- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #4
Studio Sport #4
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Ik zie die dag al voor me. Op de zolder van Otherfool, met z'n drieën, nakend aan elkaars billen te sniffelen.
Veel plezier! 
Ich bin Derrick
-
- 321 berichten
- 0 stemmen
Krijgt de slechtste grap sinds jaren van Johan Derksen ook nog eens staartje?
Gister was ie ook weer opvallend actief, die Derksen. Zou me niet verbazen als ie weer aan een lijntje heeft staan snuiven.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Wat zei ie nou over Van Gelder? "Goede journalist, maar hij moet niet 67 keer per uitzending over AFC beginnen". 
Ik heb VI vaak op de achtergrond aan op maandag, tijdens het afwassen enzo. Ben altijd meer een fan geweest van Studio Voetbal, maar dat wordt de laatste tijd inderdaad wat minder. Programma kan wel wat vernieuwing gebruiken. Misschien ook eens wat nieuwe vaste lui aantrekken. Waterreus is leuk voor 1 seizoen, maar als criticaster daarna wel over de houdbaarheidsdatum heen omdat ie dan zijn standaardrepertoire dan al 5 keer heeft afgewerkt.
Jammer dat Adriaanse weg is, dat was wel een verrijking wat mij betreft.
kos
-
- 46753 berichten
- 8898 stemmen
Krijgt de slechtste grap sinds jaren van Johan Derksen ook nog eens staartje?
. Kan het nog dommer.
Zelfs die Viggo heeft zoiets van 'wat een megakneus'.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Erg slechte en wansmakelijke opmerking ja.. maargoed Derksen kan ook niet altijd op scherp staan natuurlijk. Volgens mij zat er iets van afgunst ook bij vanwege het naakt in bad zitten met Linda 
kos
-
- 46753 berichten
- 8898 stemmen
Derksen is best een leuke en welbespraakte journalist, maar anderhalf uur lang de show maken is een beetje teveel van het goede voor hem denk ik.
Dan gaat hij niet alleen uit de hoogte doen over voetbal maar ook over andere zaken (ergste wat er bestaat) en bovendien lollig en bijdehand doen en dan krijg je soms dit soort ellende.
Laat ze zich gewoon bij voetbal houden. Als ik dit soort bagger wil zien kijk ik wel (of liever niet) naar Jensen of zo.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Derksen en zijn show is erg leuk gewoon. Die quote over Linda is wat misplaatst, maar ach....
Zal van de week de show van gister effe kijken, had hem gemist.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Hij bedoelde de post van kos denk ik.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Tja het kan niet altijd raak zijn. Z'n gevatte opmerkingen wegen makkelijk op tegen zo'n plat uitglijdertje, laat staan de meningen/anekdotes en het lachje van Van der Gijp. 
stinissen (crew films & series)
-
- 23661 berichten
- 77266 stemmen
Derksen is best een leuke en welbespraakte journalist, maar anderhalf uur lang de show maken is een beetje teveel van het goede voor hem denk ik.
Dan gaat hij niet alleen uit de hoogte doen over voetbal maar ook over andere zaken (ergste wat er bestaat) en bovendien lollig en bijdehand doen en dan krijg je soms dit soort ellende.
Laat ze zich gewoon bij voetbal houden. Als ik dit soort bagger wil zien kijk ik wel (of liever niet) naar Jensen of zo.
Klopt maar hij zegt wel vaak waar het op staat en die opmerking is hem vergeven.
Zo een programma als Studio voetbal wat ik trouwens ook kijk maar telkens weer aan erger bv die kneus van een Waterreus die alleen over Brabant kan lullen en 100% tegen Ajax is of Mulder junior die geen objectieve mening durft te geven als over het spraakmonster Rutten gaat.
kos
-
- 46753 berichten
- 8898 stemmen
Tja, die subjectiviteit bij Studio Voetbal valt me echt niet zo op hoor. Je wete hun voorkeuren en daar lopen ze ook niet voor weg. Dus wat het probleem is? Je hebt een Twente een Ajax en een PSV man zitten (en een Spartaan)
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Ajax inwisselen voor Feyenoord, zou ik zeggen.
