• 16.377 nieuwsartikelen
  • 180.106 films
  • 12.394 series
  • 34.331 seizoenen
  • 651.549 acteurs
  • 199.676 gebruikers
  • 9.419.224 stemmen

Studio Sport #4

zoeken in:

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Oke, dan heb ik daar ongelijk in. Heb ik geen moeite mee iets toegeven.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Ik heb misschien timbo of otherfool zo eens genoemd maar dat weet ik ook al niet meer

Gaat er zo nog iemand Studio Jack van Gelder kijken?

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

wavanbuuren schreef:

(quote)

Dan heeft A&L toch gelijk je een zielig ventje te vinden.

Reinbo en Nomak waren serieus op dat moment, later gaven ze toe er naast te zitten. Iets waar jij je te groot voor voelt.

Maar als jij iemand te kakkken probeert te zetten en dan niet sorry durft te zeggen als je ongelijk hebt, dan ben je een zielig mannetje.

Ach, ik wil best toegeven dat ik er naast zat, helaas. Maar die opmerking destijds was natuurlijk wel meer om te stangen, dan dat ik het nu zo heel erg meende. Maar ik zou graag Cissee eens een half jaar lang in virm willen zien, want er zit volgens mij wel veel meer in dan er uit komt.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Reinbo schreef:

Ach, ik wil best toegeven dat ik er naast zat, helaas. Maar die opmerking destijds was natuurlijk wel meer om te stangen, dan dat ik het nu zo heel erg meende.

Dat geeft ook niks, iedereen zit er weleens naast hier, om te stangen of niet. Waar het me om ging is dat Rico mij voor lul probeert te zetten omdat het hier nooit gezegd zou zijn. Dat is nu o.a. door jou weerlegt. Dan mag ie dat best toegeven.

Maar ik zou graag Cissee eens een half jaar lang in virm willen zien, want er zit volgens mij wel veel meer in dan er uit komt.

Alleen als je 34 wedstrijden per jaar tegen Roda speelt heb je wat aan Cisse

Wat dit betreft ga ik wel een eind met Derksen mee. Als je ziet wat Feyenoord heeft betaald en wat de situatie bij Feyenoord is, had je net zo goed een jonge hond vaker kunnen laten spelen. Of Makaay.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Ik denk niet dat Twente volgende week 5 punten gaat morsen...

Hahaha..

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Haha wat is die Rutten toch een kneus. Zie net weer beelden van de persconferentie waar men Rutten vraagt waarom PSV spelers niet wilden reageren

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Dankzij een dikke week gratis Sport 1 keek ik gister een stuk Roma-Milan en nu Inter-Genoa. Jesus, wat een droevig niveau met vreselijk saai schaakvoetbal

Helemaal mee eens. Italie heeft de slag definitief verloren. Was het vorige week dan ook roerend eens met Jan Mulder. Zo extreem veel slechter dan die ploegen zijn wij in Nederland echt niet

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ik heb misschien timbo of otherfool zo eens genoemd maar dat weet ik ook al niet meer

Gaat er zo nog iemand Studio Jack van Gelder kijken?

Heb jij mij ooit zo genoemd? Schandalig. En oh ja ik zit alweer klaar voor Jack en co.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Helemaal mee eens. Italie heeft de slag definitief verloren. Was het vorige week dan ook roerend eens met Jan Mulder. Zo extreem veel slechter dan die ploegen zijn wij in Nederland echt niet

Klopt. Ajax was qua spel zeker 1 duel beter dan Juventus en qua effectiviteit; we gooiden vorig jaar Fiorentina eruit. En ik heb PSV ook tegen Milan meermaals sterk zien spelen. Zoveel niveau hebben die ploegen niet. Sowieso alles onder Milan en Inter is sowieso niet best.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Heb jij mij ooit zo genoemd? Schandalig. En oh ja ik zit alweer klaar voor Jack en co.

Ik denk het niet hoor. Normaal ben ik toch wel netter. Zowel, dan een late excuses nog

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

timbo_ schreef:

Ik vond AC Milan wel goed spelen tegen Manchester, al heb ik de tweede helft niet volledig kunnen zien.

