- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #5
Studio Sport #5
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Dat uitspelen van die counters van Honduras
En jij als voetballiefhebber kijkt naar Ned 3? 
606
-
- 23881 berichten
- 12279 stemmen
Hopelijk (en dat verwacht ik ook) blijft Zwitserland gelijk en gaan beide teams door. Chili is een erg goed team, dat met 10 man, toch best goed op de been blijft.
Portugal - Spanje
Brazilië - Chili
Twee prachtige affiches.
Dat klopt
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Met de Portugees sprekende landen als winnaar.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
God en dan zo'n ergerlijke buitenspelgoal 
Spanje gaan we nog 4 potjes van genieten 
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Voor wie Chili en Spanje beide door wil zien is het op het andere veld te vinden, speranza.
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1023 stemmen
Overigens net een reportage op CNN die illustreert waarom ik de VS er altijd het liefst zo snel mogelijk uitgeknikkerd zie worden.
Tijdens het toernooi, vooral als ze winnen gaat iedereen enorm meeleven, nu meer dan ooit.
Maar zelfs als ze het WK zouden winnen kan 2 weken later Landon Donovan volkomen onopvallend over straat en maken de mensen zich vooral druk om het Echt belangrijke werk: de start van het footballseizoen, collegefootball etc
Mja, voetbal staat gewoon niet zo hoog aangeschreven bij de meeste Amerikanen. Niet spectaculair genoeg hoor ik vaak.
Maar doen wij niet een beetje hetzelfde? Hoe verder een Jelle Klaassen komt met darten of Martin Verkerk met tennis, hoe meer het gaat leven in een land en het aantal aanhangers verdubbelt per overwinning. Is het tournooi eenmaal over, tja, dan is het niet meer interessant. Pas wanneer je jaren achtereen presteert en veel aandacht blijft trekken, bouw je genoeg krediet op om interessant te blijven voor mensen, denk ik.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Exact, vraag me af of ze de tweede helft nog wel halen in de volgende ronde. Dit Chili veegt de vloer met ze aan en anders Nederland wel.
Misschien moet je een komisch duo gaan vormen met A&L, die is ook zo in vorm vandaag. 
chevy93
-
- 12755 berichten
- 1325 stemmen
Bah, Zwitserland moet er wel nog een maken hoor!
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Misschien moet je een komisch duo gaan vormen met A&L, die is ook zo in vorm vandaag.
Qar
-
- 228 berichten
- 1509 stemmen
Alleen schieten ze daar niets mee op, ze moeten er dacht ik minstens 2 maken.
mikey
-
- 28999 berichten
- 5148 stemmen
Arg die defensie van Honduras blijft tot zelfs nu intact!!!
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Je vergeet wel dat het heilige Otmar Hitzfeld betreft he? Nog zo'n pro-voetbal coach uit Duitsland 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ik ben zo scherp als een chilipeper vandaag 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Voor wie Chili en Spanje beide door wil zien is het op het andere veld te vinden, speranza.
De ware voetballiefhebber kijkt echter naar de twee voetballende teams. 
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Die Hondurezen hadden er 10, en ik meen het, 10 moeten maken uit hun counters. Tjongejonge ze lopen met 4 man op 1 verdediger af en nog spelen ze het verkeerd uit. Bah wat ergerlijk.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Dan moet het wel waar zijn, lijkt me,. 
kos
-
- 46706 berichten
- 8863 stemmen
Mja, voetbal staat gewoon niet zo hoog aangeschreven bij de meeste Amerikanen. Niet spectaculair genoeg hoor ik vaak.
Maar doen wij niet een beetje hetzelfde? Hoe verder een Jelle Klaassen komt met darten of Martin Verkerk met tennis, hoe meer het gaat leven in een land en het aantal aanhangers verdubbelt per overwinning. Is het tournooi eenmaal over, tja, dan is het niet meer interessant. Pas wanneer je jaren achtereen presteert en veel aandacht blijft trekken, bouw je genoeg krediet op om interessant te blijven voor mensen, denk ik.
Zij zeggen zelf letterlijk: waarom zouden wij dat voetbal gaan volgen, we hebben al zo veel sporten.
