• 15.954 nieuwsartikelen
  • 178.924 films
  • 12.263 series
  • 34.064 seizoenen
  • 648.970 acteurs
  • 199.237 gebruikers
  • 9.387.346 stemmen

Studio Sport #4

zoeken in:

Mochizuki Rokuro

• 18942 berichten
  • 16416 stemmen

Don Dijk schreef:

Nederland heeft gister met 2-1 gewonnen na een ruststand van 1-0.

Je meent het!

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Ik vond die reactie van Robben achteraf trouwens ook mooi.

En dat voor een nuchtere Groninger als mij. Als Robben ook overigens.

Ik had Robben er in gebracht voor De Jong, zodat Vaart een linie kon zakken. Jammer dat Bert daar niet aan wil. Dit was een prima wedstrijd om dat te testen, nietwaar?

606

• 23881 berichten
  • 12279 stemmen

Stephan schreef:

Na vanavond weet ik het zeker. We gaan dit gewoon winnen.

We moeten positief blijven, maar ik denk van niet dat we gaan winnen.

Het spel is nog niet op en top.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Eindelijk eens bescheidenheid . Ach, zo'n reactie getuigt alleen maar dat je weinig voetbalverstand hebt . Op basis van gisteravond zeggen dat je even kampioen wordt .

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Geweldige prestatie van Japan gisteren. En tegen Paraguay maken ze nog best kans. Honda.

Hoe is die andere wedstrijd afgelopen trouwens?

lykathea

• 1872 berichten
  • 684 stemmen

Als Nederland dan toch ook echt WK kampioen wordt, doet Van Marwijk het statistisch wel op de meest perfecte manier ooit.

Gewoon helemaal niks, maar dan ook niks verliezen of gelijkspelen. Alles wordt in dit Nederland in winst omgezet als het "er om gaat"...

Laten we hopen dat het zo doorzet.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Ja, maar als we eruit vliegen is hij de meest saaie, verdedigende coach ooit denk ik en heeft hij Oranje ook niet kampioen gemaakt.

lykathea

• 1872 berichten
  • 684 stemmen

Don Dijk schreef:

Ja, maar als we eruit vliegen is hij de meest saaie, verdedigende coach ooit denk ik en heeft hij Oranje ook niet kampioen gemaakt.

Overdreven.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Als ze zo blijven spelen en winnen zijn ze ook een saaie kampioen, maar goed, dat geldt voor de meeste landen momenteel.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Gister best een aardige pot gezien. De 1-0 was echt heel mooi en ook de winnende 2e goal vond ik klasse. Zowel de heerlijke pass van Sneijder als het schot van Robben als het zeer scherp afmaken van Huntelaar.

Het spelniveau was ook iets beter als in de 2 vorige duels. Alleen gaf Oranje gister wel meer kansen weg vergeleken met de de duels tegen Denemarken en Japan. Zal wel concentratiegebrek zijn omdat deze wedstrijd geen enorme druk kende. Ik ben vol vertrouwen in Oranje. Het oogt wat zakelijk, maar het rendament is enorm. Alle WK kwalificatie duels gewonnen, alle WK groepsduels gewonnen.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

lykathea schreef:

(quote)

Overdreven.

Stel je maar eens voor: Oranje vliegt er bijv. uit tegen Brazilie.

Zou je dan met een goed en trots gevoel terugkijken op dit toernooi?

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Don Dijk schreef:

(quote)

Op zich wel. Ben je een ronde verder gekomen vergeleken met WK 2006 en tegen Brazilie ben je nu eenmaal op papier altijd de mindere. Ook Oranje.

Maar ik snap je ergens wel hoor. Wij nemen EK 2008 als maatstaf met die groepsfaseduels. Maargoed, hoevaak zie je dat nou?

Daar speelden we 3x heel goed en 1x slecht = exit

Nu spelen we denk ik 4x wat bleekjes = kwartfinale bereikt

Joy4ever

• 4620 berichten
  • 1841 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Alle WK kwalificatie duels gewonnen, alle WK groepsduels gewonnen.

Geweldige cijfers voor zo'n een klein klotelandje

Tegen Brazilië ben je in principe altijd de onderhond maar ik ben helemaal niet onder de indruk van de kanaries tot zover. Mocht het tot een clash komen dan gok ik op 4-3 voor Oranje. Steek staat trouwens erg goed te keepen, wie heeft het nog over Sar?

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Joy4ever schreef:

(quote)
Geweldige cijfers voor zo'n een klein klotelandje

Dat lijkt mij ook. Italie, Frankrijk, Spanje, Engeland, Duitsland...allemaal hebben ze problemen dit WK en de meesten zitten in groepen die zwakker zijn dan de NLse groep.

Oranje moet en gaat nog pieken, dat voel je. Robbens rentree was dan ook heerlijk gister. Dat er nu 6 spelers op scherp staan is alleen wel een smet. In een eventuele kwartfinale tegen Brazilie niet op maximale kracht aantreden lijkt me toch wel een probleem

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Maar nu kom je het eerste topland pas in de kwartfinale tegen, dus dan pas weten we wat ze echt kunnen.

