- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3457 stemmen
Krijg je zo'n kans nog om het goed te maken door 2-0 voor te staan, verneuken ze het weer. 
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2395 stemmen
Haha, de afgunst tegen PSV is duidelijk.
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4173 stemmen
Helaas ben jij ook altijd zo teleurgesteld als Ajax verliest
Ik geniet prima vanavond hoor 
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Eerste helft niet kunnen kijken, maar klinkt als een typische PSV-wedstrijd in 2010/2011: jezelf flitsend een mooie positie verzorgen en het dan op labbekakkerige wijze weer net zo makkelijk weggeven.
Die tackle van Marcelo 
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2395 stemmen
Helaas ben jij ook altijd zo teleurgesteld als Ajax verliest
Ik geniet prima vanavond hoor
Ik vind het heerlijk als Ajax verliest, maar ik ga niet
hoor. Dat heb ik niet nodig. 
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3312 stemmen
Eerste helft niet kunnen kijken, maar klinkt als een typische PSV-wedstrijd in 2010/2011: jezelf flitsend een mooie positie verzorgen en het dan op labbekakkerige wijze weer net zo makkelijk weggeven.
Ja, dat is wel een treffende analyse.
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4173 stemmen
IK ook niet NR
IK maak alleen die verdediger belachelijk hehe.
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4173 stemmen
Bah, vieze matennaaierij bij Villareal zeg
Mooi in beeld gebracht door RTL.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3633 stemmen
Bah, vieze matennaaierij bij Villareal zeg
Mooi in beeld gebracht door RTL.
Wat een smerig kutvolk. Bah...
Twente was de 1ste helft goed bezig en ook de 2e helft was het meeste balbezit voor Twente. Vlak voor rust was er nog een enorme mogelijkheid op 2-0., maar verder werden er weinig echte kansen gecreeerd aan beide kanten.
Ik kon niet goed zien of de overtredingen inderdaad penalties waren. Tweede leek me wel, en in de trein terug, hoorde ik dat de 1ste ook wel terecht was, maar dat met 11 man op de scheids afrennen en dan naar de 5e official. Om misselijk van te worden. Vies volk.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3633 stemmen
Over 2 wedstrijden wel een terechte winnaar uiteraard.
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4173 stemmen
Penalty's waren wel zwaar terecht. Scheidsrechter was een huppelkutje verder. Die gast heeft die eerste penal vooral op appèl gegeven, zelfde geldt voor de rode kaart.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3633 stemmen
Maar vorige week had ik nog veel respect voor Villareal. Geweldig team. Maar waarom dan zo reageren op een overtreding en met 11 man op die scheids af gaan. En dat was het niet alleen, maar vanaf de 1ste minuut liepen ze vandaag het spel te vertragen. Leek nergens op zoveel tijd als ze aan het rekken waren en die scheids gaf maar 1 minuut extra in de 1ste helft. Had minstens 5 minuten moeten zijn.
Maar zo'n goed team heeft dat toch niet nodig. Belachelijk.
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4173 stemmen
Rutten mag ook wel is een lesje Nederlands nemen. Met z'n 'zij zijn beter/groter/doortastender als wij' de hele tijd 
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Troost is dat Villareal waarschijnlijk vet wordt verslagen door Porto. Wel bizar, wordt het een all Portugese final! Tegen Benfica waarschijnlijk dan ook nog 
Apollinisch
-
- 21304 berichten
- 0 stemmen
Ajax troeft Chelsea en ManCity af in strijd om Deen (16)
Ajax heeft de strijd om Viktor Fischer gewonnen. Het 16-jarige toptalent uit Denemarken speelt in het nieuwe seizoen voor de Amsterdamse profclub en zal een meerjarig contract tekenen. Daarmee troeft Ajax gerenommeerde Europese clubs af, waaronder Chelsea en Manchester City.
Ajax betaalt naar verluidt zo'n 1,3 miljoen euro voor Fischer die afkomstig is van FC Midtjylland en in het nationale team onder zeventien jaar faam verwierf door aan de lopende band te scoren.
