• 16.377 nieuwsartikelen
  • 180.099 films
  • 12.394 series
  • 34.331 seizoenen
  • 651.549 acteurs
  • 199.676 gebruikers
  • 9.419.182 stemmen

Studio Sport #4

zoeken in:

Vascago

• 4798 berichten
  • 3618 stemmen

Vanmiddag weer zitten beven en trillen, maar vanavond ga ik weer heerlijk naar bed. Welterusten mensen

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

wavanbuuren schreef:

(quote)

Ik had van jou toch wel verwacht dat je je klassiekers zou kennen Kai. Je smiley gaat jezelf aan

My bad ik weet het, maar verlicht me.

Edit: Laat maar, ik weet het Prins Pils.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Kai schreef:

(quote)

My bad ik weet het, maar verlicht me.

Je hebt geluk, dit is het sporttopic. Onze kroonprins reed onder het pseudoniem van mijn nick de elstedentocht......

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Zondag knalt Ajax PSV kapot, dat voel je

En dan....en dan...

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Nee hoor, dat PSV een keertje verliest bij NAC kan gebeuren. Nu hebben ze zondag iets recht te zetten. Bovendien winnen ze vrijwel altijd in de ArenA.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

....staan ze nog steeds 3e?

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Staan ze nog steeds 3e inderdaad, wel met nog maar één punt verschil, dat scheelt toch een slok op een borrel dacht ik

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Reinbo schreef:

Nee hoor, dat PSV een keertje verliest bij NAC kan gebeuren. Nu hebben ze zondag iets recht te zetten. Bovendien winnen ze vrijwel altijd in de ArenA.

Vorig jaar 4-1 voor Ajax

Ajax is zwaar in vorm.

4-0 op Roda

3-0 op Twente

0-2 op Heerenveen

4-0 op Vitesse

4-0 op Utrecht

0-3 op Sparta

Dat zijn 20 goals voor en 0 tegen in 6 duels.

En het blijft een duel tegen PSV die met dat Duitse voetbal best een kans maken zondag maar Ajax is in de ArenA bijna altijd de winnaar. Moet jij weten

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Bovendien troffen we PSV nog wel eens in andere fases van de competitie, toen er niet zoveel op het spel stond en Ajax nonchalant speelde. Nu zullen ze zeker erg gemotiveerd zijn, PSV mogelijk ook, maar Ajax heeft een veel betere vorm op dit moment. Die zie ik niet verliezen. Het lijkt er op alsof iedereen met een anti-ajax bril op nooit naar het spel of de wedstrijden van Ajax kijkt, want slaat al dat zure leedvermaak namelijk nergens op. We spelen gewoon meer dan prima, ook zonder Suarez trouwens.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Suarez is de laatste maanden sowieso een stuk minder bepalend. Maar ik ben blij dat hij zondag inzetbaar is. Iedereen is trouwens inzetbaar, geen schorsingen.

PSV wankelt al een tijdje. Heel onverdiend winnen bij Heracles, 1-1 tegen Sparta, 2-1 verlies bij NAC en ook tussendoor nog verloren van Feyenoord voor de beker.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

orbit schreef:

Staan ze nog steeds 3e inderdaad, wel met nog maar één punt verschil, dat scheelt toch een slok op een borrel dacht ik

Ik denk niet dat Twente volgende week 5 punten gaat morsen...

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

wavanbuuren schreef:

Dank je otherfool. Eens kijken of Rico nu ook zo flink is om "Sorry je had gelijk" te zeggen.

Dat je nog steeds niet weet dat Reinbo heel erg vaak cynisch is, daar kan ik niks aan doen.

En niemand viel hem bij, of het moet voor de grap zijn geweest.

Nomak was/is inderdaad een Cissé-fan, maar heeft (uiteraard) nooit gezegd dat hij beter was/is dan Suarez.

Maar dat zijn oude koeien. Hopelijk dat Cissé nu schoenen heeft gevonden die hem passen. Als hij zo doorgaat, kan hij zijn mislukte seizoen misschien nog een beetje goed maken.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Nou de assist van Cisse was netjes (maar ook niet te missen) en de 2 goals waren gewone intikkers. Laten we de prestatie niet teveel ophemelen.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Nou de assist van Cisse was netjes (maar ook niet te missen) en de 2 goals waren gewone intikkers. Laten we de prestatie niet teveel ophemelen.

Klopt. Maar dan nog; als hij zo doorgaat... 2 doelpunten en 1 assist. Dat telt.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Maar wel een fijne opsteker voor hem. Z'n oude niveau heeft ie nooit echt behaald dus is dit goed voor z'n vertrouwen.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Dat je nog steeds niet weet dat Reinbo heel erg vaak cynisch is, daar kan ik niks aan doen.

Nomak was/is inderdaad een Cissé-fan, maar heeft (uiteraard) nooit gezegd dat hij beter was/is dan Suarez.

Maar dat zijn oude koeien. Hopelijk dat Cissé nu schoenen heeft gevonden die hem passen. Als hij zo doorgaat, kan hij zijn mislukte seizoen misschien nog een beetje goed maken.

IJdele hoop derhalve, vanbuuren

Het was allemaal een grap!

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Als je Cissé beter vindt dan Suarez, dan MOET dat wel een grap geweest zijn.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Bottleneck schreef:

(quote)

Maar wel een fijne opsteker voor hem. Z'n oude niveau heeft ie nooit echt behaald dus is dit goed voor z'n vertrouwen.

Het was voor hem wel prettig ja. Maar ik blijf hem een miskoop voor je club vinden. Zei dat van de zomer al. Harde draver zonder rendament. Ja, vandaag wel dan.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Ik zie hier dagelijks zoveel stuitend doms voorbij komen, laat ik dat dan ook maar onder het kopje humor scharen dan...

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

otherfool schreef:

Ik zie hier dagelijks zoveel stuitend doms voorbij komen, laat ik dat dan ook maar onder het kopje humor scharen dan...

Kan je niet beter het forum van de Volkskrant of wat anders interlectueels opzoeken dan dit sporttopic voor de gewone zielen die van het wekelijkse potje eredivisie voetbal houden?

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Het was maar een grap...

mikey

• 29002 berichten
  • 5148 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

interlectueels?

intellectueel

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Verdorie! Weer verloren!

mikey

• 29002 berichten
  • 5148 stemmen

Volgens mij voelt psv de hete adem van AJAX..

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Even wat intellectueels tussendoor: Nederland-Duitsland 2-2, wk hockey.

mikey

• 29002 berichten
  • 5148 stemmen

Boeh Kakker!!

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

otherfool schreef:

Dat doe je al, volgens mij.

Ik heb de meeste teksten van jou ook onder hetzeflde kopje staan. Als ik me even wat minder voel, kijk ik ernaar en mijn dag is weer goed.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Is dat ook een grap?

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Dan heeft A&L toch gelijk je een zielig ventje te vinden.

Reinbo en Nomak waren serieus op dat moment, later gaven ze toe er naast te zitten. Iets waar jij je te groot voor voelt.

Maar als jij iemand te kakkken probeert te zetten en dan niet sorry durft te zeggen als je ongelijk hebt, dan ben je een zielig mannetje.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Ik heb Nico of Reinbo nooit een zielig ventje genoemd hoor...

Dankzij een dikke week gratis Sport 1 keek ik gister een stuk Roma-Milan en nu Inter-Genoa. Jesus, wat een droevig niveau met vreselijk saai schaakvoetbal

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.