- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #5
Studio Sport #5
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Geen fanatieke supporter,omdat ik nooit in de ArenA kom ok, maar geen fanatieke supporter zijn om jouw definitie ben ik het dan weer niet mee eens.
In de Eredivisie vind ik het schitterend als Feyenoord en de andere concurrenten verliezen, maar in de (voorronde)EL of CL vind ik het toch echt niet grappig als een Duitse of zwaar beroerde Belgische club het Nederlandse voetbal voor lul zet door van een grote concurrent van Ajax te winnen. Ik kan daar niet van smullen nee.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ben ik niet met je eens. Ik durf mezelf toch wel een fanatieke supporter te noemen. Heb 10 jaar lang een seizoenskaart gehad, waarvan een jaar of 3 ook 75% van de uitwedstrijden. Verder van 92 tot 96 ook europeeseen wedstrijd of 15 uit, inclusief drie finales. Ik voel geen haat en de mensen waar ik altijd mee ging ook niet.
Hoe kom je nou weer aan het woord 'haat', gelijk als je een club helemaal niks gunt is het opeens haat, dat frustreet mij enorm. Het is wel kleiner dan dat. Ik moet niks hebben van Ajax, het is onze aartsrivaal maar ik heb gewoon vrienden die voor Ajax zijn hoor.
Ik zeg ook niet dat je anders niet fanatiek ben, maar ik moet het toch een naam moeten geven. Ik denk dat veel fanatiekelingen van rivaliserende clubs het liefst hun aartsrivaal zien verliezen. Maar het is ook maar net hoe je voetbal beleeft.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Geen fanatieke supporter,omdat ik nooit in de ArenA kom ok, maar geen fanatieke supporter zijn om jouw definitie ben ik het dan weer niet mee eens.
Ik wi ldan ook niet zeggen, dat je alleen fanatiek bent als je Feyenoord haat maar het leeuwendeel van de fanatiekelingen zien Feyenoord liever onderuit gaan, al gaat het ten koste van een EL plaats.
Vind eigenlijk niets mooiers. Wat heb ik genoten van die wedstrijden tegen Slavia Praag en Kopenhagen.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Dat mag, alleen is het schandaliger om over 2 potjes van AAGent te verliezen dan van Kopenhagen en Praag maar net te verliezen he?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Feyenoord verloor toch ook maar net. Eén goal was genoeg hoor.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
Kopenhagen was een gigantisch debacle. Dit Feyenoord dat een wedstrijd weggeeft in Gent.. stond er niet eens vreemd van te kijken.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Is toch klote dat je daar niet meer vreemd van staat te kijken?
Ik zie dat AAGent elke week in de samenvatting en het is echt rampzalig te noemen. Ik hoop echt dat Feyenoord snel uit de financiële problemen komt.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Hoezo niet vreemd? We hebben geen geld, kunnen niks kopen en de helft van de selectie hoort in de A1 te spelen. Compleet logisch, en ik reken het ze niet kwalijk. Dat dat gek gevonden wordt? We zijn niet meer een topploeg, wanneer dringt dat eens door. Dat komt wel weer.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
Ja dat is klote, maar dat weet je met zo'n wispelturige jonge ploeg. Ik ga mezelf niet voor de gek houden en eisen dat ze altijd de sterren van de hemel moeten spelen of enorm gefrustreerd doen als ze dat niet doen.
Een voordeel: ik zie de medaille bij een wedstrijd ook zo naar de andere kant opvallen, dat alles weer even klopt en draait. 19 sep bijvoorbeeld 
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Naomi en co, wat vinden jullie eigenlijk van het feit dat bij Feyenoord elk contract afloopt in 2012 op één na. Dat zou dus betekenen dat ze alle jongens volgend jaar moéten verkopen aangezien Feyenoord het geld zeer nodig heeft.
En dan?? Dan houden ze haast geen spelers over! 
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Hoe kom je nou weer aan het woord 'haat', gelijk als je een club helemaal niks gunt is het opeens haat, dat frustreet mij enorm. Het is wel kleiner dan dat. Ik moet niks hebben van Ajax, het is onze aartsrivaal maar ik heb gewoon vrienden die voor Ajax zijn hoor.
