- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #5
Studio Sport #5
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik vind het meestal een hele domme speler om te zien, maar dit was een lekkere stierharde pegel ja. 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Als een granaat in de bovenhoek!
Mexico zal een ontsnapping nodig hebben die Hitchcock nog niet kon verzinnen!
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik moet wel zeggen dat het camerawerk en vooral die shots van boven echt om te likkebaarden is.
Soort FIFA-playstation-angle ja. Vind ik ook gaaf. En voor de wedstrijd van Engeland-Duitsland nog even een shot vanuit de helikopter was ook top.
Nicolage Rico
-
- 20231 berichten
- 2384 stemmen
Ik moet wel zeggen dat het camerawerk en vooral die shots van boven echt om te likkebaarden is.
Ik wacht al een tijdje tot die camera uit de lucht wordt geschoten (net zoiets als toen met Treijtel die een meeuw uit de lucht schoot, maar we moeten met de tijd meegaan, nu is die camera aan de beurt).
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Wanneer gaat Messi nou eens scoren? 
Argentinië - Duitsland. Schitterende pot weer. De Duitsers zu hause.
De beste 2 ploegen dit WK wmb.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Liefst niet. Ik weet niet wat het is met Frodo, maar ik vind iets erg vervelend aan hem.
Nicolage Rico
-
- 20231 berichten
- 2384 stemmen
De beste ploegen staan nu pas op. Nederland, Brazilië en Spanje moeten nog.
Nicolage Rico
-
- 20231 berichten
- 2384 stemmen
Liefst niet. Ik weet niet wat het is met Frodo, maar ik vind iets erg vervelend aan hem.
Zal wel iets met jaloezie te maken hebben. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik denk niet dat het er bij Nederland morgen uit komt. Die moet je gewoon weer lelijk winnen, tegen een ploeg als Brazilie/Chili verwacht ik wel meer.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Nederland gaat morgen echt positief verrassen mensen, let maar op.
Dan kun je ons zo aan dat rijtje toevoegen. Zonder van der Vaart op links gaan we gewoon weer vanouds vanaf de flanken spelen en gaten trekken voor van Persie of Huntelaar. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wat blijft het mooi, die oprechte passionele betrokkenheid van Maradona.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Nederland gaat morgen echt positief verrassen mensen, let maar op.
Dan kun je ons zo aan dat rijtje toevoegen. Zonder van der Vaart op links gaan we gewoon weer vanouds vanaf de flanken spelen en gaten trekken voor van Persie of Huntelaar.
Gewoon winnen en niet in de problemen raken met gele kaarten en blessures vind ik prima.
Positief verrassen doen we wel in de kwartfinale.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Mexico plaatst zich altijd makkelijk, omdat zij en USA altijd 1 en 2 worden. Als Mexico bij Brazilië etc wordt gegooid moet ik nog zien of ze bij de 1e 4 komen.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4760 stemmen
Ik vind Argentinië vandaag echt niet zo sterk spelen. Krijgen een goal cadeau van de scheids, van een speler van Mexico en maken een wondergoal. In het begin van de tweede helft was Mexico opnieuw de betere ploeg tot die bom van Tevez dan. Als ze zo tegen de Germanen aantreden, is het inderdaad echt duidelijk wie zal winnen!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Argentinie maakt niet bepaald indruk nee. Mexico blijft de betere ploeg, soms wat te opportunistisch en jammer van die onterechte goal en dat slippertje. Als Argentinie zo speelt tegen Duitsland gaan ze eraan idd.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Wordt een hele andere wedstrijd. Ook de Duitsers kwamen goed weg met die 'gelijkmaker' en hadden te maken met dramatisch slechte Engelsen. Die hadden zich met de hakken over de sloot geplaatst tegen Slovenië en Algerije.....
Ik heb geen idee wie dat gaat winnen.....
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1027 stemmen
Argentinie maakt niet bepaald indruk nee. Mexico blijft de betere ploeg, soms wat te opportunistisch en jammer van die onterechte goal en dat slippertje. Als Argentinie zo speelt tegen Duitsland gaan ze eraan idd.
Precies. En dan staan de Duitsers straks toch weer opeens in de halve finale.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4760 stemmen
En deze keer verdienen ze dat ook.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Wat blijft het mooi, die oprechte passionele betrokkenheid van Maradona.
Geweldig idd.
Hij is natuurlijk ook eigenlijk geen coatch maar door zijn verleden en status mag hij nu zijn Argentinie coatchen met jongens zoals Messi en Tevez. Eigenlijk zou hij het liefst zelf meedoen, maar dit is het hoogst haalbare en hij vind het PRACHTIG
En ook die persconferenties .. Diego is gewoon de baas van dit WK.
Geweldige tv 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
En dan moeten ze tegen Spanje waarschijnlijk?
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Het mogelijke programma van Duitsland:
1/8 Duitsland - Engeland (WK finale 1966)
1/4 Duitsland - Argentinië (WK finale 1990)
1/2 Duitsland - Spanje (EK finale 2008)
1/1 Duitsland - Brazilië (WK finale 2002) of Duitsland - Nederland (WK Finale 1974)
Ook leuk zou zijn Nederland - Argentinië (1978) of Brazilië - Argentinië (20??) als finale.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Allemaal wereldkampioenen aan die kant behalve Spanje haha.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Op de kwartfinale na heeft Oranje een ideaal schema. Hopelijk komen we die kwartfinale door. Dan is de kans erg groot dat we finalist worden. Duitsland heeft het echt loodzwaar zoals Reinbo's schema al laat zien.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Kom op Mexico, jullie zijn niks minder en staan eigenlijk 2-1 achter 
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4760 stemmen
Mooi, kop op. 3-3 zou verdiend zijn! 
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Wat een sukkel. Boos op de cameraman 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.