- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Barcelona zal 3 van de 4 ontmoetingen winnen. Hopelijk voor jou wint Real op het juiste moment.
Verwacht ik niet. Ik zie Barca in de competitie wel winnen, de beker wordt al pittiger en vooral in de CL gaat het lastig worden. Mourinho weet ze wel te motiveren, en die 5-0 zal die motivatie alleen maar versterken. Ik verwacht Real in de finale van de CL, al hoop ik op Barca.
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4173 stemmen
van Basten en Hiddink worden genoemd als opvolger....
van Basten lijkt me een geweldige grap. Ik hoop op Hiddink, dan weten we iig zeker dat ie niet naar Amsterdam gaat en kunnen we zijn naam in ere houden.
Stel je voor zeg
En soms denk je te maken hebben met volwassenen hier 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
van Basten lijkt me een geweldige grap. Ik hoop op Hiddink, dan weten we iig zeker dat ie niet naar Amsterdam gaat en kunnen we zijn naam in ere houden.
Hiddink gaf al aan dat ie benaderd was door Chelsea voor de functie van TD, dat wordt nu dus een dubbelfunctie. Eindelijk, vond dat ie jaren geleden daar al terecht had moeten komen.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
De angst voor Hiddink naar Ajax is wel extreem groot merk ik! 
Voetbalzone - 'Supporters als de dood dat Hiddink naar Ajax vertrekt'
Guus komt toch wel eens naar Ajax, de grootste club van het land waar hij graag nog eens voor wil werken.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2395 stemmen
Hiddink is waarschijnlijk de enige man die dit ongecontroleerde Ajax kan helpen.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2395 stemmen
Verwacht ik niet. Ik zie Barca in de competitie wel winnen, de beker wordt al pittiger en vooral in de CL gaat het lastig worden. Mourinho weet ze wel te motiveren, en die 5-0 zal die motivatie alleen maar versterken. Ik verwacht Real in de finale van de CL, al hoop ik op Barca.
Zou kunnen hoor. Uit is Barca sowieso een stukkie minder. Ik hoop dat Barca alles wint, met grote cijfers. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Zou kunnen hoor. Uit is Barca sowieso een stukkie minder. Ik hoop dat Barca alles wint, met grote cijfers.
Same here
.
De Zwarte Raaf
-
- 12 berichten
- 0 stemmen
Is alweer een eeuwigheid geleden dat ik bij een speler van Ajax 3x achter zijn naam zag staan. Wat een held die Dario.
kos
-
- 36230 berichten
- 8951 stemmen
De angst voor Hiddink naar Ajax is wel extreem groot merk ik! 
Voetbalzone - 'Supporters als de dood dat Hiddink naar Ajax vertrekt'
Guus komt toch wel eens naar Ajax, de grootste club van het land waar hij graag nog eens voor wil werken.
Angst? Ik zou het vooral sneu voor de man zelf vinden als hij in deze fase van zo'n grote carriere z'n ziel nog zou verkopen door als PSV'er naar Ajax te gaan en z'n supporters en bewonderaars een trap na zou geven. Hopelijk is ie toch wat groter dan dat.
Zou echt een flinke smet op zn carriere zijn.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Real Madrid-trainer José Mourinho denkt er over na om zijn trainingen in de aanloop naar de topper tegen FC Barcelona aan te passen. De Portugees denkt aan de vooravond van El Clásico aan een complot.
"Ik moet alvast gaan trainen met tien man om te leren met tien man te spelen, want altijd hebben ze één van mijn spelers er uitgestuurd tegen hun", zegt de Portugese oefenmeester donderdag. "Het is me bij Chelsea en Internazionale al overkomen en kan nu weer gebeuren. Om de één of andere reden krijgt altijd iemand rood bij ons."
"Eén van sleutels tot goede resultaten is het eindigen met elf man", gaat Mourinho verder. De geschiedenis wijst echter uit dat de opmerkingen van Mourinho niet helemaal op waarheid berusten. Tijdens de elf wedstrijden waarin hij tegenover FC Barcelona stond, zag hij tot vier keer toe een speler uit zijn elftal met rood het veld verlaten.
