• 16.452 nieuwsartikelen
  • 180.267 films
  • 12.407 series
  • 34.361 seizoenen
  • 651.876 acteurs
  • 199.779 gebruikers
  • 9.424.045 stemmen

Studio Sport #5

zoeken in:

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Dat is de grap. Ik vind hem wel komisch. Wat zijn ze toch goed thuis in onze clubs.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

chevy93 schreef:

(quote)
Ik heb het artikel niet gelezen (kan ook geen Duits) en mis de grap misschien volledig, maar NEC Breda?

Hehe spuit 11....

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Hehe spuit 11....

Dat heeft toch niks met spuit 11 te maken? Misschien spuit 12 of 13 ofzo...

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Spuit 11 is naar de bekende weg vragen hoor. En hij noemt de grap toch al op in zijn reactie

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Verder met sport.

Spuit 11....

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Ik heb wat gemist merk ik tijdens mijn verlof.

Spuit 11?

Big-T

• 556 berichten
  • 395 stemmen

Heerlijke tackle!

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Dat krijg je als je in zulke shirts gaat voetballen.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Big-T schreef:

(embed)

Heerlijke tackle!

Een ouderwetse Sjakie Troost

Wat een aansteller in dat roze shirt.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Die scheids wil eerst een kaart geven, ziet dan dat het best een grote vent is en gaat dan 1 op 1 rustig met hem praten dat het eigenlijk niet kan haha.

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

. lekkere tackle.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

:') hij rent er ook zo sierlijk op af

Don Dijk schreef:

(quote)

Thanks!

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2267 stemmen

Vitesse richt vizier op 'interessante' Ajacied Blind

Blind was toch een groot talent? Zal Ajax hem laten gaan?

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Het schijnt dat na het aantrekken van Ooijer, Blind weer verhuurd mag worden.

Hierdoor wordt de transfer van Ooijer alleen maar vreemder, waarom een speler van 38 aantrekken als je het talent al in huis hebt?

Zou zonde zijn dat Blind het volgende talent van Ajax wordt die het ergens anders helamaal gaat maken.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Vermeer maanden uitgeschakeld

12 augustus 2010

Kenneth Vermeer is tijdens de training van donderdag zwaar geblesseerd geraakt. De doelman heeft zijn rechterachillespees afgescheurd. Vermeer is naar verwachting zes maanden uitgeschakeld.

Afgelopen seizoen stond Vermeer eenmaal onder de lat bij Ajax. In de competitiewedstrijd van 24 januari 2010 tegen AZ verdedigde Vermeer het doel omdat Stekelenburg vader was geworden. Ajax won, onder meer door zijn fantastische optreden, met 1-0.

PS Don Dijk, Ooijer is een centrumverdediger. Blind wordt gezien als kracht voor andere plekken dus dat heeft niks met elkaar te maken. Overigens denk ik niet dat Ajax Blind laat gaan. NAC wilde hem ook huren in de ruildeal met Leonardo maar Ajax hapte ook toen niet toe. Ik zou hem ook lekker in Ajax 1 houden.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Johan Derksen: ‘Humberto Tan heeft geen kwaliteiten’

Johan Derksen, voetbalanalist bij RTL 7, is nog altijd niet onder de indruk van tv-collega Humberto Tan. Volgens Derksen heeft Tan geen presenteerkwaliteiten. "Dat is die stuntelende verslaggever, toch? Humberto is echt een heel vriendelijke man en goede collega, ik heb niets tegen de persoon Humberto Tan. Hij zou alleen niet voetbal moeten presenteren", aldus Derksen op Radio Veronica. "Hij heeft een heel sympathieke uitstraling en komt er dus mee weg. Dat voordeel heb ik dan weer niet."

Tan is sinds dit seizoen niet langer de presentator van het voetbal op RTL 7. "Die man denkt dat ik een hekel aan hem heb. Die man ziet spoken en is een beetje paranoia. Hij denkt dat we hem weggewerkt hebben bij RTL 7. Ik heb heel veel te zeggen bij RTL, maar de personeelzaken doe ik niet. Hij deed het voetbal op RTL 7 en toen heb ik een keer gezegd dat ik dat niet begreep, want ik vind hem zo slecht", zegt Derksen. "Het volk accepteert het van hem. Dan kun je een eind komen, zonder kwaliteiten."

Als Tan in Veronica Magazine naar zijn mening over Derksen wordt gevraagd, wil hij daar niets over zeggen. "Ik zeg niets over Johan Derksen. Alles wat ik zou zeggen, is voer voor iedereen."

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ben het wel (weer) met Leo eens, Humberto past prima bij Boulevard, dat zegt genoeg.....

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Derksen moet niet iedereen zo afzeiken, het wordt een beetje een genant toneelstukje steeds.

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Big-T schreef:

(embed)

Heerlijke tackle!

Zwaar bestraft die kaart!

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Don Dijk schreef:

Derksen moet niet iedereen zo afzeiken, het wordt een beetje een genant toneelstukje steeds.

Dit over Tan doet Derksen al wel ruim een jaar hoor. Het is niet voor het eerst dat hij Tan aanpakt.

Nou moet ik zeggen, zo beroerd vind ik hem niet eens. Alles beter dan Tom ''ik lees alles heel duidelijk van de autocue op'' Egberts.

