- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #4
Studio Sport #4
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Die Isner is duidelijk beter in wat langere partijen 
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
@Nicolage Rico
Huntelaar minimaal een 7 omdat ie vanuit een moeilijke hoek de bal er beheerst in schiet. Echt killerinstinct.
Robben een 8 omdat ie na een hamstring blessure dit op 80 procent van herstel presteert.
Ik ga geen rekening houden met het feit of spelers wel of niet 100% fit zijn. Dan moeten ze niet voetballen.
Huntelaar schoot hem prima binnen. Erg knap, hoewel een goede spits zo'n bal er altijd in moet schieten (ik heb er wel al een paar zulke ballen zien missen dit W.K). Verder was Huntelaar moeilijk aanspeelbaar, terwijl er in de laatste 15 minuten juist meer ruimte ontstond, door het aanvallende spel van Kameroen.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
@Nicolage Rico
Huntelaar minimaal een 7 omdat ie vanuit een moeilijke hoek de bal er beheerst in schiet. Echt killerinstinct.
Robben een 8 omdat ie na een hamstring blessure dit op 80 procent van herstel presteert.
Huntelaar is sowieso al 2x goed ingevallen. Tegen Japan ook al. Tegen Denemarken speelde hij geloof ik niet. Tegen Japan zette hij Afellay ook vrij.
Ik zou er voor pleiten om Klaas misschien maandag wel in de basis te zetten. En dan van Persie als een valse rechtsbuiten die alle vrijheid krijgt om naast Huntelaar op te duiken.
Het is trouwens wel een enorme luxe dat je jongens als Huntelaar, Elia, Robben etc gewoon achter de hand nog hebt. Die jongens zouden bij Italie, Frankrijk of Engeland denk ik gewoon in de basis staan. (Ja, Robben bij ons normaliter natuurlijk ook).
DieGo
-
- 5808 berichten
- 2367 stemmen
Een wedstrijd kon je het niet noemen maar toch netjes de 3e ronde gehaald van De Bakker.
Onderhond
-
- 87613 berichten
- 12870 stemmen
Japan had alleen in de blessuretijd een aardige kans nog.
Absoluut, maar bij een 0-1 stand is je winst dan juist enorm sterk in gevaar. Maken ze in de 70e minuut weer gelijk heb je ten minste nog 20 minuten om terug te komen.
Verder onbegrijpelijk dat Japan die er niet gewoon heeft ingeprikt.
Spirou
-
- 254 berichten
- 0 stemmen
Klopt, daar hoor je Onderhond vreemd genoeg nooit over (wel al een stuk of 3 a 4 keer over die kans van Japan).
Het Oranje-elftal is tenminste nog present op de EK's en WK's; dat kunnen we van de Rode Duivels niet zeggen. 
kos
-
- 46709 berichten
- 8866 stemmen
Met die cijfers van Rico kan ik wel leven.
Is overigens niet echt kritiek op Oranje hoor. Het is ook niet echt nodig om beter te spelen tegen dit soort landen.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
De Belgen geven helemaal aparte cijfers 
HLN Buitenlands Voetbal - Oranjevloot helemaal op koers na goeie invalbeurt Robben (1124668)
Mathijsen een 7? Gio een 5?
Achja, iedereen heeft altijd een eigen mening...
kos
-
- 46709 berichten
- 8866 stemmen
Het is trouwens wel een enorme luxe dat je jongens als Huntelaar, Elia, Robben etc gewoon achter de hand nog hebt. Die jongens zouden bij Italie, Frankrijk of Engeland denk ik gewoon in de basis staan. (Ja, Robben bij ons normaliter natuurlijk ook).
Die hebben 3 keer betere spitsen dan de hamster.
.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Die hebben 3 keer betere spitsen dan de hamster.
.
We zagen het 
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5984 stemmen
Nog niets van gezien anders, kos!
Trouwens, verzin dan ook eens een bijnaam voor Rooney. Als Huntelaar op een hamster lijkt, waarop lijkt Rooney dan wel niet?! 
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Die spitsen van Frankrijk zijn intrinsiek wel beter (maar nu even niet), maar die zoutpilaar van Italië (God wat heb ik me aan die gast geërgerd) of houthakkers als Defoe en Heskey duidelijk niet.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Huntelaar mocht tot nu toe op het EK 2008 1 duel spelen (NL-Roemenie) en dit WK speelde hij 1 duel en een paar minuten bij de andere wedstrijd ->2x invaller. En dan scoort hij gewoon 2 goals. Dat is nou een klassespits. Hij graag kos ook altijd probeert te doen of Huntelaar een amateur van Bal op het Dak 6 is 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Die spitsen van Frankrijk zijn intrinsiek wel beter (maar nu even niet), maar die zoutpilaar van Italië (God wat heb ik me aan die gast geërgerd) of houthakkers als Defoe en Heskey duidelijk niet.
Frankrijk heeft toch ook alleen Anelka als redelijke spits? En die deed ook alles fout in zijn wedstrijden. Liep verkeerd, scoorde niet, werkte niet....
Als ik als club mag kiezen heb ik dan liever koele Klaas. Die schiet gewoon de ballen erin omdat hij wel op de goede plek staat.
En inderdaad, Huntelaar is veel beter dan alle Engelse opties naar Rooney dan. Rooney-Huntelaar zou een schitterend duo zijn. Power en effectiviteit naast elkaar.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Wauw. Wat wil je nu aantonen? Kos heeft ook Google afbeeldingen geloof ik gevonden 
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5984 stemmen
Kos ik wist niet dat je naar voetbal keek voor het uiterlijk van de jongens.
Welke speler vind je dan wel lekker? 
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Ik zie toch liever Anelka en Henry dan Huntelaar. OK de eerste is een vervelend joch en de tweede zit nu toch wel in zijn opa-fase, maar ze hebben toch wel een tikkie meer klasse dan de wat onbeholpen KJH hoor...
kos
-
- 46709 berichten
- 8866 stemmen
Wauw. Wat wil je nu aantonen?
Dat ie stom is.
kos
-
- 46709 berichten
- 8866 stemmen
Wat is trouwens tot nu toe het elftal van het WK? (moeilijk!)
Richard Kingson
Maicon
Carlos Salcido
Diego Lugano
Fábio Coentrão
Raúl Meireles
Xabi Alonso
Mark van Bommel
Mesut Özil
Gonzalo Higuaín
David Villa
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Wat is trouwens tot nu toe het elftal van het WK? (moeilijk!)
Richard Kingson

Doe dan Enyema...
Voor de rest vind ik het wel aardig. A. Cole voor Fábio Coentrão dan maar.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
De ene hield Messi 6x van het scoren af, de ander is de zwarte Bruce Grobbelaar...
kos
-
- 46709 berichten
- 8866 stemmen
De ene hield Messi 6x van het scoren af, de ander is de zwarte Bruce Grobbelaar...
Haha, dan bedoelde ik die Enyema idd.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Enyeama maakte toch ook een beste blunder tegen Griekenland?
Doe dan gewoon Steek of zo. En Messi speelt ook geweldig al scoort hij nog niet.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
(afbeelding)
.
Denk dat dit eerder een beleding voor de vrouw is, dat ze op een kerel lijkt 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.