- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Verder wel een aardige gozer heb ik het idee. Daar kan ik weinig over zeggen. Maar ik vind eigenlijk alle Oranje spelers wel prima gasten. Daar zit niet 1 arrogante eikel bij a la Cristiano Ronaldo.
Sneijder niet meer in oranje? Spijtig.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Sneijder niet meer in oranje? Spijtig.
Sneijder is een baasje, maar maakt zich wel ondergeschikt aan de ploeg. Hij zei bij NL-Hongarije ook nog dat je hem niet zou horen zeiken als hij eens niet opgesteld wordt. Het groter belang Oranje gaat boven alles.
kos
-
- 46825 berichten
- 8952 stemmen
Vind het juist wel prima opmerking van Verbeek.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Misschien hebben die mensen op zaterdagmiddag ook wel iets beters te doen? Zeur-Jan Verbeek is toch al de winnaar van de Gouden Calimero dit seizoen, en nu het nog redelijk draait ook krijgt-ie weer praatjes.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Misschien hebben die mensen op zaterdagmiddag ook wel iets beters te doen? Zeur-Jan Verbeek is toch al de winnaar van de Gouden Calimero dit seizoen, en nu het nog redelijk draait ook krijgt-ie weer praatjes.
Wat Verbeek al zei: Vlak voor AZ-Ajax zijn ze er dus wel. Oftewel, het gaat ze alleen om zo'n potje. Het bewijst wederom dat AZ een kunstmatige, neppe club zonder identiteit is. PSV in het klein zeg maar 
kos
-
- 46825 berichten
- 8952 stemmen
Sneijder is een baasje, maar maakt zich wel ondergeschikt aan de ploeg. Hij zei bij NL-Hongarije ook nog dat je hem niet zou horen zeiken als hij eens niet opgesteld wordt. Het groter belang Oranje gaat boven alles.
C. Ronaldo maakt zich meer dan Sneijder ondergeschikt aan de ploeg en loopt bovendien niet tegen zn trainer te mekkeren en zegt 10 keer meer positieve dingen over zn ploeg en ploegmaats. En nu?
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
C. Ronaldo maakt zich meer dan Sneijder ondergeschikt aan de ploeg en loopt bovendien niet tegen zn trainer te mekkeren en zegt 10 keer meer positieve dingen over zn ploeg en ploegmaats. En nu?
Als je vindt dat C. Ronaldo zich meer ondergeschikt maakt aan de ploeg dan Sneijder heb je of geen verstand van voetbal of je moet een afspraak maken bij Hans Anders.
kos
-
- 46825 berichten
- 8952 stemmen
Ik weet niet wanneer je hem bij Portugal hebt zien spelen maar daar heeft hij een compleet andere rol dan in zijn clubteams en werkt zich helemaal uit de naad. Bovendien is ie veruit de fanatiekste en vecht het hardste van het hele team.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
C Ronaldo staat maar voor één doel op het veld: C Ronaldo
Sneijder bediend het hele elftal en is op en top teamspeler. Hoef je geen expert voor te zijn om dat te zien.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Ik weet niet wanneer je hem bij Portugal hebt zien spelen maar daar heeft hij een compleet andere rol dan in zijn clubteams en werkt zich helemaal uit de naad. Bovendien is ie veruit de fanatiekste en vecht het hardste van het hele team.
Haha heb je Portugal op het WK niet gezien ofzo? Je had 10 spelers en Ronaldo. Vrije trappen van 40 meter, dribbels om 6 man voorbij te gaan, kanslose schoten die nooit raak kunnen...en na uitschakeling tegen de camera spugen. Hahaha ja Ronaldo is een echte teamplayer 
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Wat Verbeek al zei: Vlak voor AZ-Ajax zijn ze er dus wel. Oftewel, het gaat ze alleen om zo'n potje. Het bewijst wederom dat AZ een kunstmatige, neppe club zonder identiteit is. PSV in het klein zeg maar
Alsof het stadion bij Ajax - Real net zo vol zit als bij Ajax - Excelsior... Ook een kunstmatige, neppe club zonder identiteit zeker? (sowieso een wat dommige en niet-ter-zake doende opmerking van je)
Bovendien, waar bemoeit Zeur-Jan zich mee? Die mensen betalen zijn vorstelijke salaris, guttegut hij moet in return een paar vraagjes beantwoorden. Hoort bij de job, Zeur-Jan, anders ga je maar lekker aan die boerderij van je werken, mag je helemaal doen hoe en wanneer je zelf wilt.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Alsof het stadion bij Ajax - Real net zo vol zit als bij Ajax - Excelsior... Ook een kunstmatige, neppe club zonder identiteit zeker? (sowieso een wat dommige en niet-ter-zake doende opmerking van je)
Bovendien, waar bemoeit Zeur-Jan zich mee? Die mensen betalen zijn vorstelijke salaris, guttegut hij moet in return een paar vraagjes beantwoorden. Hoort bij de job, Zeur-Jan, anders ga je maar lekker aan die boerderij van je werken, mag je helemaal doen hoe en wanneer je zelf wilt.
