• 15.954 nieuwsartikelen
  • 178.924 films
  • 12.263 series
  • 34.064 seizoenen
  • 649.048 acteurs
  • 199.238 gebruikers
  • 9.387.398 stemmen

Studio Sport #4

zoeken in:

stfuympos

• 13361 berichten
  • 731 stemmen

Mooie goal hoor.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Van P.!

Mochizuki Rokuro

• 18942 berichten
  • 16416 stemmen

door de beentjes...

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Geen buitenspel van Kuijt?

stfuympos

• 13361 berichten
  • 731 stemmen

Mochizuki Rokuro schreef:

Saai en rommelig weer wou ik schrijven.!

Zal de rest van het toernooi zo zijn tot we achter komen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Wat is Japan lekker aan het ballen zeg.

Onderhond

• 87613 berichten
  • 12870 stemmen

Jammer dat Japan die laatste kans tegen Nederland niet verzilverd heeft. Ze hadden in een zeer mooie positie gestaan.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

stfuympos schreef:

(quote)
Vaartje moet altijd spelen, beste voetballer van Nederland.

Oneens. Sneijder is beter op 10. V/d Vaart speelt niet slecht, maar zijn rendement is 0 op linksbuiten.

Verder houd ik mijn hart vast als Nederland in de kwartfinale (mocht NL winnen van Slowakije) tegen Brazilië moet. Ziet er weer erg onzeker uit bij Oranje achterin. Heitinga die er een paar x naast zit. Mathijssen die te laat is.

Mooi dat van Persie heeft gescoord. Dat moet hem vertrouwen geven - precies wat hij nodig heeft.

stfuympos

• 13361 berichten
  • 731 stemmen

Onderhond schreef:

Jammer dat Japan die laatste kans tegen Nederland niet verzilverd heeft. Ze hadden in een zeer mooie positie gestaan.

Vind ik helemaal niet jammer.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Phoenix schreef:

Geen buitenspel van Kuijt?

Niet meer.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Onderhond schreef:

Ook jammer dat Affelay zijn 2 100% kansen niet verzilverde. Had het 3-1 gestaan.

Stephan

• 7894 berichten
  • 1388 stemmen

Laat ze het in deze wedstrijd achterin maar even moeilijk krijgen.. Analyseren en oplossen...

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

speedy23 schreef:

(quote)

Niet meer.

Volgens mij wel hoor. Op het moment van spelen staat hij buitenspel en later neemt hij actief deel aan het spel als hij de bal laat lopen.

stfuympos

• 13361 berichten
  • 731 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Oneens. Sneijder is beter op 10. V/d Vaart speelt niet slecht, maar zijn rendement is 0 op linksbuiten.

Van mij apart staat ie linksback als ie maar speelt, zou hem zelf op de plaats van de Jong zetten.

Verder houd ik mijn hart vast als Nederland in de kwartfinale (mocht NL winnen van Slowakije) tegen Brazilië moet. Ziet er weer erg onzeker uit bij Oranje achterin. Heitinga die er een paar x naast zit. Mathijssen die te laat is.

Iedereen houd ook zn hart vast als ze tegen Oranje moeten. Het is wel zo dat de achterhoede de zwakte van Oranje is.

Mooi dat van Persie heeft gescoord. Dat moet hem vertrouwen geven - precies wat hij nodig heeft.

Eens.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Stephan schreef:

Laat ze het in deze wedstrijd achterin maar even moeilijk krijgen.. Analyseren en oplossen...

Dan analyseren ze dat het geen topverdedigers zijn. Oplossing: -

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Phoenix schreef:

(quote)

Volgens mij wel hoor. Op het moment van spelen staat hij buitenspel en later neemt hij actief deel aan het spel als hij de bal laat lopen.

Alleen als de bal zijn kant opgaat. toch? Buitenspel lopen mag best hoor.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

stfuympos schreef:

Van mij apart staat ie linksback als ie maar speelt, zou hem zelf op de plaats van de Jong zetten.

Dat heb ik ook het liefst. Hoewel de balans er wel is met non-voetballer de Jong. Ook zou ik Elia en Robben graag op de flanken zien.

Iedereen houd ook zn hart vast als ze tegen Oranje moeten. Het is wel zo dat de achterhoede de zwakte van Oranje is.

Ik geloof niet dat de échte toppers: Brazilië, Spanje en Argentinië hun hart vasthouden als ze tegen Oranje moeten ballen, maar wél rekening met ze houden.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

speedy23 schreef:

(quote)

Alleen als de bal zijn kant opgaat. toch? Buitenspel lopen mag best hoor.

Hij laat hem toch door zijn benen gaan? Lijkt me toch de definitie van "zijn kant op" .

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Hij liep in de weg, maar gaf met zijn beweging aan totaal niet deel te nemen aan de actie van van Persie. Maar aan de andere kant werd 1 verdediger wel aardig door onze krullenbol gehinderd.

Kuijt kan met dat zwoegen beter een shirtje van de tegenstander aandoen. Wel klein beetje doorn in het oog met die technische jongens om hem heen.

Bommel weer lekker bezig.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Tomasson . Bij welke club speelt deze prutser eigenlijk? .

DES-Niels

• 448 berichten
  • 732 stemmen

Huntelaar erin!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Die blauwe Samurais. Paraguay, pas maar op.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Eto'o geeft ons nog even een waarschuwing mee.

Vaart hands

DES-Niels

• 448 berichten
  • 732 stemmen

1-1

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

moviemafketel schreef:

Eto'o geeft ons nog even een waarschuwing mee.

Vaart hands

Ik zeg al niks meer .

DES-Niels

• 448 berichten
  • 732 stemmen

Elia erin!

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Nou, gaan die Denen nog scoren? Vind Nederland erg machteloos..... Misschien dat we er met Elia wel wat sneller uit kunnen breken.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik zie het niet gebeurenmet die Denen, hanteren te vaak de lange bal. Hij kan vallen maar de Samurais zijn op elk front beter.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Beide vrije trappen zag de keeper er niet best uit daar trouwens zeg. Kahn zei ook al dat het muurtje niet lekker was neergezet bij die 2e. Zonde, gun het de Denen meer.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Muurtje stond niet goed bij die tweede maar bij die eerste kon ie weinig aandoen. De bal ging naar rechts en swabberde volledig naar de linker kant.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.