- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #4
Studio Sport #4
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
@ otherfool:
Heeft puur te maken met dat je in je posts weinig inhoudelijks te melden hebt en alleen maar met krachttermpjes loopt te smijten. Zie mij eens rare dingen zeggen en laat ik overal om me heen maar om me heen te schoppen en niets inhoudelijks te zeggen.
Echt discussieren is er niet bij, geen ruimte voor discussie en je zal ook nooit afwijken van de wetten in jouw vreemmde wereldje. Wereldkampioen worden met 6 aanvallend ingestelde spelers etc. Lopende band troll werk is het.
Zoiets heet een mening. Die mag je delen, hoeft niet. Een mening moet je onderbouwen, beetje consistent graag. Dat doe ik altijd. Maar wijs maar aan waar ik een fout maak en die vervolgens niet toegeef. Je zult het niet vinden.
Verder vind ik uiteraard mijn posts een stuk inhoudelijker dan het gebruikelijke wijzijndebeste en hulliezijnstom gebral, maar da's persoonlijk.
13woutie13
-
- 4384 berichten
- 0 stemmen
Zou nooit van me leven bij Lisandro of Cris willen staan als man. Die zet je niet zomaar even aan de kant.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
ManU-Milan: lijkt gehakt te maken van Milan, zoals te verwachten was wanneer Italianen móeten scoren/aanvallen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Er was dan ook helemaal geen 'fout' gemaakt. Een mening moet je inderdaad onderbouwen maar dat doe jij in bijna geen enkel geval. Je gooit wel met veel krachttermen maar voor mij insufficient om als argumentatie te tellen.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Jij hoeft Rico geen les te geven in foutenerkenning aangezien jij je kont in elke richting probeert te wringen om je ongelijk niet hoeven toe te geven.
Ik protesteer verder tegen je opmerking dat ik mijn mening niet onderbouw, ik durf te stellen dat ik daar meer zorg aan besteed dan menigeen. Misschien heb je daar dan wel een voorbeeld van?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Daar sta ik nog volledig achter, vaak genoeg meegemaakt. Al ga ik daar dit topic niet voor door spitten, daar is mijn tijd iets te kostbaar voor. Ik kom hier wel weer op terug als het weer eens voorkomt.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Ik heb het effe opgezocht (ik wel ja) en ja hoor; deze sloeg ook al op jou (van 1 maart):
Je zegt iets wat niet klopt en dan berust je in je zaak?
Een groot rechtsfilosoof is aan je verloren gegaan...
Maareh, toch gezellig dat je 'er nog wel eens op terug komt...'
Zal ik m'n adem maar niet inhouden?
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Lol, kut-Madrid gaat eraan, tjakkaaaaaaa
maxcomthrilla
-
- 15581 berichten
- 2865 stemmen
Yes, die k*t kapitalistenclub heeft niets in de CL te zoeken!!!!!!
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Goaaaaaaaaaaaaal 
Oprotten met die koopclub die voor het 6e jaar op rij de kwartfinales zal missen!
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4113 stemmen
Snap niet waarom we moeten spoileren voor een wedstrijd die live op tv is 
Of willen we allemaal wachten op de samenvattingen op zondagavond? 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
He wil je dat wel even spoileren reppie? 
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Snap niet waarom we moeten spoileren voor een wedstrijd die live op tv is 
Of willen we allemaal wachten op de samenvattingen op zondagavond?
Sommigen schijnen getraumatiseerd te zijn indien ze in de reguliere tijd hier scores zonder spoilers lezen. Dus ben ik zo aardig dit maar te doen dan.
13woutie13
-
- 4384 berichten
- 0 stemmen
kom op Lyon, muurtje rond de 16 maken, weghouden die spanjaarden, en counteren!
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4113 stemmen
Dat snap ik nog wel van dat gezeik van 1,5 maand geleden
Maar dit is geen Eredivisiewedstrijd op zondagmiddag.
Als je voor deze wedstrijden gaat wachten op de samenvatting snap ik het ook niet meer. Bord op schoot zondag 7 uur heb je niet echt met deze wedstrijden hehe.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Dat snap ik nog wel van dat gezeik van 1,5 maand geleden
Maar dit is geen Eredivisiewedstrijd op zondagmiddag.
Als je voor deze wedstrijden gaat wachten op de samenvatting snap ik het ook niet meer. Bord op schoot zondag 7 uur heb je niet echt met deze wedstrijden hehe.
Misschien is Ramon wel stappen, wil hij het forum doorlezen en om 3 uur vannacht de herhaling kijken. En dan zouden wij hier de stand al hebben verraden 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Madrid speelt ook gewoon afzichtelijk voetbal. 1e helft was nog wel aardig met genoeg kansen. Altijd dat grote contrast-gelul vergeleken met de grote clubs uit Nederland. Ze zullen wel winnen, maar extreem veel verschil in techniek etc. zie ik niet. De kloof is uiteindelijk nog wel eens te verkleinen.
Gelukkig kan ik af en toe nog even zappen naar Jessica Alba.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Milan ook in vorm zeg...4-0 vernedering bij United....
Wel zonde hoor, Milan is de enige club uit Italie waar ik respect voor voel.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4113 stemmen
Madrid is gewoon geen team, het blijft een bij elkaar gegooid rotzooitje. Wat een kans trouwens voor Lisandro Lopez zeg, holy shit 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ja dat scheelt toch een miljoen of zo voor Lyon dacht ik meteen.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Ik heb het effe opgezocht (ik wel ja) en ja hoor; deze sloeg ook al op jou (van 1 maart):
Maareh, toch gezellig dat je 'er nog wel eens op terug komt...'
Zal ik m'n adem maar niet inhouden?
Je posts komen in ieder geval zeer kinderachtig over, om steeds maar weer je gelijk te halen. Komt ongeveer op hetzelfde neer als "Wijzijnbeter".
Real had de kansen in de eerste helft af moeten maken, dan was er weinig aan de hand geweest. Nu ligt Real er terecht uit.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Madrid is gewoon geen team, het blijft een bij elkaar gegooid rotzooitje.
Wie staat er ook alweer bovenaan in Spanje..
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Dudek alsnog terug naar Feyenoord? 36 jaar is inderdaad jong vergeleken met van Dijk.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Even wachten tot kos zijn frustraties komt spuien 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Je posts komen in ieder geval zeer kinderachtig over, om steeds maar weer je gelijk te halen. Komt ongeveer op hetzelfde neer als "Wijzijnbeter".
Hebben. Gelijk hebben.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.