Ik zeg ook niet dat je anders niet fanatiek ben, maar ik moet het toch een naam moeten geven. Ik denk dat veel fanatiekelingen van rivaliserende clubs het liefst hun aartsrivaal zien verliezen. Maar het is ook maar net hoe je voetbal beleeft.
Die mensen die in Beverwijk Picorni's kop insloegen (nee Picorni was inderdaad geen haar beter). Die mensen die de trein van Ajax ieder jaar op het spoor stonden op te wachten om de ruiten in te gooien. Die mensen die er voor hebben gezorgd dat ik niet eens meer naar de kuip kan, al zou ik het nog zo graag willen. Daar haal ik het woord haat vandaan.
Net zoals de manier waarop diverse Feyenoorders uit mijn directe omgeving spreken en uit hun ogen kijken als ze het over Ajax hebben. Dat is geen rivaliteit, dat is haat.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik zeg toch fanatieke supporters. Dat zijn/waren geen supporters.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
Naomi en co, wat vinden jullie eigenlijk van het feit dat bij Feyenoord elk contract afloopt in 2012 op één na. Dat zou dus betekenen dat ze alle jongens volgend jaar moéten verkopen aangezien Feyenoord het geld zeer nodig heeft.
ja dat heb ik al eerder aangstipt, dat is halszaak nummer één.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Een werkelijk drama. Je kan die jongens wel laten verlengen maar je kan ze amper een beter salaris aanbieden. Ik heb er begrip voor als fer en Wijnaldum denken van; bekijk het maar.
Het is zorgbarend, dat zal echt dramatisch zijn.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
Die mensen die in Beverwijk Picorni's kop insloegen (nee Picorni was inderdaad geen haar beter). Die mensen die de trein van Ajax ieder jaar op het spoor stonden op te wachten om de ruiten in te gooien. Die mensen die er voor hebben gezorgd dat ik niet eens meer naar de kuip kan, al zou ik het nog zo graag willen. Daar haal ik het woord haat vandaan.
Net zoals de manier waarop diverse Feyenoorders uit mijn directe omgeving spreken en uit hun ogen kijken als ze het over Ajax hebben. Dat is geen rivaliteit, dat is haat.
Grappig, bij ons is een baksteen naar binnen gezeild door wat laffe figuren langs de spoorlijn ergens bij Druivendrecht ofzo.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Een werkelijk drama. Je kan die jongens wel laten verlengen maar je kan ze amper een beter salaris aanbieden. Ik heb er begrip voor als fer en Wijnaldum denken van; bekijk het maar.
Het is zorgbarend, dat zal echt dramatisch zijn.
Kloten zeg.
Hoop echt dat er nog een wonder plaats gaat vinden ofzo.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Kloten zeg.
Hoop echt dat er nog een wonder plaats gaat vinden ofzo.
Behoorlijk klote. Je moet het niet uitsluiten dat je hetzelfde lot staat e wachten als Preston North End. Wel wat onwaarschijnlijker, maar het kan wel.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Grappig, bij ons is een baksteen naar binnen gezeild door wat laffe figuren langs de spoorlijn ergens bij Druivendrecht ofzo.
Moet je het maar niet uitlokken 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
Was jij zeker in zo'n zielig (l)afca sweatercapuchon 
kos
-
- 46706 berichten
- 8863 stemmen
Zal best goed komen bij Feyenoord, al komt dat omdat er niet veel andere grote (of potentieel grote) clubs zijn in NL. Dan kun je nooit enorm diep vallen, hooguit middenmoter worden.
In bvb Engeland kun je met een beetje pech zo 2 divisies zakken als je grote problemen hebt omdat er daar zelfs 3de divisieclubs zijn die als het nodig is 100000 man kunnen optrommelen.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4087 stemmen
Ik heb zelf die Feyenoord haat nooit gehad. Als ik ze zo zie prutsen tegen Gent, dan gniffel ik natuurlijk wel een beetje, maar hadden ze het gehaald, dan had ik het ook best gevonden. Ook in de tijd dat ik iedere wedstrijd ging had ik dat al een beetje. Voor de competitie moesten ze natuurlijk wel altijd verliezen, maar europees vond ik het prima als een Nederlandse club ver kwam.
Zelfs in de finale was ik niet fanatiek voor Dortmund ofzo.