Ja, ArenA zit bijna altijd vol. Vorige week zijn er nog cijfers uitgekomen. Ajax staat zelfs op plek 15 (meen ik) van heel Europa qua bezoekersaantallen.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Ja, grapjas, door de seizoenkaarthouders die vervolgens niet op komen dagen.
Maar goed, daar gaat het dus ook niet om. Al zit er niemand, daar ga je dan toch niet over klagen?
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Ja, grapjas, door de seizoenkaarthouders die vervolgens niet op komen dagen.
Maar goed, daar gaat het dus ook niet om. Al zit er niemand, daar ga je dan toch niet over klagen?
Valt wel mee, stadion zit meestal goed vol voor de competitie.
En natuurlijk is het wel belangrijk of mensen er zijn. Daar draait het voetbal immers om; je publiek.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2395 stemmen
Zonder publiek was er geen voetbal.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Daar draait het voetbal immers om; je publiek.
TADAAAAAAAAA 
Dus als die niet naar een training willen komen kijken (en mijn God zeg, hoe sneu moet je zijn om dat elke dag te doen), dan heb je dat voor kennisgeving aan te nemen.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
TADAAAAAAAAA 
Dus als die niet naar een training willen komen kijken (en mijn God zeg, hoe sneu moet je zijn om dat elke dag te doen), dan heb je dat voor kennisgeving aan te nemen.
Niemand zegt dat het elke dag moet. Maar dat daar nooit mensen kijken geeft wel aan dat niemand die club boeiend vind. Je merkt het ook bij het AZ publiek. Beetje met de klappertjes klepperen en weer naar huis. Het leeft niet.
Verbeek heeft gewoon een punt. Als supporters zeuren of zij wel trainen op corners enzo maar nooit een training bezoeken, dan moet je ook niet zeuren als supporter.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Als supporters zeuren of zij wel trainen op corners enzo maar nooit een training bezoeken, dan moet je ook niet zeuren als supporter.
Nee, stel je voor zeg 
Nou, A&L, al veel trainingen bezocht dit jaar? Anders wil ik je hier sowieso niet meer horen. En als je geen training hebt bezocht vind je de club blijkbaar toch al niet boeiend. Nou weten we dat ook weer.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Nee, stel je voor zeg 
Nou, A&L, al veel trainingen bezocht dit jaar? Anders wil ik je hier sowieso niet meer horen. En als je geen training hebt bezocht vind je de club blijkbaar toch al niet boeiend. Nou weten we dat ook weer.
Ik woon aan de andere kant van 't land. De meeste fans van AZ komen gewoon uit Alkmaar of daar in de buurt. Aardig verschil. Ga niet 2,5 uur reizen voor een training en weer 2,5 uur terug. Dat verschil zou zelfs jij moeten snappen.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Woensdag, 13 april 2011 om 18:10
Het recente competitieduel in Rusland tussen CSKA Moskou en Zenit Sint-Petersburg gaat de boeken in als een reglementaire 3-0 overwinning voor de Moskovieten. De regerend landskampioen stelde afgelopen zondag in haar thuisduel geen enkele speler uit Rusland jonger dan 21 jaar op. De wedstrijd eindigde in 1-1, maar de Russische voetbalbond (RFU) heeft CSKA een 3-0 zege toebedeeld. Bovendien dient Zenit een boete van enkele duizenden euros aan de RFU over te maken.
Luciano Spalletti, trainer van Zenit, gaf afgelopen week al toe dat hij zijn technische staf bewust de opdracht had gegeven om geen enkele Russische speler jonger dan 21 jaar in de basis te zetten. De Italiaanse oefenmeester vond dat geen enkele speler die aan de speciale leeftijdseis voldeed goed genoeg was om CSKA tegenstand te bieden. Spalletti was op de hoogte van de financiële gevolgen, maar wist niet dat de RFU in dergelijke gevallen de uitslag van een duel kan veranderen.
Oud-international Vladislav Radimov, die bij Zenit verantwoordelijk was voor het invullen van de namen op het wedstrijdformulier, is op staande voet ontslagen. Zenit zakt door de straf van de tweede naar de vijfde plek, met zeven punten uit vier duels. Eerder dit seizoen kreeg men al een boete omdat een Zenit-fan een banaan aan Anzhi Makhachkala-verdediger Roberto Carlos aanbood.
