- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #5
Studio Sport #5
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Maradona zelf ook
Er zullen al wel heel veel Maradona-musea zijn in Argentinie.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Maradona zelf ook
Nee, die hoort buiten op het plein thuis, als 80 meter hoog standbeeld. 
Stephan
-
- 7925 berichten
- 1396 stemmen
Argentinië hoeven we ook niet echt voor te vrezen. Wat een geknoei. En Messi heeft ook zijn draai niet. Enkel aan het einde één aardige actie. Verder Kleurloos al zou je dat van de verslaggever nooit horen. Wat een ergernis.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Proberen jullie eerst maar eens goed te spelen. Zelfs een Argentinie in slechte doen speelt jullie weg.
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1032 stemmen

In dat geval moet Nederland ook in slechte doen zijn. Of wordt Spanje op dit moment ook door Argentinie weggespeeld? anders gaat die bewering niet op.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2123 stemmen
Nee, die hoort buiten op het plein thuis, als 80 meter hoog standbeeld.
Zo'n egoboost kan ie wel gebruiken 
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Argentinië hoeven we ook niet echt voor te vrezen. Wat een geknoei. En Messi heeft ook zijn draai niet. Enkel aan het einde één aardige actie. Verder Kleurloos al zou je dat van de verslaggever nooit horen. Wat een ergernis.
Messi speelt gewoon goed hoor.
Alleen de goals ontbreken nog.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4807 stemmen
Argentinië gaat er gewoon al uit tegen Duitsland. Met dat flitsend aanvallend voetbal gaat die Argentijnse verdediging serieus afzien. Argentinië was vandaag eigenlijk aanvallend zelf heel onmondig. Kregen nauwelijks een uitgespeelde kans.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen

In dat geval moet Nederland ook in slechte doen zijn. Of wordt Spanje op dit moment ook door Argentinie weggespeeld? anders gaat die bewering niet op.
Mwah Spanje speelt wel veel beter dan Nederland hoor.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Nederland wordt nooit weggespeeld. Als we verliezen ver in een toernooi is het altijd maar met 1 doelpunt verschil of door penalty's. Ik zal ook nooit bang zijn om weggespeeld te worden, maar juist weer voor die pechbal in de 85e minuut of een blinde scheids die een overtreding niet ziet.
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2399 stemmen
Wat een sukkel. Boos op de cameraman
Ik zou die camera ook een rotschop geven. Die gaat ff 10 centimeter van je hoofd staan...
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Nederland wordt nooit weggespeeld. Als we verliezen ver in een toernooi is het altijd maar met 1 doelpunt verschil of door penalty's. Ik zal ook nooit bang zijn om weggespeeld te worden, maar juist weer voor die pechbal in de 85e minuut of een blinde scheids die een overtreding niet ziet.
Euhm tegen Rusland op het laatste eindtoernooi was het toch 3-1?
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2123 stemmen
Nou Spanje valt me nog vies tegen. Mochten in de handjes knijpen tegen Chili.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4807 stemmen
En werd Nederland volledig weggespeeld. 5 of 6-1 was een betere weergave.
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2399 stemmen
Proberen jullie eerst maar eens goed te spelen. Zelfs een Argentinie in slechte doen speelt jullie weg.
Je doet net of je symptathie voor Oranje hebt, maar stiekem hoop je dat Slowakije met 4-0 van Oranje wint.
Stephan
-
- 7925 berichten
- 1396 stemmen
Messi speelt gewoon goed hoor.
Alleen de goals ontbreken nog.
Messi klungelde deze wedstrijd enorm met zijn acties. Verloor bijna alle duels.
En dat is jammer want ik vind hem een uiterst fijne speler... maar niet vanavond.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Verder Denemarken penalty's eruit, Brazilie Branco 3-2 in de laatste minuten, Brazilie penalty's, Portugal 1-0 etc.
Rusland was inderdaad een rampzalige dag. Maar dat kwam ook doordat Bassie tactisch volledig werd weggevaagd door Hiddink.
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2399 stemmen
Nee, dat was 1-1. In de reguliere tijd was Rusland wel beter, maar speelden ze Nederland niet weg. Dat gebeurde pas in de verlenging. Maar daar hebben we het al zo vaak over gehad.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Nou Spanje valt me nog vies tegen. Mochten in de handjes knijpen tegen Chili.
Vind ik ook, werden in het zadel geholpen door die goalie. Maar ze creëren wel genoeg kansen.
Stephan
-
- 7925 berichten
- 1396 stemmen
Ik zou die camera ook een rotschop geven. Die gaat ff 10 centimeter van je hoofd staan...
Gelukkig heeft de cameraman daar niets van gemerkt. Bij een steadicam heb je geen oog tegen het occulair.
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2399 stemmen
Wat ik me trouwens afvraag. Zien de mensen in het stadion die beelden (doelpunt Lampard / buitenspelgoal Teves) nou op dat grote scherm? Dat lijkt me niet handig.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Je doet net of je symptathie voor Oranje hebt, maar stiekem hoop je dat Slowakije met 4-0 van Oranje wint.
Ik zal er niet minder om slapen. Ik heb genoeg sympathie voor Oranje, jammer dat het zo'n arrogante objectief-loze achterban heeft (uitzonderingen daargelaten).
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Tegen landen als Chili creëert Nederland ook genoeg kansen hoor en zullen ze er ook meer tegen krijgen. We hebben allemaal van die rare angstige verdedigende landen gehad in de poule. En Kameroen speelde voor volk en vaderland.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Nee, dat was 1-1. In de reguliere tijd was Rusland wel beter, maar speelden ze Nederland niet weg. Dat gebeurde pas in de verlenging. Maar daar hebben we het al zo vaak over gehad.
Dat maakt geen reet uit. Het blijft twee doelpunten verschil.
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2399 stemmen
Gelukkig heeft de cameraman daar niets van gemerkt. Bij een steadicam heb je geen oog tegen het occulair.
Ik heb het ook niet over de camerman, maar over de camera. Zouden ze niet blij mee zijn als die kapot is.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2123 stemmen
Vind ik ook, werden in het zadel geholpen door die goalie. Maar ze creëren wel genoeg kansen.
Ja in potentie hebben ze denk ik het beste elftal (althans heb ze in de finale staan tegen Brazilië). 
Wat ik me trouwens afvraag. Zien de mensen in het stadion die beelden (doelpunt Lampard / buitenspelgoal Teves) nou op dat grote scherm? Dat lijkt me niet handig.
Nee dacht het niet
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1032 stemmen
Schei uit zeg, die wedstrijd tegen Chili bedoel je? de andere wedstrijden waren namelijk niet bepaald goed te noemen. Tegen een aanvallend Chili komt Nederland ook beter uit de verf dan tegen extreem verdedigende ploegen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.