Mochizuki Rokuro

• 18942 berichten
  • 16416 stemmen

Zavo schreef:

Maar nu kom je het eerste topland pas in de kwartfinale tegen, dus dan pas weten we wat ze echt kunnen.

Eerst een lofzang op hoe goed Japan is en daarna beweren dat NL het eerste sterke land pas in de kwartfinales treft. NL heeft al tegen Japan gespeeld hoor! Dus de eerste sterke tegenstander is al gevloerd

Ik krijg steeds meer de indruk dat we tegen Spanje komen te staan in de kwart, omdat Brazilië er tegen Spanje uit gaat in de volgende ronde.

Ik zal Naomi dan ook steunen vanavond. En duimen voor een dubbele 0-0

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Eerst een lofzang op hoe goed Japan is en daarna beweren dat NL het eerste sterke land pas in de kwartfinales treft. NL heeft al tegen Japan gespeeld hoor! Dus de eerste sterke tegenstander is al gevloerd

Japan is geen sterk land, voor Japan is het een zeer goede prestatie om zich in deze poule te plaatsen voor de volgende ronde. Voor Nederland is het niet meer dan normaal.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Don Dijk schreef:

(quote)

NEE

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Mochizuki Rokuro schreef:

Ik krijg steeds meer de indruk dat we tegen Spanje komen te staan in de kwart, omdat Brazilië er tegen Spanje uit gaat in de volgende ronde.

Spanje vs Brazilie zou natuurlijk wel absoluut geniaal zijn als affiche. Die moeten dan maandagavond geloof ik. Daarbij verbleekt het affiche van Oranje. Ik hoop ook dat zij elkaar gaan treffen. Vliegt er sowieso 1 van de 2 grootste favorieten uit. En ik denk dat NL beter tegen Spanje kan spelen. Dat voetbal ligt ons denk ik beter dan de combinatie van power en effectiviteit wat Brazilie speelt.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Nederland - Portugal zou ook wel aardig zijn. Er staat geloof ik nog een rekening open...

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

(quote)

Waarvoor dank. Al zit ik niet te wachten op 0-0, ik denk dat ik dat mentaal niet ga trekken . En de zenuwen zijn al zo intens maar ik hoop wel dat Chili doorgaat. Mij maakt het niet uit Portugal of Brazilië, alleen heb ik liever dat ze eerste worden omdat ze dan alles om 20:30 moeten spelen, hoef ik geen vrij te nemen. Maar als Chili moet wijken voor ons om door te gaan, het zij zo. Al zou Brazilië een mooi affiche zijn, en fijn dat jij denkt dat Spanje die zou winnen .

Mochizuki Rokuro

• 18942 berichten
  • 16416 stemmen

Zavo schreef:

Nederland - Portugal zou ook wel aardig zijn. Er staat geloof ik nog een rekening open...

Alsjeblieft niet. Vreselijk Portugal, wil ik nooit meer zien. Als we tegen Portugal moeten ga ik lekker buiten genieten van de rust.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Zavo schreef:

En 2 trauma's

Maar serieus, ik tref 10x liever Portugal dan Spanje of Brazilie. Nederland verloor op volwassenheid en mentaliteit in 2006 die pot van Portugal. Dat zal dit toernooi niet gebeuren. Kwalitatief is Oranje sterker dan Portugal is.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Ik moet het nog zien tegen de Slowaken. Probleem is dat er totaal geen vooruitgang in het spel van Oranje zit. Iedereen zit wel over 'in het toernooi groeien' en 'liever zo beginnen dan als in - pakweg - 2008', maar naar mijn bescheiden mening is de vorm er gewoon totaal niet. Gisteren werden er ook zo ontzettend veel domme keuzes gemaakt (waar is die chemie tussen 'de grote x'?) voorin en was de achterhoede onthutsend zwak (dat Kameroen niet vaker scoorde was echt een wonder) ...

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Zavo schreef:

Meteen even Apeldoon bellen dan.

Mochizuki Rokuro

• 18942 berichten
  • 16416 stemmen

Ik vond gisteren vooral de spelhervattingen slecht. Hoekschoppen zijn bij NL vaker nauwelijks dreigend, maar die vrije trappen ging ook helemaal nergens over. Dat ging op het andere net beter geloof ik.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Ik vond gisteren vooral de spelhervattingen slecht. Hoekschoppen zijn bij NL vaker nauwelijks dreigend, maar die vrije trappen ging ook helemaal nergens over. Dat ging op het andere net beter geloof ik.

Waarom nam vd Vaart in hemelsnaam gister 2 vrije trappen? Nota bene op kansrijke posities? Die moet je Sneijder laten nemen. En anders van Persie. Ik snapte dat al voor geen meter.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Standaard bij Nederland, ook bij de clubs. Nederlandse trainers besteden daar geen aandacht aan lijkt het wel.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Zo Naomi, vandaag voor de laatste keer het Spaanse volkslied.

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Wat was het weer slecht gisteren he?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.