• 15.927 nieuwsartikelen
  • 178.866 films
  • 12.260 series
  • 34.055 seizoenen
  • 648.924 acteurs
  • 199.227 gebruikers
  • 9.386.420 stemmen

Studio Sport #5

zoeken in:

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Wel mooi om te zien hoe die Chilenen zich helemaal het leplazurus rennen om de bal te krijgen en die Spanjaarden gewoon elke keer 2 secondes over lijken te hebben en het balletje gewoon lekker rond tikken. Wel 10 man natuurlijk, maar toch blijft mooi om te zien.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

Rare discussie in dat vorige topic. Brazilie is niet 1 maar 3 klasses beter dan NL.

Ik hoop van harte dat ik er naast zit maar die tref ik liever niet.

Heb je het gezien vanmiddag?

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

orbit schreef:

Sowieso een verademing met dat belabberde spel van NL gister, dit is WK niveau!

Het is natuurlijk ook wel lekkerder ballen tegen 10 man. Hulde aan de Chilenen die blijven aanvallen. Al worden ze nu een beetje overlopen.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Uit die wedstrijd kun je geen conclusies trekken.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Dat was een wedstrijd om des keizers baard.

Mochizuki Rokuro

• 18942 berichten
  • 16416 stemmen

speranza schreef:

(quote)
Uit die wedstrijd kun je geen conclusies trekken.
Want

Was volkomen waardeloos namelijk.

En niet met een bakerpraatje over Dunga aankomen graag

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Wedstrijd tegen N-Korea was ook niet best. Laat maar komen, dit is stukken minder dan het Brazilië van Romario/Bebeto of Ronaldo.

Mochizuki Rokuro

• 18942 berichten
  • 16416 stemmen

Die van NL ook en daar wordt dan volop over geklaagd...

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Reinbo schreef:

Ach, een wedstrijdje dat voor hun nergens meer om ging. Dat is toch niet maatgevend...

Mochizuki Rokuro

• 18942 berichten
  • 16416 stemmen

herman78 schreef:

(quote)

Ach, een wedstrijdje dat voor hun nergens meer om ging. Dat is toch niet maatgevend...

Begin jij nu ook al???

Maar we wachten op het antwoord van kos niet van speranza en herman78

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

herman78 schreef:

(quote)

Zie boven....

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

In die wedstrijd heeft Noord-Korea gevochten voor elke meter. Ook na het briljante doelpunt van Maicon. Tegen Portugal en Ivoorkust konden ze dat niet meer opbrengen.

Qar

• 228 berichten
  • 1509 stemmen

speranza schreef:

In die wedstrijd heeft Noord-Korea gevochten voor elke meter. Ook na het briljante doelpunt van Maicon. Tegen Portugal en Ivoorkust konden ze dat niet meer opbrengen.

Dat neemt niet weg dat Brazilië gewoon niet goed speelde die wedstrijd

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

speranza schreef:

Exact, vraag me af of ze de tweede helft nog wel halen in de volgende ronde. Dit Chili veegt de vloer met ze aan en anders Nederland wel.

kos

• 46706 berichten
  • 8863 stemmen

Lijkt me nogal duidelijk dat een Brazilie dat tegen NL speelt gigantisch veel verschilt van vandaag. Al was het maar door het spel van Nederland

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Het is natuurlijk ook wel lekkerder ballen tegen 10 man. Hulde aan de Chilenen die blijven aanvallen. Al worden ze nu een beetje overlopen.

Er zit bij de Spanjaarden al vanaf het begin veel meer beweging in het spel dan bij NL over 3 wedstrijden bij elkaar.. wie heeft hier nu een gekleurde bril?

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Mochizuki Rokuro schreef:

(quote)

Begin jij nu ook al???

Maar we wachten op het antwoord van kos niet van speranza en herman78

Het is hier geen Noord-Korea.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

speranza schreef:

(quote)
Het is hier geen Noord-Korea.

Nou....je staat in argumenten toch al wel zon 7-0 op ons achter...

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

orbit schreef:

(quote)

Er zit bij de Spanjaarden al vanaf het begin veel meer beweging in het spel dan bij NL over 3 wedstrijden bij elkaar.. wie heeft hier nu een gekleurde bril?

Dat ontken ik toch ook niet. Ik vrees enkel Spanje (en Portugal), maar die rode kaart was volledig onterecht, had niets met optelsom te maken. Als vind ik de Spanjaarden ook kwetsbaar. En wij miste Robben.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

orbit schreef:

(quote)

Dat mag hier blijkbaar niet gezegd worden. Je moet alles door een oranje bril zien. Hell no!

kos

• 46706 berichten
  • 8863 stemmen

Overigens net een reportage op CNN die illustreert waarom ik de VS er altijd het liefst zo snel mogelijk uitgeknikkerd zie worden.

Tijdens het toernooi, vooral als ze winnen gaat iedereen enorm meeleven, nu meer dan ooit.

Maar zelfs als ze het WK zouden winnen kan 2 weken later Landon Donovan volkomen onopvallend over straat en maken de mensen zich vooral druk om het Echt belangrijke werk: de start van het footballseizoen, collegefootball etc

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Dat ontken ik toch ook niet. Ik vrees enkel Spanje (en Portugal), maar die rode kaart was volledig onterecht, had niets met optelsom te maken. Als vind ik de Spanjaarden ook kwetsbaar.

Even kwetsbaar als Barcelona.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Kijk jij maar lekker door je Azuur blauwe bril.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

speranza schreef:

(quote)
Dat mag hier blijkbaar niet gezegd worden. Je moet alles door een oranje bril zien. Hell no!

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Dat ontken ik toch ook niet. Ik vrees enkel Spanje (en Portugal), maar die rode kaart was volledig onterecht, had niets met optelsom te maken. Als vind ik de Spanjaarden ook kwetsbaar. En wij miste Robben.

Die speler had niet veel daarvoor toch veel zuiverder zijn 2e geel mogen krijgen hoor.. denk dat dat toch wel meetelt.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Het is wel jammer voor de wedstrijd.

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Dat uitspelen van die counters van Honduras

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Hopelijk (en dat verwacht ik ook) blijft Zwitserland gelijk en gaan beide teams door. Chili is een erg goed team, dat met 10 man, toch best goed op de been blijft.

Portugal - Spanje

Brazilië - Chili

Twee prachtige affiches.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Doe mij maar een 2-2. Dan is het Brazilie-Spanje. Portugal zal het met Chili nog lastig genoeg krijgen dan.

Qar

• 228 berichten
  • 1509 stemmen

orbit schreef:

(quote)

Die speler had niet veel daarvoor toch veel zuiverder zijn 2e geel mogen krijgen hoor.. denk dat dat toch wel meetelt.

Vind ik niet, de scheids besloot toen dat het geen 2e geel waard was. En als je daarna niets doet kun je niet zeggen dat hij al gewaarschuwd was.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.