• 16.377 nieuwsartikelen
  • 180.131 films
  • 12.395 series
  • 34.332 seizoenen
  • 651.595 acteurs
  • 199.689 gebruikers
  • 9.420.188 stemmen

Het grote voetbaltopic

zoeken in:

stfuympos

• 13367 berichten
  • 731 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Ik vind het een hele rare zin die ik erg negatief opvat. Net of je iemand WEL een verlamming gunt. ''Zelfs'' een Feyenoorder niet geeft aan dat hij het anderen eventueel wel zou gunnen...

Het is toch duidelijk dat ie alles wat Feyenoord betreft alles slecht toewenst maar zelfs dit niet, jezus.

Hopelijk komt Moulijn er bovenop, maar een hersenbloeding is toch knap kut. Heb er in 2010 nog een tante aan verloren, geheel onverwacht.

Ja idd. klote gecondoleerd nog.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Ik vat die zin heel anders op. Ik denk zoals timbo hem opvatte. Maar hopelijk bedoelde hij het anders.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

Denk ook dat hij het anders bedoelde maar erg gelukkig kwam het op mij niet over.

happie

• 6258 berichten
  • 426 stemmen

AjaxRulezzz schreef:

Dan moet je consequent zijn en alle namen van dat lijstje fout spellen

Okay, komt ie: Atoeba, Sneu, Ooijur, Zoek, Miedo, Taainijo en Postzegelverzamelaar.

jordkaka

• 219 berichten
  • 255 stemmen

AjaxRulezzz schreef:

Dit gun ik zelf een Feyenoorder niet, dus beterschap Coen!

Niet helemaal een gepaste opmerking, maar ik neem aan dat je het anders bedoeld(aangezien je voor ajax bent).

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Wat ik eigenlijk bedoelde is dat ik Feyenoord veel slechts gun (bijv. strijden om degradatie). Tuurlijk gun ik Feyenoorders niets slechts Beetje ongelukkig geformuleerd door mij

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Gelukkig maar

Ik mag ook niet iedereen, maar om ze nou fysieke ellende te gunnen, nee.

Ben trouwens blij als de competitie weer begint. Het is wel wat saai zonder uitslagen...

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Alsjeblieft niet, van mij mag die winterstop nog wel drie maanden duren.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Hehe dat snap ik met Ajax uit voor jullie op het programma

Ik kan daarintegen bijna niet wachten. Zoals ieder jaar verwacht ik dat we de titel gaan pakken

We hebben het cijfermatig en kijkend naar de concurrentie zelf eens niet compleet al verknald in de 1e seizoenshelft. Kan alleen maar nog mooier worden dus. Jeeuj.

Knisper

• 13049 berichten
  • 1282 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Sno? Welnee joh, die moet als 1e weg.

Zouden ze die niet uit compassie voor zijn hartaanval nog een jaartje mee laten ballen?

stfuympos

• 13367 berichten
  • 731 stemmen

Knisper schreef:

(quote)
Zouden ze die niet uit compassie voor zijn hartaanval nog een jaartje mee laten ballen?
Is iets teveel van het goede vind je niet?

Voor hem trouwens ook niet goed, gewoon naar NEC gaan ofzo.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Hij vond zichzelf de beste voetballer van de wereld. Maar dat was net na zijn hartaanval bij B&B, dus ik denk dat hij nog niet helemaal helder was.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Knisper schreef:

(quote)

Dat zou wel heel sneu zijn, iemand bij een topclub houden uit medelijden of omdat ie zo aardig is.

Sno is een enorm matige speler voor het Ajax niveau. Zsm weg ermee. En Sno heeft wel een paar miljoen verdiend dankzij Ajax. Die redt het wel een tijdje lijkt me.

Wens Sno sportief en lichamelijk alle geluk van de wereld toe, maar niet in dienst bij Ajax.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ik kan daarintegen bijna niet wachten. Zoals ieder jaar verwacht ik dat we de titel gaan pakken

We hebben het cijfermatig en kijkend naar de concurrentie zelf eens niet compleet al verknald in de 1e seizoenshelft. Kan alleen maar nog mooier worden dus. Jeeuj.

Gaat voor groot deel duidelijk worden meteen na de winterstop al. Feyenoord thuis moeten drie punten zijn. Maar de zes weken erna volgen achtereenvolgens Utrecht uit, NAC uit, Roda uit en PSV uit.

PSV heeft in die weken op papier maar één lastige wedstrijd en dat is AZ uit.

Mocht het gat na die serie nog drie of minder dan drie punten zijn dan hebben we een probleem. Maar hopelijk hebben we op 27 februari wat meer lucht.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Twente wordt weer leuk vergeten haha.

