• 16.452 nieuwsartikelen
  • 180.279 films
  • 12.407 series
  • 34.362 seizoenen
  • 651.881 acteurs
  • 199.782 gebruikers
  • 9.424.304 stemmen

Studio Sport #5

zoeken in:

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

En de vraag is of die plaatsen allemaal gevuld kunnen worden. Nee, dit kan geen winst opleveren.

Het wordt gewoon een multi purpose stadion, met restaurants, voldoende business units, e.d. Een veel betere businesscase dan de huidige Kuip, die slechts een keer in de twee weken gebruikt wordt en qua voorzieningen hopeloos knel zit.

Geld moet uit de business units komen, een zo'n box levert, meer op dan een half vak. Dus met 40 extra units heb je al de helft aan extra inkomsten ten opzichte van nu.

Qua sfeer zal het nooit meer het oude worden, de akoestiek in de oude Kuip onovertroffen.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

Aangezien ik alleen nog maar met treincombi naar de Kuip ben geweest, staat het op een locatie dat het gewone volk doordeweeks er ook naar toe kan gaan op de fiets? Als ik de Euroborg hier zie met al die prachtige voorzieningen blijft het een zonde dat er weinig mensen op af komen vanwege de locatie(aan de ring/snelweg)

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Daar zijn ze naar aan het kijken, maar het idee is dat er, net als bij Arsenal, een hele ring van restaurants rondom (in) het stadion komt, waar je ook door de weeks kan eten.

Voeg daar wat congresvoorzieningen aan toe en je hebt, zeker gezien de ligging in de Nieuwe Maas een aantrekkelijke plek om te bezoeken. Bovendien ligt er al het nodige in de buurt, zal een beetje op het gebied rondom de Arena gaan lijken (niet dat dat zo gezellig is, maar het werkt wel).

Nieuwe Kuip is ook vooral een trekker om het hele gebied te ontwikkelen. Masterplan Zuid behelst een investering van ruim 4 miljard.

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

Inmiddels is Nijmegen in paniek. . Leuk om te zien hoe snel dat nieuws rondgaat via alle social media. .

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

@ Reinbo:

Hier was ik dus niet echt van op de hoogte, dat klinkt wel lucratief ja. Wel een goed initiatief als je het zo stelt.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

@ Reinbo:

Hier was ik dus niet echt van op de hoogte, dat klinkt wel lucratief ja. Wel een goed initiatief als je het zo stelt.

Blijft wel de vraag of ze het ook op een juiste manier realiseren.....

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Dat wel natuurlijk.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Ben trouwens ook benieuwd of Veendam met hun nieuwe stadion over 4 jaar, eindelijk de aansluiting weet te vinden met de Europese top.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

. Welcome back Don.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1232 stemmen

Jaaaaa, hij leeft weer!

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

Don Dijk schreef:

Ben trouwens ook benieuwd of Veendam met hun nieuwe stadion over 4 jaar, eindelijk de aansluiting weet te vinden met de Europese top.

(afbeelding) .

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Net op tijd voor de nieuwe competitie. Wat vond je van de uitslagen van afgelopen weekend?

Nicolage Rico

• 20231 berichten
  • 2384 stemmen

Hoelang ga je het volhouden, Don, ouwe hooligan?

Ps. Welcome.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Beetje jammer die Ajacieden die een kaartje schijnen te hebben voor Gent. Ik snap ook niet hoe dit eigenlijk kan, dat is dan echt wel laksheid in de ticket organisatie. Maar tuurlijk is Feyenoord weer het zwarte schaap straks.

Nicolage Rico

• 20231 berichten
  • 2384 stemmen

Feyenoord moet en zal vast een fax naar Gent verzenden om ze op de hoogte te brengen. Ik neem aan dat de Ajacieden geen Feyenoordshirt aan zullen trekken.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ja, dat deden we bij Nancy ook. We weten allemaal hoe dat is afgelopen .

Nicolage Rico

• 20231 berichten
  • 2384 stemmen

Erg triest dat mensen een Nederlandse club op deze manier willen benadelen. Laf ook vooral. Maar goed, ik ga er vanuit dat Feyenoord orde op zake stelt, heeft geleerd van de vorige keer.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Vond dat ze de vorige keer ook niet veel fout deden. Ja, erg triest ja, bleken in Nancy ook Ajacieden incognito te zijn. Beetje triest als ze je zo in diskrediet willen brengen.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

. Welcome back Don.

Thanks!

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Respekked schreef:

Jaaaaa, hij leeft weer!

Nee nee, ik ben een geest.

Ben maar een schim vergeleken met hem.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

(quote)

(afbeelding) .

:heart:

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Reinbo schreef:

Net op tijd voor de nieuwe competitie. Wat vond je van de uitslagen van afgelopen weekend?

Nou, even naar Grunn-Ajax kijkend;

ik vond dat Ajax verrassend aardig meespeelde met het hogeschoolvoetbal van Grunn. Twee momentjes van onoplettenheid weren bovendien uitstekend afgestraft door een zeer scherpe nieuweling.

Gelukkig kon Grunn dit nog redelijk gemakkelijk herstellen, maar het moge duidelijk zijn dat dit niet de start was die Grunn had gewenst tegen deze concurrent.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Hoelang ga je het volhouden, Don, ouwe hooligan?

Ps. Welcome.

Grof scheldwoord dude.

Ik ben niet oud!

JacoBaco

• 10576 berichten
  • 2420 stemmen

Blijf je nu in de topic hangen?

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

kos schreef:

Inmiddels is Nijmegen in paniek. . Leuk om te zien hoe snel dat nieuws rondgaat via alle social media. .

Nieuwtje voor je, Kluivert komt niet naar Nijmegen

International: Kluivert wird Co-Trainer bei NEC Breda - Internationale Ligen - FOCUS Online

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Don Dijk schreef:

(quote)

ik vond dat Ajax verrassend aardig meespeelde met het hogeschoolvoetbal van Grunn. Twee momentjes van onoplettenheid weren bovendien uitstekend afgestraft door een zeer scherpe nieuweling.

Gelukkig kon Grunn dit nog redelijk gemakkelijk herstellen, maar het moge duidelijk zijn dat dit niet de start was die Grunn had gewenst tegen deze concurrent.

Don Dijkmans!

Wil je trouwens niet meer over Groningen-Ajax praten

Ben mijn irritatie daarover net kwijt.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Ik heb een stadionverbod voor het leven gekregen, maar dat had ik er wel voor over!

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Don Dijk schreef:

Ik heb een stadionverbod voor het leven gekregen, maar dat had ik er wel voor over!

Had je hier toch ook ? Dus dan is er nog wel hoop .

timbo_

• 13116 berichten
  • 3893 stemmen

Don Dijk schreef:

Een mooiere comeback post kon ik me nauwelijks wensen

chevy93

• 12764 berichten
  • 1339 stemmen

Ik heb het artikel niet gelezen (kan ook geen Duits) en mis de grap misschien volledig, maar NEC Breda?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.