• 16.377 nieuwsartikelen
  • 180.111 films
  • 12.394 series
  • 34.331 seizoenen
  • 651.550 acteurs
  • 199.680 gebruikers
  • 9.419.414 stemmen

Studio Sport #4

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Maar zo was van Bommel toch ook op de leeftijd van De Jong? De Jong moet nog veel leren, dat zeker maar heeft veel potentie imo.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ich bin Derrick schreef:

Iniesta is vaak afwezig in de basis bij Barca valt mij op. Waarvoor is dat? Blessuregevoelig?

Hij heeft de laatste tijd veel last van pijntjes en ook moeten ze voorzichtig met hem zijn omdat ie natuurlijk van de zomer een burnout heeft gehad. Vandaar dat ie er ook niet bij was op de confederations cup.

Ich bin Derrick

• 321 berichten
  • 0 stemmen

Een burnout joh?? Dat wist ik helemaal niet. Verklaart een hoop in elk geval.

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

100x liever Sneijder dan Iniesta.

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

Trouwens grappig dat heel Spanje klaagt dat Zlatan er niks van bakt bij Barca omdat hij niet in het systeem past.

Wie had dat kunnen denken. .

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

kos schreef:

100x liever Sneijder dan Iniesta.

Ga je mond spoelen kos .

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

Neen!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Grap van de dag. Huntelaar willen halen als vervanger voor Kun Agüero .

Respekked

• 6286 berichten
  • 1232 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Hij heeft de laatste tijd veel last van pijntjes en ook moeten ze voorzichtig met hem zijn omdat ie natuurlijk van de zomer een burnout heeft gehad. Vandaar dat ie er ook niet bij was op de confederations cup.

Wordt het tijd dat ze Fabregas eens in de basis gaan gooien. Heb even zijn stats voor dit seizoen opgezocht, maar dat is echt niet meer normaal. 33 wedstrijden, 17 goals, 19 assists.. Engelse comp/beker + CL

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Fabregas moet natuurlijk altijd spelen. Ik zou Silva slachtofferen.

Cesc, Xavi, Iniesta en met Senna erachter als controleur.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Wat is daar triest aan?

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

Ik vind het een walgelijk fenomeen worden die huurgeneraals.

Als er ergens wat te vangen valt of ze effetjes een toernooitje kunnen meepikken vertrekken ze weer naar de andere kant van de wereld om voor 1 of ander land desnoods van hun thuisland te winnen.

Wat mij betreft komt er een verbod op bondscoaches uit een ander land.

pascal83

• 2736 berichten
  • 2487 stemmen

Naomi Watts schreef:

Maar zo was van Bommel toch ook op de leeftijd van De Jong? De Jong moet nog veel leren, dat zeker maar heeft veel potentie imo.

Van Bommel is altijd veel geniepiger geweest, bespeeld de scheidsrechter, en daarnaast maakt de jong gewoon veel meer overtredingen. Ik moet wel toegeven dat hij steeds beter gaat spelen.

kos schreef:

Als er ergens wat te vangen valt of ze effetjes een toernooitje kunnen meepikken vertrekken ze weer naar de andere kant van de wereld om voor 1 of ander land desnoods van hun thuisland te winnen.

Wat is daar mis mee? Lijkt me een mooi avontuur. Guus zou gek zijn om dit af te slaan. Als er een Afrikaans land ver komen op dit WK, dan is het Ivoorkust wel. Lijkt me geen financiële kwestie, tenzij Didier, Kolo, en Yaya Guus (bij)betalen.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

kos schreef:

Trouwens grappig dat heel Spanje klaagt dat Zlatan er niks van bakt bij Barca omdat hij niet in het systeem past.

Wie had dat kunnen denken. .