Quido

• 14649 berichten
  • 6114 stemmen

timbo_ schreef:

Maar de zes weken erna volgen achtereenvolgens Utrecht uit, NAC uit, Roda uit en PSV uit.

Dat wordt traditiegetrouw inderdaad weer een verliespunt of 7 / 9.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Goede voornemen is dus niet positiever over Ajax worden Quido?

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

moviemafketel schreef:

Twente wordt weer leuk vergeten haha.

Nee hoor. Maar Ajax Litmanen had het over Ajax en ik ben PSV supporter. Twente vergeten zou wel erg dom en naief zijn.

Quido

• 14649 berichten
  • 6114 stemmen

moviemafketel schreef:

Goede voornemen is dus niet positiever over Ajax worden Quido?

Ik wacht even af wat er in de eerste anderhalve week na de winsterstop gebeurt ...

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Gaat voor groot deel duidelijk worden meteen na de winterstop al. Feyenoord thuis moeten drie punten zijn. Maar de zes weken erna volgen achtereenvolgens Utrecht uit, NAC uit, Roda uit en PSV uit.

PSV heeft in die weken op papier maar één lastige wedstrijd en dat is AZ uit.

Mocht het gat na die serie nog drie of minder dan drie punten zijn dan hebben we een probleem. Maar hopelijk hebben we op 27 februari wat meer lucht.

Je brengt het wel leuk moet ik zeggen. Net of Ajax alleen maar taaie duels meteen speelt. Er zijn ook nog thuisduels he...

En volgens mij heeft Ajax dit seizoen een aardige uitbalans, onderhand beter nog dan thuisduels. AZ was onze 1e uitnederlaag in een jaar. Daarna overigens ook uit praktisch alles gewonnen.

Zie de programma's eens:

19-01-2011 Feyenoord - AFC Ajax -

23-01-2011 FC Utrecht - AFC Ajax -

30-01-2011 NAC - AFC Ajax -

04-02-2011 AFC Ajax - De Graafschap -

13-02-2011 Roda JC - AFC Ajax -

17-02-2011 Anderlecht - AFC Ajax -

20-02-2011 AFC Ajax - VVV-Venlo -

24-02-2011 AFC Ajax - Anderlecht -

27-02-2011 PSV - AFC Ajax -

06-03-2011 AFC Ajax - AZ -

13-03-2011 Willem II - AFC Ajax -

20-03-2011 ADO Den Haag - AFC Ajax -

03-04-2011 AFC Ajax - Heracles Almelo -

10-04-2011 AFC Ajax - FC Groningen -

17-04-2011 NEC - AFC Ajax -

24-04-2011 AFC Ajax - Excelsior -

01-05-2011 SC Heerenveen - AFC Ajax -

15-05-2011 AFC Ajax - FC Twente

zo 23-1 14.30 VVV-Venlo - PSV ERE

za 29-1 20.45 PSV - Willem II ERE

za 5-2 19.45 PSV - ADO Den Haag ERE

za 12-2 20.45 AZ - PSV ERE

zo 20-2 16.30 PSV - NAC Breda ERE

zo 27-2 14.30 PSV - Ajax ERE

za 5-3 20.45 Excelsior - PSV ERE

vr 11-3 20.45 NEC - PSV ERE

za 19-3 19.45 PSV - FC Utrecht ERE

za 2-4 18.45 FC Twente - PSV ERE

vr 8-4 20.45 PSV - SC Heerenveen ERE

za 16-4 20.45 Heracles Almelo - PSV ERE

zo 24-4 14.30 Feyenoord - PSV ERE

zo 1-5 14.30 PSV - Vitesse ERE

zo 15-5 14.30 FC Groningen - PSV ERE

Net of PSV makkelijke tegenstanders heeft na de 1e 2 duels na de winter. ADO, AZ, NAC, Ajax....das ook geen lekker rijtje, ook al speel je er ook wat daarvan thuis. Denk wel dat PSV-Ajax een sleutelduel zal worden. Waarschijnlijk zullen we daar minimaal een punt moeten pakken, maar misschien wel winnen. Want toegeven, NAC, Roda en Utrecht uit is erg lastig. Die 1e 2 vallen wel te winnen op zich, voor die 3e ben ik bang. Die vind ik eigenlijk na PSV uit traditioneel onze meest lastige uitwedstrijd.

Seizoen is nog lang. Je hebt wel gelijk dat Ajax na de winter wel moet blijven aanhaken. Al denk ik dat PSV duidelijk zwakker is geworden zonder Reis en Afellay.

stfuympos

• 13367 berichten
  • 731 stemmen

19-01-2011 Feyenoord - AFC Ajax -

.

