• 17.551 nieuwsartikelen
  • 182.862 films
  • 12.626 series
  • 34.954 seizoenen
  • 658.249 acteurs
  • 200.655 gebruikers
  • 9.483.673 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Toffe traptechniek.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Toby Alderweireld is alweer fit, gaat zondag waarschijnlijk alweer meespelen

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2395 stemmen

Respekked schreef:

Zojuist de eerste aflevering van 'Heilig Gras' gezien (via uitzendinggemist). Spaan geeft Van Persie 'the floor' en dat wordt beloond! Geweldige drie kwartier. Niet alleen de goals zijn prachtig, ook de glundering in de ogen van v. Persie en het enthousiasme waarmee hij vertelt.

Opmerkelijk dat niemand hier afgelopen vrijdag wat over gepost heeft. Voor elke liefhebber een aanrader. En voor diegene die geen fan is van hem, Van Persie maakt het je hier in ieder geval erg moeilijk het niet te worden. Openhartig, eerlijk, kritisch en grappig. Van Persie is een grote.

Op het veld ben ik een fan van 'm, maar buiten het veld niet. Mooi dat hij er zo van geniet, maar toch een man overladen met zelfverheerlijking. Klein beetje is niet erg natuurlijk.

Quido

• 14650 berichten
  • 6151 stemmen

Ik vind hem buiten het veld juist wel meevallen, maar in het veld niet exceptioneel.

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2395 stemmen

Toen ik 'm ontmoette (in Hollywood Rotterdam), een heeele tijd geleden, was hij wel sympathiek en stond open voor een praatje. Maar hij heeft iets in zich waar ik totaal niet van hou.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Een Marokkaans straataccent?

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2395 stemmen

Ach ja, niemand is perfect.

Respekked

• 6287 berichten
  • 1238 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Op het veld ben ik een fan van 'm, maar buiten het veld niet. Mooi dat hij er zo van geniet, maar toch een man overladen met zelfverheerlijking. Klein beetje is niet erg natuurlijk.

Heb je de aflevering gezien? Weinig van zelfverheerlijking te merken. Geeft heel veel credits aan Fabregas (en ook Nasri).

Nicholas123

• 292 berichten
  • 284 stemmen

Snap die antipathie tov Van Persie ook niet zo. Was vroeger bij Feyenoord misschien een vervelend ventje, maar is inmiddels gewoon een volwassen vent geworden. Zegt ook geen rare dingen. Speelde verder een matig wk en schoot een keertje uit z'n slof toen ie gewisseld werd, poe poe zeg. Het feit dat ie aangaf van te voren het liefst met Sneijder, VdV en Robben te spelen was ook niet meer dan terecht. Dat hij het zelf niet kon laten zien was spijtig, maar niet meer dan dat.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Smerige schopjes op het veld plus andere zaken, te grote smoel op het veld, veel vervelende maniertjes,veel te veel straatgedrag en ook na de wedstrijd kan ie wel erg vervelend zijn.

nakada

• 2203 berichten
  • 1696 stemmen

Naomi Watts schreef:

Smerige schopjes op het veld plus andere zaken, te grote smoel op het veld, veel vervelende maniertjes,veel te veel straatgedrag en ook na de wedstrijd kan ie wel erg vervelend zijn.

Ik heb blijkbaar heel veel van Van Persie gemist de laatste tijd ?!

Nicholas123

• 292 berichten
  • 284 stemmen

Naomi Watts schreef:

Vind ik vrij algemeen en vaag allemaal. Geef eens voorbeelden? Met die schopjes zul je wel doelen op de wk-finale en Barca - Arsenal. Zijn toch uitzonderingen verder.

De Zwarte Raaf

• 12 berichten
  • 0 stemmen

AMSTERDAM - Ajax zou drie punten in mindering moeten krijgen, als de supporters op de tribune over 'Joden' scanderen. Dat zegt clubvoorzitter Uri Coronel bij RTV Noord-Holland. "Een goed gesprek over deze zaak heeft geen zin. Harde maatregelen wel.”

Ik ben voorstander iig

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nicholas123 schreef:

(quote)

Vind ik vrij algemeen en vaag allemaal. Geef eens voorbeelden? Met die schopjes zul je wel doelen op de wk-finale en Barca - Arsenal. Zijn toch uitzonderingen verder.

