- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #5
Studio Sport #5
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ja, ik ook. Al blijft ie wel nuttig. Alleen pijnlijk als ie free throws moet nemen
. Dan sluit ik mijn ogen ook wel, dat kan ik niet aan zien.
Jij was toch een Miami supporter? Je hebt er wel zin in zeker
.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ai dat is een dooddoener.
En zijn broer is dat wel wat? je mag in ieder geval blij zijn, dat ze in spanje tenminste een competiteve nationale ploeg hebben. In Nederland hebben we alleen maar een B-ploeg en zelfs in die competitie zijn ze nog niet eens de besten. Het word overigens wel steeds iets beter.
Zijn broer een paar keer bij Memphis zien spelen, en daar zie ik wel wat in. Een zeer goede post-player. Kan beter worden dan Pau denk ik zelfs.
Zolang Rudy Fernandez maar blijft, dat vind i kecht een geweldige speler. Moet zich nog doorontwikkelen maar ik heb wel een zwak voor hem.
happie
-
- 6259 berichten
- 426 stemmen
Shaq en free throws, dat is nog erger dan Seedorf en penalty's. Shaq vond ik ook het enige leuke aan Scary Movie.
Ja Miami geniet wel mijn voorkeur. Kan inderdaad niet wachten op het aankomend seizoen. Wade, James en Bosh 
happie
-
- 6259 berichten
- 426 stemmen
Zijn broer een paar keer bij Memphis zien spelen, en daar zie ik wel wat in. Een zeer goede post-player. Kan beter worden dan Pau denk ik zelfs.
Zolang Rudy Fernandez maar blijft, dat vind i kecht een geweldige speler. Moet zich nog doorontwikkelen maar ik heb wel een zwak voor hem.
Speelt Fernandez ook al in de NBA? Bij Portland soms?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Bij Portland speelt ie, al gaan ook de geruchten dat ie misschien verkast naar de Bulls
. Wel via een trade meen ik, benieuwd wie ze dan inzetten.
chevy93
-
- 12764 berichten
- 1339 stemmen
Maar hun arbeid is echt vele malen groter. 36 minuten basketbal lijkt me vermoeiender dan 120 minuten voetbal. Ik heb ook beiden gedaan.
. Verder geloof ik niet dat die paar sprintjes van 10 meter het verschil maken.Je ziet ook nooit een basketballer echt breken. Het lijkt me niet dat de volledige NBA een betere conditie heeft dan de hele voetbalwereld.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Shaq en free throws, dat is nog erger dan Seedorf en penalty's. Shaq vond ik ook het enige leuke aan Scary Movie.
Inderdaad
.
Heerlijk team, als je dan nog Chalmers en Beasly hebt. Ook wel redelijke bench players nog verder. Heerlijk team, al vind ik he terg jammer dat James weg is bij Cleveland (toch zijn hometown). Ook had ik hem liever een ring zien pakken als "The Man" van een team.
happie
-
- 6259 berichten
- 426 stemmen
Dat kun je van KG ook wel zeggen. Alhoewel de Timberwolves om hem heen nog een minder team hadden staan, dan de Caves om James heen hadden staan.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
KG hetzelfde ja. De Cavs hadden een heel team om James heen gebouwd en nu zitten ze met de gebakken peren. Maar dat is basketbal, al heeft hij wel veel kritiek gehad. Soms wel onterecht imho.
Jordan had het ook moeilijk in Chicago, die titel kwam maar niet maar toch zei hij. Fuck it, ik ga het doen met Chicago of met helemaal niemand. Period.
Dan heb ik het wel over de allergrootste maar toch. Zonder Pippen en Jackson en later Rodman was ie nog ringloos geweest denk ik.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Je ziet ook nooit een basketballer echt breken. Het lijkt me niet dat de volledige NBA een betere conditie heeft dan de hele voetbalwereld.
Nee, dat niet maar in Basketbal kan je roteren natuurlijk, dat is het voordeel. Een gewisselde speler kan je gewoon nog inbrengen. Speelt een basketbalspeler op zijn tandvlees laat je hem gewoon bijtanken op de bank.
happie
-
- 6259 berichten
- 426 stemmen
Bij Portland speelt ie, al gaan ook de geruchten dat ie misschien verkast naar de Bulls
. Wel via een trade meen ik, benieuwd wie ze dan inzetten.
Het is voor je te hopen, dat het niet voor Derrick Rose is. 
chevy93
-
- 12764 berichten
- 1339 stemmen
Dus uiteindelijk is voetbal wel vermoeiender. Want als we zo gaan denken, zeg ik dat tennis nog vermoeiender is! Daar heb je amper rust (tijdens het spelen).
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
. Zijn vertrek is onbespreekbaar. Ik hoop dat ie nog een hele lange tijd blijft. Al denk ik van wel, erg toffe kerel en echt een Chicago man. Maarja, dat dachten we van LeBron ook
.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dus uiteindelijk is voetbal wel vermoeiender. Want als we zo gaan denken, zeg ik dat tennis nog vermoeiender is! Daar heb je amper rust (tijdens het spelen).
Denk ik toch niet. Op een basketbal court ben je veel meer in beweging, enorm fastpaced, komt enorm veel kracht bij kijken, uithoudingsvermogen.
happie
-
- 6259 berichten
- 426 stemmen
KG hetzelfde ja. De Cavs hadden een heel team om James heen gebouwd en nu zitten ze met de gebakken peren. Maar dat is basketbal, al heeft hij wel veel kritiek gehad. Soms wel onterecht imho.
