• 15.987 nieuwsartikelen
  • 179.049 films
  • 12.274 series
  • 34.085 seizoenen
  • 649.263 acteurs
  • 199.282 gebruikers
  • 9.390.690 stemmen

Het grote voetbaltopic

zoeken in:

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Daarom laat ze maar weer lekker lullen hier

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Dat was alleen Don, volgens mij.

Ik ben volgens mij dé positieveling in dit topic, wat een contrast met mijn echt karakter.

Joy4ever

• 4621 berichten
  • 1842 stemmen

(afbeelding)

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Gebruik je positieve alterego maar voor dit topic Don. Zwartkijkers hebben we hier al genoeg.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Joy4ever schreef:

(afbeelding)

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Don Dijk schreef:

(quote)

Ik ben volgens mij dé positieveling in dit topic, wat een contrast met mijn echt karakter.

Ach jij kan er volgens mij oprecht van genieten dat de Nederlandse clubs het goed doen, ongeacht wie het zijn.

Ajax en Twente hebben gewoon goed gepresteerd in Europa. Je kan er lang en kort over lullen, maar uiteindelijk hebben beide ploegen met trots afscheid genomen van de CL. Plus goede zaken gedaan op de coëfficiënten lijst.

7 RUS 6.625 11.250 9.750 6.166 7.750 41.541 4/ 6

8 OEK 6.500 4.875 16.625 5.800 7.250 41.050 4/ 6

9 NED 8.214 5.000 6.333 9.416 7.500 36.463 5/ 6

10 TUR 6.100 9.750 7.000 7.600 4.200 34.650 1/ 5

11 GRI 4.666 7.500 6.500 7.900 6.400 32.966 3/ 5

Langzamerhand schuift die 16,6 van Oekraïne(shaktar) weg en wordt het weer spannender. Turkije inmiddels ook ruim voorbij. Stonden aan het begin van dit Europese seizoen nog boven ons

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Goeie bezig.

Maar ook als je puur naar het spel kijkt, kunnen de Ollandse clubs, best wel moeiteloos, mee met de zogenaamde grote namen. Natuurlijk zijn de echte topploegen, Manchester, Chelsea, Arsenal, Barca, Real enzo), véél te goed voor ons maar achter dat rijtje ballen we echt leuk mee hoor.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ron Jans vond het ook nergens op slaan dat we altijd maar de Mickey Mouse-competitie worden genoemd. We zijn geen top maar wel subtop zei hij. Kan ik prima mee leven.

chevy93

• 12755 berichten
  • 1325 stemmen

rep_robert schreef:

Ajax en Twente hebben gewoon goed gepresteerd in Europa. Je kan er lang en kort over lullen, maar uiteindelijk hebben beide ploegen met trots afscheid genomen van de CL. Plus goede zaken gedaan op de coëfficiënten lijst.

Vergeet PSV ook niet. Die hebben het ook prima gedaan. Zonder echt goed te voetballen, toch redelijk makkelijk eerste.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

En Utreg natuurlijk.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Mooi dat een hoop hier zo lekker zuur op Ajax weer reageren. Das een teken dat Ajax tenminste weer wint en indruk maakt

Het is veel erger als mensen hier gelaten reageren. Beetje zoals wij op Feyenoord reageren Soort van medelijden.

Milan B team, Ajax mazzel, Milan deed niks blabla. Gewoon 0-2 in Milaan gewonnen. Maakt me erg trots. Nu niet overmoedig worden en gewoon je 2 resterende competitieduels omzetten in winst. Vitesse is lastig, maar als je speelt zoals gister dan win je die. Feyenoord verslaan we wel met 5-0 of meer, das niet spannend

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

chevy93 schreef:

(quote)
Vergeet PSV ook niet. Die hebben het ook prima gedaan. Zonder echt goed te voetballen, toch redelijk makkelijk eerste.

Kijk alleen eens het niveau van die poule....

Was ook niet best geweest als PSV daar moeite mee had.

Ben benieuwd naar de EL loting. Iemand enig idee wanneer ie is? Morgen soms al?

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Ajax mazzel.

Waar lees je dat?

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

rep_robert schreef:

Op dit moment echt niet. Trainerswissel heeft daar ook niet veel goeds gedaan. Verspelen de ene na de andere punt in alle competities op dit moment.

Het Ajax van gisteren zou ook wel van het huidige Inter kunnen winnen. Net zoals Bremen gehakt van Inter maakte eergisteren.

Zijn uit vorm dat zeker. Maar dat neemt niet weg dat Inter gewoon veel meer kwaliteit in het veld heeft staan. Een ploeg als Inter is ook dit jaar weer in staat de CL finale te halen. AC Milan kan voetballen wat ze willen maar die hebben simpelweg te weinig kwaliteit om ver te komen.

En die wedstrijd van Werder tegen Inter is natuurlijk geen enkele graadmeter. Die ploegen interesseert het nu eenmaal niets meer als ze eenmaal geplaatst zijn.

En de stand in de competitie zegt ook niet alles. Dan heeft Mainz ook ineens betere voetballers en een betere ploeg als Bayern Munchen. Is natuurlijk klinkklare onzin.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Milan heeft zeker geen slechtere selectie dan Inter.