Daar begint ie weer hoor
.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Hahaha, heerlijk.
Ja, als Mourinho zoiets zegt is het heerlijk, maar als Jol zoiets zegt is het Calimero-gedrag. Dit bewijst maar weer hoe selectief jij bent.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ja, als Mourinho zoiets zegt is het heerlijk, maar als Jol zoiets zegt is het Calimero-gedrag. Dit bewijst maar weer hoe selectief jij bent.
Heeft meer met het feit te maken dat Mourinho het gekscherend en cynisch bedoeld, bij Ajax is het dan ook vaak serieus bedoeld.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Heeft meer met het feit te maken dat Mourinho het gekscherend en cynisch bedoeld, bij Ajax is het dan ook vaak serieus bedoeld.

Ja, laten we het daar op houden. Geef nou gewoon toe dat Mourinho exact hetzelfde als Jol is. Altijd maar praten over randzaken die uitslagen zouden beinvloeden. Ik zat er bij Jol niet zo mee en ik zit er bij Mourinho niet zo mee, maar jullie zijn soms wel lachwekkend selectief zeg.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Nee, Mourinho bedoelt het serieus. Dit is overigens niet de eerste keer dat hij dit soort uitspraken doet. Dit heeft hij namelijk bij elke club waar hij trainde gedaan en die lijn zet hij nu door bij Real.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Angst? Ik zou het vooral sneu voor de man zelf vinden als hij in deze fase van zo'n grote carriere z'n ziel nog zou verkopen door als PSV'er naar Ajax te gaan en z'n supporters en bewonderaars een trap na zou geven. Hopelijk is ie toch wat groter dan dat.
Zou echt een flinke smet op zn carriere zijn.
Net of Hiddink voor eeuwig een PSV man is. Hiddink is vooral een Superboer en verder een wereldburger. Als Hiddink Ajax terug naar de top brengen als uitdaging ziet, dan zal hij dat vast overwegen als hij vrij is. Ik hoop dat hij komt, vakman. Maar zo niet dan niet.
Sommige mensen kan je niet richting een club drukken. Ronald Koeman bv, ook jarenlang voor PSV gespeeld. Maar werkt net zo graag voor Ajax.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2278 stemmen
Die 5-0 zal Real Madrid eerder angst inboezemen. Real Madrid is dit seizoen The Best of the Rest.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Denk niet dat men in Madrid zo snel bang wordt. Barca is favoriet, maar Madrid heeft zeker kansen. Als ze thuis op 1-0 komen kan het zo 3-0 worden. Komt Barca voor dan wordt het erg lastig.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Ik denk dat de halve finales CL nog lastig genoeg gaan worden voor Barcelona. Iedereen ziet hen als de enorme favoriet, maar over 2 wedstrijden kan Real natuurlijk ook wat goedmaken he. Ik denk wel dat Real in de 1e wedstrijd in Madrid al een goed resultaat moet pakken, want in Barcelona gaan ze verliezen.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2278 stemmen
Ik verwacht dat Hiddink gewoon naar Chelsea gaat. Hij deed het immers fantastisch toen hij daar interim-trainer was. De wedstrijd tegen Barcelona was episch. Chelsea speelde subliem, maar delfde toch het onderspit.
Dit Barcelona heeft het nog nooit zo moeilijk gehad tegen het Chelsea van toen, en dat zegt genoeg over Hiddink.
Don Abramovich zal Hiddink vast "An Offer He Can't Refuse" doen. 
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Denk niet dat men in Madrid zo snel bang wordt. Barca is favoriet, maar Madrid heeft zeker kansen. Als ze thuis op 1-0 komen kan het zo 3-0 worden. Komt Barca voor dan wordt het erg lastig.
Dat geloof ik nou ook weer niet. Barcelona is nou niet een ploeg dat snel van slag raakt. Ik zou eerder stellen dat als Real 1-0 achter komt het hard kan gaan in het voordeel van Barcelona.