Wat een rare regel zeg 
Nog nooit gehoord dat je perse een speler uit je eigen land, jonger dan 21 jaar op moet stellen...
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Ik woon aan de andere kant van 't land. De meeste fans van AZ komen gewoon uit Alkmaar of daar in de buurt. Aardig verschil. Ga niet 2,5 uur reizen voor een training en weer 2,5 uur terug. Dat verschil zou zelfs jij moeten snappen.
Tja zo heeft iedereen wel een excuus. Had je maar geen successupporter van een club in den verre moeten worden. Had je gewoon bij De Graafschap de trainingen kunnen bekijken.
Nee hoor, niet aanwezig bij de training = geen mening of kritiek toegestaan. Ik vind echt dat we deze 1e Wet van Verbeek ook op dit forum moeten toepassen voor hen die zich 'supporter' noemen.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Tja zo heeft iedereen wel een excuus. Had je maar geen successupporter van een club in den verre moeten worden. Had je gewoon bij De Graafschap de trainingen kunnen bekijken.
Nee hoor, niet aanwezig bij de training = geen mening of kritiek toegestaan. Ik vind echt dat we deze 1e Wet van Verbeek ook op dit forum moeten toepassen voor hen die zich 'supporter' noemen.
Zinloze discussie. Sowieso valt er weinig aan successen terug te vinden bij Ajax de laatste 10 jaar.
Ieder geval vond ik de woorden van Verbeek wel logisch.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Haha heb je Portugal op het WK niet gezien ofzo? Je had 10 spelers en Ronaldo. Vrije trappen van 40 meter, dribbels om 6 man voorbij te gaan, kanslose schoten die nooit raak kunnen...en na uitschakeling tegen de camera spugen. Hahaha ja Ronaldo is een echte teamplayer
Het liep niet en hij wilde alles doen voor zijn land. Al snap ik wel dat die passie hier in Nederland niet begrepen wordt. Hij wilde TE graag.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Ieder geval vond ik de woorden van Verbeek wel logisch.
Ja, ik moet jullie toch gelijk geven. Het is werkelijk een ongehoorde schande dat in een provinciestad met maarliefst 93.000 inwoners er daarvan maar 17.000 tweewekelijks komen kijken naar een subtopper in een nikszeggende competitie, toeschouwers die dan nog niet eens hun al dan niet vrije zaterdagochtend willen opgeven om eens lekker met de immer sympathieke, vrolijke en frisse Zeur-Jan Verbeek te delibereren over de cornertactiek. Nou nou nou toch! 
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Het liep niet en hij wilde alles doen voor zijn land. Al snap ik wel dat die passie hier in Nederland niet begrepen wordt. Hij wilde TE graag.
Welnee. Hij wilde vooral bewijzen dat hij een ster is op het WK. Roemloze aftocht in 2008, roemloze aftocht in 2010.
Iemand als Torres wil te geforceerd de ploeg helpen. Doet ie slecht, maar de bedoelingen zijn goed. Hij speelt voor zijn ploeg. Iemand als Ronaldo speelt alleen voor Ronaldo.
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Verbeek bedoelt het heel anders dan op Voetbalzone.nl staat.
Journalist : 'Verbeek hoe kunnen jullie nog meer binding hebben met de supprters'
Verbeek : ' ze kunnen meer naar de trainingen komen kijken'
Het is meer zo gegegaan.
En de trainings velden liggen ook niet zo van daar wandel ik effe heen.
PSV is veel killer.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Iemand als Torres wil te geforceerd de ploeg helpen. Doet ie slecht, maar de bedoelingen zijn goed. Hij speelt voor zijn ploeg. Iemand als Ronaldo speelt alleen voor Ronaldo.
Hoe weet jij dat? Was jij bij de trainingen van Portugal of Spanje? In de kleedkamer bij de wedstrijden? Bij de wedstrijden zelf? In het spelershotel? Bij de tactische besprekingen?
Hoe kun je daar nu een mening over hebben? Dat mag toch helemaal niet?
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Hoe weet jij dat? Was jij bij de trainingen van Portugal of Spanje? In de kleedkamer bij de wedstrijden? Bij de wedstrijden zelf? In het spelershotel? Bij de tactische besprekingen?
Daar heb je voetbalverstand voor nodig. Kijk maar in de CL toto, sta ik ruim boven jou 
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Jij hebt anders ook al tijden een mening over een sport en clubs die je amper ooit in actie ziet 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.