• 15.954 nieuwsartikelen
  • 178.924 films
  • 12.263 series
  • 34.064 seizoenen
  • 649.051 acteurs
  • 199.239 gebruikers
  • 9.387.420 stemmen

Studio Sport #4

zoeken in:

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Ook hoop ik dat Chili het gaat redden, maar dan mag Zwisterland niet van Honduras winnen - wat heel goed mogelijk is.

Hup Honduras

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Chili mag ook niet verliezen als ze door willen gaan, is dit juist niet beter voor spanje? Nu krijgen ze lekker veel ruimte en kunnen de middenvelders+aanvallers juist aanvallen.

Ja, ik vind het ook beter maar dat is toch zelfmoord? Chili moet gelijkspelen om het in eigen hand te houden, maar ook met verlies kunnen ze doorgaan natuurlijk.

DieGo

• 5808 berichten
  • 2367 stemmen

Laten we hopen dat Honduras wat laat zien tegen die Zwitsers. Zou het lullig vinden voor Chili als ze er alsnog uit vliegen..

Insignificance

• 3220 berichten
  • 5589 stemmen

Naomi Watts schreef:

Chili lijkt te gaan starten in een 3-4-3 formatie, dit kan toch niet waar zijn?

Bielsa, hè. Liefhebber met een visie.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

DieGo schreef:

Laten we hopen dat Honduras wat laat zien tegen die Zwitsers. Zou het lullig vinden voor Chili als ze er alsnog uit vliegen..

Ja zeker, al is dat ook nog geen gelopen koers. Zwitserland is echt niet veel beter dan Honduras.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

DieGo schreef:

Ze winnen 2 x, maar dat doen Spanje en Zwitserland waarschijnlijk ook. Als je er op doelsaldo uitvliegt, is dat altijd lullig. Niet alleen voor Chili.

DieGo

• 5808 berichten
  • 2367 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Ze winnen 2 x, maar dat doen Spanje en Zwitserland waarschijnlijk ook. Als je er op doelsaldo uitvliegt, is dat altijd lullig. Niet alleen voor Chili.

Exact mijn punt.

DieGo

• 5808 berichten
  • 2367 stemmen

En nu allemaal naar Thiemo kijken

kos

• 46708 berichten
  • 8865 stemmen

Mathijsen .

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Ik vond Heitinga nog zwakker spelen, Kos. Die was in de eerste helft een paar x te laat, te klein of timede verkeerd.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

DieGo schreef:

En nu allemaal naar Thiemo kijken

Lachen dit man, die Isner kan nauwelijks meer lopen. Dit wordt een walk-over voor de Bakker In ieder geval de 1e set, het gaat erg snel.

DieGo

• 5808 berichten
  • 2367 stemmen

Mahut lukt het tientallen games achter elkaar niet maar De Bakker pakt gewoon de 1e 3 service games van Isner.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Geen wonder, er zit totaal geen puf meer in. De 1e set heeft 16 minuten geduurd. Dit is een simpele walk-over tot nu toe. De Bakker hoeft niet eens zn best te doen, gewoon de ballen een beetje van links naar rechts staan.

Lekker oefenpotje dit. Ik kijk het trouwens op BBC2, even liever met buitenlands commentaar beluisteren.

DieGo

• 5808 berichten
  • 2367 stemmen

Ah goeie tip, ik zat nog naar dat geouwehoer van Eltingh te luisteren..

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Ik vond Heitinga nog zwakker spelen, Kos. Die was in de eerste helft een paar x te laat, te klein of timede verkeerd.

Ik niet. De krant vanmorgen ook niet. Die gaf Mathijsen terecht een 4,5 en Heitinga meen ik een 6,5 met als toevoeging dat het wel goed voor Heit was geweest als Mathijsen hem wat meer gesteund had.

Heb nu al zin in maandag

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Ik niet. De krant vanmorgen ook niet. Die gaf Mathijsen terecht een 4,5 en Heitinga meen ik een 6,5 met als toevoeging dat het wel goed voor Heit was geweest als Mathijsen hem wat meer gesteund had.

Heb nu al zin in maandag

Heitinga speelde vooral de eerste helft zwak.

