• 16.377 nieuwsartikelen
  • 180.134 films
  • 12.395 series
  • 34.332 seizoenen
  • 651.597 acteurs
  • 199.689 gebruikers
  • 9.420.212 stemmen

Het grote voetbaltopic

zoeken in:

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Kwaliteit. Hij past als type aanvaller gewoon goed bij Ajax. Ik rekende erop dat hij na de winter afgetraind in de basis zou belanden.

Kwaliteit? Ik heb liever een talentvolle jeugdspeler in de spits met nog veel potentie dan Mido, die blijkbaar nog 3 maanden nodig heeft om fit te worden.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Insignificance schreef:

(quote)

"Ik ben bereid om elke minuut die ik speel 125.000 procent voor Ajax te geven, maar als het perspectief onder de nieuwe coach (Frank de Boer, red.) ontbreekt, dan zijn er ook vier, vijf andere clubs die interesse hebben."

Met een prestatiecontract en geen/weinig perspectief is het toch niet zó gek dat hij weg wil?

Wie zegt dat hij geen perspectief heeft? En dat contact vond hij prima.

Jammer dat een oude held als Mido zijn imago nu ook voor Ajax supporters verknald heeft.

1 voordeel, sinds vandaag is Cvitanich er weer bij. Ben daar geen fan van, maar je hebt ieder geval een redelijk bruikbaar alternatief weer tot de zomer.

Insignificance

• 3220 berichten
  • 5589 stemmen

Het mag toch duidelijk zijn dat de Boer heel anders tegenover Mido staat dan Jol. Zijn situatie is wezenlijk veranderd na de trainerswissel.

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Reinbo schreef:

Erg treurig dit, mijn cluppie heeft het wel erg zwaar te verduren dit seizoen. Het lijkt wel of het oude Feyenoord op alle fronten ontmanteld wordt. Na Blankemeijer nu ook Coentje....

RIP

Gedeeltelijk met je eens Reinbo, ze hebben in 2010 immers wel geldschieters gevonden.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Ten eerste RIP Moulijn

Over Mido:

Tja, als hij op gewicht was, denk ik dat we hem goed hadden kunnen gebruiken. Maar die man wilde zelf niet eens op gewicht komen, hij voelde zich goed in dit lichaam. Tja, dan houdt het op ja.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

gizmo_o schreef:

(quote)

Gedeeltelijk met je eens Reinbo, ze hebben in 2010 immers wel geldschieters gevonden.

Maar dat scheelt slechts een beetje in de rentelasten. Daarnaast beleef ik mijn club veel sterker van uit sportief oogpunt, dan vanuit financieel oogpunt. 't was in ieder geval mooi geweest voor Coen de club er beter had voorgestaan.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Door goed financieel beleid nu, is het in de toekomst weer mogelijk om sportief te presteren. Ik hoop dat die jonge gastjes van 19, die nu stage lopen bij Feyenoord, aanwinsten zullen zijn.

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Maar dat scheelt slechts een beetje in de rentelasten. Daarnaast beleef ik mijn club veel sterker van uit sportief oogpunt, dan vanuit financieel oogpunt. 't was in ieder geval mooi geweest voor Coen de club er beter had voorgestaan.

Dat ben ik dan eigenlijk wel weer met je eens, maar volgens mij hangen sportieve successen ook vast aan een solide financiele bodem.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Dat is waar, maar het duurt nog even voordat we daar de vruchten van plukken. Overigens ook nog wat goed nieuws vandaag.

'PSV naarstig op zoek naar geld' | nu.nl/sport | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4114 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Wie zegt dat hij geen perspectief heeft? En dat contact vond hij prima.

Jammer dat een oude held als Mido zijn imago nu ook voor Ajax supporters verknald heeft.

1 voordeel, sinds vandaag is Cvitanich er weer bij. Ben daar geen fan van, maar je hebt ieder geval een redelijk bruikbaar alternatief weer tot de zomer.

Inderdaad, eerst wilde hij wel in Jong Ajax spelen en nu wil hij opeens weg. En hij vond het zo geweldig om eindelijk weer voor Ajax te spelen.

OPROTTEN MET DIE WANNABE SPORTER!

Overigens heeft Hamlap alweer niet met de groep meegetraind. Hij schijnt zogenaamd binnen te hebben getraind omdat hij een keelontsteking heeft. Sjongejongejonge, hoe kan je dit nu nog geloven...

happie

• 6258 berichten
  • 426 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Overigens heeft Hamlap alweer niet met de groep meegetraind. Hij schijnt zogenaamd binnen te hebben getraind omdat hij een keelontsteking heeft. Sjongejongejonge, hoe kan je dit nu nog geloven...

Dat is ook bevestigd door de clubarts. Deze heeft hem nagekeken. Dus dat kan sowieso wel waar zijn.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4114 stemmen

Ja en dat gedoe hiervoor was ook bevestigd door een clubarts trouwens. Dikke bullshit man

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Laat 'm nog maar twee weekjes verkouden blijven.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

El Hamdaoui was vandaag gewoon op de club. Nu Mido ook weg wil lijkt het me maar het beste dat El Hamdaoui dan maar minimaal tot de zomer bij Ajax blijft. El Ham en Cvitanich moeten dan maar onze spitsen worden, wat een armoede zeg. Mag hopen dat Suarez blijft en na de winter weer in vorm raakt. Denk het allebei wel.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4114 stemmen

Ja hij was op de club, maar niet op de training. Voor hetzelfde geldt zit ie daar met zijn zaakwaarnemer binnen de boel op de naaien.

