• 15.987 nieuwsartikelen
  • 179.048 films
  • 12.274 series
  • 34.085 seizoenen
  • 649.263 acteurs
  • 199.282 gebruikers
  • 9.390.670 stemmen

Het grote voetbaltopic

zoeken in:

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Je kan uit vorm zijn zoals Ajax en Inter. Maar dat maakt je nog niet gelijkwaardig aan de ploegen. Ajax is veel beter dan AZ, Groningen en Roda, Bayern is veel beter dan Mainz en Inter is veel beter dan AC. Daar verandert de ranglijst niets aan.

Blijft subjectief natuurlijk. Ajax is in de competitie op het moment niet beter dan AZ. En waar je vandaan haalt dat AC Milan niet beter is dan Inter op dit moment is natuurlijk ook je eigen mening.

AC Milan voetbalt in de competitie duidelijk een stuk lekkerder dit seizoen, dat al 5 maanden aan de gang is. Inter lijkt geen hecht team meer te zijn dat van een goede organisatie uit gaat.

Ze zullen met deze trainer nooit kampioen worden.

En tsjah, als je naar het verleden kijkt zal Inter ook nooit beter dan AC Milan worden natuurlijk

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

timbo_ schreef:

Ajax is veel beter dan Groningen.

Grunn heeft betere spelers én een beter team.

Luciano-Stekelenburg 0-1

Kieftenbeld-Wiel 0-2

Granqvist-Alderweireld/Ooijer 1-2

Ivens-Vertonghen 1-3

Stenman-Anita 2-3

Holla-Enoh 3-3

Sparv-De Zeeuw ---> normaal 3-4, dit seizoen 4-3

Anderson/Garcia-Eriksen 4-3

Tadic-Urby 5-3

Matavz-Hamlap/De Jong 6-3

Enevoldsen-Suarez 6-4

Wicked.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

rep_robert schreef:

Blijft subjectief natuurlijk. Ajax is in de competitie op het moment niet beter dan AZ. En waar je vandaan haalt dat AC Milan niet beter is dan Inter op dit moment is natuurlijk ook je eigen mening.

AC Milan voetbalt in de competitie duidelijk een stuk lekkerder dit seizoen, dat al 5 maanden aan de gang is. Inter lijkt geen hecht team meer te zijn dat van een goede organisatie uit gaat.

Ze zullen met deze trainer nooit kampioen worden.

En tsjah, als je naar het verleden kijkt zal Inter ook nooit beter dan AC Milan worden natuurlijk

Ja als je niet wil lezen dan houdt het natuurlijk op. Ik zeg nergens dat Ajax niet terecht gelijk staat met AZ. Of Dat Milan niet terecht boven Inter staat. Ik zeg alleen dat Ajax veel meer potentie en simpelweg veel beter is dan AZ (En Inter dan AC) en Bayern dan Mainz) maar dat, dat er om de één of andere reden dus niet uitkomt. Datzelfde geldt voor al die andere gevallen. Maar dat maakt AZ en Ajax en AC en Inter en Bayern en Mainz nog niet gelijkwaardig. Maar als jij AZ en Ajax gelijkwaardig vindt. Be my Guest. Moet wel zeggen dat het me enigzins verbaast dit uitgerekend uit jouw mond te horen.

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Granqvist is echt wel beter dan Alderweireld.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Staat er toch?

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Ow, ok.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Je wou het nog even benadrukken?

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Ja als je niet wil lezen dan houdt het natuurlijk op. Ik zeg nergens dat Ajax niet terecht gelijk staat met AZ. Of Dat Milan niet terecht boven Inter staat. Ik zeg alleen dat Ajax veel meer potentie en simpelweg veel beter is dan AZ (En Inter dan AC) en Bayern dan Mainz) maar dat, dat er om de één of andere reden dus niet uitkomt. Datzelfde geldt voor al die andere gevallen. Maar dat maakt AZ en Ajax en AC en Inter en Bayern en Mainz nog niet gelijkwaardig. Maar als jij AZ en Ajax gelijkwaardig vindt. Be my Guest. Moet wel zeggen dat het me enigzins verbaast dit uitgerekend uit jouw mond te horen.

Tsjah, ben niet in de positie om te zeggen dat Ajax beter is. In mijn ogen is Ajax beter dan elke andere club op aarde, maar dan tellen natuurlijk meer facetten mee.

Het gaat wat mij betreft om de prestaties op het veld en die zijn gewoon onder de maat de laatste jaren.

Overigens snap ik dan nog steeds niet waarom Inter dan beter is dan AC, denk dat AC Milan in potentie groter en beter is dan Inter ooit zal worden

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Inter heeft simpelweg gewoon veel betere spelers tot zijn beschikking. AC Milan is een team van oudjes die gigantisch over the hill zijn en er tegen de echte topclubs onherroepelijk uitvliegen. Inter is een ploeg die de CL kan winnen. Dat is het verschil.

chevy93

• 12755 berichten
  • 1325 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Feyenoord verslaan we wel met 5-0 of meer, das niet spannend

Beter van wel ja, want voor een kleine overwinning ga ik niet naar de Arena.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

timbo_ schreef:

Inter heeft simpelweg gewoon veel betere spelers tot zijn beschikking. AC Milan is een team van oudjes die gigantisch over the hill zijn en er tegen de echte topclubs onherroepelijk uitvliegen. Inter is een ploeg die de CL kan winnen. Dat is het verschil.

