• 15.955 nieuwsartikelen
  • 178.930 films
  • 12.263 series
  • 34.064 seizoenen
  • 649.051 acteurs
  • 199.239 gebruikers
  • 9.387.426 stemmen

Studio Sport #4

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Wie de best voetballende ploeg van poule E is lijkt me duidelijk. De Blauwe Samurais . Honda = Zatoichi.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

9 uit 3 en Slowakije als volgende tegenstander. Mij hoor je niet klagen.

Mochizuki Rokuro

• 18942 berichten
  • 16416 stemmen

Naomi Watts schreef:

Wie de best voetballende ploeg van poule E is lijkt me duidelijk.

Die van Groep H ook trouwens...

Stephan

• 7894 berichten
  • 1388 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Voor Oranje is dit gewoon een veredeld trainingspartijtje. Als he ter echt om gaat weten ze wel wat te doen hoor.

Dat zaq je mooi na de 1-1. Toen speelde NL behoorlijk scherp.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Mochizuki Rokuro schreef:

(quote)
Die van Groep H ook trouwens...

Dank je, maar doorgaan is belangrijker .

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

Wie de best voetballende ploeg van poule E is lijkt me duidelijk. De Blauwe Samurais . Honda = Zatoichi.

Vanavond was het Japan, de rest van het tournooi zal Nederland dat zijn. Hebben de Japanners tenslotte ook vrij eenvoudig opzij gezet.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Vanavond was het Japan, de rest van het tournooi zal Nederland dat zijn. Hebben de Japanners tenslotte ook vrij eenvoudig opzij gezet.

Het toernooi duurt langer dan de kwartfinale hoor .

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Naomi Watts schreef:

Wie de best voetballende ploeg van poule E is lijkt me duidelijk.

Aantrekkelijkst, bedoel je.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Aantrekkelijkst, bedoel je.

En het best.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

De Engelsen volgen Honda al een tijdje in Rusland haha.

Die gast gaat nog eens echt een topploeg krijgen.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

En het best.

Valt wel mee. Japan had weinig in te brengen tegen Nederland.

Honda gaf het ook toe: "Oranje is een maatje te groot."

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4717 stemmen

Vond Honda vandaag zonder twijfel de beste individuele prestatie neerzetten van dit WK. Was goed/nuttig tegen Kameroen, iets minder tegen Nederland maar vandaag was 'ie echt geniaal.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Valt wel mee. Japan had weinig in te brengen tegen Nederland.

Mocht het je niet opgevallen zijn, ze hadden bewust een defensieve tactiek. Bij de 1-0 was het wel grotendeels klaar maar zonder het slippertje van Kawashima was het nog erg spannend geweest. Dit was niet in te schatten.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Dat was Italie ook voor Slowakije, whats your point?

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Dat zei hij na de wedstrijd (NL - Japan), bedoel ik.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2253 stemmen

Volgens mij had Huntelaar nog best wel een penalty kunnen krijgen, want hij werd toch echt neergetrokken. Er zijn scheidsrechters die em wel gegeven hadden. Wel jammer voor Kameroen overigens, want ik had ze wel een gelijkspel gegund. Zonder punten naar huis is een vernedering. Op de één of andere manier zie ik Kameroen toch altijd als het beste Afrikaanse land, terwijl in dat in de praktijk vaak anders uitvalt.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Dat zei hij na de wedstrijd (NL - Japan), bedoel ik.

Dat is ook zo maar als dit WK iets uitwijst is het dat David van Goliath kan winnen.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Mocht het je niet opgevallen zijn, ze hadden bewust een defensieve tactiek. Bij de 1-0 was het wel grotendeels klaar maar zonder het slippertje van Kawashima was het nog erg spannend geweest. Dit was niet in te schatten.

Nederland speelt nog op een veel te laag tempo. Ook de verdienste van Japan, dat het opvallend goed doet. Toch is verdedigen makkelijker dan aanvallen. Toen Japan wat aanvallender ging spelen, kreeg Affelay 2 100% kansen. Oranje heeft de kwaliteit een wedstrijd op 1 moment te beslissen - het lijken wel Duitsers.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4717 stemmen

Jep, Nederland speelt echt op z'n Duits en dat is niet echt een compliment. Matig voetbal maar wél efficiënt. Misschien is dit wel de sleutel tot succes dit jaar.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Nederland speelt nog op een veel te laag tempo. Ook de verdienste van Japan, dat het opvallend goed doet. Toch is verdedigen makkelijker dan aanvallen. Toen Japan wat aanvallender ging spelen, kreeg Affelay 2 100% kansen. Oranje heeft de kwaliteit een wedstrijd op 1 moment te beslissen - het lijken wel Duitsers.

Dat is het ook maar er is een verschil tussen offensief niet aan de bak komen of bewust defensief de boel op slot proberen te gooien.

Oranje zal best wel groeien als straks de tweede ronde begint al moet het tempo wel omhoog. Maar daar heeft een land als Spanje ook last van. Maarja die gaan misschien morgen naar huis . Maar Nederland benut zijn kansen wel, al was dat bij Denemarken en Japan vooral onkunde van de tegenstander, dat fortuin zet zich niet voort lijkt me.

Bartt88

• 1577 berichten
  • 1023 stemmen

God, wat liet de verdediging zich van hun slechtste kant zien vandaag, zeg.

Naomi Watts schreef:

Maar Nederland benut zijn kansen wel, al was dat bij Denemarken en Japan vooral onkunde van de tegenstander, dat fortuin zet zich niet voort lijkt me.

Ik denk zelfs dat elke eerste doelpunt in elke wedstrijd erg gelukkig was in deze groep. Of zou van Persie 'm express door de benen van de keeper hebben geschoten? Ik dacht van niet.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ik zag bij het zappen nog wel eens een kans voor Denemarken voorbij komen. De keeper van Denemarken was een ramp vanavond. Dus leuke vrije trappen, maar ook niet teveel omhoog schrijven.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

moviemafketel schreef:

Ik zag bij het zappen nog wel eens een kans voor Denemarken voorbij komen. De keeper van Denemarken was een ramp vanavond. Dus leuke vrije trappen, maar ook niet teveel omhoog schrijven.

Julio Cesar had die van Keisuke ook niet gehad.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Zag op BBC net ook die bal die hij door zijn handen liet glippen na de rust.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Bartt88 schreef:

Ik denk zelfs dat elke eerste doelpunt in elke wedstrijd erg gelukkig was in deze groep. Of zou van Persie 'm express door de benen van de keeper hebben geschoten? Ik dacht van niet.

Ik ben geen fan van van Persie in de spits, daar heeft ie veel te weinig rendement voor imho. Huntelaar heeft al veel meer indruk gemaakt. Ook tegen Japan vond ik hem goed invallen. Bij mij gaat het er niet in dat dit bewust was, dit was een lucky.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ratje is in topvorm ja, maar Bert gaat weer voor van Persie kiezen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Had Huntelaar ook niet zo'n sublieme pass op Afellay tegen Japan? Toen hield ie de bal knap bij zich en gaf 'm subtiel mee. Dat is een spits. Ik vind Persie veel te gehaast en slordig voorin. En als het even niet lukt of hij krijgt een slechte pass gaat ie irritant lopen doen.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Speciaal voor otherfool geeft Bange Bert alvast aan dat we Slowakije niet moeten onderschatten

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Het toernooi duurt langer dan de kwartfinale hoor .

Daarna liggen de Japanners er inderdaad uit.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Dat wij onze favorieten rol wel waar maken?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.