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

Oh nee, 100 keer liever Egbers dan Tan.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Egbers is een beetje een suflul, die er - zo lijkt het - nooit helemaal bij is, maar heeft soms wel een beetje een poëtische noot en is verder sympathiek.

Tan is irritant als hij telkens zo hard begint te lachen, voor om zichzelf. Op de radio is hij niet uit te staan, op tv valt het mee.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Humberto wil door iedereen aardig gevonden worden, Egbers heeft dit gelukkig niet zo. Beetje verdwaasd komt Egbers over, maar vind het op zich wel een redelijke presentator.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Dit over Tan doet Derksen al wel ruim een jaar hoor. Het is niet voor het eerst dat hij Tan aanpakt.

Daarom juist.

Ik word er echt moe van, zijn gezaai over Yolanthe, over Van Gelder, over Humberto Tan. We weten het inmiddels wel, hij hoeft daar wat mij betreft niet elke uitzending op terug te komen.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

Naomi Watts schreef:

Beetje jammer die Ajacieden die een kaartje schijnen te hebben voor Gent. Ik snap ook niet hoe dit eigenlijk kan, dat is dan echt wel laksheid in de ticket organisatie. Maar tuurlijk is Feyenoord weer het zwarte schaap straks.

AA Gent had een vrije verkoop. AFCA had toen een beetje cynisch op de site neergezet dat Ajax supporters ook maar kaartjes moesten halen(niet dat we dat zouden doen of zo). AD.nl springt er weer als een bloedhond boven op.

Overigens is de kaartverkoop veranderd naar clubcard houders van Gent en alleen voor mensen uit de regio.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

AA Gent had een vrije verkoop. AFCA had toen een beetje cynisch op de site neergezet dat Ajax supporters ook maar kaartjes moesten halen(niet dat we dat zouden doen of zo). AD.nl springt er weer als een bloedhond boven op.

Overigens is de kaartverkoop veranderd naar clubcard houders van Gent en alleen voor mensen uit de regio.

Niet anderen altijd de schuld geven. Dat AFCA.nl moet eens normaal gaan doen. Die hebben al vaker van die haatzaaiende teksten gehad, oa nog met de bekerfinale. Tijd dat die site eens op zwart gaat en dat ook blijft. Ik kan zulke extreme sites missen als kiespijn.

happie

• 6259 berichten
  • 426 stemmen

Ajax wist van problemen over werkvergunning Sulejmani

Donderdag, 12 augustus 2010 om 20:45Miralem Sulejmani mag het komend seizoen niet op huurbasis voor West Ham United uitkomen. De aanvaller van Ajax krijgt geen werkvergunning in Engeland. Hij heeft onvoldoende interlands gevoetbald. Sulejmani maakte op het WK ook geen deel uit van de selectie van Servië.

West Ham United wil Sulejmani dolgraag tijdelijk inlijven. De formatie moest de aanvaller echter al medisch keuren in Belgrado omdat hij niet in het bezit was van de vereiste papieren. De Engelse club wist ook dat Sulejmani geen eerste keus van de bondscoach van Servië is. De leiding van West Ham United probeerde nog aan te tonen dat de aanvaller de Premier League aantrekkelijker kan maken. Dat is uiteindelijk niet gelukt.

Het bestuur van Ajax was de afgelopen dagen op de hoogte van de problemen over de werkvergunning voor Sulejmani, zo meldt het ANP. Het is nog onduidelijk wanneer de Serviër zich weer in Amsterdam meldt. West Ham United wilde dit seizoen het gehele jaarsalaris van Sulejmani overnemen.

Ajax onderhandelt op dit moment al met spits Mido over een eenjarige verbintenis. Beide partijen hebben nog geen overeenstemming bereikt. De gesprekken met de aanvaller uit Egypte gaan waarschijnlijk ook verder als Sulejmani terugkeert. Trainer Martin Jol nodigde afgelopen dinsdag aanvaller Daniël de Ridder uit voor een stage. Hij heeft echter nog geen toestemming van zijn club Wigan Athletic gekregen

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

Haatzaaiend, het is gewoon een site dat je niet serieus moet nemen. Het nieuws op de site gaat ook voornamelijk over de randzaken om het voetbal heen. Relnieuws verschijnt er ook altijd op, een site dat je vooral niet serieus moet nemen.

Waarom het AD er dan weer zo bovenop duikt is me ook een raadsel.

Want zeg nou zelf A&L1, als die domme hoolies zo'n wedstrijdje willen bezoeken, zouden ze het dan op een website neerzetten?

Overigens zou ik het wel zeer kansloos vinden als er nog echt flappies zijn die er echt heen gaan om te rellen. Vind overigens wel dat ze moeten oppassen met dit soort teksten, want dan krijg je inderdaad weer reacties zoals dit erop. Ik zou het ook niet plaatsen trouwens. In dat opzicht is het wel een dom bericht

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Ach, ze willen ook eens een kakkerlakje verdelgen.. onschuldige jongensspelletjes

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

Al zie ik wel staan dat ze hand hebben weten te leggen op 230 kaarten, weer zoiets wat ik niet op de site zou zetten. Best idioot als je dit allemaal echt zou geloven

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.