Ik weet niet wat het met Real is. Ik vind er ook weinig aan om naar te kijken. Het mist flair, glans...iets. Die Ronaldo ook, goede speler hoor, maar het komt allemaal zo kunstmatig gemaakt over zoals hij speelt, terwijl ik Messi alles op techniek en instinct zie doen. Zonder Ozil is Real denk ik ook aanvallend maar een beperkte ploeg vergeleken met Barcelona.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2278 stemmen
Ik denk dat Barcelona het tegen Madrid zeker niet makkelijk gaat krijgen. Schat de kansen zo'n 60% -40%.
Maar ik zie Madrid zeker niet met 3-0 winnen. Daar durft ik gerust mijn geld op in te zetten. Mourinho kennende zal hij ditmaal kiezen voor een sluwe defensieve counter tactiek. Alleen op die manier kan je Barca bedwingen.
En eerlijk is eerlijk, Mourinho is niet de eerste de beste. 
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Overigens denk ik niet dat Real de enige is die Barca kan stoppen. Man Utd heeft die kwaliteit ook. Misschien niet erg mooi hoe ze spelen, maar wat een machine is dat zeg! Ik denk zelf dat Man Utd na Barcelona de beste ploeg ter wereld is. Geweldige keeper, stabiele achterhoede, dominant middenveld en een zeer beweeglijke en sterke aanval met jongens als Giggs, Rooney en die Mexicaan. Ik zou graag Barca-United als finale zien. Kan een prachtige clash worden. Frivoliteit versus degelijkheid. Real mist beiden net iets meer denk ik. Minder frivool als Barca en minder degelijk als Man Utd.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Nee, Mourinho bedoelt het serieus. Dit is overigens niet de eerste keer dat hij dit soort uitspraken doet. Dit heeft hij namelijk bij elke club waar hij trainde gedaan en die lijn zet hij nu door bij Real.
Tuurlijk heeft hij terecht aanmerkingen op de arbitrage maar hij jankt er niet over, hij kiest de cynical approach. Het is wel een act dat hij opvoert, anders kan je niet echt goed tussen de regels lezen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Die 5-0 zal Real Madrid eerder angst inboezemen. Real Madrid is dit seizoen The Best of the Rest.
Denk ik niet. Die 5-0 versterkt hun motivatie. Zoals Mourinho ook aangeeft herinnert hij zijn ploeg elke dag aan die 5-0, en dat kan nog wel eens een positieve nederlaag zijn.
Iedereen achtte Inter ook kansloos na de poulefase tegen Barca. Te weinig mensen realiseren hoe een geniaal tacticus Mourinho is. Hij heet terecht The Special One.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
...die Mexicaan.
Chicarito 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Chicharito bedoel je? Chicarito is nou niet echt een fijne bijnaam. Zou ik al helemaal niet op mijn shirt laten zetten
.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Ja sorry ik had geen zin om het op te zoeken. Ik ken de betekenis van het andere niet, maar het klinkt niet al te positief.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ja sorry ik had geen zin om het op te zoeken. Ik ken de betekenis van het andere niet, maar het klinkt niet al te positief.
Chicarito is dan ook krom Spaans. Chicharito is kleine erwt, dus Chicarito kan je interpreteren als klein(e) meisje/vrouw
.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2278 stemmen
Denk ik niet. Die 5-0 versterkt hun motivatie. Zoals Mourinho ook aangeeft herinnert hij zijn ploeg elke dag aan die 5-0, en dat kan nog wel eens een positieve nederlaag zijn.
Iedereen achtte Inter ook kansloos na de poulefase tegen Barca. Te weinig mensen realiseren hoe een geniaal tacticus Mourinho is. Hij heet terecht The Special One.
Daarom verwacht ik ook dat hij een zelfde soort tactiek gaat hanteren als hij deed met Inter tegen Barcelona.
Mijn voorspelling is dat Barcelona in de competitie gelijk speelt in Madrid. In de halve finale gaan ze het moeizaam krijgen, maar ik denk wel dat ze het halen.
De beker wordt voor Madrid denk ik.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.