- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #4
Studio Sport #4
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Krijgt Nederland een keer de ruimte bakken ze er nog minder van.... 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Het loopt gewoon niet. Eerst dacht ik dat we onze tegenstander konden laten komen tot daar wij wilden, maar Kameroen is gewoon beter dan Nederland. En we schijnen er niks aan te kunnen doen, schrijnend.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Gelukkig gaat Slowakije zich ingraven
.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Het loopt gewoon niet. Eerst dacht ik dat we onze tegenstander konden laten komen tot daar wij wilden, maar Kameroen is gewoon beter dan Nederland. En we schijnen er niks aan te kunnen doen, schrijnend.
Voor Oranje is dit gewoon een veredeld trainingspartijtje. Als he ter echt om gaat weten ze wel wat te doen hoor.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Dat hoop ik dan maar, want mij hebben ze dit toernooi nog niet overtuigt.
Dat was een best schot van Denemarken, penalty 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Een penalty
. Gaat nergens over. Een stadionverbod voor het leven die kerel, net als die Malinese malloot van USA - Slovenie.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
En weer: Tomasson
. Geluk dat ie niet klemvast was.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4717 stemmen
Belachelijke penalty..... Hopelijk houdt Japan het, spelen leuk.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Robbeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen 
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4717 stemmen
Hoe ontzettend sterk speelt die Honda trouwens!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Hoe ontzettend sterk speelt die Honda trouwens!
Wereldklasse.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16416 stemmen
Ik heb niet het idee dat ik de aanstaande wereldkampioen aan het werk heb gezien vanavond. Uitermate mager allemaal weer. Ook als het geen strategische voorronde wedstrijd is, maar een avondje vrijuit spelen. Vooral verdediging valt negatief op. En de slechte spelhervattingen.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Met of zonder Robben is alles of niks. van Persie en van der Vaart zijn dan wat van minder belang van de grote 4.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Duitsland 1990
Brazilië 2002
Italië 2006
Bij geen van die ploegen had je ooit het idee de wereldkampioen te zien spelen. En zelfs Frankrijk 1998 was een verrassing, maar die speelde dan nog wel aardig.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
OMG. Wat orgasmisch die actie van Honda, Even mijn boxer verschonen.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4717 stemmen
Echt briljant.... Zwaar onder de indruk van die Japanners vandaag. Paraguay zal het moeilijk hebben!
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16416 stemmen
Echt briljant.... Zwaar onder de indruk van die Japanners vandaag. Paraguay zal het moeilijk hebben!
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Wij moeten niet zeuren. Ook dit lastige Kameroen gaat neer.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4717 stemmen
Ook met wat mazzel. Net als de andere matchen... 
Het zal heel wat beter moeten worden wil Holland echt ver geraken. Slowakije zal misschien wel lukken, maar dan...
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Niet overdrijven.
De 2e helft was zeer matig. Kameroen kon niet, Nederland vond het wel best zo.
V/d Vaart kon weer niet overtuigen. Wat een domme handsbal.
Zo'n actie kost je nog eens een volgende ronde. Nooit meer in de muur, die v/d Vaart.
De Grote Vier (op Robben na) is totaal uit vorm. Sneijder speelde weer erg zwak, op zijn briljante pass op Robben na. Van Persie is nog te langzaam (in duels, in balbehandeling, in zijn sprints - met of zonder bal). Gelukkig hebben we Robben nog. Die hebben we echt nodig willen we kampioen worden.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.