Klap in gezicht bij Alves / Tackle op Messi (één van de smerigste die ik de laatste tijd gezien heb) tegen Barca, de duw bij Puyol in de wk finale, zijn selectieve gezeik destijds na de finale. Even iets uit het geheugen, al zal ik met research op nog wel veel meer duiken. Dus die bedoel ik inderdaad, al zijn er in het verleden ook nog wel genoeg momenten op te zoeken. Gelukkig zit ie meer in de ziekenboeg dan dat ie speelt, anders was het leed helemaal niet meer te overzien.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

De Zwarte Raaf schreef:

AMSTERDAM - Ajax zou drie punten in mindering moeten krijgen, als de supporters op de tribune over 'Joden' scanderen. Dat zegt clubvoorzitter Uri Coronel bij RTV Noord-Holland. "Een goed gesprek over deze zaak heeft geen zin. Harde maatregelen wel.”

Ik ben voorstander iig

x oneindig..

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

En wat moeten de clubs dan krijgen die hamas etc. zingen. Verbanning uit de eredivisie voor drie jaar?

Spetie

• 38871 berichten
  • 8522 stemmen

Nicholas123 schreef:

(quote)

Dit soort dingen bedoelt Naomi o.a.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Net ook maar even de aflevering van Heilig Gras opgezocht, was echt schitterend Helemaal eens met Respekked.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Het grootste probleem dat ik met Van Persie heb is de vrije trap vlak voor tijd tegen de Russen. Van Persie nam snel de vrije trap, terwijl Sneijder de aangewezen persoon hiervoor was (zo was het afgesproken). Als je in het heetst van de strijd zo onprofessioneel bent (zie ook Barca) zet ik vraagtekens bij je mentaliteit.

Verder prima voetballer hoor, ik hoop dat hij nog jaren een sterspeler van Oranje blijft.

boozebelly

• 1428 berichten
  • 1941 stemmen

Ik luister vandaag radio Veronica en daarop is een reclame te horen over PSV-Benfica. Volgens die reclame zijn kaarten verkrijgbaar vanaf 95 euro! Ook zouden we een heuse voetbalavond gaan beleven..... (4-1 wegpoetsen met dit huidige elftal, kuch, kuch )

Maar 95 euro... zijn de goedkopere kaarten dan uitverkocht of zijn ze echt finaal van de pot gerukt daaro?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Spetie schreef:

(quote)

Dit soort dingen bedoelt Naomi o.a.

(embed)

Inderdaad .

Spetie

• 38871 berichten
  • 8522 stemmen

Goedkopere zijn uitverkocht. Kaarten waren verkrijgbaar vanaf 30 Euro met korting.

Vak Prijs

Tribune Oost en West € 35,00

Vak M en U € 37,50

Vak A, AA, F, FF, N, NN, T en TT € 45,00

Vak B, BB, E, EE, O, OO, S en SS € 50,00

Vak CC, DD, PP en RR € 60,00

Vak CD en PR € 65,00

Vak C, D, P en R € 72,50

Vak Ere Zuid (*Z) en Ere Noord (*N) € 77,50.

Denk dat ze bij Veronica van de pot gerukt zijn.

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2395 stemmen

Respekked schreef:

(quote)

Heb je de aflevering gezien? Weinig van zelfverheerlijk te merken. Geeft heel veel credits aan Fabregas (en ook Nasri).

Groot gedeelte gezien. Leuk programma. Al wordt van Persie ook wel in de positie van zelfverheerlijking geschoven, als je je mooiste doelpunten moet analyseren - toegegeven.

Respekked

• 6287 berichten
  • 1238 stemmen

Naomi Watts schreef:

Als ik dit lees vraag ik me oprecht af hoe je Balotelli op zo'n voetstuk kunt hebben staan. Het kwadraat van wat je hier beschrijft en heeft, afgezien van een blijk van veel talent, nog erg weinig gepresteerd.

kos

• 46825 berichten
  • 8952 stemmen

De Zwarte Raaf schreef:

Ik ben voorstander iig

Als je echt per se wil dat het ophoudt is natuurlijk helemaal niet zo'n slecht idee, al denk ik niet dat je het uberhaupt moet willen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Respekked schreef:

(quote)

Als ik dit lees vraag ik me oprecht af hoe je Balotelli op zo'n voetstek kunt hebben staan. Het kwadraat van wat je hier beschrijft en heeft, afgezien van een blijk van veel talent, nog erg weinig gepresteerd.