Wat 1 wedstrijdje op de bank tegen Milan wel niet veroorzaakt zeg.

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

Lijkt me nogal logisch dat Mido weg wil. Krijgt geen contract en wordt niet opgesteld .

Dan wordt het nogal een moeilijk verhaal lijkt me.

En wat betreft El Ham moet je wel extreem naief zijn als je dit niet zag aankomen.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4114 stemmen

Hij wist dat ie als derde spits gehaald zou worden op basis van een prestatiecontract. Tsjah, wat verwacht ie nou zelf? Hij heeft veel meer minuten gekregen dan eigenlijk zou moeten, dus dat is sowieso al geen reden.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

rep_robert schreef:

Ja hij was op de club, maar niet op de training. Voor hetzelfde geldt zit ie daar met zijn zaakwaarnemer binnen de boel op de naaien.

Wat 1 wedstrijdje op de bank tegen Milan wel niet veroorzaakt zeg.

Ik geloof best dat ie echt wat heeft. Geloof ook best dat hij recent ziek was.

Maar zijn gedrag is verder niet te vergeven. Als je kan spelen, dan moet je gewoon spelen.

En Mido...die wist waar hij voor tekende. Voor weinig geld en voor 1 jaar. Daarna had je verder kunnen kijken. Ik weet niet wat de Boer aan Mido gezegd heeft, maar een fitte Mido zou gewoon een meerwaarde zijn geweest na de winter.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4114 stemmen

Wat zou ie moeten hebben? Ik geloof er geen snars van dat ie ziek is. Hij heeft al vanaf 8 december niet meer gespeeld of getraind. Is gewoon belachelijk, bijna een maand inmiddels. Hele tijd ziekjes(griep), dan weer mentaal niet in staat en nu is ie alweer ziek.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Zo raar is het niet dat je met dit weer een griep en keelontsteking op kan lopen he...

Maar hij was beter toen Ajax-AZ op het programma stond. Dat vergeef ik hem niet.

Ik wacht de komende dagen wel eventjes af.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4114 stemmen

Een normaal mens is gemiddeld 1 keer per jaar echt ziek. Mounir blijkbaar al 2 keer binnen 1 maand.

Hij heeft teveel gezeken, ik geloof hem gewoon niet meer. Ik ga nergens meer van uit met hem.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Beetje naïef om te geloven dat er niets achter die keelontsteking schuilt... Hij wil gewoon niet meer bij Ajax werken. Misschien omdat een aantal Feyenoorders zijn schoenenzaak dreigen te verbranden, wie weet.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

rep_robert schreef:

Een normaal mens is gemiddeld 1 keer per jaar echt ziek. Mounir blijkbaar al 2 keer binnen 1 maand.

Hij heeft teveel gezeken, ik geloof hem gewoon niet meer. Ik ga nergens meer van uit met hem.

Een keelontsteking kan geen nasleep van een griep zijn?

Ik vind hem ook een zak hooi, maar je kan niet uitsluiten dat iemand met dit weer eens goed ziek is geworden.

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

Zo gauw de termen 'mentaal moe' en dergelijke voorbij komen in combinatie met die ziekteperiodes weet je al wel genoeg lijkt me.

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Het lijkt me dat Ajax zonder Mido beter af is. Hij presteert ondermaats en heeft zijn beste tijd al lang gehad. Daarbij kost hij Ajax meer geld dan dat hij oplevert, oftewel in de uitverkoop zetten. Wie weet kan hij bij El Ham in de schoenenzaak gaan werken en daar carriere maken .

El Ham moet gewoon opgroeien en zich d.m.v. van goed voetbal in de schijnwerpers spelen en zorgen dat hij weer geselecteerd wordt. Suarez en El Ham zijn, indien beide in goede vorm, een mooi duo.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Lekkere nieuwjaars-schoonmaak bij Ajax dus. Ik vind het prima. Nu echt met een schone le beginnen met een betrouwbare trainer die ik vertrouw.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

gizmo_o schreef:

Mido ondermaats.

Je kunt alles over Mido zeggen, behalve dat hij ondermaats is.

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

moviemafketel schreef:

Nu echt met een schone lei beginnen met een betrouwbare trainer die ik vertrouw.

He, hoor ik daar de echo van Ajax-supporters van 1999 tot 2010? .

jordkaka

• 219 berichten
  • 255 stemmen

Coen Moulijn kon naar FC Barcelona, hij bleef bij Feyenoord. Dat is een Feyenoorder. Rust in vrede Coen

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Feyenoord gaat gewoon op trainingskamp en bezoekt niet met iedereen de uitvaart

Update 17:46 uur - Trainingskamp Feyenoord in Oman vindt gewoon doorgang

De selectie van Feyenoord reist, ondanks de uitvaart van oud-voetballer Coen Moulijn aanstaande zaterdag, toch af naar het trainingskamp in Oman. Dat maakte technisch directeur Leo Beenhakker dinsdagmiddag bekend op Radio Rijnmond.

“Helaas, maar de ploeg moet zich voorbereiden op de tweede helft van de competitie." De spelers hebben het er wel moeilijk mee, maar volgens Beenhakker is het in de geest van Moulijn. “Hij zou zeggen "Schei uit met dat gelul..kom op spelen!", aldus Don Leo. Feyenoord vertrekt op 7 januari naar het Arabisch schiereiland, om daar een week te verblijven.

Foute beslissing, heel dom.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.