- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #4
Studio Sport #4
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Ah, de eloquentie van een voetbalsupporter.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Of de hypocrisie van een noorderling. Jij hoeft Rico geen les te geven in foutenerkenning aangezien jij je kont in elke richting probeert te wringen om je ongelijk niet hoeven toe te geven. Cynisme leek destijds ook moeilijk doorzien te zijn. Als ik vanaf nu ga vertellen dat ik de Fauw een betere rechtsback vindt dan Maicon, word ik nog serieus genomen ook.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Dan krijg je dat over een half jaar nog te horen, Naomi.
Ik had al eerder aangegeven dat het cynisme betrof, maar ik word niet geloofd. 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Krijgt de slechtste grap sinds jaren van Johan Derksen ook nog eens staartje?
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Haha ik heb het vrijdag gemist, zie het nu via die link. Om die reden vind ik VI altijd lachen. Lekker plat en grof. Heerlijk vermaak.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Trouwens vandaag spektakel in Parijs Nice. Waaierrijden blijft machtig mooi
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Jij hoeft Rico geen les te geven in foutenerkenning aangezien jij je kont in elke richting probeert te wringen om je ongelijk niet hoeven toe te geven.
Voorbeeld?
Of hoort dit in de categorie 'ik zeg maar wat en als ik er niet meer uitkom doe ik niet aan argumentatie en plaats ik lekker een gaapsmiley?'
Of was het misschien een grap?
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Kan je niet gewoon uit dit topic wegblijven otherfool? Ik heb niet het idee dat je iemand een plezier doet je irriterende bijdrages, elke keer maar weer....
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Och, het is hier elke zondagmiddag net een kleuterspeeltuin met dat kinderachtige moddergegooi als Ajax weer eens wordt genaait, PSV zwijnt of Feyenoord zulke toffe peren als supporters heeft.
En als er dan eens over een sport wordt gepost waar wel normaal en gezellig over gebabbeld wordt dan kan het voetbal niet gauw genoeg weer beginnen.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Ik heb niet het idee dat je iemand een plezier doet je irriterende bijdrages, elke keer maar weer....
Dat zeiden zijn buren ook tegen Copernicus.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Ajax is zwaar in vorm.
4-0 op Roda
3-0 op Twente
0-2 op Heerenveen
4-0 op Vitesse
4-0 op Utrecht
0-3 op Sparta
Dat zijn 20 goals voor en 0 tegen in 6 duels.
En het blijft een duel tegen PSV die met dat Duitse voetbal best een kans maken zondag maar Ajax is in de ArenA bijna altijd de winnaar. Moet jij weten
Begin dit seizoen kreeg Ajax ook wedstrijden lang geen goal tegen, behalve die 6-2 in Eindhoven. We zullen het zien. Ik hoop vooral op een goede wedstrijd met mooi voetbal, wie er vervolgens wint zal me een zorg zijn al heb ik een lichte voorkeur voor de A'dammers (zou wel leuk zijn als ze weer eens 2e ipv 3e werden
).
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Zijn er hier eigenlijk nog mensen die actief een andere sport dan voetbal beoefenen?
Ik heb zelf vroeger wat vechtsporten gedaan en gezwommen, maar ik ben toe aan een nieuwe uitdaging (lees: moet een paar kilo's kwijt). 
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Begin dit seizoen kreeg Ajax ook wedstrijden lang geen goal tegen, behalve die 6-2 in Eindhoven. We zullen het zien. Ik hoop vooral op een goede wedstrijd met mooi voetbal, wie er vervolgens wint zal me een zorg zijn al heb ik een lichte voorkeur voor de A'dammers (zou wel leuk zijn als ze weer eens 2e ipv 3e werden
).
Dit jaar was het 4-3 bij PSV hoor
Eind vorig seizoen die 6-2.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Zijn er hier eigenlijk nog mensen die actief een andere sport dan voetbal beoefenen?
Ik heb zelf vroeger wat vechtsporten gedaan en gezwommen, maar ik ben toe aan een nieuwe uitdaging (lees: moet een paar kilo's kwijt).
