- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
O daar heb je dat Minas Titrith-stadion van Braga weer 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Hertog Jan is lekker, je weet nog wel waar ik woon toch? Ik ga er van uit dat ik jou adres niet nodig zal hebben 
2 Goals verschil is een Nigel de Jong avatar van jou voor een week en ik een Feyenoord gerelateerd plaatje een week lang?
2-0 is gewoon zand erover en eindeloos zeuren over wie er stiekem toch meer gelijk had
Een avatar van Nigel zal ik nooit nemen, nog eerder één van een al dan niet besnorde dictator.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Lobje van Wilshere bedoel je NW?
Wilshere bedoelde ik ja. Sorry, sta nog even perplex van wat ik net zag
.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
Real of Chelsea gaat de Cup pakken, liefst die finale ook 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Kan ik een filmpje opzetten, want dat is lood om oud ijzer.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik denk het ook maar mijn voetbalhart hoopt o pArsenal/Barca, en iedereen behalve Ajax, Real of Man U.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Chelsea misschien. Real zal wel weer falen als het echt moet. Doen ze al jaren.
Vind dit jaar een hoop topclubs zwak presteren. Man U, Bayern, Milan etc. Barca is ook niet in sublieme doen...
Denk wel dat Chelsea, Inter en Real de favorieten zijn.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
Kan ik een filmpje opzetten, want dat is lood om oud ijzer.
Ze tikten het door jou bewierookte Arsenal anders bij vlagen weg tijdje terug
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Nee, kan niet warmlopen voor die 2 teams. Lijkt me ook echt een finale van niks. Doe maar weer een Barca-Arsenal dan. Dan zul je helemaal een flipperkast-potje zien hoe snel daar getikt gaat worden.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
Vind dit jaar een hoop topclubs zwak presteren. Man U, Bayern, Milan etc. Barca is ook niet in sublieme doen...
wie weet komen ze nog terug, eerste CL ronde is nog pril, maar wat je tot nu toe van die clubs ziet stelt teleur inderdaad
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
2-0 is gewoon zand erover en eindeloos zeuren over wie er stiekem toch meer gelijk had
Een avatar van Nigel zal ik nooit nemen, nog eerder één van een al dan niet besnorde dictator.
Is goed haha.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Nee, kan niet warmlopen voor die 2 teams. Lijkt me ook echt een finale van niks. Doe maar weer een Barca-Arsenal dan. Dan zul je helemaal een flipperkast-potje zien hoe snel daar getikt gaat worden.
Een kenner 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
Barca speelde Arsenal vorig jaar toch helemaal zoek. Snap ook niet dat je niet kunt genieten van de geweldige powerplay van Chelsea, over snelle passings gesproken......
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1230 stemmen
Ja dat was een flipperkast in de 16 van Arsenal. Maar ik zie een sterker Arsenal dan vorig jaar, al vallen de resultaten wat tegen in de EPL.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Barca speelde Arsenal vorig jaar toch helemaal zoek. Snap ook niet dat je niet kunt genieten van de geweldige powerplay van Chelsea, over snelle passings gesproken......
Heerlijk powervoetbal idd. Lekkere vloeiende passing ook ja.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Barca speelde iedereen vorig jaar zoek. Dat Inter door ging was een wonder natuurlijk. Ik vind Chelsea altijd zo fysiek spelen. Komt minder mooi over. En al van jongs af aan(Chelsea stelde toen ook niks voor) heb ik het voetbal van Arsenal altijd zo mooi gevonden. Mede door Bergkamp en Henry. Ik kreeg al een soort weerstand toen Chelsea opeens poen had en werkelijk alles bij elkaar kocht net als Madrid. Ik krijg dan nooit een binding met een club, omdat je zelden meerdere spelers er 5 jaar achter elkaar ziet spelen.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ja dat was een flipperkast in de 16 van Arsenal. Maar ik zie een sterker Arsenal dan vorig jaar, al vallen de resultaten wat tegen in de EPL.
