• 16.452 nieuwsartikelen
  • 180.281 films
  • 12.407 series
  • 34.362 seizoenen
  • 651.890 acteurs
  • 199.783 gebruikers
  • 9.424.310 stemmen

Studio Sport #5

zoeken in:

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Spetie schreef:

(quote)

Hangt van de tegenstander af. Maar een gravelwedstrijd tegen een tegenstander die gelijkwaardig is, is echt wel zwaar. Op 4/5 niveau dat ik speel, of hoger in ieder geval wel.

Daar heb je een goed punt. Die gravelmatchen kunnen echt lang duren. Vaak nog onder een loden zon (in Parijs) en dan wordt het echt zwaar. Vind tennis trouwens ook fysiek zwaarder dan bijvoorbeeld voetbal hoor. Zaalvoetbal is dan weer een stuk lastiger. Na 10 minuten ben ik dan echt bekaf omdat je echt geen seconde rust gegund wordt.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

In in de zaal is het altijd zo drukkend, net als met squash. Gewoon veel minder zuurstof in de lucht als op een normaal veld uiteraard.

stfuympos

• 13368 berichten
  • 732 stemmen

Thriathlon is pas zwaar.

Kluivert naar NEC

kos?

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

Tja.

stfuympos

• 13368 berichten
  • 732 stemmen

Waar is Ajax trouwens mee bezig, aub Jol ga zo snel mogelijk weg.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Clown Bassie moet weer terugkomen stfuympos?

stfuympos

• 13368 berichten
  • 732 stemmen

Neuh, maar nog altijd beter!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

happie schreef:

(quote)

Ik hoop uiteindelijk, dat Wade toch de grote man word aankomend seizoen. Wade zal toch meer mijn held blijven, dan dat LeBron dat ooit word.

Mocht Heat presteren, of zelfs de titel pakken, dan zal Wade toch wel de man worden. Het is toch 'zijn' team imo.

Insignificance

• 3220 berichten
  • 5589 stemmen

stfuympos schreef:

Waar is Ajax trouwens mee bezig, aub Jol ga zo snel mogelijk weg.

Rik van den Boog staat het allemaal toe, hè..

chevy93

• 12764 berichten
  • 1339 stemmen

Jawaddedadde schreef:

Tennisspel ligt toch om de 2 games stil? En tijdens de games zijn er ook genoeg dode momenten... Lijkt me niet echt vergelijkbaar.

Lijkt me duidelijk dat jij nog nooit een echt intensieve tennispartij hebt gespeeld. Na één lange rally ben je helemaal kapot hoor. En dan heb je maar even om te herstellen hoor. Zeker als je een paar lange rally's spelen, dan is die minuut rust tussen de games in bij lange na niet genoeg om echt te herstellen. In tegenstelling tot bij basketbal (waar je gewoon even gewisseld wordt) of bij voetbal (waar je echt wel je rustmomenten krijgt en dan ga je even lekker stilstaan).

Jawaddedadde schreef:

Na 10 minuten ben ik dan echt bekaf omdat je echt geen seconde rust gegund wordt.

Je hebt conditie en conditie.

stfuympos

• 13368 berichten
  • 732 stemmen

Insignificance schreef:

(quote)

Rik van den Boog staat het allemaal toe, hè..

Die mag ook fietsen stelen!

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

chevy93 schreef:

Lijkt me duidelijk dat jij nog nooit een echt intensieve tennispartij hebt gespeeld. Na één lange rally ben je helemaal kapot hoor. En dan heb je maar even om te herstellen hoor. Zeker als je een paar lange rally's spelen, dan is die minuut rust tussen de games in bij lange na niet genoeg om echt te herstellen. In tegenstelling tot bij basketbal (waar je gewoon even gewisseld wordt) of bij voetbal (waar je echt wel je rustmomenten krijgt en dan ga je even lekker stilstaan).

Klopt, tennis is niet één van de sporten die actief beoefen. Maar het is een ander soort inspanning dan als je basketbal of voetbal speelt.

Maar los van de pauze die je elke 2 games krijgt heb toch heel wat dode momenten: elke keer als je opslaat bijvoorbeeld. Balletje vragen, nog eentje en nog eentje, een balletje teruggooien (waarom eigenlijk? Is er altijd één slechte bij of zo?), broekje goed trekken, even de veters aanspannen, haar nog even goedleggen, balletje een keer of 5 laten stuiten, even vies kijken en dan opslaan. Nou dan ben je toch al weer 2 minuten aan het recuperen. Tenzij jullie natuurlijk geen ballenjongens/meisjes hebben natuurlijk.

chevy93 schreef:

Je hebt conditie en conditie.

Duidelijk dat jij nog nooit echt intensief zaalvoetbal hebt gespeeld Maar m'n conditie is niet meer wat ze geweest is. Roken enzo

Nicolage Rico

• 20231 berichten
  • 2384 stemmen

Aboutaleb: "Hoe dan ook een nieuwe Kuip".

Valt er toch nog iets positiefs te zeggen over de burgevader van Rotterdam.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Het is de vraag of een nieuw stadion wel positief is. Ik ben er niet zo zeker van.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3622 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Aboutaleb: "Hoe dan ook een nieuwe Kuip".