Ajax was al even in onderhandeling met de talentvolle jeugdinternational die het spoor heeft gekozen van landgenoten Christian Eriksen en Nicolai Boilesen, beiden negentien jaar. (Dennis Jansen)
kos
-
- 36230 berichten
- 8951 stemmen
Terzake:
Morgen dus Real - Barfa
.
Ik heb er een hard hoofd in, maar hoop op een minieme zege, al lijkt de kans op weinig goals me klein. Als dit een overwinning kan worden zal dat veel veranderen voor de andere komende duels, is wel erg belangrijk dit, ondanks de grote achterstand in punten.
Hopelijk kan Mou wat rare trucs uit zn hoge hoed toveren.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3457 stemmen
Morgen is de minst belangrijke Classico voor Barca, dus gewoon een B-elftal erin, moet lukken 
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2395 stemmen
Balen dat ik morgenavond niet kan kijken. De overige 3 moet lukken. 
$pecial
-
- 1147 berichten
- 554 stemmen
Zwaar kut dat de 2-1 viel gisteren net voor rust... maar als PSV zo speelt als in de eerste helft gisteren, de resterende 4 wedstrijden.. dan zie ik me toch nog wel staan op het stadhuisplein met een pilsje einde van de rit 
Pruim
-
- 1483 berichten
- 723 stemmen
Ach, Kos, troost je met de gedachte dat Vitesse zaterdag (ook) flink aan de broek krijgt!
Wilfred Genee
-
- 1173 berichten
- 669 stemmen
Ajax aan het miljoen (iets meer) voor een talent van 16...
Talenten worden inderdaad ook steeds duurder, maar is toch een flink bedrag voor zo een jongen.
Hoop in ieder geval dat het wat wordt.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3312 stemmen
Zwaar kut dat de 2-1 viel gisteren net voor rust... maar als PSV zo speelt als in de eerste helft gisteren, de resterende 4 wedstrijden.. dan zie ik me toch nog wel staan op het stadhuisplein met een pilsje einde van de rit
Mja, dat was vorig seizoen (of daarvoor, of weetikwanneer) ook. Toen speelden ze tegen (ik meen) HSV een erg goede wedstrijd maar in de competitie was daar niets meer van te zien.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Terzake:
Morgen dus Real - Barfa
.
Ik heb er een hard hoofd in, maar hoop op een minieme zege, al lijkt de kans op weinig goals me klein. Als dit een overwinning kan worden zal dat veel veranderen voor de andere komende duels, is wel erg belangrijk dit, ondanks de grote achterstand in punten.
Hopelijk kan Mou wat rare trucs uit zn hoge hoed toveren.

Moeten we nu lachen of huilen? Barfa? Ben je 12 jaar ofzo?
Lekker belangrijk wat het zaterdag wordt. Hopelijk wint Barca, maar de competitie is toch al gespeeld. Barca zal een puntje wel goed vinden.
Bekerfinale woensdag wordt veel interessanter als Clasico. Maar toch morgen maar effe proberen de wedstrijd te zien. Maandje Sport 1 Live is toch wel prettig.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Ik gun het Dortmund wel om kampioen te worden, maar als ze het nu niet worden vind ik het wel schitterend. Tja, het is maar wat je op je rug wil hebben.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Iedereen kent nog wel het verhaal van de AZ fan met zijn tattoo, gezet na de 1 na laatste speelronde..
Ik gun het Dortmund ook van harte. Mooie, sfeervolle club met een zeer goed beleid.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Derksen bezit nu het jurkje van Yolanthe 
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4173 stemmen
Nu vraag ik me toch wel af hoe hij echt aan dat jurkje van Yolanthe is gekomen haha. Ik geloof zelf niet zo in sprookjes haha.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Nou, had het verhaal effe geluisterd. Ze is een dag met hem opgetrokken. Schijnt dat Yolanthe die dag laat bewerken voor een reportage voor een show.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.