- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #5
Studio Sport #5
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Van Gaal liet Lucio niet voor niets gaan. Lucio is een behoorlijke verdediger, maar niet veel beter dan Heit en Mathijsen. Maar omdat hij in Brazilie speelt is Lucio plots wereldklasse. Behoorlijke verdediger, maar geen Terry, Puyol of Samuel.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Als ik Dunga was had ik in zijn plaats Alex daar neergezet. Heel raar dat Alex niet eens mee is.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
In ieder geval liever strijdend ten onder tegen Brazilië(wat ik dus niet denk) dan een oerlelijke pot verliezen van Slowakije, Daar zou ik eventjes niet overheen komen.
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1023 stemmen
Bang niet, maar wel realistisch.
Waarom is het zo realistisch dat we zouden verliezen?
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Nederland wint van Slowakije. De goddelijke kanaries zijn echter drie klassen te groot voor Oranje. Ik sluit mijn ogen niet voor die realiteit.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Kluivert is nu op TV. Al jaren met pensioen en nog steeds maar 33...
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Nederland wint van Slowakije. De goddelijke kanaries zijn drie klassen beter. Daar moet je je gewoon bij neerleggen.
Zullen we het WK maar beeindigen dan en de beker meteen maar naar Rio de Janeiro sturen?
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Waarom is het zo realistisch dat we zouden verliezen?
Lees de vorige pagina er maar op na, anders vallen we in herhaling. 
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1023 stemmen
Nederland wint van Slowakije. De goddelijke kanaries zijn drie klassen beter. Daar moet je je gewoon bij neerleggen.
Kom op, onderbouw je uitspraken eens. Zo kunnen we allemaal wel wat gaan roepen, maar overtuigen doen we elkaar zo niet.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Realistisch is dat we het moeilijk krijgen, niet dat we verliezen.
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1023 stemmen
Lees de vorige pagina er maar op na, anders vallen we in herhaling.
Hen ik globaal gedaan. Geen sterke argumenten gevonden waarom we zouden verliezen.
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5984 stemmen
Nederland en Brazilië zijn gewoon aan elkaar gewaagd. Wie een goede / gelukkige dag heeft wint.
Maar goed, eerst idd. Slowakije. 
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1023 stemmen
Realistisch is dat we het moeilijk krijgen, niet dat we verliezen.

Goddank, sommigen begrijpen het.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Hen ik globaal gedaan. Geen sterke argumenten gevonden waarom we zouden verliezen.
Ik heb een rijtje gepost... Kun je het niet mee eens zijn, maar dan mag je zelf met argumenten komen.
Hopelijk hebben we een hele goede dag als het zover komt. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Pffff, dat was me het avondje wel. Een avond vol zenuwen, frustratie en genieten. Opluchting overheerst, wie had gedacht dat ik in deze poule het emotioneel zou uitschreeuwen dat we 'door' zijn. Het begon was volop ergernis, Chili had de touwtjes in handen. Al is de basis van Spanje gewoon heel sterk, al moet er meer zelfvertrouwen komen maar de balcirculatie, de korte passing, het elkaar kunnen vinden, vernuftige dingen, pure techniek. Maar o wat was Chili pittig, gelukkig was het rendement nu wel dik in orde. Gelukkig verloor Chili ook ietwat de zelfcontrole en wat is die Alexis toch onnavolgbaar. Xabi is een geweldenaar, verdedigend kan het nog wel beter maar er zijn wel meer dingen die beter kunnen. Maar zoals gezegd was het al beter, is de basis erg sterk en kunnen we alleen maar doorgroeien. Want progressie heb ik wel degelijk gezien, ook al begon Chili ijzersterk. Met El Blanquito terug zit er ook meer creativiteit in de ploeg, heerlijke balbehandeling en creativiteit. Zo hoort voetbal te zijn, en El Blanquito bewees maar weer waarom hij gedrukt staat op mijn shirt. Jammer van dat slappe begin in de tweede helft, we leven nog en ik denk dat we hier alleen maar sterker uitkomen. Nu wacht Portugal, een lastige opgave, leuek clash en we hoeven niet bang te zijn voor de Portugezen, en vice versa ook. Eindelijk kan ik weer even lekker slapen.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Dat lukt ook niet als je uitgezonderd kos, Naomi Watts en herman78 met een oranje bril kijkt.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Nederland-Chili lijkt me wel wat,mooiere pot misschien zelfs als tegen Brazilië.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Portugal - Spanje en Duitsland - Engeland zijn de mooiste affiches in de achtste finales.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Blauwe bril.....
