• 16.465 nieuwsartikelen
  • 180.299 films
  • 12.408 series
  • 34.367 seizoenen
  • 651.892 acteurs
  • 199.788 gebruikers
  • 9.424.660 stemmen

Studio Sport #5

zoeken in:

Quido

• 14649 berichten
  • 6118 stemmen

Bottleneck schreef:

Hehe eindelijk een Ajacied die dat wel kan inzien (en dat het een nogal rommelig stuk is), ipv juist andere supprters te betichten van met een bril kijken

Wie doet dat wel dan? Heb dan ook gewoon het lef het beestje bij zijn naam te noemen. Ik heb nu al een aantal keer uitgelegd hoe ik de column las (en wat me 'stoort' hier in dit topic, niet specifiek aan de reacties daarna), en dat heeft verder weinig te maken met 'betichten van' of wat dan ook.

BlueVelvet

• 1316 berichten
  • 785 stemmen

Kluivert is toch helemaal niet geschikt als trainer... hebben oud-voetballers nou echt zo weinig creativiteit, dat ze állemaal hetzelfde gaan doen?

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Wie doet dat wel dan? Heb dan ook gewoon het lef het beestje bij zijn naam te noemen. Ik heb nu al een aantal keer uitgelegd hoe ik de column las (en wat me 'stoort' hier in dit topic, niet specifiek aan de reacties daarna), en dat heeft verder weinig te maken met 'betichten van' of wat dan ook.

Je zegt het zelf toch in eerdere posts over brillen enzo, leek me wel duidelijk zo? Ik kan heus wel stukken lezen zonder dat clubsentiment opspeelt en met dit artikeltje sta ik er van verbaasd dat je het opvat als dat het op elke ploeg van toepassing kan zijn. Maar goed iedereens standpunt is wel duidelijk (voordat we nog meer in herhaling gaan vallen over zoiets onbenulligs eigenlijk).

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Valt reuze mee, behalve bij jou omdat jij nooit iets zinnigs zegt. Beetje de taal die die capuchon dragende debielen spreken.

Goh, en tijdens het WK waren we het nog wel zo vaak eens? Nu weer ouderwets schelden en vijandig doen? Zielig..

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

rep_robert schreef:

Die Amsterdamse arrogantie is nog wel het aller lachwekkendste argument wat ik van kos en consorten hoor. We zijn behoorlijk down to earth en echt niet arrogant. Vraag me eigenlijk af kos, waarom haat je Ajax nou eigenlijk zo? Zijn jouw argumenten tegenwoordig ook nog wel van toepassing of is jouw in het verleden iets aangedaan of zo?

Dat is iets wat uit het verleden afstamt denk ik maar heb met mijn school eens een hele dag mee moeten lopen daar maar best wel een warme organisatie. Heb ik toen ook in mijn verslag vermeld . Wel een totaal vertrouwelijk verslag, dat begrijp je zelf ook wel .

Ook de Ajax supporters vind ik niet meer zo kritisch. kritisch nog wel maar ze blijven wel achter dep loeg staan, en dat was in het verleden wel anders. Bij PSV is het idd erger.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

BlueVelvet schreef:

Kluivert is toch helemaal niet geschikt als trainer... hebben oud-voetballers nou echt zo weinig creativiteit, dat ze állemaal hetzelfde gaan doen?

Tja, als je zo in het wereldje zit vanaf jongs af aan.. Succesvolle oud-voetballers die gaan trainen blijven in ieder geval schaars. De kunde om te managen en trainen is ook niet iets om (makkelijk) te leren.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

BlueVelvet schreef:

Rij instructeur wordt hem ook al niet. Je beperkt die jongen wel erg in nieuwe beroepen als hij ook al niet mag coachen

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Van alle supporters in Nederland is de Ajacied toch het meest levend en echt. En dat meen ik.

Wij (andere supporters) zijn minder levend zijn onecht in zijn beleving, wat een kwal.

En dan nog deze denigrerende en stompzinnige alinea

De gemiddelde Ajax-supporter is toch de Ajacied met een huisje in de suburbs van Amsterdam. Zo zie ik ze dan. Ik kan het ook mis hebben. Het zijn geen havenarbeiders en al zeker geen boerenjongens die het over 'ons moe' hebben als ze over hun moeder praten. De gemiddelde Ajax-supporter is volgens mij een welbespraakt individu die in staat is om zijn clubje aardig tot goed te verdedigen.

Is die man Amsterdam wel eens uit geweest? Nog los van dat ze daar ook een flinke haven hebben. Hij heeft blijkbaar een beleveniswereld van een kwal in een wc pot.

De beste man vergeet ook nog is dat half Nederland altijd af reist naar de ArenA Genoeg "boeren" die ook in de ArenA zitten hehe.

BlueVelvet schreef:

Denk dat velen opleidingstechnisch gezien niet veel andere dingen kunnen doen behalve in het voetbal actief zijn. Veel laten school vallen voor hun voetbalcarriere.

BlueVelvet

• 1316 berichten
  • 785 stemmen

Bij Kluivert denk ik tegenwoordig altijd aan dat zeer pijnlijke interview in Holland Sport. Het is dan moeilijk om hem als leider/coach van een voetbalteam te zien.