Heeft meer met het huidige beleid te maken, AC Milan heeft inderdaad teveel oudjes. Maar dat heeft Inter op een enkele speler na ook. Ik zie Inter overigens totaal niet de CL winnen. net zoals AC Milan kunnen ze bij na lange na niet het niveau van enkele andere clubs halen.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

Granqvist is echt wel beter dan Alderweireld.

Haha.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Haha.

Hoezo lachen? Ik vind ze momenteel gelijkwaardig, hoewel Granqvist wat stabieler overkomt.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Doe mij ook maar Alderweireld.

Knisper

• 13041 berichten
  • 1279 stemmen

Doe mij ook maar Granqvist. Alderweireld heeft op termijn echter wel meer potentie denk ik.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Don Dijk schreef:

(quote)

Grunn heeft betere spelers én een beter team.

Luciano-Stekelenburg 0-1

Kieftenbeld-Wiel 0-2

Granqvist-Alderweireld/Ooijer 1-2

Ivens-Vertonghen 1-3

Stenman-Anita 2-3

Holla-Enoh 3-3

Sparv-De Zeeuw ---> normaal 3-4, dit seizoen 4-3

Anderson/Garcia-Eriksen 4-3

Tadic-Urby 5-3

Matavz-Hamlap/De Jong 6-3

Enevoldsen-Suarez 6-4

Wicked.

Zet elke speler van Grunn bij Ajax en ze zullen er niks van bakken (behalve Tadic en Matavz).

Goed spelen bij Grunn is anders dan goed spelen bij Ajax.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Het veld is daar groter?

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Nee, ze spelen in een sporthal. De echo van het gejuich en gezang is vervelend voor de spelerts. Maar eigenlijk zingen en juichen ze daar amper, dus dat is het misschien toch niet.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Hmm.

Dan weet ik het ook niet. Spelers die vanaf de Eerste Divisie zich gewoon makkelijk in de basis spelen van hun nieuwe club schijnen er minder last van te hebben...

Granqvist is op dit moment gewoon beter dan Alderweireld, maar daar zit wel uiteraard wel meer potemtie in hoewel dat er altijd nog maar uit moet komen.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Laat Granqvist eerst maar is op een hoger niveau spelen. Een Europees wedstrijdje of zo Alderweireld heeft zich genoeg bewezen. Vergelijken lijkt me sowieso al niet nodig, maar nu we het er wel over hebben. Op basis van wat is Granqvist beter dan Toby? Lijkt me lastig te beoordelen.

En het is natuurlijk een bekend verschijnsel dat een speler van een provincieclub door het ijs zakt bij een Nederlandse topclub. En ja, er zijn ook voorbeelden waar het wel lukt.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Don Dijk schreef:

Het veld is daar groter?

De lat ligt lager

Threeohthree

• 5557 berichten
  • 2935 stemmen

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Don Dijk schreef:

Het veld is daar groter?

De druk is vele malen hoger. Bij Ajax MOET je winnen, als dat 2x niet gebeurt is er paniek. Als Twente 2x verliest, is er niks aan de hand. Als Groningen 2x verliest, is er niks aan de hand. Ik vind het persoonlijk onzin dat sommige stellen dat Granqvist beter is dan Alderweireld. Alderweireld is opbouwend veel beter en heeft zich bewezen in Europa. Dat kan je van Granqvist niet zeggen. Ik wil ook wel weten op basis waarvan Granqvist volgens jullie beter is.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Inderdaad. Het is niet voor niks dat spelers die bij een provinciaaltje erg veel indruk maakt en er bij een topclub niets van bakt en vice versa.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Dus Groningen, AZ, Roda en Ajax zijn gelijkwaardig aan elkaar? Kom nou toch. Een beetje door een ranglijst heen kijken kan geen kwaad.

Je hebt gelijk, Ajax is uiteraard veel beter.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Ja ik denk ik betrek Ajax maar in mijn vergelijking dan krijg ik misschien nog gelijk.

Film Fan

• 940 berichten
  • 2187 stemmen

Naomi Watts schreef:

Inderdaad. Het is niet voor niks dat spelers die bij een provinciaaltje erg veel indruk maakt en er bij een topclub niets van bakt en vice versa.

Pff, wat is een prvinciaaltje! De laatste twee seizoenen heeft er geen "top club" de schaal in zijn handen gehad. De laatste jaren kruipt het steeds dichter tegen elkaar aan daardoor wordt de toto steeds lastiger invullen. Feijenoord zakt steeds verder weg (gaat jaren duren voor ze weer terug zijn en Ajax heeft nu al twee verliespunten meer dan het volledige vorige seizoen. Dus wat is een top club eigenlijk.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Hoef je je niet gelijk op je klomp getrapt te voelen. De cultuur bij een Ajax/feyenoord is gewoon veel anders, de druk van het moeten presteren is daar gewoon groter. Je weet blijkbaar niet het verschil tussen een topclub en een topploeg. Een topclub wordt niet gedefinieerd om wat ze de laatste jaren doen.

simonvinkie

• 2271 berichten
  • 827 stemmen

Gezellig ventje die Guti, volgens mij was hij niet echt blij met de cameraman die zijn ongeluk filmde.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Het hele verhaal van Guti hier

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.