• 16.377 nieuwsartikelen
  • 180.131 films
  • 12.395 series
  • 34.332 seizoenen
  • 651.597 acteurs
  • 199.689 gebruikers
  • 9.420.206 stemmen

Het grote voetbaltopic

zoeken in:

Nicholas123

• 292 berichten
  • 284 stemmen

Het gaat er niet zo zeer om dat ie al geld zat heeft. Ik weet het niet of het de afspraak was dat hij de helft betaald zou krijgen en aan het eind van het seizoen de andere helft. Ik las ook dat hij al 3 maanden geen salaris meer ontvangen gehad en dat lijkt me zeker niet de bedoeling. Wanneer je een contract tekent mag je er van uit gaan dat dit nageleefd wordt en dan is daar in dit geval absoluut geen sprake van. Aangezien veel Spaanse clubs er een handje van hebben om dit soort geldproblemen voor zich uit te schuiven of zelfs te negeren zo lang het geen directe problemen op het veld op levert was werkweigering misschien wel de enige oplossing om nog gelijk te krijgen.

Nogal flauw om hem als een geldwolf neer te zetten. Zeker gezien het feit dat dit probleem eigenlijk al veel langer speelt en hij dus nog lange tijd gewoon door gespeeld heeft in de hoop dat het probleem achter de schermen opgelost zou worden.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

moviemafketel schreef:

Dacht juist dat hij het naar zijn zin had daar, maar geld gaat kennelijk nog steeds voor alles bij die jongen, terwijl hij idd al meer dan genoeg heeft en gewoon zijn salaris zal krijgen.

Die jongen is gewoon een broodvoetballer daar, daar is niks geks aan. Als hij zijn geld niet op tijd krijgt (en niet 1x, maar bijna elke keer. Of zelfs maar steeds een deel van het loon), dan snap ik dat je op den duur een tegenactie in zet. Club moet gewoon de verplichting nakomen.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Maar van wat ik heb begrepen is dat hij de helft krijgt en dat had de club in het begin tegen alle spelers gezegd.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4114 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Die jongen is gewoon een broodvoetballer daar, daar is niks geks aan. Als hij zijn geld niet op tijd krijgt (en niet 1x, maar bijna elke keer. Of zelfs maar steeds een deel van het loon), dan snap ik dat je op den duur een tegenactie in zet. Club moet gewoon de verplichting nakomen.

Inderdaad. En net zoals Nicholas ook zegt gebeurt het al maanden. Die voorzitter is pas een vieze huichelaar als het allemaal zo is gebeurt dat ie al maanden geen doekoes heeft binnen gekregen.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Ajax legt Fins jeugdinternational vast

Henri Toivomaki mag zich officieel speler van Ajax noemen. De transfervrije Fin tekende maandag een contract tot de zomer van 2013, met de optie voor nog twee extra seizoenen.

De negentienjarige Toivomaki komt over van FC Lahti, waar Jari Litmanen zijn carrière begon en nu weer actief is. De verdediger werkte recent een proefperiode af, waarna Ajax besloot om hem een contract aan te bieden.

Toivomaki, die zowel als rechtsback en als centrumverdediger kan spelen, voegt zich in eerste instantie bij de selectie van Jong Ajax. Eerder was hij ook op proef bij Internazionale. Daarnaast speelde Toivomaki een halfjaar op huurbasis voor Atalanta.

"Mijn snelheid is een van mijn pluspunten", zegt Toivomaki op de clubsite. "Daarnaast behoort ook de passing tot een van mijn betere kwaliteiten. Litmanen vertelde me dat Ajax voor jonge spelers een geweldige club is. Juist omdat jonge talenten er de kans krijgen zich te ontwikkelen. Er zit echt een idee achter."

Ik ken hem niet, laten we hopen dat het een goede speler is.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Ajax gaat door met De Boer als hoofdtrainer

Frank de Boer blijft de hoofdverantwoordelijke bij Ajax voor de verrichtingen van het eerste elftal. De oud-international bereikte maandag een akkoord met Ajax over een contract voor 3,5 seizoenen, meldt de club op het digitale thuis.

De veertigjarige trainer nam in Amsterdam recent de taken over van de vertrokken hoofdtrainer Martin Jol. De Boer maakte zijn debuut als coach van Ajax met een 0-2 overwinning in een uitwedstrijd tegen AC Milan. Door de zege plaatste de ploeg zich definitief voor de Europa League.

Hennie Spijkerman wordt de assistent van de oud-speler van onder andere Ajax, Barcelona, Galatasaray en Glasgow Rangers. Eerder was hij jeugdtrainer bij Ajax en assistent van Bert van Marwijk bij het Nederlands elftal.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Frank de Boer

Ook een goede zaak dat hij met Blind en Spijkerman niet voor een eigen vriendenploeg kiest, maar voor assistenten die wat toevoegen aan hem. Spijkerman is oud en ervaren en lag voorheen als assistent onder ten Cate en Koster ook goed in de groep.