Vanaf volgende week presenteert Gerard Cox Studio Voetbal.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Reinbo en Nomak waren serieus op dat moment, later gaven ze toe er naast te zitten.
De vergelijking van Cissé met Elia was de enige Cissé-discussie hier waar ik ooit bij betrokken was.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
De vergelijking van Cissé met Elia was de enige Cissé-discussie hier waar ik ooit bij betrokken was.
En nou voortaan weer netjes hierblijven Nomak, Roda vertegenwoordigen!
Arsenal is de boel aardig aan het recht trekken, ik had niet gedacht dat het nog echt iets met die Bendtner zou worden.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Absurde avond in Florence. Ga er goed voor zitten straks mensen.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
wavanbuuren moet gedacht hebben: Nomak komt nooit meer op dit topic, dus dat kan ik nu wel plaatsen.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Sure.......
Ik ga de verstandigste zijn en ga er verder niet op in.
De oorspronkelijke stelling is namelijk al lang en breed uit beeld (zoals hier helaas zo vaak gebeurd).
De hartelijk groeten.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Ik zou zeggen: ga jij maar weer schaatsen. Daar ben je vast beter in. 
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Ik heb in elk geval nog nooit twee buitenbochten achter elkaar gereden 
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Over 4 jaar goud op de spelen. 
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4113 stemmen
Tja, die subjectiviteit bij Studio Voetbal valt me echt niet zo op hoor. Je wete hun voorkeuren en daar lopen ze ook niet voor weg. Dus wat het probleem is? Je hebt een Twente een Ajax en een PSV man zitten (en een Spartaan)
Ze zitten er wel, maar er komt helemaal niets boeiends uit. Verder als Waterreus je niet opvalt weet ik het ook niet meer, die schijnt alleen goede dingen over PSV te kunnen zeggen. Als het op een andere club aankomt is het een en al negativiteit. Enorme kwal deze vent, daarbij erger ik me ook nog is aan zijn zuidelijk accentje, maar dat is meer een persoonlijke kwestie van mij.
Ook van Gelder is te irritant voor woorden, Derksen had gelijk over hem. Stelt alleen maar idiote vragen en alles wat er uit zijn mond komt is geneuzel om de anderen aan tafel ook tevreden te stellen. Ook probeert hij zoveel mogelijk anti-Ajax(of het onderwerp Ajax vermijden/snel af kappen) dingen te roepen om maar niet pro-Ajax over te komen, net zoals van der Meyde nu bij PSV doet. Wat een watje 
Derksen begint wel is over Genee zijn kapsel, maar als je zoals afgelopen zondag een uur lang naar dat hoofd(incl. kapsel) van Mulder moet kijken wordt je ook niet vrolijk. Mijn god, wat zag dat er verschrikkelijk uit.
Borst is nog de leukste aan tafel daar, maar dat komt er ook al 2 jaar niet meer op een fatsoenlijke manier uit.
Dan maar liever een vermakelijk programma als VI, waar ze wel zeggen wat ze willen en waar ze ook lekker objectief zijn en niet alle clubs voortrekken. Als daar zo nu en dan schunnige humor tussen zit, so be it. Ik vind dat alleen maar leuker, tv programma's als dit zijn om te entertainen, slaapsessies houd ik wel in bed met mijn tv uit.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
daarbij erger ik me ook nog is aan zijn zuidelijk accentje, maar dat is meer een persoonlijke kwestie van mij.
Liever dat accent dan dat accent uit onze hoofdstad. 
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4113 stemmen
Liever dat accent dan dat accent uit onze hoofdstad.
Dat accentje heb ik ook niet, daarbij vind ik al die Westerse accenten redelijk op elkaar lijken. Met elk een onderscheidende factor van elkaar, maar niet compleet verschillend. Dus ik zou het maar niet al te hard roepen.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Ik val jou ook niet aan, Reppie.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.