- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #4
Studio Sport #4
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4113 stemmen
Ik zeg hoeren, wilst em daip in de bek hebb'n 
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Liever dat accent dan dat accent uit onze hoofdstad.
Nee, dan dat lompe grove kut-dialect wat ze in die havenstad aan de Maas spreken.. of dat vrijwel boerendialect wat er in mijn woonplaats wordt gesproken (misschien wel het lelijkste dialect van het gehele land.. aggggerlek Utregggg
).
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Als ik het niet dacht: daar hebben we onze - met amsterdams accent besmeurde - Orbit! 
Ich bin Derrick
-
- 321 berichten
- 0 stemmen

Respekked
-
- 6286 berichten
- 1232 stemmen
Sammy Nasri
Als iedereen eens ophoudt met huilen over die praatprogramma's en zich focust op het daadwerkelijke voetbal! Geniet nog even na van gisteren:
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Heerlijk doelpunt was dat, sowieso was Arsenal weer heerlijk circulatief bezig gister. Mooie goal van Robben maar een klootviool eerste klas. Hoe vaak hij wel zelf probeert te schieten uit de meest onmogelijke standen. Dat gaat nog een probleem worden op het WK.
Ich bin Derrick
-
- 321 berichten
- 0 stemmen
Als iedereen eens ophoudt met huilen over die praatprogramma's en zich focust op het daadwerkelijke voetbal! Geniet nog even na van gisteren:
Ben benieuwd wat Derksen van die goal vindt. 
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Heerlijk doelpunt was dat, sowieso was Arsenal weer heerlijk circulatief bezig gister. Mooie goal van Robben maar een klootviool eerste klas. Hoe vaak hij wel zelf probeert te schieten uit de meest onmogelijke standen. Dat gaat nog een probleem worden op het WK.
Als hij hem er zo in schiet in de finale tegen Spanje, dan vind ik het best. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ach, dan heeft David Villa allang zijn hattrick gemaakt joh
.
Ich bin Derrick
-
- 321 berichten
- 0 stemmen
Volgens mij heeft Spanje een beetje een spitsenprobleem, is het niet?
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Ach, dan heeft David Villa allang zijn hattrick gemaakt joh
.
Villa heeft dan allang rood gekregen in de halve finale tegen Argentinië. Wel op blijven letten. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Volgens mij heeft Spanje een beetje een spitsenprobleem, is het niet?
Enorm. Maar we moeten het maar doen met David Villa, Fernando Torres, Alvaro Negredo, Juan Manuel Mata, Daniel Güiza en Fernando Llorente. Het is niet anders.
Ich bin Derrick
-
- 321 berichten
- 0 stemmen
Nou, Villa is een prima spits anders. Torres is het hele seizoen al geblesseerd en de rest van de spitsen houdt inderdaad niet veel over.
Maar jullie hebben een machtig middenveld man, niet zo wanhopen. 
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Ja, wij hebben hier toch maar mooi Dost, Matavz en Van Beukering achter de hand.
Weergaloze goal van Nasri trouwens 
Ich bin Derrick
-
- 321 berichten
- 0 stemmen
Matavz is -helaas voor volk en vaderland- Sloveen. Maar dan nog..
Dost en Van Beukering. Ons kan niets gebeuren deze zomer! 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Maar jullie hebben een machtig middenveld man, niet zo wanhopen.
Torres is straks lekker fit voor het WK
. Middenveld is echt geweldig idd (als je Fabregas zelfs op de bank heb zitten) maar vaak wel te nonchalant. Ik mag hopen dat Senna straks gewoon weer in de basis staat.
Jullie hebben ook niks te klagen met VdV, Robben, Sneijder, van Persie etc.
Ich bin Derrick
-
- 321 berichten
- 0 stemmen
Senna is een beest man, heb het vaker gezegd. Alleen..hebben jullie wel een goed alternatief voor deze man? Fabregas is niet echt een breker natuurlijk.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1232 stemmen
Xavi, Iniesta en Fabregas gewoon opstellen, zou geweldig zijn!
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
@ Naomi: je hoopt uiteraard dat Spanje wint, maar in hoeverre support je Oranje?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
@ Naomi: je hoopt uiteraard dat Spanje wint, maar in hoeverre support je Oranje?
Ik support Oranje ook hoor, van mij mogen ze alles winnen, behalve tegen Spanje. Als Spanje uitgeschakeld is, en Oranje niet. Dan support ik gewoon Oranje en hoop ik dat ze de titel pakken.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4113 stemmen
Vergeet die 2-0 ook niet he, ook een fantastische solo van Arshavin.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Senna is een beest man, heb het vaker gezegd. Alleen..hebben jullie wel een goed alternatief voor deze man? Fabregas is niet echt een breker natuurlijk.
Erg onderschatte voetballer inderdaad. Vind ik misschien wel de beste VM van de wereld. Maar zoals je zegt is er geen goed alternatief, je hebt Xabi Alonso maar dat is inderdaad niet echt een 'beest'. Voor de rest niet echte kerels op het middenveld.
Ich bin Derrick
-
- 321 berichten
- 0 stemmen
Ah.
Nu, Senna eruit schoppen dus en Spanje is uit het toernooi geflikkerd. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat kan inderdaad wel eens een goede tactiek wezen. Goede klus voor De Jong
.
Ich bin Derrick
-
- 321 berichten
- 0 stemmen

Benieuwd of Otherfool nu nog argumenten tegen De Jong heeft. 
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2487 stemmen
Voor de rest niet echte kerels op het middenveld.
Als je zo slim bent als Xavi en Iniesta heb je dat niet nodig, ik zou ze graag inruilen voor 'kerel' (/kamikaze piloot) De Jong.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Xavi en Iniesta zijn werelds maar tuurlijk heb je wel een echte stofzuiger nodig. Zo kan je ook veel makkelijker ruimte creëren voor Xavi en Iniesta. Ik had het niet erg gevonden als De Jong bij Spanje had gespeeld. Die wordt onterecht afgeschilderd als een koekenbakker in Nederland.
Ich bin Derrick
-
- 321 berichten
- 0 stemmen
Iniesta is vaak afwezig in de basis bij Barca valt mij op. Waarvoor is dat? Blessuregevoelig?
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2487 stemmen
Ik had het niet erg gevonden als De Jong bij Spanje had gespeeld. Die wordt onterecht afgeschilderd als een koekenbakker in Nederland.
Mwaoh, ik vind steeds meer dat hij zijn gebreken probeert te compenseren met achterlijke overtredingen / tackels. Hij is nu typisch een domme voetballer, Van Bommel is daar bijvoorbeeld veel slimmer in. Tijdens een oefenwedstrijd (al helemaal tegen de VS) moet je dergelijke overtredingen, als die van De Jong, niet maken.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.