- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #5
Studio Sport #5
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Wel mooi om te zien hoe die Chilenen zich helemaal het leplazurus rennen om de bal te krijgen en die Spanjaarden gewoon elke keer 2 secondes over lijken te hebben en het balletje gewoon lekker rond tikken. Wel 10 man natuurlijk, maar toch blijft mooi om te zien.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Rare discussie in dat vorige topic. Brazilie is niet 1 maar 3 klasses beter dan NL.
Ik hoop van harte dat ik er naast zit maar die tref ik liever niet.
Heb je het gezien vanmiddag?
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Sowieso een verademing met dat belabberde spel van NL gister, dit is WK niveau!
Het is natuurlijk ook wel lekkerder ballen tegen 10 man. Hulde aan de Chilenen die blijven aanvallen. Al worden ze nu een beetje overlopen.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Dat was een wedstrijd om des keizers baard.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16416 stemmen
Was volkomen waardeloos namelijk.
En niet met een bakerpraatje over Dunga aankomen graag
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Wedstrijd tegen N-Korea was ook niet best. Laat maar komen, dit is stukken minder dan het Brazilië van Romario/Bebeto of Ronaldo.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16416 stemmen
Die van NL ook en daar wordt dan volop over geklaagd...
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Ach, een wedstrijdje dat voor hun nergens meer om ging. Dat is toch niet maatgevend...
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16416 stemmen
Ach, een wedstrijdje dat voor hun nergens meer om ging. Dat is toch niet maatgevend...
Begin jij nu ook al??? 
Maar we wachten op het antwoord van kos niet van speranza en herman78
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Zie boven....
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
In die wedstrijd heeft Noord-Korea gevochten voor elke meter. Ook na het briljante doelpunt van Maicon. Tegen Portugal en Ivoorkust konden ze dat niet meer opbrengen.
Qar
-
- 228 berichten
- 1509 stemmen
In die wedstrijd heeft Noord-Korea gevochten voor elke meter. Ook na het briljante doelpunt van Maicon. Tegen Portugal en Ivoorkust konden ze dat niet meer opbrengen.
Dat neemt niet weg dat Brazilië gewoon niet goed speelde die wedstrijd
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Exact, vraag me af of ze de tweede helft nog wel halen in de volgende ronde. Dit Chili veegt de vloer met ze aan en anders Nederland wel.
kos
-
- 46706 berichten
- 8863 stemmen
Lijkt me nogal duidelijk dat een Brazilie dat tegen NL speelt gigantisch veel verschilt van vandaag. Al was het maar door het spel van Nederland
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Het is natuurlijk ook wel lekkerder ballen tegen 10 man. Hulde aan de Chilenen die blijven aanvallen. Al worden ze nu een beetje overlopen.
Er zit bij de Spanjaarden al vanaf het begin veel meer beweging in het spel dan bij NL over 3 wedstrijden bij elkaar.. wie heeft hier nu een gekleurde bril?
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Begin jij nu ook al??? 
Maar we wachten op het antwoord van kos niet van speranza en herman78
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Nou....je staat in argumenten toch al wel zon 7-0 op ons achter...
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Er zit bij de Spanjaarden al vanaf het begin veel meer beweging in het spel dan bij NL over 3 wedstrijden bij elkaar.. wie heeft hier nu een gekleurde bril?
Dat ontken ik toch ook niet. Ik vrees enkel Spanje (en Portugal), maar die rode kaart was volledig onterecht, had niets met optelsom te maken. Als vind ik de Spanjaarden ook kwetsbaar. En wij miste Robben.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
kos
-
- 46706 berichten
- 8863 stemmen
Overigens net een reportage op CNN die illustreert waarom ik de VS er altijd het liefst zo snel mogelijk uitgeknikkerd zie worden.
Tijdens het toernooi, vooral als ze winnen gaat iedereen enorm meeleven, nu meer dan ooit.
Maar zelfs als ze het WK zouden winnen kan 2 weken later Landon Donovan volkomen onopvallend over straat en maken de mensen zich vooral druk om het Echt belangrijke werk: de start van het footballseizoen, collegefootball etc
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Dat ontken ik toch ook niet. Ik vrees enkel Spanje (en Portugal), maar die rode kaart was volledig onterecht, had niets met optelsom te maken. Als vind ik de Spanjaarden ook kwetsbaar.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Kijk jij maar lekker door je Azuur blauwe bril. 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen

orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Dat ontken ik toch ook niet. Ik vrees enkel Spanje (en Portugal), maar die rode kaart was volledig onterecht, had niets met optelsom te maken. Als vind ik de Spanjaarden ook kwetsbaar. En wij miste Robben.
Die speler had niet veel daarvoor toch veel zuiverder zijn 2e geel mogen krijgen hoor.. denk dat dat toch wel meetelt.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Dat uitspelen van die counters van Honduras 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Hopelijk (en dat verwacht ik ook) blijft Zwitserland gelijk en gaan beide teams door. Chili is een erg goed team, dat met 10 man, toch best goed op de been blijft.
Portugal - Spanje
Brazilië - Chili
Twee prachtige affiches. 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Doe mij maar een 2-2. Dan is het Brazilie-Spanje. Portugal zal het met Chili nog lastig genoeg krijgen dan.
Qar
-
- 228 berichten
- 1509 stemmen
Die speler had niet veel daarvoor toch veel zuiverder zijn 2e geel mogen krijgen hoor.. denk dat dat toch wel meetelt.
Vind ik niet, de scheids besloot toen dat het geen 2e geel waard was. En als je daarna niets doet kun je niet zeggen dat hij al gewaarschuwd was.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.