- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Chicarito is dan ook krom Spaans. Chicharito is kleine erwt, dus Chicarito kan je interpreteren als klein(e) meisje/vrouw
.
Als ie een beetje krom zou lopen, dan had je hem Chicita kunnen noemen, van het bananenmerk 
kos
-
- 36230 berichten
- 8951 stemmen
Ja, als Mourinho zoiets zegt is het heerlijk, maar als Jol zoiets zegt is het Calimero-gedrag. Dit bewijst maar weer hoe selectief jij bent.
Bi[ Jol is het ook Calimero-Gedrag, bij Mou provocatie.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Benieuwd wat jij van ''Mou'' had gevonden als hij dit deed als trainer van Barcelona.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2395 stemmen
Jol en Mourinho zijn twee totaal verschillende mensen, met totaal verschillende eigenschappen. Mourinho is arrogant en houdt van provoceren. Dat lijkt me duidelijk. Jol wist op het laatst niet meer wat hij zei. Hij struikelde over zijn eigen verhalen/woorden.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Chicarito is dan ook krom Spaans. Chicharito is kleine erwt, dus Chicarito kan je interpreteren als klein(e) meisje/vrouw
.
Toch fijn dat jij op dit forum zit. 
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Als ie een beetje krom zou lopen, dan had je hem Chicita kunnen noemen, van het bananenmerk
Als ie dan ook nog eens een droge kaassmaak zou hebben, dan kun je hem ook nog chipito noemen. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Toch fijn dat jij op dit forum zit.
Gek genoeg hoorde ik dit van de zomer niet. Voelde me net een afro-amerikaan op een KKK bijeenkomst
.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Gek genoeg hoorde ik dit van de zomer niet. Voelde me net een afro-amerikaan op een KKK bijeenkomst
.
En terecht 
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
.
Dat was ook inderdaad wel een beetje terecht, maar ik ben er inmiddels overheen hoor. Maar je voelde ja vast niet zo erg, als Lebron in een Caveliers supportersvak.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Dat Porto maakt in twee wedstrijden ook korte metten met Spartak zeg. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat was ook inderdaad wel een beetje terecht, maar ik ben er inmiddels overheen hoor. Maar je voelde ja vast niet zo erg, als Lebron in een Caveliers supportersvak.
Uiteraard terecht
. Ook een leuke vergelijking ja
.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3457 stemmen
Porto, wat een killers zeg. Ik denk dat zij er met de prijs vandoor gaan, ook een Villarreal gaat daar geen verandering in brengen denk ik.
melvddonk
-
- 3972 berichten
- 0 stemmen
Porto, wat een killers zeg. Ik denk dat zij er met de prijs vandoor gaan, ook een Villarreal gaat daar geen verandering in brengen denk ik.
Overloper! 
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3457 stemmen
Overloper!
Shit, niet verwacht dat je hier zou kijken 
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Angst? Ik zou het vooral sneu voor de man zelf vinden als hij in deze fase van zo'n grote carriere z'n ziel nog zou verkopen door als PSV'er naar Ajax te gaan en z'n supporters en bewonderaars een trap na zou geven. Hopelijk is ie toch wat groter dan dat.
Zou echt een flinke smet op zn carriere zijn.
Een parel op de kroon van zijn carrière zal je bedoelen, niet iedereen is een ajaxhatende proleet, Hiddink wil echt wel eens bij de grootste club van Nederland werken hoor.. nu alleen nog even niet lijkt me.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Ongekend dit, er is weer hoop!
PSV verdediging moet nu erg op zijn hoede zijn en Lens & Dzud moeten gewoon blijven combineren en scoren.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3457 stemmen
Wauw, nog maar eentje en je bent door.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
oei oei daar kwam Benfica goed weg, ze moeten nu blijven jagen en druk zetten. Benfice is duidelijk in een mindere fase nu en PSV in een veel betere.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Twente ook 1-0.
Mooi, maar daar verwacht ik minder van dan PSV.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Kijkt naar de lucht en denkt: "Ajax heeft (godzijdank) enkele weken Verhoeven op doel gehad, maar PSV moet het hele seizoen met een keeper doen met praktisch dezelfde kwaliteiten.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3312 stemmen
Grapjas.
Al zat Isaksson bij die goal natuurlijk fout. Ram die bal dan toch weg man. Enorm schraal. Sta ja binnen de kortste keren met 2-0 voor geef je het zo nog uit handen. Ik had eigenlijk verwacht dat de 3-1 zou vallen in de slotseconden maar dit keer delen ze de genadeklap wat eerder uit.
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4173 stemmen
Marcelo, wat een achterlijke tackle 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.