- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #4
Studio Sport #4
kos
-
- 46709 berichten
- 8866 stemmen
Enyeama maakte toch ook een beste blunder tegen Griekenland?
Doe dan gewoon Steek of zo. En Messi speelt ook geweldig al scoort hij nog niet.
Jij mag ook je eigen elftal maken. Leuk he?
.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
------------------------Enyema-------------------------
Maicon-------Lugano-------Morel---------Heinze
---------------------Van Bommel---------------------
-----------Elano--------Ozil--------Donovan--------
----------------Honda---------Higuain---------------
Met de noot dat ik Portugal, Chili en Spanje nog niet heb zien spelen en het uit de keepers slim pickings is (eigenlijk maakt Howard op mij de veiligste indruk, kun je nagaan).
Kos' 11 was wel een mooie vertrekpunt trouwens
.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16416 stemmen
------------------------Enyema-------------------------
Maicon-------Lugano-------Morel---------Heinze
----------------Honda---------Higuain---------------
Met de noot dat ik Portugal en Spanje nog niet heb zien spelen en het uit de keepers slim pickings is (eigenlijk maakt Howard op mij de veiligste indruk, kun je nagaan).
Kos' 11 was wel een mooie vertrekpunt trouwens
.
Keeper eigenlijk ook geen idee. Verder denk ik dat dit maar weinig verbeterplaatsen kent.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
---------------------------- Enyama -----------------------
S. Ramos --------- Nelsen -------- Lugano ---------- A. Cole
Honda ------------- X. Alonso ---------- Meireles ------------ Donovan
---------------------- Villa -------------- Higuaín ------------------------
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Honda op het middenveld zetten om plaats te maken voor Villa is niet eerlijk
.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
En ik denken dat niemand het door zou hebben
. Jammer, dat van Bommel net buiten de boot valt.
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Van Bommel verdient wel een plekje idd. beste man van Oranje.
Vond hem altijd waardeloos in Oranje overigens, maar nu de belangrijkste man.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Huntelaar is sowieso al 2x goed ingevallen. Tegen Japan ook al. Tegen Denemarken speelde hij geloof ik niet. Tegen Japan zette hij Afellay ook vrij.
Ik zou er voor pleiten om Klaas misschien maandag wel in de basis te zetten. En dan van Persie als een valse rechtsbuiten die alle vrijheid krijgt om naast Huntelaar op te duiken.
Die 4 minuten tegen Japan? Sowieso kreeg Nederland in beide wedtrijden meer ruimte tegen het einde aan, wat logisch is.
Huntelaar in de basis zetten? Omdat van Persie 3 wedstrijden matig heeft gespeeld? Niet doen! Dat is juist de kracht van v. Marwijk, hij wijzigt niet teveel. Bassie had al 3 verschillende opstellingen gehad en zou tegen Slowakije weer voor een nieuwe variant kiezen. Van Persie laat zijn waarde echt nog wel zien. Hoewel het tegen Slowakije weer lastig voetballen wordt, ze zullen flink gaan verdedigen. Daardoor met Elia spelen. Hopelijk kan Robben ook minstens een half uur voetballen. Ze moeten ruimte maken voor van Persie en Sneijder. En goede voorzetten geven.
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Ben fan van Hamster
maar v Persie moet altijd in de basis in de spits beginnen, kan gewoon tien keer beter voetballen en een bal vasthouden en is ook nog een stuk sneller.
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8215 stemmen
------------------------ Muslera-------------------------
Maicon-------Lugano-------Salcido---------Heinze
----------------Villa---------Fabiano---------------
Zo zou ik hem tot nu toe doen. Snap het keepersprobleem niet zo. Muslera heeft al een paar goede reddingen gehad en ook nog geen goal tegen tot nu toe.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
En ik denken dat niemand het door zou hebben
. Jammer, dat van Bommel net buiten de boot valt.
Van Bommel hoort er gewoon in. Is erg constant en speelt prima. 3x minstens een 7. Dat hebben weinig spelers gepresteerd op het middenveld.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Zo zou ik hem tot nu toe doen. Snap het keepersprobleem niet zo. Muslera heeft al een paar goede reddingen gehad en ook nog geen goal tegen tot nu toe.
Je bent niet perse een goede keeper als je alleen maar clean sheets hebt. Kan ook wat zeggen over de verdediging. Muslera heeft nog niet echt veel keeperswerk moeten te doen om zich te kunnen onderscheiden. Enyama maakt op mij de beste indruk, zijn slippertje doet daar niets aan af.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Van Bommel hoort er gewoon in. Is erg constant en speelt prima. 3x minstens een 7. Dat hebben weinig spelers gepresteerd op het middenveld.