Inter kan hoge ogen gaan gooien in de Champions League, maar Spanje en Engeland zijn op dit moment wel een niveautje hoger inderdaad.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

Vond Milan ook uitstekend spelen in die wedstrijd. Inter daarentegen bewijst al jaren dat ze niet goed genoeg zijn om ver te komen. Denk dan ook dat Duitsland en Frankrijk ook sterker zijn op het moment.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

Wat een onzin. Waarom moet een overtreding bewust zijn om hem te bestraffen?

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

Jammer trouwens dat die Braamhaar niet reageert op de beelden en alleen uitlegt wat hij tijdens de wedstrijd dacht.

Quido

• 14649 berichten
  • 6113 stemmen

Dat doet ie toch? Je kunt je beter bekommeren om Rutten en de spelers, die erg kinderachtig reageerden. Als situaties in hun voordeel uitvallen hoor je ze niet.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Fredje was al met afstand de saaiste coach van de eredivisie, maar nu ook de meest sneue 1x verliezen en meteen is het een scheidsrechterscomplot en weigeren alle spelers met de pers te praten. Rutten had ze naar de camera's moeten schoppen.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Erg zielig ja.. maar uiteraard constateren alleen wij dat

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

The Oceanic Six schreef:

1x verliezen en meteen is het een scheidsrechterscomplot en weigeren alle spelers met de pers te praten.

Oeh, hebben we heus eindelijk een derde kandidaat achterelkeboomeencomplot, na Harmhoven en Jol?

Dat heeft zo'n Fredje toch niet nodig?

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

En dat bij je eerste beste verlies al gelijk, de man heeft talent!

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Vraag is; gaat de kaart 'competitieschema is tegen ons' binnenkort nog gespeeld worden door Fred? Tot die tijd geef ik hem weinig kans de Calimero trofee daadwerkelijk op te strijken.

Maar het kan nog!

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Ik denk dat er een behoorlijke kans bestaat dat hij volgende week zondag de Calimero-award glansrijk binnensleept!

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

wavanbuuren schreef:

(quote)

Dan heeft A&L toch gelijk je een zielig ventje te vinden.

Reinbo en Nomak waren serieus op dat moment, later gaven ze toe er naast te zitten. Iets waar jij je te groot voor voelt.

Maar als jij iemand te kakkken probeert te zetten en dan niet sorry durft te zeggen als je ongelijk hebt, dan ben je een zielig mannetje.

Waar heb je het allemaal over

Ten eerste probeer ik je niet voor lul te zetten. Jij reageert net zo fel als ik. Daarnaast ging de discussie over het feit dat mensen riepen dat Cissé beter was dan Suarez, niet over het feit dat mensen riepen dat Cissé zo goed was/is. Dat laatste vonden Reinbo en Nomak inderdaad. Dat heb ik nooit ontkent. Wat ik zei is dat Reinbo op dat moment een grap maakte/aan het stangen was. Ik wist dat hij dat niet meende. Wat hij nu dus ook zegt.

Nu ben ik overigens wel klaar met deze discussie.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Nu ben ik overigens wel klaar met deze discussie.

Je had er nooit aan moeten beginnen, want je zit gewoon fout.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Je had er nooit aan moeten beginnen, want je zit gewoon fout.

Ik begon er ook niet over.

En uh... nee.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik geef Rico gelijk .

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

En de aarde is plat en 1+1=3?

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ik vond Cisse gister veel beter dan Suarez.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

otherfool schreef:

En de aarde is plat en 1+1=3?

Ook een grap?

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Reinbo schreef:

Ik vond Cisse gister veel beter dan Suarez.

Nee joh, Suarez was foutloos.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Ook een grap?

Nee hoor. In de grotemensenwereld is het zo dat als je iets zegt en het wordt aantoonbaar weerlegd je dat verlies moet nemen. In dit geval had de kroonprins gelijk, en jij niet. Het overkomt de beste.

Als je je niet wil conformeren aan die regels, kun je net zo goed zeggen dat de aarde plat is; het is weliswaar aantoonbaar onjuist, maar wel je eigen mening weetje.

En dan kun je later altijd nog zeggen dat het een grap was...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.