- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Jij hebt anders ook al tijden een mening over een sport en clubs die je amper ooit in actie ziet
Inderdaad. Ik trek me dan ook niets aan van de Zeur-Jans Verbeken van deze wereld. Zoals niemand dat doet trouwens, A&L zelf nog wel het minste.
Toch maar effe Real kijken trouwens, The Special One speelt gewoon met de A-ploeg.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Spannend potje hoor, Ajax tegen die Japanners.
Die Cvitanich weet 1 tegen 1 de bal nog naast te werken. Daarna tikte hij nog wel 1-0 binnen.
kos
-
- 36230 berichten
- 8951 stemmen
Kansloze kleppen-op meningen altijd hier.
Anyway, when the Spurs go marching in klonk erg nice!
.
kos
-
- 36230 berichten
- 8951 stemmen
O ja, en Jeroen Grueter!!
in plaats van die drol Snoeks.
Mn avond kan al niet stuk.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Enoh maakt zelfs overtredingen in een vriendschappelijk potje 
Rodney Sneijder gaat na de rust zijn Ajax 1 debuut maken. Leuk verhaal, pa Sneijder zit vanavond in Amsterdam toen hij dit hoorde, terwijl hij kaarten had voor Wesleys wedstrijd tegen Schalke.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Wow, wat fantastisch maar onwaarschijnlijk risicovol gestapt daar door Real 
Leuk verhaal, pa Sneijder zit vanavond in Amsterdam toen hij dit hoorde, terwijl hij kaarten had voor Wesleys wedstrijd tegen Schalke.
Het begrip 'leuk verhaal' is ook wel aan devaluatie onderhavig he 
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Hehe, ach ik vond het wel geinig. Bij een kwartfinale CL zitten of bij een oefenpot van Ajax waar je andere zoon kan debuteren.
Jammer dat de CL affiches vanavond geen spanning meer hebben. Kijk nu in de rust van Ajax een stukje Tottenham, maar ik voel niks meer bij deze wedstrijd. Voetbal moet het toch vooral hebben van dramatiek en spanning.
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4173 stemmen
RAULLL GOOLLLLLLL
Lekker hoor, uberslecht verdedigd door Inter 
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4173 stemmen
Gomes

Inter gelijktijdig gescoord.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Doe maar Real nog 1-1 en Inter een 2-2 eindstand. Heb ik de toto's weer goed 
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Hmmm kooltje van Ronnie gemist, maar Spurs wordt nu he-le-maal ziek, zwak en misselijk getikt.
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4173 stemmen
Onterecht een goal van Schalke afgekeurd 
kos
-
- 36230 berichten
- 8951 stemmen
Hoe kan zo'n Pavlyuchenko toch in vredesnaam bij zo'n grote club zitten.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Zeg ik heb nog wel een 1-1 nodig bij Tottenham. Tempo, tempo!
kos
-
- 36230 berichten
- 8951 stemmen
Sodeju, wat is Carvalho sterk vanavond, de hele verdediging eigenlijk wel.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Altijd leuk als Inter verliest, ook vanavond weer 
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4173 stemmen
Beter scoort Inter, goed voor de toto. En scoren Tottenham en Real ook nog beiden een keer.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Oja, kut. Ja, doe maar een 2-2 van Inter aub! Dan heb ik de uitslag goed.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
10 potjes Real deze CL: 8-2-0 met doelcijfers 24-3. Fantastische geloofsbrieven, maar straks begint de queeste natuurlijk pas echt. The Special One zal de trukendoos helemaal moeten opentrekken om de voetbalmachine van Barcelona (7-2-1 met 24-7) te doen laten haperen. Het gaat episch worden, deze finale avant-la-lettre.
Respekked
-
- 6287 berichten
- 1238 stemmen
Wat zei Grueter nou? 4x El Clásico achter elkaar? Hoe bizar.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2395 stemmen
10 potjes Real deze CL: 8-2-0 met doelcijfers 24-3. Fantastische geloofsbrieven, maar straks begint de queeste natuurlijk pas echt. The Special One zal de trukendoos helemaal moeten opentrekken om de voetbalmachine van Barcelona (7-2-1 met 24-7) te doen laten haperen. Het gaat episch worden, deze finale avant-la-lettre.
Barcelona zal 3 van de 4 ontmoetingen winnen. Hopelijk voor jou wint Real op het juiste moment.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2395 stemmen
Wat zei Grueter nou? 4x El Clásico achter elkaar? Hoe bizar.
Dat weet iedere voetballiefhebber toch al een paar weken? 
Respekked
-
- 6287 berichten
- 1238 stemmen
Barca kan me gestolen worden en Madrid heb ik ook al weinig mee. Ik volg selectief liefhebbend 
Madrid dan maar toejuichen voor een kwartet 
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Tsja, episch episch.. ik denk dat Real de handjes dicht mag knijpen als één van de 4 confrontaties gewonnen wordt.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
ik denk dat Real de handjes dicht mag knijpen als één van de 4 confrontaties gewonnen wordt.
Als 1 ploeg Barca nog van prijzen kan houden dit seizoen is het Madrid. Dat buitenkansje zal José Mourinho aangrijpen om de vernedering van Camp Nou eerder dit seizoen recht te zetten. Ik zou dan ook niet ook maar 1 cent in durven zetten tegen de Special One.
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4173 stemmen
Nou, het lag al op de loer. Maar nu is het definitief(zij het niet per direct):
'Chelsea en trainer Ancelotti uit elkaar' | nu.nl/sport | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
En voor otherfool:
http://www.vi.nl/Nieuws-item/198804/Mourinho-hekelt-ongelijke-behandeling-gele-kaarten.htm
kos
-
- 36230 berichten
- 8951 stemmen
van Basten en Hiddink worden genoemd als opvolger....
van Basten lijkt me een geweldige grap. Ik hoop op Hiddink, dan weten we iig zeker dat ie niet naar Amsterdam gaat en kunnen we zijn naam in ere houden.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.