Robinho, Zlatan, Seedorf, Silva, Nesta, Ambrosini etc. Stel uitstekende spelers.

Wel mooi dat Italie zo zuigt in Europa. Heb een hekel aan hun voetbal. Laf, irritant spel. Zit geen enkele spelvreugde in. Hoop dat Inter Real of Barca loot. Ben ik zelfs voor Real Madrid die duels.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Inter heeft Sneijder.. dat is het enige dat ze nog een beetje verder kan brengen.. al is die ook uit vorm lijkt het.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Wel mooi dat Italie zo zuigt in Europa. Heb een hekel aan hun voetbal. Laf, irritant spel. Zit geen enkele spelvreugde in. Hoop dat Inter Real of Barca loot. Ben ik zelfs voor Real Madrid die duels.

Italiaanse ploegen doen het sowieso al jaren stukken minder dan voorheen. Maar alle drie de Italiaanse ploegen zijn deze keer wel door! Zelfs Roma

happie

• 6252 berichten
  • 426 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Kijk alleen eens het niveau van die poule....

Was ook niet best geweest als PSV daar moeite mee had.

Ben benieuwd naar de EL loting. Iemand enig idee wanneer ie is? Morgen soms al?

Nee 17 december. Volgens mij is de laatste ronde van de EL pas volgende week.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

orbit schreef:

(quote)

Italiaanse ploegen doen het sowieso al jaren stukken minder dan voorheen. Maar alle drie de Italiaanse ploegen zijn deze keer wel door! Zelfs Roma

Inter verbloemde vorig jaar veel. Het is al jaren niks met Italie.

happie

• 6252 berichten
  • 426 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Robinho

Dat vind ik nou altijd de meest overschatte voetballer.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Dat wel, maar het is natuurlijk wel een speler met klasse. Milan heeft wel geluk dat de beste spits ter wereld bij hen speelt.

Ibrahimovic

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Robinho, Zlatan, Seedorf, Silva, Nesta, Ambrosini etc. Stel uitstekende spelers.

Is dit een lijstje met goede voetballer of spelers die op Zlatan na compleet over the hill zijn? Nee Inter heeft ook oudere spelers maar die zijn nog wel goed. Cambiasso en Zanetti. En voorin met Eto en Sneijder. Met Julio Cesar nog een geweldige keeper die AC ook al niet heeft. Nee totaal onvergelijkbaar qua niveau die twee ploegen.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

moviemafketel schreef:

Inter staat 10 punten achter op Milaan. Is Ajax nu ook opeens veel beter dan Twente en PSV?

Op dit moment is Milaan kennelijk sterker.

Dus Groningen, AZ, Roda en Ajax zijn gelijkwaardig aan elkaar? Kom nou toch. Een beetje door een ranglijst heen kijken kan geen kwaad.

happie

• 6252 berichten
  • 426 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Dat wel, maar het is natuurlijk wel een speler met klasse. Milan heeft wel geluk dat de beste spits ter wereld bij hen speelt.

Ibrahimovic

Robinho heeft uiteraard wel klasse. Alleen jammer, dat zijn talent van vroeger er nooit echt is uitgekomen. (net als bv Freddy Adu) Mislukt bij Real en City, vervolgens bij Milan is hij het ook niet helemaal.

Ibracadabra is natuurlijk een topspits, maar die de grote fout heeft gemaakt om te denken, dat hij Eto'o kon vervangen bij Barca.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Hehe, eindelijk het spel wat je als Ajax-fan verwacht te zien van Ajax. Ze kunnen het dus wel. Er zit nou gelukkig wel structuur in het spel, wat de laatste maandn niet het geval was. Nu is het zaak om niet overmoedig te worden en zo verder te gaan. Overigens vindt ik AC Milan dit seizoen beter dan Inter Milan.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

chevy93 schreef:

(quote)

Ik volgde geen Europa League Zal vanaf nu wel weer gebeuren hehe.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Dus Groningen, AZ, Roda en Ajax zijn gelijkwaardig aan elkaar? Kom nou toch. Een beetje door een ranglijst heen kijken kan geen kwaad.

Ranglijst zegt toch heel veel over de huidige vorm? Je kan me niet gaan vertellen dat Inter al weken lekker staat te ballen? Dan houd je jezelf voor de gek.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

rep_robert schreef:

Ik volgde geen Europa League Zal vanaf nu wel weer gebeuren hehe.

Ik wou zeggen, das toch vaste prikkie de laaste jaren bij Ajax?

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Don Dijk schreef:

(quote)

Ik wou zeggen, das toch vaste prikkie de laaste jaren bij Ajax?

Ligt puur aan waar we spelen, voorgaande jaren volgde ik de poulefase van de CL juist weer niet actief

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

rep_robert schreef:

Ranglijst zegt toch heel veel over de huidige vorm? Je kan me niet gaan vertellen dat Inter al weken lekker staat te ballen? Dan houd je jezelf voor de gek.

Je kan uit vorm zijn zoals Ajax en Inter. Maar dat maakt je nog niet gelijkwaardig aan de ploegen. Ajax is veel beter dan AZ, Groningen en Roda, Bayern is veel beter dan Mainz en Inter is veel beter dan AC. Daar verandert de ranglijst niets aan.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.