- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #5
Studio Sport #5
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Winston Bogarde morgen bij SS, mijn held destijds
.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Vooral dienende spelers..... deels over the hill.
Anyway, ik spreek je over een week wel weer. (of na Chili - Brazilë al)
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Vergeet Del Bosque niet, hij heeft het goed neer gezet. Die vroege wissel van Torres voor Fabregas was ook slim. Dan maar één spits, maar wel alom domineren.
Del Bosque is een genie, ik begreep voor het toernooi bepaalde keuzes niet maar hij heeft mijn ongelijk bewezen. Geweldige coach natuurlijk, op en top tacticus en goede wissels. Ook wel genoten van Bielsa, wat een beleving. Maar Del Bosque is een geweldige coach, heerlijk sereen een verademing na Aragones. Ik verwacht ook wel dat Del Bosque weer met een goed plan komt tegen Portugal. Nu staat elke wedstrijd op zich, nu gaat er anders gevoetbald worden. Maar Chili, ondanks dat ze wel erg irritant aanwezig waren soms, maar wat een energie, frivoliteit, agiliteit en snelheid hebben die toch. Al missen ze nu wel wat spelers tegen Brazilië.
kos
-
- 46708 berichten
- 8865 stemmen
Del Bosque is voor altijd een eikel omdat hij Raul niet meenam
.
mikey
-
- 28999 berichten
- 5148 stemmen
Derksen en de Gijp zijn wel aardig bezig vandaag.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Voor wie nog twijfelde over Torres:

Wel heel zuur voor die Chileen 
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Een mooi staaltje zelfoverschatting en verder kijken dan de volgende wedstrijd inderdaad.
mikey
-
- 28999 berichten
- 5148 stemmen
Vandaag waren ze leuk, nog een pittige afsluiter van Genee.. 
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Het is wel grappig om steeds op enter te drukken als die Chileen zijn tweede stap zet, net alsof je in een computerspel zit. 
Heb VI-Oranje maar weer afgezet na een kwartier, vond het totaal onboeiend en bovendien is Glastonbury ook weer begonnen. 
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1023 stemmen
Winston Bogarde morgen bij SS, mijn held destijds
.
Heb je z'n autobiografie gelezen? ''Deze neger buigt voor niemand''. Leuk boek met hilarische stukjes.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Nog niet gelezen nee. Over voetbal of zijn leven er omheen?
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1023 stemmen
Voor wie nog twijfelde over Torres:
(afbeelding)

Die Chileen tikt met zijn rechterknie de rechtervoet van Torres aan (je ziet die Chileen een kleine onnatuurlijke beweging maken), Torres is al op snelheid dus z'n standbeen kan moeilijk blijven staan. Torres kon hier niks aan doen, maar die Chileen deed het ook niet express.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Lijkt toch echt dat hij hem niet raakt, maar Torres lijkt me niet echt een jongen die schwalbes maakt.
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1023 stemmen
Nog niet gelezen nee. Over voetbal of zijn leven er omheen?
Beide. Je zal je bescheuren over zijn tijd in het leger. 
Een aanrader voor een fan van Bogarde.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3284 stemmen
Je ziet die Chileen ook kijken: "wat gaat die kerel ineens doen?"
Ziet er wel zwaar debiel uit in zo'n gifje
.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Alsof die in zijn rug wordt geschoten.
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1023 stemmen
Ik denk dat die donders goed weet waarom Torres valt, hij verstapt zelf bijna. Opzet was het absolut niet, dus zuur is die kaart wel.
Vanaf het moment dat Torres zichzelf vervolgens raakt is wel prachtig, alsof die wordt neergeschoten inderdaad.
Stephan
-
- 7894 berichten
- 1388 stemmen
Ik zag vandaag een hoop Spanjaarden met Portugal trekjes. De sympathie is geheel verplaatst naar Chili. Wat een vies ploegje dat Spanje... 
Stephan
-
- 7894 berichten
- 1388 stemmen
Hij tikte in de loop Torres' rechter voet iets aan waardoor die uit balans tegen zijn eigen linker hiel slaat... en dan inderdaad een stervende zwaan.
Stephan
-
- 7894 berichten
- 1388 stemmen
Maicon wordt de speler van dit WK.
En Nederland wereldkampioen... So be it 
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1023 stemmen
Ik zeg Messi of Iniesta. (heeft niks met Barcelona te maken)
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
En Italië wereldkampioen. 
Nicholas123
-
- 292 berichten
- 284 stemmen
Als een rechtsback speler van het W.K. wordt is het een héééél teleurstellend toernooi geweest.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Dat lukt ook niet als je uitgezonderd kos, Naomi Watts en herman78 met een oranje bril kijkt.
Hoho.. ik heb hier ook geen oranje brillen liggen hoor 
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Ik zag vandaag een hoop Spanjaarden met Portugal trekjes. De sympathie is geheel verplaatst naar Chili. Wat een vies ploegje dat Spanje...
Doe normaal man, Spanjaarden spelen oha heel erg fair! Geel werd niet gevraagd hoor, dat gaf die scheids zelf. Verder is Spanje de enige ploeg zonder gele kaarten, zegt genoeg over hun "vieze" spel.. 
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1023 stemmen
En Italië wereldkampioen.

Knisper
-
- 13041 berichten
- 1279 stemmen
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.