- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #4
Studio Sport #4
Joy4ever
-
- 4620 berichten
- 1841 stemmen
Wat was het weer slecht gisteren he?
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ja, die Italianen bakte er idd niets van.... 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
En hoe
Prachtgoals van Van P. en Huntelaar. 
En geweldige invalsbeurt van Robben. Ik heb genoten. 
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
En hoe
Als Duitser zijnde moet je toch tevreden zijn met het resultaat, otherfool.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Ik ben juist Duitser geworden vanwege de schoonheid, Rico.
Nederland is 
Ja, die Italianen bakte er idd niets van....
NL kan zich idd troosten met de gedachte dat Frankrijk en Italië nog slechter waren.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Volgens mij scheen de zon de hele dag hoor.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16416 stemmen

Reservoir Dogs
-
- 1393 berichten
- 819 stemmen
Die keeper van Italië trok op niets!!!
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Nederland is 
NL kan zich idd troosten met de gedachte dat Frankrijk en Italië nog slechter waren.
Zet Duitsland ook maar in dat rijtje. Was ook niet echt om aan te zien tegen Ghana en Servië, enkel tegen 10 Australiers maakten ze wat klaar. 
Maar voor mooi voetbal kijk ik wel naar het Chinees staatscircus. 
Spirou
-
- 254 berichten
- 0 stemmen
Met het spel wat het elftal nu speelt gaan ze niet winnen van Slowakije en grotere landen zoals Brazilie en Argentinie. 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
We zullen zien, ze geven nauwelijks iets weg en creëren altijd wel een kans of 3. En voorlopig zijn ze al ruim 20 wedstrijden ongeslagen. 
mikey
-
- 28999 berichten
- 5148 stemmen
Mamma mia Italia
Dat was best even jammer.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Met dit spel winnen ze ook van Slowakije. Of het moet raar lopen. De bepalende spelers moeten wel snel in vorm geraken. En Robben staat hoplijk in de basis in de kwartfinale (ik zeg het er maar steeds bij: mochten ze die halen).
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Met dit spel winnen ze ook van Slowakije. Of het moet raar lopen. De bepalende spelers moeten wel snel in vorm geraken. En Robben staat hoplijk in de basis in de kwartfinale (ik zeg het er maar steeds bij: mochten ze die halen).
Ik zou Robben nog steeds wat later brengen. Laat Kuyt eerst de verdediger maar uitputten kan in de tweede helft Robben er over heen. Tenzij Robben echt fit is, maar ik denk niet dat hij in de kwartfinale (mochten ze die halen) al een hele wedstrijd mee kan.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16416 stemmen
Ik zou ook nog niet starten met Robben. Je kunt hem wat speeltijd geven (20 minuten of zo) als het eenmaal 4-0 is of zo.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Nederland is 
Heb je een Duits paspoort of zo? Duitsland heeft alleen een acceptabele 1e wedstrijd gespeeld, voor de rest...........
Beetje Nederland afkraken 
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Ik zou Robben nog steeds wat later brengen. Laat Kuyt eerst de verdediger maar uitputten kan in de tweede helft Robben er over heen. Tenzij Robben echt fit is, maar ik denk niet dat hij in de kwartfinale (mochten ze die halen) al een hele wedstrijd mee kan.
Mocht Nederland de kwartfinale halen, ben je weer ruim een week verder. Robben speelt tegen Slowakije hopelijk langer dan 10/15 minuten. Langzaam opbouwen.
Ik denk wel dat Bert kiest voor de wijze die jij aanhaalt.
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Match in de kroeg gezien gisteren, dus logischerwijs niet echt alles goed gezien grrr.
Maar 2 mooie doelpunten van NL: Robben is geniaal, intikker van Huntelaar was prima gedaan (veel spitsen zouden hem er naast rammen). Kameroen was niet slecht maar toch te matig. Blijf me afvragen wat NL tegen een echt goeie ploeg gaat doen.
Slowakije mag eigenlijk geen probleem vormen voor dit NL. Zal pas nadien moeilijker worden.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Dat er echt mensen twijfelen aan dit NL tegen een ploeg als slowakije
maak jezelf niet zo klein.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Dat is idd lachwekkend. Die semiprofs rol je zelfs met Kuyt nog op met een nulletje of 4.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16416 stemmen
zelfs met Kuyt
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Ik zou ook nog niet starten met Robben. Je kunt hem wat speeltijd geven (20 minuten of zo) als het eenmaal 4-0 is of zo.
Eenmaal 4-0 is..?
We mogen al heel erg blij zijn als het ergens nog 1-0 wordt als angstige Bert weer met dezelfde 11 start als de voorgaande wedstrijden..
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Zo Naomi, vandaag voor de laatste keer het Spaanse volkslied.

Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Toch nog steun in deze hostile omgeving
.
Chili lijkt te gaan starten in een 3-4-3 formatie, dit kan toch niet waar zijn?
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Ik hoop ook dat Spanje wint, hoor. Alleen al omdat de best voetballende landen zolang mogelijk in het toernooi moeten blijven. Zodat er echte topwedstrijden komen.
Het wordt waarschijnlijk Portugal - Spanje. Mooie wedstrijd. Toch hoop ik dat Oranje ook nog tegen Portugal moet spelen, sorry Naomi. 
Ook hoop ik dat Chili het gaat redden, maar dan mag Zwisterland niet van Honduras winnen - wat heel goed mogelijk is.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Toch nog steun in deze hostile omgeving
.
Chili lijkt te gaan starten in een 3-4-3 formatie, dit kan toch niet waar zijn?
Chili mag ook niet verliezen als ze door willen gaan, is dit juist niet beter voor spanje? Nu krijgen ze lekker veel ruimte en kunnen de middenvelders+aanvallers juist aanvallen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.