Wij kijken 4 jaar echt uit naar het WK en bij hen speelt het ongeveer net zo als het WK voor vrouwen bij ons.
Ze verwachten ook niet dit gaat veranderen, dan zou het in plaats van 1 van de grote 4 sporten moeten zijn, en dat lijkt onmogelijk
kos
-
- 46706 berichten
- 8863 stemmen
Overigens als je opeens een sport die je helemaal niet boeit gaat volgen omdat er een Nederlander ver komt is net zo goed een enorme kneus. Soort ultieme gloryhunter ben je dan.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Droomscenario! Spanje en Chili door en dat anti-voetbal van terug naar Zwitserland 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Uruguay - Zuid Korea*
Ghana - USA*
Nederland* - Slowakije
Brazilië* - Chili
Argentinië* - Mexico
Engeland - Duitsland* 
Japan* - Paraguay
Spanje* - Portugal
* gaan door denk ik. (al hoop ik heel erg op Engeland - Argentinië)
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1023 stemmen
Zij zeggen zelf letterlijk: waarom zouden wij dat voetbal gaan volgen, we hebben al zo veel sporten.
Wij kijken 4 jaar echt uit naar het WK en bij hen speelt het ongeveer net zo als het WK voor vrouwen bij ons.
Ze verwachten ook niet dit gaat veranderen, dan zou het in plaats van 1 van de grote 4 sporten moeten zijn, en dat lijkt onmogelijk
Het zal wel niet zo snel populairder gaan worden inderdaad. Ik heb wel het idee dat het voetbal zich ontwikkelt in Amerika, zie ook de laatste Confederations Cup. Ze worden de laatste tournooien steeds sterker. Misschien dat dit bij kan dragen aan de populariteit van het voetbal, maar zelfs dan zou het nog wel heel lang duren voordat het een échte grote sport wordt.
Goede documentaire trouwens?
Overigens als je opeens een sport die je helemaal niet boeit gaat volgen omdat er een Nederlander ver komt is net zo goed een enorme kneus. Soort ultieme gloryhunter ben je dan.
Ja, gloryhunten ten top. Toch is het ook wel aanstekelijk, die korte hype. In korte tijd heeft iedereen het over die sporter/team dus willen mensen erbij betrokken raken. Daarna boeit het ze uiteraard niet meer omdat het ze van te voren nooit geboeit had.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Droomscenario! Spanje en Chili door en dat anti-voetbal van terug naar Zwitserland
En grote kans dat de losers uit Portugal na de 8ste finale weer in het vliegtuig zitten naar Lissabon, met uiteraard Ronaldo die weer moet huilen 
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5984 stemmen
Wat ziet Brian Roy er oud / niet fit uit zeg.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Uruguay - Zuid Korea*
Ghana - USA*
Nederland* - Slowakije
Brazilië* - Chili
Argentinië* - Mexico
Engeland - Duitsland* 
Japan* - Paraguay
Spanje* - Portugal
* gaan door denk ik. (al hoop ik heel erg op Engeland - Argentinië)
Uruguay verslaat Korea. Engeland verslaat Duitsland. Paraguay verslaat Japan. Verder met je eens.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ik vrees dat ik morgen wel bijna alles ga missen
Alleen van de 1e pot kan ik denk ik de 2e helft kijken.
Nou zijn het morgen gelukkig niet de beste affiches. Zondag wordt geweldig met Argentinie-Mexico en Engeland-Duitsland 
kos
-
- 46706 berichten
- 8863 stemmen
LoL! Carl Huybrechts heeft helemaal gelijk.
Mathijsen en Heitinga wereldverdedigers met uitstraling
.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Ook maar voorspellingen doen dan:
---------------------
Achtste finales:
---------------------
*Uruguay - Zuid Korea
Ghana - USA*
Nederland* - Slowakije
Brazilië* - Chili
Argentinië* - Mexico
Engeland - Duitsland*
Japan* - Paraguay
Spanje - Portugal*
------------------
Kwartfinales:
------------------
Uruguay - USA*
Nederland - Brazilie *
Argentinie* - Duitsland
Japan - Portugal*
-------------------
Halve finales:
-------------------
USA - Brazilie *
Argentinie* - Portugal
----------
Finale:
----------
Brazilie* - Argentinie
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.