- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Die steward bij Real deed een Nigel de Jongetje.
chevy93
-
- 12755 berichten
- 1327 stemmen
Hahahaha! Die dikzak was zeker boos, omdat hij hem niet bij kon benen.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Hij had ze nog veel langer kunnen ontwijken als die niet was uitgegleden haha, maar mooie aanval van de steward.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
En weer een miljoen of zo in de pocket toch na een winstpartij in de CL?
Prima avondje, kon niet beter eigenlijk.
Vroegah was dat 1,5 miljoen, dacht ik.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Ik breng jou een kratje bier als jij gelijk hebt en jij mij een kratje bier als ik gelijk heb?
Ik zeg gelijkspel of krappe overwinning voor Milan en jij zegt een monsterscore van Milan met 4 goals of meer verschil...
Lijkt me wel een leuke weddenschap
Je geeft me wel heel weinig edge op zo'n manier...
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
LOL @ de streaker haha. Hij ontglipte ze wel een lange tijd. Wat blijft het toch een kansloos volk, wat willen ze nou bewijzen. Je krijgt alleen maar een dikke geldboete en een stadionverbod voor het leven.
Misschien heeft 'ie met Otherfool gewed voor een kratje bier.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Niet terugkrabbelen anderegek, we gaan jou uiteraard ook quoten.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4090 stemmen
Je geeft me wel heel weinig edge op zo'n manier...
Je bent dan ook heel erg overtuigd van je zaakt toch? Maar vooruit, minstens drie goals verschil? 
Je mag ook een kratje Spa blauw, aangezien je zo anti-bierbuiken bent 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Ik doe het voor 3 goals of meer verschil vs puntje (of meer uiteraard) voor Ajax.
Ben wel overtuigd maar niet gek natuurlijk.
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Mijn hemel wat is CR7 weer heerlijk dreigend.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Je bent dus niet overtuigd, anders maakt het niet uit wat de ander er tegenin brengt. Je weet zeker dat Ajax wordt opgerold dus ga je ook zeker de weddenschap winnen toch. Leuk altijd dat terugkrabbelen als er iets op wordt gezet. 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Ik wil gewoon een reëel wedje, mafketel, waarbij niet elk risico mijn kant opvalt. Lijkt me dat ik er best iets leuks voor reppie van heb gemaakt...
Fantastische voetbalmachine heeft The Special One er weer van gemaakt.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Maar verre van een uitblinker. Gewoon één van de elf van Duitsland.
De Duitsers waren bijna allemaal uitblinkers. Die slalom van Schweini tegen Argentinië zal ik niet snel vergeten.
Mourinho is weer goed bezig, ik denk dat Real Madrid wel een serieuze favoriet is voor de CL-winst.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4090 stemmen
Ik doe het voor 3 goals of meer verschil vs puntje (of meer uiteraard) voor Ajax.
Ben wel overtuigd maar niet gek natuurlijk.
Pff ,zo wordt het wel lastig met mij. Aangezien ik zelf een klein beetje ook voor een nipt verlies ga. We kunnen ook gewoon zeggen:
Jij voorspelt een overtuigende overwinning van Milan waarbij Ajax kansloos is en ik voorspel een nipte/benauwde overwinning voor Milan of een gelijkspel 
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
De Duitsers waren bijna allemaal uitblinkers. Die slalom van Schweini tegen Argentinië zal ik niet snel vergeten.
Dat zeg ik, één van de elf. 
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Real veel sterker dan Milan zo te zien.. mja, er is nog wel wat mogelijk in de poule, moet het kwartje wel goed vallen deze keer. Geen dollemansacties van ajax-verdedigers in elk geval 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ook geen Inzaghi in de 92e minuut of zo 
Gewoon zakelijk naar de 2e plek ballen.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4090 stemmen
Jemig, wat scoort Bayern drie g*dvergeten lelijke goals hahaha. Ongehoord dit.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Lol. Bayern krijgt de overwinning Cadu 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Pff ,zo wordt het wel lastig met mij. Aangezien ik zelf een klein beetje ook voor een nipt verlies ga. We kunnen ook gewoon zeggen:
Jij voorspelt een overtuigende overwinning van Milan waarbij Ajax kansloos is en ik voorspel een nipte/benauwde overwinning voor Milan of een gelijkspel
Weetjewat ik ben de lulligste niet en ga met je eerdere voorstel akkoord; alles tot 1 goal verschil en jij wint, vanaf 3 goals win ik. Kratje Hertog Jan graag.
Schitterende goals van Bayern trouwens 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
Die steward bij Real deed een Nigel de Jongetje.
Die zat er lekker op ja 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4090 stemmen
Jemig, Lobont keept bij AS Roma, wist niet eens dat ie nog keepte 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Mijn hemel wat is CR7 weer heerlijk dreigend.
Als vanouds idd.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4090 stemmen
Weetjewat ik ben de lulligste niet en ga met je eerdere voorstel akkoord; alles tot 1 goal verschil en jij wint, vanaf 3 goals win ik. Kratje Hertog Jan graag.
Schitterende goals van Bayern trouwens
Hertog Jan is lekker, je weet nog wel waar ik woon toch? Ik ga er van uit dat ik jou adres niet nodig zal hebben 
2 Goals verschil is een Nigel de Jong avatar van jou voor een week en ik een Feyenoord gerelateerd plaatje een week lang? 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4090 stemmen
Het komt er erg goed uit in de CL. Wat een rare ploeg is het toch.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ja wou net zeggen, wat is dat een geweldig elftal. Persie er over een tijdje weer bij. Hoop dat ze heel ver gaan komen.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1230 stemmen
Nasri 
Wilshere 
Wat een middenveld met Fabregas ernaast en Rosicky op de flanken. En Song bijt daar achter nog kuiten!
Lobje van Wilshere bedoel je NW?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.