- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #4
Studio Sport #4
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3618 stemmen
Vanmiddag weer zitten beven en trillen, maar vanavond ga ik weer heerlijk naar bed. Welterusten mensen 
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ik had van jou toch wel verwacht dat je je klassiekers zou kennen Kai. Je smiley gaat jezelf aan
My bad ik weet het, maar verlicht me. 
Edit: Laat maar, ik weet het Prins Pils.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Je hebt geluk, dit is het sporttopic. Onze kroonprins reed onder het pseudoniem van mijn nick de elstedentocht......
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Zondag knalt Ajax PSV kapot, dat voel je 
En dan....en dan... 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Nee hoor, dat PSV een keertje verliest bij NAC kan gebeuren. Nu hebben ze zondag iets recht te zetten. Bovendien winnen ze vrijwel altijd in de ArenA. 
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Staan ze nog steeds 3e inderdaad, wel met nog maar één punt verschil, dat scheelt toch een slok op een borrel dacht ik 
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Nee hoor, dat PSV een keertje verliest bij NAC kan gebeuren. Nu hebben ze zondag iets recht te zetten. Bovendien winnen ze vrijwel altijd in de ArenA.
Vorig jaar 4-1 voor Ajax 
Ajax is zwaar in vorm.
4-0 op Roda
3-0 op Twente
0-2 op Heerenveen
4-0 op Vitesse
4-0 op Utrecht
0-3 op Sparta
Dat zijn 20 goals voor en 0 tegen in 6 duels.
En het blijft een duel tegen PSV die met dat Duitse voetbal best een kans maken zondag maar Ajax is in de ArenA bijna altijd de winnaar. Moet jij weten 
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Bovendien troffen we PSV nog wel eens in andere fases van de competitie, toen er niet zoveel op het spel stond en Ajax nonchalant speelde. Nu zullen ze zeker erg gemotiveerd zijn, PSV mogelijk ook, maar Ajax heeft een veel betere vorm op dit moment. Die zie ik niet verliezen. Het lijkt er op alsof iedereen met een anti-ajax bril op nooit naar het spel of de wedstrijden van Ajax kijkt, want slaat al dat zure leedvermaak namelijk nergens op. We spelen gewoon meer dan prima, ook zonder Suarez trouwens.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Suarez is de laatste maanden sowieso een stuk minder bepalend. Maar ik ben blij dat hij zondag inzetbaar is. Iedereen is trouwens inzetbaar, geen schorsingen.
PSV wankelt al een tijdje. Heel onverdiend winnen bij Heracles, 1-1 tegen Sparta, 2-1 verlies bij NAC en ook tussendoor nog verloren van Feyenoord voor de beker.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Staan ze nog steeds 3e inderdaad, wel met nog maar één punt verschil, dat scheelt toch een slok op een borrel dacht ik
Ik denk niet dat Twente volgende week 5 punten gaat morsen...
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Dank je otherfool. Eens kijken of Rico nu ook zo flink is om "Sorry je had gelijk" te zeggen.
Dat je nog steeds niet weet dat Reinbo heel erg vaak cynisch is, daar kan ik niks aan doen.
En niemand viel hem bij, of het moet voor de grap zijn geweest.
Nomak was/is inderdaad een Cissé-fan, maar heeft (uiteraard) nooit gezegd dat hij beter was/is dan Suarez.
Maar dat zijn oude koeien. Hopelijk dat Cissé nu schoenen heeft gevonden die hem passen. Als hij zo doorgaat, kan hij zijn mislukte seizoen misschien nog een beetje goed maken.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Nou de assist van Cisse was netjes (maar ook niet te missen) en de 2 goals waren gewone intikkers. Laten we de prestatie niet teveel ophemelen.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Nou de assist van Cisse was netjes (maar ook niet te missen) en de 2 goals waren gewone intikkers. Laten we de prestatie niet teveel ophemelen.
Klopt. Maar dan nog; als hij zo doorgaat...
2 doelpunten en 1 assist. Dat telt.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Maar wel een fijne opsteker voor hem. Z'n oude niveau heeft ie nooit echt behaald dus is dit goed voor z'n vertrouwen.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Dat je nog steeds niet weet dat Reinbo heel erg vaak cynisch is, daar kan ik niks aan doen.
Nomak was/is inderdaad een Cissé-fan, maar heeft (uiteraard) nooit gezegd dat hij beter was/is dan Suarez.
Maar dat zijn oude koeien. Hopelijk dat Cissé nu schoenen heeft gevonden die hem passen. Als hij zo doorgaat, kan hij zijn mislukte seizoen misschien nog een beetje goed maken.
IJdele hoop derhalve, vanbuuren 
Het was allemaal een grap!
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Als je Cissé beter vindt dan Suarez, dan MOET dat wel een grap geweest zijn.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Maar wel een fijne opsteker voor hem. Z'n oude niveau heeft ie nooit echt behaald dus is dit goed voor z'n vertrouwen.
Het was voor hem wel prettig ja. Maar ik blijf hem een miskoop voor je club vinden. Zei dat van de zomer al. Harde draver zonder rendament. Ja, vandaag wel dan.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Ik zie hier dagelijks zoveel stuitend doms voorbij komen, laat ik dat dan ook maar onder het kopje humor scharen dan...
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Ik zie hier dagelijks zoveel stuitend doms voorbij komen, laat ik dat dan ook maar onder het kopje humor scharen dan...
Kan je niet beter het forum van de Volkskrant of wat anders interlectueels opzoeken dan dit sporttopic voor de gewone zielen die van het wekelijkse potje eredivisie voetbal houden?
mikey
-
- 29002 berichten
- 5148 stemmen
interlectueels?
mikey
-
- 29002 berichten
- 5148 stemmen
Volgens mij voelt psv de hete adem van AJAX..
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Even wat intellectueels tussendoor: Nederland-Duitsland 2-2, wk hockey.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Dat doe je al, volgens mij.
Ik heb de meeste teksten van jou ook onder hetzeflde kopje staan. Als ik me even wat minder voel, kijk ik ernaar en mijn dag is weer goed. 
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Dan heeft A&L toch gelijk je een zielig ventje te vinden.
Reinbo en Nomak waren serieus op dat moment, later gaven ze toe er naast te zitten. Iets waar jij je te groot voor voelt.
Maar als jij iemand te kakkken probeert te zetten en dan niet sorry durft te zeggen als je ongelijk hebt, dan ben je een zielig mannetje.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Ik heb Nico of Reinbo nooit een zielig ventje genoemd hoor...
Dankzij een dikke week gratis Sport 1 keek ik gister een stuk Roma-Milan en nu Inter-Genoa. Jesus, wat een droevig niveau met vreselijk saai schaakvoetbal

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.