En die krant zegt me niet zoveel. Net zoals de cijfers in de VI wekelijks in de nationale competitie. Daar zet ik wekelijks mijn bij.

Stephan

• 7894 berichten
  • 1388 stemmen

Ondanks dat het Nederlandse elftal er serieus tegen aan wilde zag je duidelijk dat men niet op volle kracht speelde. Zeker in de verdediging gaf men veel te veel ruimte weg en oogde wat onzeker.

Maar op de momenten waar ze wat extra vuur erin legden (na de 1-1) was het een goed lopende machine.

Nee hoor... dit gaan we gewoon redden.

kos

• 46708 berichten
  • 8865 stemmen

In de krant kreeg van Persie ook een 7 .

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5984 stemmen

Eens met Stephan.

Men was beducht voor de scheidsrechter die erg snel gele kaarten trok. Daarom hielden meerdere spelers zich in.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

In de krant kreeg van Persie ook een 7 .

Ik vond Persie wel redelijk spelen. En hij maakte een mooie goal. Een 7 is misschien iets hoog, maar een 6, 6,5 had best gekund.

kos

• 46708 berichten
  • 8865 stemmen

Een 6 hooguit.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Toch vind ik wel dat een aantal hier die ik qua voetbalkennis best hoog acht (dus niet otherfool ) wel erg negatief en zeurderig doen. Oranje pakt 9 punten en heeft een doelsaldo van 5-1. En in de 2 echt belangrijke potjes tegen Denemarken en Japan is de winst nooit in gevaar gekomen. Ik vind het prima gaan. Als je maandag Slowakije verslaat dan sta je gewoon in de kwartfinale van een WK voetbal. Vind ik voor een klein landje als Nederland sowieso best netjes. En weet wat er nog meer in zit. Ik denk als we de kwartfinale doorkomen, dat we finalist zijn.

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5984 stemmen

Ik denk dat een aantal heren te veel voetbal praatprogramma's kijken A&L.

Onderhond

• 87613 berichten
  • 12870 stemmen

The Oceanic Six schreef:

En in de 2 echt belangrijke potjes tegen Denemarken en Japan is de winst nooit in gevaar gekomen.

Tegen Japan wel. Bij een 0-1 achterstand kreeg Japan nog een enorme kans 1 a 2 minuutjes voor tijd. Schieten ze die erin dan staat het gewoon gelijk en is de wedstrijd voorbij.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Onderhond schreef:

(quote)

Tegen Japan wel. Bij een 0-1 achterstand kreeg Japan nog een enorme kans 1 a 2 minuutjes voor tijd. Schieten ze die erin dan staat het gewoon gelijk en is de wedstrijd voorbij.

Japan had alleen in de blessuretijd een aardige kans nog. Maargoed, je geeft bijna altijd wel een kansje weg. Was nog lastig die bal anders achter Stekelenburg binnen te schieten.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Mijn cijfers:

Stekelenburg: 6,5

Boularhouz: 6

Mathijssen: 5

Heitinga: 5

Bronckhorst: 6

de Jong: 6

van Bommel: 7,5

Kuijt: 6

v.d. Vaart: 6

Sneijder: 6

van Persie: 6

Elia: (6)

Huntelaar: (6)

Robben: (6,5)

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5984 stemmen

Ja maar Afellay had die twee 100% kansen er gewoon in moeten schieten.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

kappeuter schreef:

Ja maar Afellay had die twee 100% kansen er gewoon in moeten schieten.

Klopt, daar hoor je Onderhond vreemd genoeg nooit over (wel al een stuk of 3 a 4 keer over die kans van Japan).

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5984 stemmen

@Nicolage Rico

Huntelaar minimaal een 7 omdat ie vanuit een moeilijke hoek de bal er beheerst in schiet. Echt killerinstinct (en op de juiste plaats staan).

Robben een 8 omdat ie na een hamstring blessure dit op 80 procent van herstel presteert.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Idem tegen Denemarken. Had na de 2e helft ook zo 4-0 kunnen staan voor Nederland.

Feit is wel dat Oranje beter maar effectief voorin kan zijn omdat we achterin niet zo geniaal zijn.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.