- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat lobje op Chamakh was trouwens wel van Nasri.
Was het wel Nasri? Ik word helemaal kapot gedolt hiero, wat is het nou? Ik ben het spoor bijster nu.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1230 stemmen
Ik dacht dat je op de goal van Wilshere doelde, hij scoort met een subtiel lobje na een een-twee.
Nasri gaf de pass (lobje, boogbal) op Chamack, waaruit de laatste scoorde.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Nasri gaf de pass (lobje, boogbal) op Chamack, waaruit de laatste scoorde.
Dus toch, dan is mijn gekwijl voor Nasri
.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Real Madrid is bijzonder sterk bezig. Cristiano Ronaldo is in topvorm.
Joy4ever
-
- 4621 berichten
- 1842 stemmen
'Verliezen op een WK in het shirt van Brazilie is het meest frustrerende dat me kon overkomen'
Spits Luis Fabiano blikt nog eens terug op het duel met Oranje tijdens het WK in Zuid-Afrika (FIFA.com)

speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Gaan we ook nog terugblikken op de finale van het WK? Of zullen we dat maar overslaan? Wat mij betreft het laatste en over op de orde van de dag.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Zulke citaten mogen iedere dag geplaatst worden. 
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Is al een zeer oud kwootje.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Willem Janssen ziet een transfer naar Feyenoord wel degelijk zitten. Eerder liet hij weten dat hij een overstap naar De Kuip niet als een vooruitgang ziet. "Maar dat was een dolletje, verkeerd geïnterpreteerd" vertelt de middenvelder van Roda Jc in het Algemeen Dagblad. "We hadden het over een stap van de nummer vier van Nederland naar de nummer vijftien. Dat op zich zou geen promotie zijn. Maar Feyenoord is een apart verhaal natuurlijk. Een geweldige club zelfs. Ik zou het verhaal van Leo Beenhakker en Mario Been graag willen aanhoren."
Feyenoord is niet de enige geïnteresseerde club, want Fc Twente zou met Janssen al een akkoord hebben bereikt. "Onzin, geen idee waar het vandaan komt", zegt de speler zelf. "Ik heb nog nergens getekend en ben erg benieuwd naar wat deze clubs met mij van plan zouden zijn. Er is plotseling veel interesse. Dat is prachtig, maar maakt het ook moeilijk."
De 24-jarige middenvelder heeft bij Roda Jc een aflopend contract en hij kan ook op interesse vanuit Amsterdam rekenen. "Ik heb altijd gezegd dat ik een stap hoger wilde. Het ziet er naar uit dat het mogelijk is." Janssen speelt sinds de zomer van 2007 in Kerkrade, hij kwam toen over van Vvv-Venlo.
---
Feyenoord is nog in de race.
Of toch naar Twente of Ajax?
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Vandaar mijn reactie.
Sorry, ben nog niet helemaal wakker. 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
Feyenoord is nog in de race.
Of toch naar Twente of Ajax?
Een zakelijk praatje.... z'n zaakwaarnemer heeft vast tegen hem gezegd dat hij alle opties open moet houden, hoe meer geinteresseerde clubs, hoe meer getouwtrek en hoger de prijs. Die Janssen gaat op zeker niet naar Feyenoord gok ik zo
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Een zakelijk praatje.... z'n zaakwaarnemer heeft vast tegen hem gezegd dat hij alle opties open moet houden, hoe meer geinteresseerde clubs, hoe meer getouwtrek en hoger de prijs. Die Janssen gaat op zeker niet naar Feyenoord gok ik zo
Janssen is transfervrij na dit seizoen. Alleen het salaris zal hoger worden.
Mochten Ajax en Twente concrete belangstelling hebben, dan zal hij daarvoor kiezen ja. Alleen al vanwege het salaris.
Joy4ever
-
- 4621 berichten
- 1842 stemmen
Rijkaard ontslagen.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Rijkaard ontslagen.
Frank Rijkaard ontslagen bij Galatasaray.
Frank Rijkaard is ontslagen als coach van Galatasaray. De Nederlander lag al enige tijd onder vuur wegens de teleurstellende resultaten van de Turkse topclub. Galatasaray verloor vorig weekend met 2-4 tegen Ankaragücü en staat pas negende in de competitie. De Roemeen Gheorghe Hagi, ex-speler van Galatasaray, zou klaarstaan om Rijkaard op te volgen. Rijkaard was sinds de zomer van 2009 aan de slag bij 'Gala'. (lpb-hln.be)

otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Ach ja, de Lama was altijd al een hopeloze trainer.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Rijkaard zijn poen binnen en nu maar weer naar een leuk voetballand om te trainen. Wat Gijpie ook al zei, die is blij dat hij daar weg kan.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Hij heeft de Europacup gewonnen, de Kampioenen Competitie.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
En hij had gewoon EK in Nederland moeten worden als ze hun schoenen even recht hadden gezet bij de penalty's.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Ach ja, dat bekertje bij Barca. Met Oranje heeft-ie met het inbrengen van een paar vriendjes gewoon gefaald, maar zijn grootste zonde heeft hij natuurlijk begaan bij De Club Van Rotterdam.
Lijkt me verder een onsympathieke en wat dommige man.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Een speler die jaren op het aller hoogste nivo heeft gespeeld, zoals Rijkaard bij Milan, kan onmogelijk dom zijn.
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Dat had jij nog wel gekund.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Je vergeeft hem dat spuugincident tegen de mofrikanen gewoon nog niet. 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
maar zijn grootste zonde heeft hij natuurlijk begaan bij De Club Van Rotterdam.
Nu voel ik me gekwetst 
Joy4ever
-
- 4621 berichten
- 1842 stemmen
Een speler die jaren op het aller hoogste nivo heeft gespeeld, zoals Rijkaard bij Milan, kan onmogelijk dom zijn.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.