- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #5
Studio Sport #5
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Kan hij rustig van genieten.....vanaf de bank... 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Zulke selectiefilmpjes kan je ook van Charisteas maken.
Welnee joh. In de meeste acties van Harrysteas viel hij over zijn eigen benen 
happie
-
- 6259 berichten
- 426 stemmen
http://www.vi.nl/Spelers/Speler/Ahmed-Hossam.htm
Mooie uitgebreide carriere heeft ie al.
happie
-
- 6259 berichten
- 426 stemmen
Charisteas heeft toch ooit een keer voor Bremen van een behoorlijke afstand raak geknald??
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Volgens mij heeft ook niemand een best-of filmpje gemaakt van Gyrosteas.
Maar ja zulke filmpjes zeggen inderdaad niets.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Charisteas heeft toch ooit een keer voor Bremen van een behoorlijke afstand raak geknald??
Geen idee. Ik herinner ieder geval weinig hoogtepunten van hem in het shirt van Ajax.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Harry, Harry heb je het naar je zin...heerlijk liedje in de Kuip, weet niet meer precies bij welke wedstrijd het was.Bij de 2-4 of de 0-4?
Lastig om de tel zo bij te houden hehe.
happie
-
- 6259 berichten
- 426 stemmen
Geen idee. Ik herinner ieder geval weinig hoogtepunten van hem in het shirt van Ajax.
Charisteas en Anastasiou, dat waren de spitsen in die periode.
Tel daar nog Nikos Matglas bij op.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
De kk, des te langer ik er over nadenk des te gregger ik wordt. Ga ff lekker met me opa praten die bijna 50 jaar betonvlechter is geweest mafkees.
-Ik heb steeds maar 2 dagen rust; en die andere dagen of 2 uur voetballen of 2 uur trainen.....
-Moet me er echt toe zetten om die duels te spelen; de ***
-Dit heb ik nog nooit gehad; heb je wel pannekoek, daarom moest je ook naar HFC Haarlem
-Het is best zwaar allemaal; de ***
1 van de amusante reacties op het 410 forum over vd Wiel 
Nicolage Rico
-
- 20231 berichten
- 2384 stemmen
Inderdaad timbo. Feyenoord en Newcastle speelden toen in 2003 tegen elkaar en toen was hij lovend. Maar heeft hij sindsdien zich nog vaker over Feyenoord laten horen?
Hij heeft zich jaren na die wedstrijd lovend uitgesproken over Feyenoord. Een paar jaar geleden, dacht ik. Dat hij Feyenoord een geweldige club vindt en er ooit wel voor zou willen spelen. Maar goed, Feyenoord kan geen salaris betalen. Maar als hij dan toch gaat stoppen...
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
1 van de amusante reacties op het 410 forum over vd Wiel
Het is ook te gek voor woorden, dat die pubers al moe worden van 2 uurtjes per dag achter een bal aan rennen....
Fijn dat er bij Ajax ook nog betonvlechterszonen op de tribune zitten. Ik hou wel van die recht toe, recht aan mentaliteit. Zijn vaak een stuk gevatter dan die welbespraakte subburbbewoners waar die vriend van Quido het over had. 
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Hehe.
Nou, nu even wat sport vertier. Classic one: 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Veel voetballers zijn ook grote aanstellers vergeleken met bijv. individuele sporters. Dat gezeik over rust en opladen voor een wedstrijd enzo, er zijn sporten waar je 6 uur per dag voor moet trainen.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Dat commentaar
looking very confident there..
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Veel voetballers zijn ook grote aanstellers vergeleken met bijv. individuele sporters. Dat gezeik over rust en opladen voor een wedstrijd enzo, er zijn sporten waar je 6 uur per dag voor moet trainen.
