- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #5
Studio Sport #5
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1023 stemmen
Die was toch lekker bezig. Was een kwestie van tijd voordat hij eraf gestuurd ging worden.
Misschien zag de coach dat ook en wou die hem nog gaan wisselen.
Stephan
-
- 7894 berichten
- 1388 stemmen
Doe normaal man, Spanjaarden spelen oha heel erg fair! Geel werd niet gevraagd hoor, dat gaf die scheids zelf. Verder is Spanje de enige ploeg zonder gele kaarten, zegt genoeg over hun "vieze" spel..
Vies heeft niets met gele kaarten te maken. Zag je hoe lang Torres "gewond" bleef liggen na zijn eigen struikelpartijtje? Dat is ook in zekere zin "vragen om geel".
Tevens zag ik aan het begin van de wedstrijd Villa nadrukkelijk met zijn noppen op de benen landen van een Chileen.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Michael Ballack keert terug bij Bayer Leverkusen. De 33-jarige middenvelder, die eerder van 1999 tot 2002 voor de 'Werkself' uitkwam, tekent een contract voor twee jaar.
Hij had bij Chelsea een aflopend contract en was transfervrij.
VfL Wolfsburg had de spelmaker een nog lucratievere contractaanbieding gedaan, maar Ballack gaf de voorkeur aan een overgang naar zijn oude club.
Bron: NOS.nl
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Vies heeft niets met gele kaarten te maken. Zag je hoe lang Torres "gewond" bleef liggen na zijn eigen struikelpartijtje? Dat is ook in zekere zin "vragen om geel".
Tevens zag ik aan het begin van de wedstrijd Villa nadrukkelijk met zijn noppen op de benen landen van een Chileen.
Villa heeft zo nu en dan vervelende trekjes ja, maar dat is zowat de enige.. om nu Spanje een vieze ploeg te gaan noemen op basis van één wedstrijdje.
Wij hebben ook types als de Jong of Bommel die de smerige truuks niet schuwen als het erom gaat, zijn wij nu ook een doortrapte vieze ploeg?
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1023 stemmen
Wij hebben ook types als de Jong of Bommel die de smerige truuks niet schuwen als het erom gaat, zijn wij nu ook een doortrapte vieze ploeg?
Elke ploeg heeft één of meerdere van die types, dan zijn alle ploegen het dus. Portugal springt er denk ik uit omdat zij de meeste van dat soort types op het veld hebben staan.
Stephan
-
- 7894 berichten
- 1388 stemmen
Doe normaal man, Spanjaarden spelen oha heel erg fair! Geel werd niet gevraagd hoor
Piquet vroeg inderdaad niet om geel. Hij vroeg om rood. 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Dat lukt ook niet als je uitgezonderd kos, Naomi Watts en herman78 met een oranje bril kijkt.
Waarom zouden we ook voor Holland zijn he, we wonen er alleen maar. Ik word echt misselijk als ik jou berichten lees. Waarom ben je niet gewoon voor Nederland. Kan je uberhaupt iets positiefs zeggen over het mooie land waar je woont?
Nu ben je een zogenaamde Brazilie fan(lees: gloryhunter)omdat er een paar rondlopen bij Internationale. Ik wilde trouwens jouw club zeggen, maar aangezien je een gloryhunter bent zal het binnenkort wel weer een andere club zijn.

Alles nog steeds hee met VVV trouwens?
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Waarom zouden we ook voor Holland zijn he, we wonen er alleen maar (...) gloryhunter
Zegt de Groninger met een Ajax-jaarkaart 
chevy93
-
- 12755 berichten
- 1325 stemmen
Ik ben benieuwd vandaag. Ik heb Uruguay en Argentinië op winst (het is toch Argentinië die vandaag moet?)
Joy4ever
-
- 4620 berichten
- 1841 stemmen
Eens met rep_robert. Wat ik hier allemaal tegenkom aan sympathieën voor andere landen is echt zum kotzen. Leuk voor een geintje maar ik vermoed dat het voor velen pure ernst is. En waarom? Om jezelf te "beschermen" tegen een eventueel voortijdig exit van Oranje? Dat je dan kan zeggen: ik had bij aanvang van het WK al gezegd dat bijv. Brazilië wereldkampioen zou worden? Kijk, als je zoals Naomi(?) Spaans bloed door je aderen hebt stromen vind ik het wat anders. Maar voor ieder ander moet Nederland toch het land zijn waar je voor bent? Dat je daarnaast bijv graag naar Spanje, Duitsland, Brazilië etc kijkt is uiteraard helemaal niets mis mee. Maar als je als echte Nederlander een avatar neemt met de Braziliaanse vlag, een Braziliaanse speler of een Duitse speler dan vraag ik me in alle oprecht af waar je mee bezig bent. Verder absoluut no offence maar ik moest dit wel even kwijt.
chevy93
-
- 12755 berichten
- 1325 stemmen
Maicon wordt de speler van dit WK.
(embed)
Zo goed speelt Maicon nou ook weer niet.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Ik loop niet achter de grijze massa aan. Ik ben heel hoog verheven boven de trieste berichten van rep_robert en joy4ever hierboven.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
In de tijd van het Ajax/NL elftal uit de jaren 90 was ik ook niet per se voor Nederland, ik mocht 80% van die gasten voor geen meter, dus ook niet in een Oranje shirt. Ben verder absoluut voorstander van het supporten van je stad, regio of land. Bovendien is dit NL elftal eindelijk een keertje zeer sympathiek. Goede mix van Ajax/Feyenoord/psv/provincie achtergrond en verschillende huidige clubs. Daarbij zijn ze gefocust, realistisch en maken ze geen ruzie. EN ze presteren ook nog eens, dus ik zie inderdaad geen reden voor een vlucht naar een ander land.