Las dat oa Van Gaal, Guardiola en van Basten de Boer al hadden gefeliciteerd. Toch leuk

Moge de tijden van het oude Ajax nu eens echt herleven. Alhoewel, ik zou al gigantisch blij en opgelucht zijn als we weer eens landskampioen worden.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

"Manchester City heeft 21 miljoen euro veil voor 17-jarige Lukaku"

Volgens de 'Daily Mirror' springt Manchester City mee in de dans voor Romelu Lukaku, die ook op belangstelling van Real, Chelsea, Arsenal en AC Milan mag rekenen.

Volgens de Engelse krant wil City 18 miljoen pond (21 miljoen euro) op tafel leggen om Lukaku naast Kompany en Boyata als derde Belg aan zijn selectie toe te voegen. 'Daily Mirror' meent ook te weten dat City al contact opnam met Anderlecht, maar dat klopt niet volgens manager Van Holsbeeck. (hln/adv)

(afbeelding)

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Das wel handig zeg, 9 spitsen ofzo in je selectie.

Wat is daar de bedoeling? Een 2-1-7 opstelling? Sjongejongejonge wat een onzin.

Quido

• 14649 berichten
  • 6114 stemmen

Kan alleen maar positief voor Ajax zijn als ie deze winter nog vertrekt, dan mogen ze van mij best 2-1-7 gaan spelen

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2266 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Moge de tijden van het oude Ajax nu eens echt herleven. Alhoewel, ik zou al gigantisch blij en opgelucht zijn als we weer eens landskampioen worden.

Ik weet niet precies welke tijden je bedoelt. De jaren '95 of '72 zijn moeilijk te evenaren, vooral nu.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

(quote)

Ik weet niet precies welke tijden je bedoelt. De jaren '95 of '72 zijn moeilijk te evenaren, vooral nu.

Gewoon, een periode dat Ajax weer toonaangevend is in Nederland. Dat mensen weer echt bang worden als ze tegen Ajax spelen. Vorig jaar na de winter had iedereen dat gevoel, maar het moet nu eens lange tijd gaan duren.

Ik verwacht niet dat Ajax nog eens de CL wint (al sluit ik het nooit uit), maar nationaal moeten ze gewoon de beste kunnen zijn zoals PSV dat jaren op rij was in de periode 2000-2008, met af en toe een minder jaar als uitzondering.

In de Europa League moet je als Ajax zijnde trouwens wel kunnen scoren vind ik. Daar mag je best op een halve finale mikken, als je tenminste geen rare ploegen treft.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

speedy23 schreef:

"Manchester City heeft 21 miljoen euro veil voor 17-jarige Lukaku"

Volgens de 'Daily Mirror' springt Manchester City mee in de dans voor Romelu Lukaku, die ook op belangstelling van Real, Chelsea, Arsenal en AC Milan mag rekenen.

Maar Ajax wilde hem toch ook

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Maar Ajax wilde hem toch ook

Schijnbaar niet, anders is City natuurlijk kansloos

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

(quote)

Daarom zwakt hij het al af.. maar Ajax had ook genoeg jaren tussendoor dat ze misschien niet alles in de wacht sleepten, maar wel kampioen werden of Europees ver kwamen.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3618 stemmen

Feyenoord-legende Moulijn overlijdt aan gevolgen herseninfarct

Dinsdag, 4 januari 2011 om 08:50

Rotterdam rouwt om het overlijden van Coen Moulijn. De voormalig vleugelaanvaller van Feyenoord werd op 31 december getroffen door een herseninfarct, lag sindsdien in het ziekenhuis en is in de nacht van maandag op dinsdag gestorven. Dat meldt RTV Rijnmond.

Maandag meldde algemeen directeur Eric Gudde van Feyenoord al dat de toestand van Moulijn nog altijd ‘slecht en zorgwekkend’ was. “Nadere informatie is nog niet beschikbaar”, vertelde Gudde. “Misschien kan ik dinsdag tijdens onze nieuwjaarsbijeenkomst meer over de situatie van Coen vertellen.” De sportbestuurder zal de leden van Feyenoord echter slecht nieuws moeten brengen.

Moulijn is onlosmakelijk verbonden met Feyenoord. De voormalig linksbuiten speelde in de jaren vijftig, zestig en zeventig 487 keer in het eerste elftal, waarmee hij recordhouder van de club is. Op het plein voor De Kuip staat sinds 2009 een levensgroot standbeeld van de beroemde linksbuiten, die zijn club altijd trouw is gebleven. Moulijn is 73 jaar oud geworden.