BlueVelvet

• 1316 berichten
  • 785 stemmen

Dat commentaar van "superjood": laat hem eerst maar in een Mercedes rijden, voor een ferrari moet hij zich nog bewijzen.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Als ik Feyenoord was, zou ik hem direct opbellen. Bellamy heeft al vaker aangegeven helemaal gek te zijn van Feyenoord. Al zal hij nu een godsvermogen verdienen en een keuze uit tal van clubs hebben.

Dan zal blijken in hoeverre die woorden het waard zijn maar het lijkt me idd lang niet haalbaar qua salaris.

--

Overigens was Smolov bij Beenhakker getipt door Korneev.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Lumb werd getipt door Korneev.

Bellamy zou best voor Feyenoord willen spelen, hij is fan maar zoveel wilt niemand inleveren natuurlijk. En wat ik begreep wil hij rond Manchester blijven omdat zijn gezin niet meer wil verhuizen.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3893 stemmen

Naomi Watts schreef:

Bellamy zou best voor Feyenoord willen spelen, hij is fan maar zoveel wilt niemand inleveren natuurlijk.

Ik heb dat verhaal al vaker gehoord maar geloof daar dus echt maar heel weinig van. Zal wel ooit hebben gezegd op de vraag van een Nederlandse journalist dat hij Feyenoord wel een mooie club vindt, waarna de betreffende journalist er waarschijnlijk een mooi verhaal van heeft gemaakt wat door menig andere journalist weer is opgepikt waardoor deze mythe inmiddels als waarheid wordt gezien.

Maar als iemand mij een quote van hem in een Engelse krant over hoe graag hij wel niet naar Feyenoord wil spelen kan bezorgen neem ik mijn woorden met plezier terug.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Inderdaad timbo. Feyenoord en Newcastle speelden toen in 2003 tegen elkaar en toen was hij lovend. Maar heeft hij sindsdien zich nog vaker over Feyenoord laten horen?

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

In deze hoop verwacht ik Messi ook over 5 jaar bij Ajax te zien.

jordandejong

• 4774 berichten
  • 1432 stemmen

dom van Ajax om Mido te halen als ik op wikipedia allemaal lees wat hij voor idiote dingen heeft gedaan.

Mido kreeg niettemin ruzie met zijn trainer en werd in eerste instantie voor een halfjaar verhuurd aan Celta de Vigo in 2003.

Bij Ajax had hij nog meer conflicten. Tijdens de rust van een wedstrijd gooide hij uit frustratie een schaar naar het hoofd van Zlatan Ibrahimović, die gelukkig niks overkwam.

De speler kwam niet opdagen bij een training, omdat hij zijn auto niet kon parkeren [1] en verliet in maart 2004 boos het trainingskamp, nadat hij te horen had gekregen dat hij gepasseerd was voor de wedstrijd tegen RC Strasbourg. [2] Ook waren er in de Zuid-Franse havenstad geruchten over vriendschappen tussen de voetballer en leden van de lokale maffia.

Mido was echter zwaar ontstemd over zijn vervanging en schold de bondscoach in het openbaar uit nog voor hij daadwerkelijk het veld had verlaten. Bovendien wilde Mido Shehata te lijf gaan, wat alleen door ingrijpen van Hossam Hassan werd voorkomen.

Dat is allemaal niet niks. En dan kan je misschien wel goed voetballen maar je moet met de groep om kunnen gaan.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Bovendien wordt hij toch gehaald als bankzitter achter Al Hamdoui of vergis ik mij?

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

Dat sowieso. Opzich wel handig om eindelijk is een reservespits te hebben.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

. Doe maar als back-up, als je hem wisselt gaat het niet helemaal goed.

jordandejong

• 4774 berichten
  • 1432 stemmen

Ben blij dat zulke spelers niet bij feyenoord zitten, zulke idioten wil je toch niet in je team.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

Kan me dit incident nog wel herinneren inderdaad, had het live gezien. Wat een loser inderdaad, laten we het er maar op houden dat ie volwassen is geworden hehe.

Kopte zijjn vervanger de bal er niet in? Of zou dat te legendarisch zijn? Weet het niet meer.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nee inderdaad. Daar word je niet vrolijker van. Ghaly was ook zo'n raar figuur. Egyptenaren .

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

We gaan zo nog een hoop lol aan Ajax beleven dit seizoen. Geef die man een schaar.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

rep_robert schreef:

Kan me dit incident nog wel herinneren inderdaad, had het live gezien. Wat een loser inderdaad, laten we het er maar op houden dat ie volwassen is geworden hehe.

Kopte zijjn vervanger de bal er niet in? Of zou dat te legendarisch zijn? Weet het niet meer.

Trok hij zijn shirt een keer niet uit en gooide hij die op deg rond toen Jol hem wisselde?

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Reinbo schreef:

We gaan zo nog een hoop lol aan Ajax beleven dit seizoen. Geef die man een schaar.

Ik zie deze transfer helemaal zitten

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Zulke selectiefilmpjes kan je ook van Charisteas maken.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

(embed)

Ik zie deze transfer helemaal zitten

Heb ook nog een top tientje van Ajax.nl op de vorige pagina(dacht ik) gezet. Kan je mss ook wel effe tjekke

happie

• 6259 berichten
  • 426 stemmen

Mido leeft in ieder geval in een wereld, waarin hij denkt, dat hij de beste voetballer van de wereld is.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.