Spelen we weer uit.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Hehe, ik zie het. Blame Ajax Showtime

Alhoewel de Kuip altijd wel voelt als een thuisduel voor Ajax, zo weinig moeite hebben ''we'' daar vaak

Joy4ever

• 4634 berichten
  • 1859 stemmen

Beckham mogelijk naar Tottenham. Dat zou geweldig zijn. VdV is mijn favo Nederlandse speler. Beckham is mijn op 1 na favo speler van de wereld. Ik heb geen uitgesproken voorkeur in Engeland (vroeger wel Man United maar dat was omdat Beckham daar toen speelde) maar mocht David naar White Hart Lane komen dan ga ik voor ze.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Je brengt het wel leuk moet ik zeggen. Net of Ajax alleen maar taaie duels meteen speelt. Er zijn ook nog thuisduels he...

Yep maar die winnen ze natuurlijk gewoon. Noemde alleen de lastige wedstrijden van vlak na de winterstop.

23-01-2011 FC Utrecht - AFC Ajax -

30-01-2011 NAC - AFC Ajax -

04-02-2011 AFC Ajax - De Graafschap -

13-02-2011 Roda JC - AFC Ajax -

20-02-2011 AFC Ajax - VVV-Venlo -

27-02-2011 PSV - AFC Ajax -

En dat zijn er toch 4 in 6 wedstrijden. Ik vermoed dat, dat de cruciale weken gaan worden. Voor Ajax althans.

Zelfde periode PSV:

zo 23-1 14.30 VVV-Venlo - PSV ERE

za 29-1 20.45 PSV - Willem II ERE

za 5-2 19.45 PSV - ADO Den Haag ERE

za 12-2 20.45 AZ - PSV ERE

zo 20-2 16.30 PSV - NAC Breda ERE

zo 27-2 14.30 PSV - Ajax ERE

Vind dit wel een lekker rijtje. VVV, Willem II, Ado en NAC mag je gewoon geen punten laten liggen. En gaat ook niet gebeuren. AZ uit en Ajax thuis kan dat natuurlijk wel.

Maar blijf bij mijn stelling. Op het moment dat PSV, Ajax treft moet het gat meer dan drie punten zijn anders wordt het bijzonder lastig om kampioen te worden.

En ja Twente blijft ook gewoon meedoen.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

DePers.nl

Voorzitter Hércules: Hij toont geen respect. Drenthe weigert nog altijd te trainen

Royston Drenthe ontbreekt in de selectie van Hércules Alicante voor de competitiewedstrijd maandag tegen Real Mallorca. De Nederlandse middenvelder, die wordt gehuurd van Real Madrid, weigert al een week te trainen omdat hij nog salaris te goed heeft. ,,Hij toont geen respect richting Real, Hércules en zijn ploeggenoten'', aldus voorzitter Valentin Botella.

Volgens Botella krijgen de spelers en trainers over twee weken hun salaris voor november. Drenthe (23) heeft al aangegeven dat hij zich niet op het trainingsveld laat zien zolang er geen oplossing is voor het betalingsprobleem.

De Rotterdammer was tijdens de eerste seizoenshelft een belangrijke kracht voor Hércules. De fans zijn echter zeer ontstemd over zijn werkweigering. Ze bekladden het stadion van Hércules met weinig vleiende teksten over de Nederlander. Ook het huis van Drenthe in Alicante zou besmeurd zijn met boze kreten.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Waarom post je dit nu? Hij staakt al dagenlang hoor. Overigens kan ik hem best begrijpen, al had ik het eerder via de media gestreden als over de rug van je medespelers en je supporters door niet te willen spelen meer.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Wist het nog niet.

Quido

• 14649 berichten
  • 6114 stemmen

Moest wel lachen toen ik las dat ie zei dat hij wel geld moest hebben, omdat ie anders niet heen en weer kon vliegen naar Madrid. Maar hij heeft wel twee huizen enzo, jaja ... Natuurlijk hoort ie zijn geld te krijgen, maar tot nu toe maakt ie steeds keuzes in zijn carrière waarmee ie het voor zichzelf verkloot.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Dacht juist dat hij het naar zijn zin had daar, maar geld gaat kennelijk nog steeds voor alles bij die jongen, terwijl hij idd al meer dan genoeg heeft en gewoon zijn salaris zal krijgen.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Ik had begrepen dat met de spelers werd afgesproken dat ze elke maand de helft kregen en dan de andere helft aan het einde van het seizoen kregen. Hier was meneertje Drenthe niet mee eens en na een paar maanden de helft te hebben gekregen, is ie gaan staken. Ik had gelezen dat hij 2 miljoen per jaar verdient, hij krijgt elke maand de helft dus heeft hij aan het eind van het jaar 1 miljoen en krijgt hij er dan ook 1 miljoen bij. Wat zeur je dan nog? Denk ik dan...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.