supporter te worden van PSV of Feyenoord, dan zou ik in de Kuip zitten.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

‘Feyenoord-supporters eisen verlies tegen PSV’

Supporters van Feyenoord gaan binnenkort actievoeren om de spelers ervan te overtuigen om opzettelijk tegen PSV te verliezen. De aanhang wil dat Ajax geen kampioen word. Dat meldt Johan Derksen vanavond bij Voetbal International.

“Mario Been en de spelers willen nog vol voor Europees voetbal gaan en daarom ook winnen van PSV. Maar op deze manier ontstaat er een heel vervelend sfeertje”, zei Derksen. Op 24 april staat Feyenoord – PSV op het programma. In Eindhoven werd het eerder dit seizoen 10-0 voor PSV.

Maandag werd het tv-programma opgenomen in Rotterdam bij Sparta. Daar hoorde Derksen na afloop van enkele aanwezigen van de plannen in Rotterdam. Ook vorig jaar riep de aanhang van Feyenoord de spelers op niet hun best te doen tijdens de uitwedstrijd bij FC Twente, zodat die club kampioen kon worden in plaats van de Amsterdamse rivaal.

Blijft sneu.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Onzin. Geloof er niets van. Een enkeling misschien. Bovendien moet Twente kampioen worden, niet psv.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Haha nou, degelijk en professioneel gerund gaat daar al jaren niet op. Sportief en financieel zwaar afgegleden..

Hoeveel titels hebben ze de laatste 7 jaar gepakt? Kans is groot dat er dit jaar gewoon weer eentje bij komt. En dit jaar kwartfinale UEFA cup is ook een prima (geen geweldig) resultaat.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Snap die extreme haat nooit zo. Stel dat Ajax morgen verliest, moeten ze dan over 2 weken ook maar verliezen van Heerenveen om zo Feyenoord te naaien?

Ik snap dit echt niet. Als Ajax in de laatste wedstrijd uitgespeeld is tegen Twente, dan hoop ik alsnog dat ze alles geven voor de winst, ook als je PSV daarmee kampioen kan maken. Dat ik het misschien dan geen ramp vind als Twente dan toch zou winnen, dat is wat anders. Maar ik zou nooit hopen dat mijn eigen club verliest. Dat mag je als supporter ook niet willen. Is het Legioen nou zover afgegleden? Het enige wat Feyenoord nog een topclub maakt is het stadion en de achterban. Dit soort ''nieuwtjes'' verknallen dat laatste ook behoorlijk.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Hoeveel titels hebben ze de laatste 7 jaar gepakt? Kans is groot dat er dit jaar gewoon weer eentje bij komt. En dit jaar kwartfinale UEFA cup is ook een prima (geen geweldig) resultaat.

Haha, ja neem precies de jaren die jouw het beste uitkomen. Als ze dit jaar geen titel pakken en die kans is groot, dan hebben ze ook 3 jaar geen enkele noemenswaardige prijs gewonnen. PSV is sportief gewoon behoorlijk afgeleden. Intern rommelt het ook behoorlijk las ik. Sanders wordt uitgekotst, Brandts wordt bekritiseerd omdat hij met een peperdure jeep rijdt op kosten van PSV terwijl PSV ontslagen wordt en ga maar door.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.