(Voetbalzone)

RIP Coen Moulijn.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Erg treurig dit, mijn cluppie heeft het wel erg zwaar te verduren dit seizoen. Het lijkt wel of het oude Feyenoord op alle fronten ontmanteld wordt. Na Blankemeijer nu ook Coentje....

RIP

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

R.I.P. Coen . Eens een Feyenoorder, voor altijd in ons hart.

happie

• 6258 berichten
  • 426 stemmen

MIDO PER DIRECT WEG Van onze Telesportredactie

Mido op archiefbeeld. Foto: ANP AMSTERDAM - Mido gaat per direct weg bij Ajax. Het is nog onduidelijk waar de aanvaller uit Egypte naar toe gaat. Mido kwam afgelopen zomer transfervrij over van Middlesbrough. Hij speelde zes wedstrijden voor Ajax waarin hij drie scoorde. De Egyptenaar heeft in Amsterdam een contract tot en met eind juni.

Mido meldt zich dinsdag ook niet op de eerste training van Ajax van dit jaar.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

RIP Coen. Eén van de grootste voetballers van de Nederlandse velden. Triest.

Joy4ever

• 4634 berichten
  • 1859 stemmen

Juventus ziet Edin Dzeko kiezen voor Manchester City en richt daarom zijn pijlen op Klaas-Jan Huntelaar. Volgens Tuttosport is de Oranje-international wel te porren voor een terugkeer naar de Serie A. 'Tegen Juventus is het moeilijk nee zeggen', zou The Hunter hebben gezegd.

The Hunt is meer dan welkom

En dan vooral in de wedstrijd tegen Milan

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Grote kans op komst Gill Swerts naar Feyenoord.

Zo denk je dik in de rechtsbacken te zitten en zo zijn er 3 geblesseerd.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Vascago schreef:

Feyenoord-legende Moulijn overlijdt aan gevolgen herseninfarct

Dinsdag, 4 januari 2011 om 08:50

Rotterdam rouwt om het overlijden van Coen Moulijn. De voormalig vleugelaanvaller van Feyenoord werd op 31 december getroffen door een herseninfarct, lag sindsdien in het ziekenhuis en is in de nacht van maandag op dinsdag gestorven. Dat meldt RTV Rijnmond.

Maandag meldde algemeen directeur Eric Gudde van Feyenoord al dat de toestand van Moulijn nog altijd ‘slecht en zorgwekkend’ was. “Nadere informatie is nog niet beschikbaar”, vertelde Gudde. “Misschien kan ik dinsdag tijdens onze nieuwjaarsbijeenkomst meer over de situatie van Coen vertellen.” De sportbestuurder zal de leden van Feyenoord echter slecht nieuws moeten brengen.

Moulijn is onlosmakelijk verbonden met Feyenoord. De voormalig linksbuiten speelde in de jaren vijftig, zestig en zeventig 487 keer in het eerste elftal, waarmee hij recordhouder van de club is. Op het plein voor De Kuip staat sinds 2009 een levensgroot standbeeld van de beroemde linksbuiten, die zijn club altijd trouw is gebleven. Moulijn is 73 jaar oud geworden.

(Voetbalzone)

RIP Coen Moulijn.

Erg treurig nieuws. Eén van de grootste voetballers die ons land gekend heeft.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

RIP Coen Moelijn.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

RIP Coen Moulijn.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Ten eerste, erg tragisch nieuws van Moulijn. Sterkte aan zijn familie en aan alle Feyenoorders. Een icoon is overleden.

Verder...Mido wil per direct Ajax verlaten? Wat een slappe zak zeg. Je kan op zijn minst vechten voor je basisplaats. Vind dit echt waardeloos. Ook wel enorm jammer, want ik zag in hem wel de nr 1 spits voor Ajax.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ook wel enorm jammer, want ik zag in hem wel de nr 1 spits voor Ajax.

Op basis waarvan? Gewicht?

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

The Almighty schreef:

(quote)

Op basis waarvan? Gewicht?

Kwaliteit. Hij past als type aanvaller gewoon goed bij Ajax. Ik rekende erop dat hij na de winter afgetraind in de basis zou belanden.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Mido zal nooit meer afgetraind zijn joh. Die houdt teveel van Egyptisch eten.

Insignificance

• 3220 berichten
  • 5589 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Mido wil per direct Ajax verlaten? Wat een slappe zak zeg. Je kan op zijn minst vechten voor je basisplaats.

"Ik ben bereid om elke minuut die ik speel 125.000 procent voor Ajax te geven, maar als het perspectief onder de nieuwe coach (Frank de Boer, red.) ontbreekt, dan zijn er ook vier, vijf andere clubs die interesse hebben."

Met een prestatiecontract en geen/weinig perspectief is het toch niet zó gek dat hij weg wil?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.