- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #5
Studio Sport #5
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Normaal zijn ze best logisch aan het praten, maar dit overdreven gedoe slaat echt nergens op. Of Brazilie en Spanje veredelde amateurploegen zijn.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Het volgende punt is inderdaad de toernooi-spirit, die vind ik bij eigenlijk alle Latijns-Amerikaanse landen een stuk sterker dit toernooi. Wat een enorm verschil ook met 4 jaar geleden.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Ook maar voorspellingen doen dan:
---------------------
Achtste finales:
---------------------
*Uruguay - Zuid Korea
Ghana - USA*
Nederland* - Slowakije
Brazilië* - Chili
Argentinië* - Mexico
Engeland - Duitsland*
Japan* - Paraguay
Spanje - Portugal*
------------------
Kwartfinales:
------------------
Uruguay - USA*
Nederland - Brazilie *
Argentinie* - Duitsland
Japan - Portugal*
-------------------
Halve finales:
-------------------
USA - Brazilie *
Argentinie* - Portugal
----------
Finale:
----------
Brazilie* - Argentinie

herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Absurd trouwens deze discussie, we moeten eerst Slowakijke nog zien te overleven.
Maar voor alle duidelijkheid: ik hoop natuurlijk dat Nederland Brazilië gewoon met 3-0 van het veld speelt in de kwartfinale. Ik zie het alleen niet gebeuren.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ja wou net zeggen, daar wordt het moeilijker tegen ballen.
We zijn nog nooit overlopen door Brazilië of weggespeeld. Branco en penalties waar we toch al bagger in zijn. We hebben alle reden om gewoon te denken dat er een goede kans is om dit keer het kwartje onze kant op te laten vallen.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Ik ben sinds gisteren ook maar VIOranje gaan kijken: toch een stuk levendiger dan die show met Jack van Gelder. Ligt het aan mij of ziet Bryan Roy er niet zo goed uit? Zijn bedrijfje was ook failliet gegaan als ik me goed herinner...
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Kan je inhoudelijk weerleggen waarom wij minder zijn?
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Ja wou net zeggen, daar wordt het moeilijker tegen ballen.
We zijn nog nooit overlopen door Brazilië of weggespeeld. Branco en penalties waar we toch al bagger in zijn. We hebben alle reden om gewoon te denken dat er een goede kans is om dit keer het kwartje onze kant op te laten vallen.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Wel vermoeiend dat enthousiasme van je.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Nu is Diego opeens goed? Voor het toernooi vond je hem nog een onwijze prutser met wie ze eerder ondanks dan dankzij konden winnen.
Diego blijft natuurlijk een rare gast. Maar schijnbaar is er toch een klik met zijn selectie. Het spel is aardig, de prestaties erg goed en dus heeft hij gelijk gekregen. Met zulke goede spelers moet je op een gegeven moment ook wel goed presteren.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Lucio is overschat. En wij hebben ook een goede rechtsback.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Hij heeft pas gelijk als hij voorbij de kwartfinales komt.
A&L: Lucio overschat? Wie vind jij in Europa betere centrumverdedigers dan? Vertonghen ofzo?
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Ik voel me hier, zoals Carl Huibregts zich moet voelen. Die man heeft kijk op het spelletje.
rokkenjager
-
- 2863 berichten
- 1703 stemmen
Diego Maradona gaat José Mourinho bellen.
‘Ik mag Mourinho heel erg', zei hij gisteren over de nieuwe trainer van Real. ‘Ik heb zijn nummer, dus bel ik hem nog tijdens het WK. We hebben eerder al uren gepraat over voetbal, over aanvallende en verdedigende tactieken.'
‘Hij is iemand die je graag op je nachtkastje zet. Dan kan je altijd een vraag stellen, als je er één hebt.'
Maradona is echter niet van plan om zo defensief te spelen als Mourinho in de halve finale van de Champions League met Inter tegen Barcelona deed.
‘Dat zie ik mezelf niet doen', aldus Pluisje. ‘Maar voor hem werkte het prima. Hij won toch maar mooi de Champions League.'
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Hij heeft pas gelijk als hij voorbij de kwartfinales komt.
A&L: Lucio overschat? Wie vind jij in Europa betere centrumverdedigers dan? Vertonghen ofzo?
Van Gaal liet Lucio niet voor niets gaan. Lucio is een behoorlijke verdediger, maar niet veel beter dan Heit en Mathijsen. Maar omdat hij in Brazilie speelt is Lucio plots wereldklasse. Behoorlijke verdediger, maar geen Terry, Puyol of Samuel.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ik voel me hier, zoals Carl Huibregts zich moet voelen. Die man heeft kijk op het spelletje.
Belgisch?
Sterkte dan man. 
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Diego Maradona gaat José Mourinho bellen.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Van Gaal liet Lucio gaan, omdat ze niet door dezelfde deur konden. Misschien is Lucio minder dan de namen die je noemt, maar veel scheelt het niet. Als Terry een 10 is, is Lucio een 9. En Matthijsen en Heitinga misschien een 7,5.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Van Gaal liet Lucio niet voor niets gaan.
Daar heeft The Special One heel veel lol om gehad ja 
kos
-
- 46708 berichten
- 8865 stemmen
Van Gaal liet Lucio niet voor niets gaan. Lucio is een behoorlijke verdediger, maar niet veel beter dan Heit en Mathijsen. Maar omdat hij in Brazilie speelt is Lucio plots wereldklasse. Behoorlijke verdediger, maar geen Terry, Puyol of Samuel.
Puyol mag zijn veters nog niet strikken.
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1023 stemmen
Wat zijn veel mensen toch bang voor Brazilie, zeg. Misschien dat we van ze verliezen, al denk ik van niet, maar als we verliezen zal het nipt zijn. Het verschil wordt op het middenveld gemaakt, denk ik.
Is iedereen ook de goals van N-Korea en Ivoorkust vergeten tegen Brazilie, twee hele grote verdedigingsfouten.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Wat zijn veel mensen toch bang voor Brazilie, zeg. Misschien dat we van ze verliezen, al denk ik van niet, maar als we verliezen zal het nipt zijn. Het verschil wordt op het middenveld gemaakt, denk ik.
Is iedereen ook de goals van N-Korea en Ivoorkust vergeten tegen Brazilie, twee hele grote verdedigingsfouten.

The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Puyol mag zijn veters nog niet strikken.
Je praat over de captain van Barca die 3x de CL won. Maar ik snap de jaloezie voor jou als Real supporter 
kos
-
- 46708 berichten
- 8865 stemmen
Heeft niks met angst te maken, gewoon realisme.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Puyol heeft zijn beste tijd gehad, was bij Barcelona niet eens meer basisspeler begin dit seizoen. Heeft geluk gehad dat Milito zo zwaar geblesseerd is geraakt.
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1023 stemmen
Heeft niks met angst te maken, gewoon realisme.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Puyol heeft zijn beste tijd gehad, was bij Barcelona niet eens meer basisspeler begin dit seizoen. Heeft geluk gehad dat Milito zo zwaar geblesseerd is geraakt.
Was hij geloof ik wel. Alleen stond hij een tijdje als back omdat Barca daar problemen had.
kos
-
- 46708 berichten
- 8865 stemmen
Je praat over de captain van Barca die 3x de CL won. Maar ik snap de jaloezie voor jou als Real supporter
Als er iemand anders had gestaan hadden ze die ook wel gewonnen.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Wat zijn veel mensen toch bang voor Brazilie,
Bang niet, maar wel realistisch.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.