Doe momenteel niets meer. Heb iets van elf jaar atletiek gedaan, vier jaar voetbal en vier jaar fitness. Dat laatste is goed om snel in vorm te komen moet ik zeggen 
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Ik doe sinds 2 weken weer aan fitness. Effe wennen weer voor luie ik haha.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Mountainbiken gaat voor mij weer beginnen. Mogen nog wel wat kilo's af. Hmz dat klinkt vrouwelijk.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
En weer in het ritme komen zeker, als je evn geen zin hebt wil je liever op de bank blijven hangen 
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
@Bottleneck: je post matcht wel mooi met je avatar 
Ik fiets wel af en toe naar mijn werk (2 * 19 km). Mountainbiken lijkt me ook wel wat.
Fitness vind ik oersaai (wel een paar keer gedaan), maar het is wel effectief inderdaad.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Dat was in m'n atletiektijd, kogelslingeren gheghe
nee nu bankhangen inderdaad goed gezien 
Fitness met een vriend is wel te doen toch, gezellig en competitief
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik wil nooit dat opgesloten gevoel. Wil lekker trappen en tegelijkertijd nog een beetje genieten van de natuur om me heen.
En verder ga ik weer lekker tennissen. Ik mis het competitieve vooral heel erg. Voetbal gaat met mijn enkels helaas niet meer 
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4113 stemmen
Overigens viel het me ook dit weekend weer op met de samenvattingen en de wedstrijden dat zo'n beetje alle velden er ontzettend slecht bij lagen.
Durf zelfs de stelling aan te nemen dat er in de ArenA bijna het beste veld van de Eredivisie ligt, elke week ligt ie er weer prima bij.
Dat is wel eens anders geweest.....
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
De velden in Eindhoven en Rotterdam zijn ook goed, altijd al de beste velden geweest
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
En dan zo'n veld in Groningen zien, wat een drama zeg. Telen ze daar ook aardappels ofzo?
Heb me weer erg vermaakt met VI trouwens 
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4113 stemmen
Hilarisch moment net in de Jupiler League, Manucharyan mist een penal voor AGOVV, een andere speler van AGOVV rent op de afgevallen bal af en wordt door een verdediger van Zwolle neergehaald en AGOVV krijgt gelijk weer een penal. Dit keer wel benut door Manucharyan haha. 
eRCee
-
- 13450 berichten
- 1981 stemmen
Kan je niet gewoon uit dit topic wegblijven otherfool? Ik heb niet het idee dat je iemand een plezier doet je irriterende bijdrages, elke keer maar weer....
Heh. Voor mij is het juist de belangrijkste reden om dit topic te blijven volgen. 
Overigens zijn de Nederlandse wielrenners tot nu toe lekker bezig. Theo Bos, Bobby Traksel en Lars Boom hebben al een winst op zak.
Nu nog eens een grote voorjaarsklassieker voor Rabo. Maar dat zal dit jaar denk ik lastig worden.
Knisper
-
- 13049 berichten
- 1282 stemmen
Heh. Voor mij is het juist de belangrijkste reden om dit topic te blijven volgen.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Even VI gekeken op uitzending gemist. Was weer een leuke show wat ze ervan maakten. Het blijft leuk om te zien dat mensen die geen humor hebben ten eerste niet inzien DAT ze geen humor hebben en ten 2e echte humor van een ander niet kunnen waarderen of snappen. Kraay jr. denkt ook elke keer met een nieuwtje te komen, terwijl ze dat al lang hebben vermeld in een vorig programma haha. Prachtig, het wordt steeds leuker lijkt het wel. Misschien ook wel, omdat SV steeds minder wordt. Dat wordt echt een oude-lullen-programma.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4113 stemmen
Prachtig, het wordt steeds leuker lijkt het wel. Misschien ook wel, omdat SV steeds minder wordt. Dat wordt echt een oude-lullen-programma.
SV is wel handig als je problemen hebt om in slaap te vallen. Dat is echt slaapverwekkend, de setting is saai en iedereen lult elkaar maar na. Vooral Van Gelder is compleet ergerlijk. Die brengt altijd maar van die kontlik stellingen ter dicussie om de anderen aan tafel hun kont te likken. Totaal geen eigen mening.
Ronald Waterreus is te erg voor een club om een goed gefundeerde mening over bepaalde zaken te geven. Hij lult teveel onzin. Youri Mulder zegt soms zinnige dingen, maar is gewoon erg saai. Ook zijn kapsel was belachelijk gisteren 
Hugo Borst is vergane glorie. Die zit er als een zoutzak bij en voegt geen reet toe.
Geen chemie, geen humor, geen interessante gespreksonderwerpen.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Eind mei weer fanclubdag!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.