Jordan had het ook moeilijk in Chicago, die titel kwam maar niet maar toch zei hij. Fuck it, ik ga het doen met Chicago of met helemaal niemand. Period.
Dan heb ik het wel over de allergrootste maar toch. Zonder Pippen en Jackson en later Rodman was ie nog ringloos geweest denk ik.
hebben ze al iemand anders bij Cavs?? Of moeten ze nou verder met de rest?
Jordan was inderdaad een clubman. Dat zal James niet meer evenaren. Wel een leuk team in de tijd van Jordan: met ook nog Kerr, Kukoc en Longley. Jackson was ook ergens zeer belangrijk. is bij de Lakers ook wel een kampioenenmaker gebleken.
happie
-
- 6259 berichten
- 426 stemmen
. Zijn vertrek is onbespreekbaar. Ik hoop dat ie nog een hele lange tijd blijft. Al denk ik van wel, erg toffe kerel en echt een Chicago man. Maarja, dat dachten we van LeBron ook
.
Maakt helemaal niet uit, dat Lebron geen clubman is gebleken. Vind ik althans. 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Tennis op een grandslam met een 5-setter bijvoorbeeld is stukken intensiever dan basketbal met een team, waar je ook wat je al zegt mag ruilen tot je een ons weegt. Juist de conditie bij tennis zorgt ervoor dat je elke keer goed voor de bal staat. Als je bij tennis geen conditie hebt kom je altijd verkeerd uit.
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8359 stemmen
Denk ik toch niet. Op een basketbal court ben je veel meer in beweging, enorm fastpaced, komt enorm veel kracht bij kijken, uithoudingsvermogen.
Kortom, wat je bij tennis ook allemaal nodig hebt en waar je neit gewisseld kunt worden als je moe bent.
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8359 stemmen
Tennis op een grandslam met een 5-setter bijvoorbeeld is stukken intensiever dan basketbal met een team, waar je ook wat je al zegt mag ruilen tot je een ons weegt. Juist de conditie bij tennis zorgt ervoor dat je elke keer goed voor de bal staat. Als je bij tennis geen conditie hebt kom je altijd verkeerd uit.
Klopt helemaal dit.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
hebben ze al iemand anders bij Cavs?? Of moeten ze nou verder met de rest?
Wel wat geïnvesteerd in de breedte maar niet iemand die echt van de boven categorie is.
Erg leuk team ja. Ik was ook wel fan van Bill Cartwright toen. Kukoc was geweldig, Paxson en later Kerr idd. Jackson is meester, die weet hoe je kampioenen kneed. Vind ik een betere coach dan een Riley of Sloane.
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Tennisspel ligt toch om de 2 games stil? En tijdens de games zijn er ook genoeg dode momenten... Lijkt me niet echt vergelijkbaar.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Pas als je een wedstrijd van 3 uur in 30 graden hebt getennist op redelijk hoog niveau weet je hoe zwaar dat is. En nee teamsport en individuele sport is idd lastig te vergelijken.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Maakt helemaal niet uit, dat Lebron geen clubman is gebleken. Vind ik althans.
dat snap ik. En ik heb respect voor zijn ambities maar echt onzin om daar zo'n hele show om heen te bouwen. Ik zal me als Cav fan echt gebruikt voelen. Het is meer een showpony, en dat staat me tegen aan hem. Hij heeft me teleurgesteld, en echt niet omdat ie niet naar Chicago kwam
.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Kortom, wat je bij tennis ook allemaal nodig hebt en waar je neit gewisseld kunt worden als je moe bent.
Tennis vind ik ook zwaarder dan voetbal.
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8359 stemmen
Tennisspel ligt toch om de 2 games stil? En tijdens de games zijn er ook genoeg dode momenten... Lijkt me niet echt vergelijkbaar.
Hangt van de tegenstander af. Maar een gravelwedstrijd tegen een tegenstander die gelijkwaardig is, is echt wel zwaar. Op 4/5 niveau dat ik speel, of hoger in ieder geval wel.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Tennis en basketbal vind ik ook zwaarder dan voetbal, ook zaalvoetbal trouwens. Maar waar je echt het snot voor de ogen sport is bijvoorbeeld atletiek, wielrennen, bi- en triathlon, schaatsen, etc.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Hangt van de tegenstander af. Maar een gravelwedstrijd tegen een tegenstander die gelijkwaardig is, is echt wel zwaar. Op 4/5 niveau dat ik speel, of hoger in ieder geval wel.

moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Tennis en basketbal vind ik ook zwaarder dan voetbal, ook zaalvoetbal trouwens. Maar waar je echt het snot voor de ogen sport is bijvoorbeeld atletiek, wielrennen, bi- en triathlon, schaatsen, etc.
En squashen sodeju. Daar val je een kilo per keer vanaf lijkt wel.
Zweten als een otter.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Ja dat kun je wel zeggen... in het begin ben je nog explosief maar daarna 
happie
-
- 6259 berichten
- 426 stemmen
dat snap ik. En ik heb respect voor zijn ambities maar echt onzin om daar zo'n hele show om heen te bouwen. Ik zal me als Cav fan echt gebruikt voelen. Het is meer een showpony, en dat staat me tegen aan hem. Hij heeft me teleurgesteld, en echt niet omdat ie niet naar Chicago kwam
.
Ik hoop uiteindelijk, dat Wade toch de grote man word aankomend seizoen. Wade zal toch meer mijn held blijven, dan dat LeBron dat ooit word.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.