Ik erken zijn potentie als talent, en dacht dat het vooral door de verhoudingen bij Inter lag. Al is het inderdaad een idioot eerste klas. Zover ben ik nu ook .

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Van Persie is een prima speler, maar wel een beetje overschat. Tevaak geblesseerd en ook te weinig bepalend in de allesbepalende wedstrijden. Ja, nu gaan wat mensen roepen dat hij tegen Barcelona dit jaar scoorde. Klopt, is een uitzondering. Ik ben het ook zeker niet met Johan Derksen eens die altijd zegt dat van Persie altijd moet spelen in Oranje. Ik vind hem niet exceptioneel dat hij boven de rest uitsteekt. Mooie, sierlijke speler maar waar was hij dit WK? Of in de grote duels met Arsenal?

Verder wel een aardige gozer heb ik het idee. Daar kan ik weinig over zeggen. Maar ik vind eigenlijk alle Oranje spelers wel prima gasten. Daar zit niet 1 arrogante eikel bij a la Cristiano Ronaldo.

De Zwarte Raaf

• 12 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Mooie, sierlijke speler maar waar was hij dit WK?

Dat had uiteraard ook met de gekozen speelstijl te maken. Persie kwam daardoor amper aan de bal. Messi: mooie, sierlijke speler maar waar was hij dit WK?

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

De Zwarte Raaf schreef:

(quote)
Dat had uiteraard ook met de gekozen speelstijl te maken. Persie kwam daardoor amper aan de bal. Messi: mooie, sierlijke speler maar waar was hij dit WK?

Te zwak excuus. Hij heeft zijn rol gewoon niet goed ingevuld. Zijn gedrag stond ook niet zo aan. Ontplofte bijna toen hij na een zwakke wedstrijd tegen Slowakije werd gewisseld. Zoals ik al zei, hij is niet de allerbeste speler van Oranje.

En Messi heeft een prima groepsfase gespeeld. Daarna was het voorbij. Maargoed, hij had dan ook Maradona als coach...

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Prachtig trouwens hoe die Verbeek iedereen tegen zich in het harnas weet te jagen. Eerst Rutten al boos op hem nadat hij Toivonen flink heeft aangepakt en nu dit:

Verbeek pakt eigen fans aan: 'Er komt nooit iemand kijken'

Woensdag, 13 april 2011 om 14:42

AZ heeft het vizier gericht op de vierde plaats in de Eredivisie. De ploeg van Gertjan Verbeek heeft met nog vier wedstrijden voor de boeg een minimale achterstand van één punt op ADO Den Haag, dat aankomend weekend de tegenstander is. Verbeek benadrukt dat zijn manschappen de steun van de fans wel kunnen gebruiken, en dan niet alleen tijdens de wedstrijden.

Op een forumavond voor de supporters kwam de coach weer eens verrassend uit de hoek. “Wat me heel erg tegenvalt bij AZ, is dat onze trainingen wel heel slecht worden bezocht door supporters”, noteerde de officiële website van AZ uit de mond van de trainer. “Dat zouden we wel op prijs stellen, en niet alleen een dag voordat we tegen Ajax spelen. Dat geeft binding en dan hoeven jullie ook geen vragen meer te stellen of wij wel op corners en vrije trappen trainen.”

“We trainen ook vaak genoeg op zaterdag, dus dat mag geen excuus zijn”, foeterde Verbeek verder. “Ik heb ook nog nooit een besloten training gehouden. Dat is ook niet nodig, want er komt nooit iemand kijken. Ik krijg vragen om met jullie in contact te treden. Dan mag ik toch ook van jullie verwachten dat jullie naar ons komen kijken? Het is een kwestie van prioriteiten stellen.”

Moet zeggen, ik geloof Verbeek meteen dat die saaie klappertjesclub nauwelijks volk trekt. Allemaal gloryhunters die op het einde bij Adriaanse en de periode van Gaal hun piek hadden. Nu is AZ weer een subtoppertje en weg aandacht.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.