Nee, die valt er net buiten. Die anderen hebben meer indruk gemaakt maar Bommel speelt wel heel erg goed maar helaas voor hem vond ik deze vier wel beter.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Handanovic vind ik ook een erg goede keeper. Had een paar fabelachtige reddingen. Jammer dat hij eruit is.
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8215 stemmen
Je bent niet perse een goede keeper als je alleen maar clean sheets hebt. Kan ook wat zeggen over de verdediging. Muslera heeft nog niet echt veel keeperswerk moeten te doen om zich te kunnen onderscheiden. Enyama maakt op mij de beste indruk, zijn slippertje doet daar niets aan af.
Tegen Frankrijk en Mexico had hij nog best wat te doen. Tuurlijk snap ik dat de verdediging ook een grote rol speelt. Enayama was vooral tegen Argentinië opvallend goed ja en had zonder dat slippertje ook in mijn goal gestaan.
Maar juist die slippertjes zijn van grote invloed op een wedstrijd, zo is op dit wk al vaker gebleken.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Maar juist die slippertjes zijn van grote invloed op een wedstrijd, zo is op dit wk al vaker gebleken.
Eens. Iemand met zo'n blunder hoort niet in de lijst.
Of hij zou nog meer wedstrijden moeten spelen en daarin uitblinken.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2253 stemmen
Vandaag beginnen eindelijk eens de échte wedstrijden. 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Wel leuk dat ze niet weten of Spanje 1e of 2e in de poule gaat worden.
Die willen ze beiden graag ontlopen denk ik.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Nee, die valt er net buiten. Die anderen hebben meer indruk gemaakt maar Bommel speelt wel heel erg goed maar helaas voor hem vond ik deze vier wel beter.
Je hebt Oranje gisteren niet eens gezien. 
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Die 4 minuten tegen Japan? Sowieso kreeg Nederland in beide wedtrijden meer ruimte tegen het einde aan, wat logisch is.
Huntelaar in de basis zetten? Omdat van Persie 3 wedstrijden matig heeft gespeeld? Niet doen! Dat is juist de kracht van v. Marwijk, hij wijzigt niet teveel. Bassie had al 3 verschillende opstellingen gehad en zou tegen Slowakije weer voor een nieuwe variant kiezen. Van Persie laat zijn waarde echt nog wel zien. Hoewel het tegen Slowakije weer lastig voetballen wordt, ze zullen flink gaan verdedigen. Daardoor met Elia spelen. Hopelijk kan Robben ook minstens een half uur voetballen. Ze moeten ruimte maken voor van Persie en Sneijder. En goede voorzetten geven.
Jij en je kracht van V Marwijk..
Gewoon de angst van V Marwijk bedoel je 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Eens. Iemand met zo'n blunder hoort niet in de lijst.
Of hij zou nog meer wedstrijden moeten spelen en daarin uitblinken.
Mwah, als je ziet hoevaak hij Nigeria op de been heeft gehouden. Hoe meer doelpogingen, hoe groter de kans op een blundertje. Ik reken het hem niet zo aan. Mag Higuaín er niet in omdat ie wat 100% kansen heeft gemist? Dan kan je niemand meer waardig vinden voor het all star team
.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Een elftal kan ik nog niet maken maar ik zou Moreno boven Salcido kiezen.
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8215 stemmen
Mwah, als je ziet hoevaak hij Nigeria op de been heeft gehouden. Hoe meer doelpogingen, hoe groter de kans op een blundertje. Ik reken het hem niet zo aan. Mag Higuaín er niet in omdat ie wat 100% kansen heeft gemist? Dan kan je niemand meer waardig vinden voor het all star team
.
Een keepersblunder is van grotere invloed op het resultaat dan een kans missen. Higuaín mag er best in met zijn 3 goals. Ik zou verbaasder zijn als je Torres in het team had gezet.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ivoorkust gaat voor de 9-0 
Als dat geen rood meer is. Verre neef van Pothuizen of zo.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Tering. Niet meer laten fluiten die scheids. Juan maakt hands, 100% rood. Geeft hij Duda ook nog een gele kaart.
Wat een aanfluiting.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3284 stemmen
Belachelijk. Net zo idioot hands als die ene Serviër tegen Duitsland, al was er hier meer gevaar.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Hoe kun je er nou geel voor geven? Daar kan ik echt niet bij. Gelukkig zien we die scheids niet meer terug dit W.K.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
De kaarten worden kwijtgescholden na de kwart he?
Waren we er al van 1 af geweest, krankzinnig. Bij een klein landje had de scheids een stift gepakt om zijn kaart nog roder te maken.
Zelfde taal, maar ze mogen elkaar niet echt he?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.