En om uit recalcitrantie Duitsland supporten was leuk in de jaren 90 (maakte je echt veel vrienden mee in de kroeg
), maar nu een beetje achterhaald. En voor Brazilië zijn heb ik altijd van hetzelfde vervelende meeloop gedrag gevonden van provincialen die voor Ajax zijn, een karakterzwakte, een vlucht voor de angst voor pijn. Maar gelukkig worden zij in de kwartfinale geloochenstraft. 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik loop niet achter de grijze massa aan. Ik ben heel hoog verheven boven de trieste berichten van rep_robert en joy4ever hierboven.
Je bent inderdaad bijna goddelijk. 
Joy4ever
-
- 4620 berichten
- 1841 stemmen
Ik loop niet achter de grijze massa aan.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1229 stemmen
Ik snap nog steeds niet waarom sommigen hier 'het fan zijn van Oranje' af doen als iets smerigs. Boeiend dat sommigen zich laten meevoeren op een roze wolk, hoort toch bij een eindronde. Hopelijk komen we erg ver, lange neus naar alle zogenaamde critici. Chauvinisme in de zomer 
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Eens met rep_robert. Wat ik hier allemaal tegenkom aan sympathieën voor andere landen is echt zum kotzen.
Ik vind nationalisme zum kotzen.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
voor ieder ander moet Nederland toch het land zijn waar je voor bent? (...) Maar als je als echte Nederlander een avatar neemt met de Braziliaanse vlag, een Braziliaanse speler of een Duitse speler dan vraag ik me in alle oprecht af waar je mee bezig bent..
Niks moet en termen als echte Nederlander... huiver... (wat Zavo zegt dus)
Jullie gaan je gang maar. Ik vind NL een team dat (al jaren!) saai anti-voetbal speelt met een ultiem laffe, chagrijnige en bijzonder onsympathieke coach. Daar kan en wil ik niks mee te maken hebben. Ik vind Duitsland leuker, frisser, aanvallender en sympathieker. Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen. Morgen mag er weer gejuicht worden te huize otherfool!
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Ik heb bijzonder weinig met mensen die anderen dwingen achter de grijze massa aan te lopen. Gebruik van uit het Duits gestolen krachttermen heb ik niet nodig.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Finale Duitsland - Brazilië doen, speranza?
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik vind nationalisme zum kotzen.
In welk geval je het hele WK, wat volledig op nationalistische principes is gebaseerd, ook als abject moeten beschouwen......
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Finale Duitsland - Brazilië doen, speranza?
Doe mij dan maar Argentinië - Spanje (Als ik mijn nationalistische bril even af zet.)
Cosoco
-
- 10908 berichten
- 5185 stemmen
Doe mij maar Portugal - Chili.
Lap tekst.
Door dit soort (belachelijk serieuze) posts krijg ik ook zin om een Slowakije vlag te posten. Wat een gezeur.
Joy4ever
-
- 4620 berichten
- 1841 stemmen
Door dit soort (belachelijk serieuze) posts krijg ik ook zin om een Slowakije vlag te posten. Wat een gezeur.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Van mij mag iedereen een oranje bril op zetten. Dwing dit echter niet aan mij op. De goddelijke kanaries laten mijn hart sneller kloppen. Mag dat? Ja, dat mag! Het is hier geen Noord-Korea.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
In welk geval je het hele WK, wat volledig op nationalistische principes is gebaseerd ook als abject moeten beschouwen......
Van mij hoeven die landenteams inderdaad niet zo, nee. Al vind ik zo'n toernooi best leuk en dat mensen dan voor hun eigen land juichen vind ik ook nog een aanvaardbare vorm van chauvinisme, maar je kunt ook te ver gaan. Zeggen dat je het "zum kotzen" vind dat sommige mensen er niet aan mee willen doen, bijvoorbeeld, gaat te ver.
Cosoco
-
- 10908 berichten
- 5185 stemmen
Is ook nergens voor nodig. Je mag voor Nederland zijn, je mag voor een ander land zijn, je mag neutraal zijn. Jij bent blijkbaar te bekrompen om dat te accepteren. Als je in Groningen woont mag je toch ook voor Ajax zijn.
En dat jij veel tekst post betekent niet dat jij wel goed beargumenteert.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Ik ben benieuwd vandaag. Ik heb Uruguay en Argentinië op winst (het is toch Argentinië die vandaag moet?)
Nope. USA - Ghana vanavond. Ik wil eigenlijk voor de USA juichen maar mag dat wel?

Joy4ever
-
- 4620 berichten
- 1841 stemmen
Heeft niets met bekrompenheid te maken. Maar als ik hier alle posts volg dan is het bijna not done om voor je eigen land te zijn. Dat gaat echt nergens over. Voor de rest zoekt iedereen het maar lekker uit. Maar ik verwacht dan wel dat alle nep-Duitsers en Brazilianen hier op het topic niet komen meejuichen als Nederland wereldkampioen is geworden.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.