mikey
-
- 28999 berichten
- 5148 stemmen
Slowakije gaat doen wat hij moet doen. Uittikken van NEd en de nederlanders achter de bal aan laten rennen.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Nederland wint van Slowakije. De goddelijke kanaries zijn echter drie klassen te groot voor Oranje. Ik sluit mijn ogen niet voor die realiteit.
Je valt in herhaling....
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16416 stemmen
Je valt in herhaling....
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Ik kijk vooral uit naar:
Argentinie - Mexico
Twee lekker aanvallende ploegen.
En Spanje - Portugal. Duitsland - Engeland geloof ik wel eigenlijk...
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Naomi moet vast z'n onderbroek gaan verschonen....
Uiteraard, wasmachine draait overuren hier
.
Zo, Spanje begint. Naomi zal wel met zijn kop in de wc pot liggen van alle spanning?
Behoorlijk. Was me het avondje wel zeg.
Volgens mij zit Naomi hier in de buurt. Hangen ineens bij een hius allemaal spaanse vlaggen en een hoop gejuich bij het begin.
Ik ben nu bij mijn vriendin, paar kilometer van Utrecht. Zo hard juichte ik toch niet
.
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1023 stemmen
Pffff, dat was me het avondje wel. Een avond vol zenuwen, frustratie en genieten. Opluchting overheerst, wie had gedacht dat ik in deze poule het emotioneel zou uitschreeuwen dat we 'door' zijn. Het begon was volop ergernis, Chili had de touwtjes in handen. Al is de basis van Spanje gewoon heel sterk, al moet er meer zelfvertrouwen komen maar de balcirculatie, de korte passing, het elkaar kunnen vinden, vernuftige dingen, pure techniek. Maar o wat was Chili pittig, gelukkig was het rendement nu wel dik in orde. Gelukkig verloor Chili ook ietwat de zelfcontrole en wat is die Alexis toch onnavolgbaar. Xabi is een geweldenaar, verdedigend kan het nog wel beter maar er zijn wel meer dingen die beter kunnen. Maar zoals gezegd was het al beter, is de basis erg sterk en kunnen we alleen maar doorgroeien. Want progressie heb ik wel degelijk gezien, ook al begon Chili ijzersterk. Met El Blanquito terug zit er ook meer creativiteit in de ploeg, heerlijke balbehandeling en creativiteit. Zo hoort voetbal te zijn, en El Blanquito bewees maar weer waarom hij gedrukt staat op mijn shirt. Jammer van dat slappe begin in de tweede helft, we leven nog en ik denk dat we hier alleen maar sterker uitkomen. Nu wacht Portugal, een lastige opgave, leuek clash en we hoeven niet bang te zijn voor de Portugezen, en vice versa ook. Eindelijk kan ik weer even lekker slapen.
Vergeet Del Bosque niet, hij heeft het goed neer gezet. Die vroege wissel van Torres voor Fabregas was ook slim. Dan maar één spits, maar wel alom domineren.
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1023 stemmen
Ik heb een rijtje gepost... Kun je het niet mee eens zijn, maar dan mag je zelf met argumenten komen.
Hopelijk hebben we een hele goede dag als het zover komt.
Inderdaad, jij overtuigt me niet, maar ik zou zelf ook met een lijstje moeten komen. Dit zal ik nog doen, maar niet meer nu.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Julio Cesar, Lucio, Juan, Maicon, Luis Fabiano. Robinho lijkt ook weer op de weg terug.
Vooral dienende spelers..... deels over the hill.
Anyway, ik spreek je over een week wel weer. (of na Chili - Brazilë al)
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Best wel heerlijke affichte in de 1/8 finale ja. Brazilië - Chili kan ook wel boeiend worden.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.