• 16.465 nieuwsartikelen
  • 180.299 films
  • 12.408 series
  • 34.367 seizoenen
  • 651.892 acteurs
  • 199.793 gebruikers
  • 9.424.660 stemmen

Studio Sport #5

zoeken in:

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

lykathea schreef:

(afbeelding)

He he

Wuahah die reactie ook

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Het kan altijd nog hoor! Ja natuurlijk Hernandez, natuurlijk moet je daarin blijven geloven!

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Had nu gewoon 2-1 moeten staan, had je een geweldige laatste 15 minuten gehad.....

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Reinbo schreef:

Had nu gewoon 2-1 moeten staan, had je een geweldige laatste 15 minuten gehad.....

Dat zijn altijd als als verhalen. Argentinie nam na de 3-0 ook meer rust. Bij 2-1 waren ze nog een stuk fanatieker denk ik.

Is een ander voorbeeld als Engeland vanmiddag.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Die Mexicanen gaan wel altijd de hele 90 minuten door. Mooi eervol volkje.

Daar zal ik mijn oude dag wel ergens willen vieren.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Waar blijft Cuauhtémoc?

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Mijn punt is vooral dat Blatter onzin uitkraamt als hij stelt dat foute beslissingen bijdragen aan de spanning en emotie.... integendeel, beide wedstrijden vandaag zijn als een ballon leeg gelopen ipv spanning tot het eind.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Als Duitsland in de flow blijft zie ik ze Argentinië ook opzij zetten. Demichelis wordt zo hard voorbij gecounterd door Klose en Podolski dat zn paardenstaartje in het rond vliegt.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Naomi Watts schreef:

Waar blijft Cuauhtémoc?

Drinkt effe zijn pilsje op en zal zo gaan warm lopen

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4760 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Dat zijn altijd als als verhalen. Argentinie nam na de 3-0 ook meer rust. Bij 2-1 waren ze nog een stuk fanatieker denk ik.

Is een ander voorbeeld als Engeland vanmiddag.

Het verschil is dat Duitsland voor de 'fout' veel beter was dan Engeland en dat hier Mexico net beter was dan Argentinië. Deze match is volledig gekanteld door de scheids. Ik hoop echt dat Mexico nog tweemaal scoort.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

lol flesnek

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Finisterra schreef:

(quote)

Het verschil is dat Duitsland voor de 'fout' veel beter was dan Engeland en dat hier Mexico net beter was dan Argentinië. Deze match is volledig gekanteld door de scheids. Ik hoop echt dat Mexico nog tweemaal scoort.

Maar met een 2-2 ruststand had Engeland zich kunnen herpakken en hadden ze niet zoveel ruimte hoeven weggeven aan de Duitse counter (Denk niet dat dat gebeurd was, maar denk maar eens aan Feyenoord - Twente voor de beker...)

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Tja ja ja. Duitsland was 6 klassen beter natuurlijk en as is verbrande turf.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Drinkt effe zijn pilsje op en zal zo gaan warm lopen

Zolang duurt het toch niet om zo'n cerveza op te drinken .

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Heinze is een irritant ventje man.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

otherfool schreef:

Tja ja ja. Duitsland was 6 klassen beter natuurlijk en as is verbrande turf.

Twente was voor rust wel 8 klasse beter dan Feyenoord, maar we zullen het helaas nooit weten. Blatter bedankt.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4760 stemmen

Ja, nu denk ik eraan. Argentinië slaagt er totaal niet in om die ruimte uit te buiten. Iets wat Duitsland wél kon. Ik vind dit echt een slechte match van de Argentijnen. Zijn 10 minuten beter geweest dan Mexico (na de cadeau 1-0) en liggen voor de rest voortdurend onder... De goal van Tevez kwam ook volledig uit de lucht vallen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

moviemafketel schreef:

Heinze is een irritant ventje man.

Heeft voor mij echt afgedaan ja.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Reinbo schreef:

Maar met een 2-2 ruststand had Engeland zich kunnen herpakken en hadden ze niet zoveel ruimte hoeven weggeven aan de Duitse counter (Denk niet dat dat gebeurd was, maar denk maar eens aan Feyenoord - Twente voor de beker...)

Ach ja die 'als als' dingen... Als Duitsland scherper was had het bij rust al 4-2 kunnen staan. Of had Engeland misschien nooit die ene ster op hun shirt mogen dragen..

Engeland-Argentinie was wel een prachtige kwartfinale geweest historisch gezien maar die ploeg heeft geen een keer kunnen overtuigen dit WK (en vele toernooien hiervoor eigenlijk).

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Bottleneck schreef:

(quote)

Ach ja die 'als als' dingen... Als Duitsland scherper was had het bij rust al 4-2 kunnen staan.

Dat zijn zaken waar de 'neutrale' arbitrage geen invloed op uitoefent.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Alsje er ook over nadenkt ..

Miljoenen/Miljarden gaan er om in het voetbal zeker dit WK ..

Als de arbitrage dan twijfelt of het buitenspel is en dus zoals nu een doelpunt onterecht word goedgekeurd waardoor er miljoenen mensen in verdriet zullen zitten / spelers miljoenen kunnen mislopen in transferwaarde / TV gelden etc etc, en dat terwijl echt elk ander mens op aarde gewoon live kan zien wat er gebeurd en de juiste beslissing kan maken behalve degene die het uiteindelijke besluit moet nemen ....

Tis echt de wereld op zijn kop.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Die goal van Engeland in '66? Mwah...

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Bottleneck schreef:

Die goal van Engeland in '66? Mwah...

Is ook niet ok, maar we zijn inmiddels 44 jaar verder en hebben 40 camera's, computersimulatieprogramma's en 3D TV! Je zou van de Fifa mogen verwachten, moeten verwachten zelfs dat ze net als alle andere professionele sporten met hun tijd mee gaan. Dit is puur amateurisme!

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Trouwens, morgen Nederland - Slowakije. Ik hoop dat we er een beetje makkelijk en ongeschonden (geen gele kaarten) langs komen. Vroege goal, buitenspel of niet zou fijn zijn.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Maradona zou zeggen:"Blatter hoor in het museum thuis"

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4760 stemmen

Onverdiende zege van Argentinië. Als ze zo spelen tegen de Mannschaft maken ze echt geen kans, hoor.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

moviemafketel schreef:

Onder de grond in een Mexicaans grensplaatsje met z'n hoofd in z'n handen......

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Argentinie tegen Duitsland zijn mooie wedstrijden. Denk wel dat daar wat gele kaarten zullen gaan vallen.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Reinbo schreef:

Is ook niet ok, maar we zijn inmiddels 44 jaar verder en hebben 40 camera's, computersimulatieprogramma's en 3D TV! Je zou van de Fifa mogen verwachten, moeten verwachten zelfs dat ze net als alle andere professionele sporten met hun tijd mee gaan. Dit is puur amateurisme!

Da's niet best nee, maar toch heerlijk ironisch dat Engeland dit nu moet overkomen

Reinbo schreef:

Trouwens, morgen Nederland - Slowakije. Ik hoop dat we er een beetje makkelijk en ongeschonden (geen gele kaarten) langs komen. Vroege goal, buitenspel of niet zou fijn zijn.

Geluk bij een ongeluk dat Van der Vaart niet meedoet, hoewel ik niemand een blessure gun.

Hopelijk een vroege goal morgen, anders kan het nog taai worden, (om maar eens een wijsheidje er tegenaan te gooien)

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

moviemafketel schreef:

Maradona zelf ook

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.