En sporten waar ze vier wedstrijden in de week spelen.
happie
-
- 6259 berichten
- 426 stemmen
82 wedstrijden in een seizoen en dan vervolgens als ze pech hebben nog wat play-offs mogen spelen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Inderdaad, dat zijn pas sporters. Ik zag laatst een docu van Kobe Bryant. Die nam na de playoffs nog geen twee weken rust en ging weer als een gek trainen. Schijnt normaal te zijn daar. Ode
.
happie
-
- 6259 berichten
- 426 stemmen
Voetbal is eigenlijk geen topsport in vergelijking met onze NBA toppers.
Alleen Pau is een watje, want die doet niet mee aan het WK, omdat hij oververmoeid is ofzo.
happie
-
- 6259 berichten
- 426 stemmen
Trouwens Naomi Shaq naar de Celtics. Zou hij nog enige waarde kunnen zijn of moet hij zichzelf in bescherming nemen en een eind maken aan zijn carriere.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Voetbal is eigenlijk geen topsport in vergelijking met onze NBA toppers.
Alleen Pau is een watje, want die doet niet mee aan het WK, omdat hij oververmoeid is ofzo.
Pau is een fruitcake. Ben ook totaal geen fan van de man, nu al helemaal niet meer. Graag of niet. Nep Spanjaard
.
chevy93
-
- 12764 berichten
- 1339 stemmen
Een basketbalwedstrijd duurt anders maar 40-48 minuten. En de te overbruggen afstand is vele malen kleiner. Verder kan een wedstrijd net zo intensief zijn als een training.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ze rennen dan ook veel vaker op en neer, denk dat er zowel bij Hockey (Grotendeels amateursport) als basketbal meer arbeid wordt verzet.
happie
-
- 6259 berichten
- 426 stemmen
Pau is een fruitcake. Ben ook totaal geen fan van de man, nu al helemaal niet meer. Graag of niet. Nep Spanjaard
.
Het is een fikse aderlating voor spanje. Zou hij nu ook de Engelaar van Spanje zijn?? 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Trouwens Naomi Shaq naar de Celtics. Zou hij nog enige waarde kunnen zijn of moet hij zichzelf in bescherming nemen en een eind maken aan zijn carriere.
Ik ben wel een Shaq fan, en bovendien vind ik hem samen met Yao, Ilgauskas en Dwight Howard nog de enige echte traditionele Big Man's. Ik zeg doorgaan
. Kan ook wel wat betekenen voor de Celtics. Perkins is toch ook nog lang uitgeschakeld?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Het is een fikse aderlating voor spanje. Zou hij nu ook de Engelaar van Spanje zijn??
Ik denk het wel, al lijkt Pau zich te goed voor Spanje te voelen
.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Een basketbalwedstrijd duurt anders maar 40-48 minuten. En de te overbruggen afstand is vele malen kleiner. Verder kan een wedstrijd net zo intensief zijn als een training.
Maar hun arbeid is echt vele malen groter. 36 minuten basketbal lijkt me vermoeiender dan 120 minuten voetbal. Ik heb ook beiden gedaan.
happie
-
- 6259 berichten
- 426 stemmen
Ik ben wel een Shaq fan, en bovendien vind ik hem samen met Yao, Ilgauskas en Dwight Howard nog de enige echte traditionele Big Man's. Ik zeg doorgaan
. Kan ook wel wat betekenen voor de Celtics. Perkins is toch ook nog lang uitgeschakeld?
Ja ff opgezocht. Perkins is uitgeschakeld tot februari 2011. Dus voor die periode kan Shaq inderdaad nog nuttig wezen. Ik hoop voor ze, dat ie op niveau kan blijven.
happie
-
- 6259 berichten
- 426 stemmen
Ik denk het wel, al lijkt Pau zich te goed voor Spanje te voelen
.
Ai dat is een dooddoener.
En zijn broer is dat wel wat? je mag in ieder geval blij zijn, dat ze in spanje tenminste een competiteve nationale ploeg hebben. In Nederland hebben we alleen maar een B-ploeg en zelfs in die competitie zijn ze nog niet eens de besten. Het word overigens wel steeds iets beter.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.