Zal er misschien ook wel mee te maken hebben dat Feyenoord de laatste 15 jaar ook niet echt een concurrent te noemen is.
Alsof ze voor die 15 jaar geleden wel een concurrent waren 
Ik ga altijd extra schijten in de trein als we in Arnhem stilstaan.
Arnhem komt altijd voor Nijmegen, al vind ik Vitesse helaas een nog grotere schijtclub dan NEC 
Ajax en Feyenoord staan qua spel ook het verst uit elkaar.
Qua supporters en mentaliteit verst uit elkaar. Werken tegenover mooi spel, geen woorden maar daden tegenover bluf.
Heerlijk als je haast geen overeenkomsten als clubs hebt toch? Ik vind Feyenoord ook veruit de mooiste concurrent. Jammer dat het niks meer is.
Ajax=mooi
Feyenoord=lelijk
Lijkt me duidelijk
Ik geniet nu nog steeds van een vernedering, alleen omdat die prutsers financieel een beetje zitten te klooien is het opeens niks meer? Wat is er nou mooier dan een Kuip vol zure gezichtjes omdat ze alweer van Ons Aller Ajax hebben verloren?
Maakt me geen donder uit of ze sportief goed bezig zijn of niet, daar gaat het niet eens om. Het blijven wedstrijden op zichzelf. Het grootste probleem blijft op dit moment een uitvak gevuld met thuisfans. Gadverdamme, daar word ik kotsmisselijk van.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Ik denk dat het wel gaat lukken om de contracten van de echte talenten te verlengen bij Feyenoord. Volgens mij zitten jongens als Fer en Wijnaldum ook nog niet aan het plafond van 500.000 euries. Ze kunnen in het buitenland wel vele malen meer verdienen, maar geven zelf aan die stap nog niet te willen maken, omdat ze hier nog niet zijn uitgeleerd. Ze zijn ook nog maar pas 19 en 20 jaar (uit m'n hoofd). Neemt niet weg dat ze zomaar weg kunnen gaan als een club 3 miljoen salaris aanbiedt.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4087 stemmen
Ik wi ldan ook niet zeggen, dat je alleen fanatiek bent als je Feyenoord haat maar het leeuwendeel van de fanatiekelingen zien Feyenoord liever onderuit gaan, al gaat het ten koste van een EL plaats.
Vind eigenlijk niets mooiers. Wat heb ik genoten van die wedstrijden tegen Slavia Praag en Kopenhagen.
Helaas zorgt Feyenoord er niet voor dat we Europees nog enigzins meetellen, dus daar hangt het niet van af 
Mijn beleveing is dat ook toen Ajax en Feyenoord nog echte concurrenten waren, de Ajax haat door Feyenoorders veel groter was. Maar misschien hangt het ook af van in welke kringen je je begeeft.
In mijn omgeving zijn in elk geval diverse Feyenoorders waarmee niet te praten valt, omdat ze zodra het woord Ajax valt, ze meteen stoppen met luisteren en beginnen te schuimbekken. Andersom heb ik daar nooit zoveel van gemerkt.
Komt omdat wij altijd winnen en zij verliezen 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4087 stemmen
rep en orbit, val me eens bij
.
Ben bezig 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4087 stemmen
Kan hier geen genoeg van krijgen 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Vlak na rust was ook mooi met 'Three little Birds', is daar niks van te vinden op internet? Heb dat op tv helaas niet meer gezien (was toen in het stadion).
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Komt omdat wij altijd winnen en zij verliezen
Vond het wel leuk dat de Ajacieden zo jaloers waren op de UEFA-winst van Feyenoord. Helaas alweer 8 jaar geleden. Voorlopig de laatste Europese winst door een Nederlandse club. 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Vond het wel leuk dat de Ajacieden zo jaloers waren op de UEFA-winst van Feyenoord.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4087 stemmen
Vlak na rust was ook mooi met 'Three little Birds', is daar niks van te vinden op internet? Heb dat op tv helaas niet meer gezien (was toen in het stadion).
U vraagt, wij draaien(al blijft die van Zagreb ongeëvenaard, bij gerelateerde video's):
stfuympos
-
- 13361 berichten
- 731 stemmen
Ik ga altijd extra schijten in de trein als we in Arnhem stilstaan.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.