Valt er toch nog iets positiefs te zeggen over de burgevader van Rotterdam.

Wie gaat de huur dan betalen? Net of Feyenoord de huur en schoonmaakkosten voor een stadion met 80k + plaatsen kan betalen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

En de vraag is of die plaatsen allemaal gevuld kunnen worden. Nee, dit kan geen winst opleveren.

chevy93

• 12764 berichten
  • 1339 stemmen

Jawaddedadde schreef:

Duidelijk dat jij nog nooit echt intensief zaalvoetbal hebt gespeeld Maar m'n conditie is niet meer wat ze geweest is. Roken enzo

Hooguit het jaarlijkse 4-steden kersttoernooi. Maar die periode ligt ook al jaren achter me. Maar dat je na 10 minuten al kapot ben (dat is op 1/6 meen ik), moet er toch iets niet kloppen

Jawaddedadde schreef:

Maar los van de pauze die je elke 2 games krijgt heb toch heel wat dode momenten: elke keer als je opslaat bijvoorbeeld. Balletje vragen, nog eentje en nog eentje, een balletje teruggooien (waarom eigenlijk? Is er altijd één slechte bij of zo?), broekje goed trekken, even de veters aanspannen, haar nog even goedleggen, balletje een keer of 5 laten stuiten, even vies kijken en dan opslaan. Nou dan ben je toch al weer 2 minuten aan het recuperen. Tenzij jullie natuurlijk geen ballenjongens/meisjes hebben natuurlijk.

Allemaal waar. Overigens heb je maar één minuut tussen de punten, dus geen 2. En nee, ik heb geen ballenjongens/-meisjes .

Het grote punt is natuurlijk dat je de tegenstander geen tijd wil geven om te herstellen. Verder zijn de punten redelijk intensief. Vergelijk het als 10 seconden sprinten, 15 seconden rust, 10 seconden sprinten etc. Stukken vermoeiender dan gewoon met constante snelheid hardlopen.

stfuympos

• 13368 berichten
  • 732 stemmen

Naomi Watts schreef:

En de vraag is of die plaatsen allemaal gevuld kunnen worden.

Zou wel machtig zijn!

Nee, dit kan geen winst opleveren.
Mwa concertje hier concertje daar, prijzen van het kaartje omhoog meer buissnes seats, het kan wel moet alleen goed georganiseerd zijn.

Nicolage Rico

• 20231 berichten
  • 2384 stemmen

Naomi Watts schreef:

En de vraag is of die plaatsen allemaal gevuld kunnen worden. Nee, dit kan geen winst opleveren.

De begroting gaat flink omhoog. Meer skyboxen. Het stadion zal niet altijd tot de nok gevuld zijn (in het begin zullen er wel een hoop mensen op af komen), alleen tijdens topwedstrijden zal het uitverkocht worden.

Ze weten wel waar ze mee bezig zijn. De mannen met verstand praten er lovend over. Een tijd geleden zijn Munstermann ook nog: "Over 10 a 15 jaar is Feyenoord weer de nummer 1 club van Nederland, met zo'n stadion."

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

WEER de nummer 1 club? Wanneer zijn ze nog meer zo overheersend geweest dan?

Als ik zo kijk alleen in de jaren 60 met 4x het kampioenschap. Daarnaast zegt een grootste begroting ook weer niet zoveel he, dat bewijzen wij jaarlijks maar weer is

Nicolage Rico

• 20231 berichten
  • 2384 stemmen

Feyenoord heeft meerdere periodes gehad dat ze club nr. 1 waren.

In de jaren '60 stond Feyenoord inderdaad bekend met het meest technische en mooiste voetbal van Nederland.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

Jaren 60 Feyenoord/Ajax(4x)

Jaren 70 Ajax(5x)

Jaren 80 PSV/Ajax(4x)

jaren 90 Ajax(5x)

Jaren 00 PSV(7x)

Vind het wel meevallen dus

Nicolage Rico

• 20231 berichten
  • 2384 stemmen

In 1970 was Feyenoord sowieso de beste club van de wereld.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

Ach ja, tussen de Ajax topjaren(69, 71, 72, 73) in moest er ook even een ander Nederlands clubje zijn he

Nicolage Rico

• 20231 berichten
  • 2384 stemmen

We hadden het toch over Feyenoord?

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

Mwoah, dat is niet zo interessant verder, praat liever over een mooie club, uche uche

Nicolage Rico

• 20231 berichten
  • 2384 stemmen

rep_robert schreef:

Mwoah, dat is niet zo interessant verder, praat liever over een mooie club, uche uche

Dan moet je er ook niet over beginnen. Straks haal je Ajax er ook nog bij tijdens een tennisdiscussie

Nicolage Rico

• 20231 berichten
  • 2384 stemmen

NEC wordt de nieuwe topclub van Nederland.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

kos schreef:

Ik ken verder geen Russisch, maar er schijnt hier te staan dat Abramovich NEC gaat kopen.

blabla link

Laatste alinea vind ik een beetje amateuristisch geschreven Zeker iemand van het AD?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.