Dat hoor je elk jaar. Maar van alle grote topclubs is Arsenal toch wel jaarlijks de grootste faler. Met Real dan. Vaak lijkt het alles te zijn en het wordt dan uiteindelijk niks. Maar ik denk dat Real onder Mourinho wel weer goed gaat presteren, ook na de winter.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Arsenal is duidelijk sterker, en nu ook meer in de breedte. Daar ontbrak het voorheen aan, nu kunnen ze eventuele blessures wel opvangen.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Arsenal is duidelijk sterker, en nu ook meer in de breedte. Daar ontbrak het voorheen aan, nu kunnen ze eventuele blessures wel opvangen.
Valt anders best tegen als je de resultaten in Engeland bekijkt.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Valt anders best tegen als je de resultaten in Engeland bekijkt.
Eens, maar zoveel lopen ze nog niet achter. Al moeten ze op momenten wat meedogenlozer worden. Al is er inderdaad nog wel wat ruimte voor verbetering.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
Barca speelde iedereen vorig jaar zoek. Dat Inter door ging was een wonder natuurlijk. Ik vind Chelsea altijd zo fysiek spelen. Komt minder mooi over. En al van jongs af aan(Chelsea stelde toen ook niks voor) heb ik het voetbal van Arsenal altijd zo mooi gevonden. Mede door Bergkamp en Henry. Ik kreeg al een soort weerstand toen Chelsea opeens poen had en werkelijk alles bij elkaar kocht net als Madrid. Ik krijg dan nooit een binding met een club, omdat je zelden meerdere spelers er 5 jaar achter elkaar ziet spelen.
Het team van Chelsea stond en staat er best lang gemiddeld, echt langer dan 5 jaar is ook vrij uniek voor elke (grote) club.
Dat Inter doorging vond ik trouwens geen wonder, was zo verschrikkelijk uitgekookt
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Barca kreeg uit een onterechte goal tegen uit bij Inter en thuis tsja die handbalverdediging hebben we met zijn allen gezien. Knap, maar wel met de tong op de schoenen. Ik zag Barca niet alleen Arsenal zoek spelen iig.
Een Terry, Lampard en Drogbah begin ik langzamerhand echt te vereenzelvigen met Chelsea ja. Misschien heeft het ook gewoon 10 jaar nodig hoor, maar ik denk niet dat ik ooit voor Chelsea zal worden.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Die wedstrijdverslagen zijn soms ook pure verzinsels. Vi.nl:
situatie 1: die bal was naast gegaan.
situatie 2: was buitenspel.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
VI is sowieso nooit zo'n Ajax-fan heb ik het idee.
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1023 stemmen
Jammer dat ajaxfans.net dit dan ook klakkeloos overneemt. 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
We moeten ons eigen movie-meter-sportkrant maar opstellen.Met zijn allen lijkt het net of we er verstand van hebben 
notnotfun
-
- 617 berichten
- 0 stemmen
Ze tikten het door jou bewierookte Arsenal anders bij vlagen weg tijdje terug
Wie bedoel je precies?
notnotfun
-
- 617 berichten
- 0 stemmen
Heerlijk powervoetbal idd. Lekkere vloeiende passing ook ja.
Liverpool tegen Real 2 CL terug
. Het schoolvoorbeeld.
Wat de EPL betreft is het gewoon Chelsea vs. de rest. Zodra die steken laten vallen krijg je Man. United, Arsenal en City, al ben ik benieuwt in hoeverre Tottenham kan blijven aanhaken. Die hebben met v/d Vaart het beste team sinds tijden. Misschien te licht voor het kampioenschap, maar een plekje in de top 3 is nog niet zo vergezocht.
Zo onder de indruk van Arsenal was ik trouwens niet (ik heb 3/4 van de match gezien), wel van Wilshire
. Wat een geweldenaar. Wat kan dat mannetje voetballen. Rijtje Fabregas, Xavi, Sneijder, Xabi Alonso, noem ze maar op. Zeker die (buiten)categorie.
Dat lobje op Chamakh was trouwens wel van Nasri.
Nicholas123
-
- 292 berichten
- 284 stemmen
Klopt. Met Wilshire mogen die Engelsen hun handjes dichtknijpen. Die nationale ploeg vol blinde lopers schreeuwt ook om zo'n intelligente passer.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1230 stemmen
Het is Jack Wilshere, en niet Luke Wilshire
.
Wat betreft het lobje, ik doelde op de goal. Die pass van Nasri was uiteraard ook erg mooi.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.