Dat zegt meer over het feit dat de mensen in Spanje soms last hebben van een slecht geheugen. Hij scoort nu even wat minder, maar het eerste halfjaar was Ibrahimovic juist briljant en toen waren die zelfde kritikasters opvallend stil. Hij heeft nu alleen even een dipje. Het zelfde geldt trouwens ook voor Eto'O bij Inter.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Mwah hij scoorde wel aardig maar had daar wel weer 6 grote mogelijkheden voor nodig. Als Barca supporter zal ik ook niet zo blij wezen met Zlatan.

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

Precies, hij scoorde wel 'redelijk' zoals elk spitsje dat zou doen als hij daar in de spits stond. Eto'o was natuurlijk vele malen beter daar.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

pascal83 schreef:

Van Bommel is altijd veel geniepiger geweest, bespeeld de scheidsrechter, en daarnaast maakt de jong gewoon veel meer overtredingen. Ik moet wel toegeven dat hij steeds beter gaat spelen.

Gisteren ook weer extra op Van Bommel gelet. Inderdaad geniepiger maar ook slimmer. Zoals die gisteren die counter eruit haalde door geel te pakken was weer erg nuttig.

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

Hala Madrid. .

Granero speelt. . Guti ook. .

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Blijft leuk die Sport 1 kijkdagen. Lekker Man U-Milan aan en zappen naar Real waar Lyon hopelijk die poenclub eruit werkt

Vd Vaart weer op de bank, 't is een schande

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Dudek weer in verband gebracht met Feyenoord

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Jeuj. Beetje als van der Meyde bij PSV....iemand die al jaren de bank verwarmd, goed op leeftijd is en waar je maar moet afvragen of je er nog wat mee kan...

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

Doodzonde en onbegrijpelijk dat Beckham niet speelt. Heb Milan _ Inter en Milan - Manchester gezien en beide keren speelde die uitstekend.

Overigens wordt Manchester - Milan maar een saai wedstrijdje. Is al bekeken voordat het begint. Madrid daarentegen belooft wel een spannende strijd te worden.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Keepers zijn heel wat anders dan aanvallers natuurlijk. En leeftijd zegt ook weinig, zie Rob van Dijk met z'n 83 jaar en heeft snelle reflexen.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Maar opa Rob speelde de laatste jaren wel continue. Dudek is al jaren een bankplakker. Kan je beter gewoon Opa Rob volgend jaar laten keepen.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

ManU-Milan zal wel een heel aantrekkelijke pot worden denk ik zo, Italianen die eens niet achterover gaan leunen.

@A&L Die zit dnek ik zo weer in het ritme, zal na stevige trainingen niet veel anders zijn dan na een gewone zomerstop en hij heeft weer wat om naar uit te kijken zonder weg te kwijnen. En Van Dijk heeft voordat hij naar Feyenoord ging ook niet superveel wedstrijden gespeeld.

Reallllllll !!!!..

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Ich bin Derrick schreef:

Benieuwd of Otherfool nu nog argumenten tegen De Jong heeft.

Buiten het feit dat het een achterlijke idioot is die ruzie met de bal tot kunst heeft verheven? Buiten het feit dat deze crimineel dingen op het heilige gras doet waar een gemiddelde maffiosi nog van zou walgen? Buiten het feit dat de man niet kan scoren, geen pass kan geven, geen overzicht heeft en sowieso een haat-haat verhouding met de bal heeft? Buiten het feit dat deze man links en rechts slachtoffers maakt, en daarmee door zal gaan totdat de eerste tegenstander het ziekenhuis niet eens meer haalt? Buiten het feit dat het een schande is dat dit ongeleide projectiel op voetbalschoenen onze natie vertegenwoordigd, en wij daarmee klaarblijkelijk een natie van barbaren zijn?

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Je vergeet nog dat hij bij ajax heeft gespeeld.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Ik geloof er niks van. Ajax is een voetbalclub en wat dit sujet laat zien heeft helemaal niks met het edele spel te maken.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4113 stemmen

Hij heeft ook is 2 of 3 harde tackles in het Nederlands elftal gedaan hoor Niet doen alsof het een dikke crimineel is.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.